Board logo

標題: 求一點升級建議, 千元左右 [打印本頁]

作者: 釣魚翁    時間: 2016-11-25 22:13     標題: 求一點升級建議, 千元左右

本帖最後由 釣魚翁 於 2016-11-25 22:15 編輯

CPU
        Intel Core i5 4590 @ 3.30GHz       
RAM
        8.00GB Single-Channel DDR3
Motherboard
        Gigabyte Technology Co. Ltd. Z97MX-Gaming 5
Graphics
        NVIDIA GeForce GTX 960 (MSI) 4GB
Storage
        465GB Seagate ST500DM002-1BD142 (SATA)       
        223GB Fujitsu F300 240GB (SSD)       
        232GB MAXTOR STM3250820AS (SATA)       

目前配置係咁, 如果想換個29/34吋 ultrawide mon, 夠唔夠推?  如果要升級, 有咩可以加?
一般文書應用, 打LOL
作者: marcochl    時間: 2016-11-25 22:24

夠唔夠推係睇resolution, 冇咩要求的話呢個config夠做
大可以試左先再考慮up 唔upgrade
作者: 釣魚翁    時間: 2016-11-25 22:46

夠唔夠推係睇resolution, 冇咩要求的話呢個config夠做
大可以試左先再考慮up 唔upgrade ...
marcochl 發表於 2016-11-25 22:24


尋日去睇過mon,個
Sales話ultrawide mon要 gtx 970以上先夠推,所以上黎問問。另外本身諗住平收兩條ram頂一頂。
作者: saiyuen    時間: 2016-11-25 22:56

sales信一成都死,如上面師兄講你可以換左隻mon先,真心如剩計打lol唔好話960,750ti都夠,
作者: 釣魚翁    時間: 2016-11-25 23:22

本身睇中隻 lg 34uc79, 但如果勉強的話就唔買咁大, 買隻29吋算
怕起格唔流暢, 呢排睇MON睇到頭暈, 又freesync又 g sync
作者: marcochl    時間: 2016-11-25 23:35

回覆 5# 釣魚翁

都係果句,睇resolution 做人啦,唔關尺寸事
打lol 唔係d咩高config game, 買左mon試住先啦
真係大食既game, 以4k res 計單張1080 都唔夠做啦,970 連入門都冇資格





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2