作者: 釣魚翁 時間: 2016-11-25 22:13 標題: 求一點升級建議, 千元左右
本帖最後由 釣魚翁 於 2016-11-25 22:15 編輯
CPU
Intel Core i5 4590 @ 3.30GHz
RAM
8.00GB Single-Channel DDR3
Motherboard
Gigabyte Technology Co. Ltd. Z97MX-Gaming 5
Graphics
NVIDIA GeForce GTX 960 (MSI) 4GB
Storage
465GB Seagate ST500DM002-1BD142 (SATA)
223GB Fujitsu F300 240GB (SSD)
232GB MAXTOR STM3250820AS (SATA)
目前配置係咁, 如果想換個29/34吋 ultrawide mon, 夠唔夠推? 如果要升級, 有咩可以加?
一般文書應用, 打LOL
作者: marcochl 時間: 2016-11-25 22:24
夠唔夠推係睇resolution, 冇咩要求的話呢個config夠做
大可以試左先再考慮up 唔upgrade
作者: 釣魚翁 時間: 2016-11-25 22:46
尋日去睇過mon,個
Sales話ultrawide mon要 gtx 970以上先夠推,所以上黎問問。另外本身諗住平收兩條ram頂一頂。
作者: saiyuen 時間: 2016-11-25 22:56
sales信一成都死
作者: 釣魚翁 時間: 2016-11-25 23:22
本身睇中隻 lg 34uc79, 但如果勉強的話就唔買咁大, 買隻29吋算
怕起格唔流暢, 呢排睇MON睇到頭暈, 又freesync又 g sync

作者: marcochl 時間: 2016-11-25 23:35
回覆 5# 釣魚翁
都係果句,睇resolution 做人啦,唔關尺寸事
打lol 唔係d咩高config game, 買左mon試住先啦
真係大食既game, 以4k res 計單張1080 都唔夠做啦,970 連入門都冇資格

