Board logo

標題: 近10年的老董機 upgrade AMD一問 想換CPU+MB+RAM [打印本頁]

作者: hyzxo68    時間: 2019-9-22 22:32     標題: 近10年的老董機 upgrade AMD一問 想換CPU+MB+RAM

本帖最後由 hyzxo68 於 2019-9-22 22:34 編輯

Cpu: amd 1055t
Motherboard: Asus m5a 78l-m lx v2
Msi Armor GTX 1070
Kingston 16GB ram (8GBx2)
Antec 520w
2 ssd 2 HDD( Sata)

想upgrade:
CPU:AMD Ryzen5 3600 3.6-4.2Ghz 6 Cores/12 Threads AM4 7nm FinFET (100-100000031BOX)        $1539

MB: MSI B450M MORTAR MAX B450 MATX AM4 4*DDR4        $670

G.Skill Aegis Gaming DDR4 3000 MHz (16GB X 2) $1200


Around $3500 budget, 會玩3D, PS, 剪片, 打機, 多開chrome, 總之就係多開, 依家16GB唔夠用, 睇左幾日,
見多數都係推MSI B450M MORTAR MAX/ASRock 華擎 B450M STEEL LEGEND, 見好似差不多, 就選左MSI. RAM就咁岩上網見到有, 唔追求高mhz, 只求32GB, 平時都唔會玩FPS GAMES/用144MHZ MON

另外想問下3600本身的stock cooler會唔會好嘈?個人最怕嘈, 電腦放好近.. 仲有B450的底板洗唔洗自己update BIOS先用到3600?

仲有就係大家對windows 10評價如何?因為仲用緊win 7, 到時廢事搞黎搞去drivers, 諗住直接用win 10算

麻煩各位俾意見THX 補充返case用緊Cooler master elite 431 plus
作者: sport    時間: 2019-9-22 23:58

用途3D PS 剪片 打機 多開chrome,用3700X會比較好

3600本身的stock cooler會唔會好嘈 ? >:係唔够做,風扇就會行高轉,就會嘈!
叫舖幫你up埋最新Bios

唔追求高mhz 只求32GB >:但Ryzen ram要追求高mhz,基本要3200mhz
「Ryzen CPU體系結構像舊的前端總線一樣使用AMD的Infinity Fabric
Infinity Fabric 速度與ram速度直接相關
因此,更快的內存可使CPU更快.....」

仲有就係大家對windows 10 評價如何 ?
>:個個人睇法唔同,但醜男終需見外母,唔洗煩直接用win 10,早d適應

Cooler master elite 431 plus N年代風格

今日中田價
2選1
AMD Ryzen 5 3600  $1539
AMD Ryzen 7 3700X  $2579
2選1
ASRock B450M Steel Legend DDR-4 AM4 M.ATX M/B  $630
MSI B450M Mortar Max DDR-4 AM4 M.ATX M/B  $670

Adata XPG Gammix D10 DDR4-3200MHz CL16 2x16GB 32GB Kit  $1134
Antec VSK10 Silent M.ATX Case  $280
Scythe STB120 12cm CPU Cooler  $199

3600 =$3782 - $3822
3700X =$4822 - $4862
作者: sunnykoomos    時間: 2019-9-23 14:21

回覆 1# hyzxo68
樓主個list幾好,無咩問題

如果樓主怕嘈,建議買個12cm塔吧
~$100-200左右,會靜好多,視乎風扇有D甚至可以0dB (set到風扇唔轉)
另外set到機箱風扇喺CPU 低過65*C之下唔轉

底板洗唔洗自己update BIOS,Max版唔洗

我win 10 係由insider preview用到宜家
除左我自己搞出黎(硬件)既問題之外,係少藍畫面過 Win 7
而且佢自己會同你裝driver呢點真係無得輸,好方便(顯卡都係要自己裝)
但中bug呢點係認真麻煩,唯有唔好update
建議Ching想用 win 10的話建議行一次debloat

最後,如果樓主想再安靜D
建議換全SDD同換靜音機箱/幫個機箱改裝一下
例如淘寶加D 隔音棉
作者: hyzxo68    時間: 2019-9-23 18:38

回覆 3# sunnykoomos

THX CHING意見, 咁3600個stock cooler有冇得入bios set低個轉速? stock cooler聲音可以接受的話, 就用住先 如果唔好彩要買cpu風冷, 我見多人推dark rock pro4, pure rock, cm hyper 212 black edition(好似得呢個先有AM4腳位), dark rock太貴了, pure rock唔清楚 見佢9MM, 雖然cm hyper有少少over $100-200, 但冇其他更好的話, 唯有選呢個, 有冇更好的選擇?

姐係win 10會幫你裝埋底板driver?
作者: hyzxo68    時間: 2019-9-23 18:51

回覆 2# sport

THX CHING意見, 你講的我其實都有考慮過, 我原本都諗住上3700x, 不過太貴了 over budget, 加上我唔係專業, 只係會玩下3D.........之類, 唔係要日日剪好多片果D
   
但睇數據+實際, 只係快5%, 買AMD就係貪佢性價比, 比起INTEL, 係CPU到買抵左, 結果RAM要買貴左, 我覺得好白痴, 寧願果幾百蚊食左佢好過, 會選G.Skill Aegis Gaming DDR4 3000 MHz (16GB X 2) $1200, 只係CHING你推的ADATA網店冇賣, 我唯有選呢個, 加上G-skill係名牌, ADATA我未用過唔太清楚

CASE雖然好舊,但唔諗住換了, 香港寸金呎土, 買新機箱的話, 舊的冇位擺 同埋住得遠, 唔想去SSP, 本身就係諗住上網店買
作者: sport    時間: 2019-9-23 19:20

回覆  sport

THX CHING意見, 你講的我其實都有考慮過, 我原本都諗住上3700x, 不過太貴了 over budget, 加 ...
hyzxo68 發表於 2019-9-23 18:51

名牌都有高中低階野,如Asus d低階板,Cut Cost 不堪入目,Intel d 低階SSD屎到喊,
Aegis Gaming Series係低階野,散熱片都冇塊,IC一般下等貨式
作者: sunnykoomos    時間: 2019-9-23 20:27

回覆 4# hyzxo68
只要可以上網,Win 10就會自動幫你裝其他driver
顯卡佢會同你裝個舊版,所以還是自己裝吧

同埋搭式有D平D,例如gelid tornado,3600夠曬
我自己都用緊呢隻
作者: hyzxo68    時間: 2019-9-23 22:09

回覆 6# sport
原來係咁!CHING你唔提我真係冇留意到, 唔怪得g-skill 32gb咁平, 不過有冇散熱片差好遠?因為我依家用緊kingston 8gb x2都係冇
另外ADATA呢隻牌子RAM如何? 始終好似見好少人RAM用ADATA咁
作者: hyzxo68    時間: 2019-9-23 22:11

回覆 7# sunnykoomos
岩岩ggogle完, 呢隻好似係唔錯, 又平又靜咁, 不過我本身依家隻1055T有用緊Cooler Master Hyper TX3, 其實到時可唔可以用返? AM4腳位同埋AM3 兼唔兼容到
作者: sunnykoomos    時間: 2019-9-23 22:25

本帖最後由 sunnykoomos 於 2019-9-23 22:28 編輯

回覆 8# hyzxo68
比多D電超頻之下會無咁熱
ADATA 聽人講麻麻,但我自己買左D10 3000超到3600C16都無野
價錢平,不過耐唔耐用就要時間證明

不兼容,但 Hyper TX3 有AM4 kit,加左就用到
Edit: 好似得 https://www.pcdvd.com.tw/printthread.php?t=1129675
作者: sport    時間: 2019-9-23 23:34

回覆  sport
原來係咁!CHING你唔提我真係冇留意到, 唔怪得g-skill 32gb咁平, 不過有冇散熱片差好遠?因為我 ...
hyzxo68 發表於 2019-9-23 22:09

今期ADATA ram 唔錯,可以話平靚正
作者: yls    時間: 2019-9-23 23:40

收粒2手2系 有保既 平靚正

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: sport    時間: 2019-9-23 23:52

做乜要買2手2系?
3600 快 2600 > 17%
https://cpu.userbenchmark.com/Co ... n-5-3600/3955vs4040
作者: hyzxo68    時間: 2019-9-24 00:24

回覆 11# sport
回覆 10# sunnykoomos

咁唔超RAM的話=冇分別? 因為我唔玩超頻, 最怕見到BSOD 價錢g-skill 3000同adata 3200兩者差唔多,一個散熱好D, 牌子好似麻麻(我上網見到都好似咁講), 一個名牌, 但散熱冇咁好, 唔知點簡好, 我最希望係耐用唔好壞就OK, 保養拎黎拎去寄黎寄去又係煩

香港有冇得單獨買am4 kit? SSP中央田果D有冇? 睇段片裝完am4 kit會唔會好似佢一樣 上下掉轉? 定係條友裝錯?

https://www.youtube.com/watch?v=U352rKE_9n0
作者: sport    時間: 2019-9-24 00:38

回覆  sport
回覆  sunnykoomos

咁唔超RAM的話=冇分別? 因為我唔玩超頻, 最怕見到BSOD 價錢g-skil ...
hyzxo68 發表於 2019-9-24 00:24

ram 係睇用咩 IC,電子野邊有保証架,睇手神/人品
作者: sunnykoomos    時間: 2019-9-24 01:22

回覆 14# hyzxo68
其實宜家基本上3000或以上全部都係超出黎
只不過間廠保證可以行3000/3200咁解,正常用一般都好少出事
始終電子野,但ram有終身保養,壞拎去換就算

有AM4 kit,但標價更貴
作者: MelonGx    時間: 2019-9-24 07:56

做乜要買2手2系?
3600 快 2600 > 17%
sport 發表於 2019-9-23 23:52

同價位應該要 3600X 全新 vs 2700X 中古 先合理
或者 3600 vs 2700 中古
作者: hyzxo68    時間: 2019-9-24 22:21

回覆 16# sunnykoomos
回覆 15# sport

明白了,最後決定3600+MSI MORTAX MAX+ADATA 3200 16GBx2, 落單前保險問下, 依家3系AMD CPU仲有冇D咩撞牌子ram/MB事件? 同埋win 10 直接升1903版有冇問題? 定係1809版穩定D?

咁香港有冇得單獨買返個AM4扣具俾我個cm tx3 cpu cooler用返? 因為依家個cooler都係N年前買
作者: sunnykoomos    時間: 2019-9-24 22:36

回覆 18# hyzxo68
無,經歷過2代已經改善曬
以前B-die都未必上到3000,宜家3000係基本

升win 10無問題,亦都應該升 (Window-Ryzen優化)
但宜家1903好多bug,我自己裝真機無野但 VM裝就中IME輸入法bug
我係你會直接等 19H2 (9月/10月出)

AM4扣具我唔清楚,答唔到
作者: kcthomlau    時間: 2019-9-24 22:54

除左3600, 仲有粒3500x出緊山, 大家都係6c6t竟然勁過9400f, 可能比3600更有CP
作者: kakamonster    時間: 2019-9-25 00:40

期待中...
如果覺得3600X貴,咁3500就必買!
作者: hyzxo68    時間: 2019-9-26 19:38

回覆 19# sunnykoomos

CHING我岩岩先發現MSI B450M MORTAX MAX 只有4 sata位+2 m2位, 我再睇埋tomahawk max, 雖然有6 sata位+ 1個m2位, 但其實好古惑, sata 5/6用緊 m2就用唔到, 反之亦然, 我睇左其他b450版, 都係搵唔到塊可以有6個完整sata位+1-2個m2位, 想問下有冇邊塊版可以滿足我要求? 係咪一定要上x470/x570?

姐係個win10 1903 3月出到依家9月下個大更新都黎緊, D BUG都未fix好晒?
作者: sport    時間: 2019-9-26 20:08

X570幫到你
作者: hyzxo68    時間: 2019-9-26 22:02

回覆 23# sport
最低消費$1300
CHING你平時換新ssd/hdd,舊果D ssd/hdd會點善用, 二手又賣唔到幾多, BT又唔係成日, 我依家已經240GB SSD裝windows, 480GB SSD裝games+apps, 500GB HDD裝舊data, 4TB裝其他, 已經有隻1TB HDD食緊塵, 努力說服緊自己接受B450

BTW B系主板不嬲都係咁樣? 為左cut cost? 我仲以為不嬲都6 sata位, 點知依家變成4 sata, 另外2個sata 魚與熊掌不能兼得
作者: sport    時間: 2019-9-26 22:32

回覆  sport
最低消費$1300
CHING你平時換新ssd/hdd,舊果D ssd/hdd會點善用, 二手又賣唔到幾多, BT ...
hyzxo68 發表於 2019-9-26 22:02

舊果D SSD咪比家人朋友用或做士啤
B系主板係低階野,由第一代都係4 SATA,如同高階野一樣,咪冇人用高階野
你有需要就要用高階野,冇計
作者: pomkon    時間: 2019-9-26 23:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pomkon    時間: 2019-9-26 23:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hyzxo68    時間: 2019-9-27 00:18

回覆 25# sport
高階板供電好, 料靚, 唔係for專玩超頻的人咩我以為m2 ssd會貴唔少, 睇左下m2 ssd vs sata ssd, 原來唔係差好遠, curcial幾乎冇分別, samsung貴少少, 當然NVMe除外, 咁我可能應該都會選返mortax max, 始終比起tomahawk max, 果6個位係完整, 仲想問下, amd b450底板官方有冇話am4腳位可以用多幾多代?

同埋係咪無論幾高階的火牛, 都只係會俾6個sata位?
作者: hyzxo68    時間: 2019-9-27 00:19

回覆 27# pomkon
有邊塊低階/中階ATX底版係可以滿足我要求?
作者: sport    時間: 2019-9-27 01:06

本帖最後由 sport 於 2019-9-27 01:14 編輯
回覆  sport
高階板供電好, 料靚, 唔係for專玩超頻的人咩我以為m2 ssd會貴唔少, 睇左下m2 ssd vs sa ...
hyzxo68 發表於 2019-9-27 00:18

m2 ssd vs sata ssd ,幾乎冇分別,咪用sata ssd囉!
你用又唔係我用,最重要自己認為好就得
1055t 捱到而都算係咁
作者: pomkon    時間: 2019-9-27 01:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sunnykoomos    時間: 2019-9-27 11:19

回覆 22# hyzxo68
正常呀,個頻寬係share

我見樓主開post話 2 SSD+2 HDD,無話要求4+ SATA wo
我建議樓主換 NVME SSD啦,宜家好平
買隻 intel 660p 1TB,$740
宜家480GB裝 window,其他去曬 1TB SSD + 4TB HDD

AM4可以用到2020年呀,理論上可以支援Ryzen 4000,不過AMD比唔比就另一回事

底板唔好再cut啦,低一級會差好遠
作者: sunnykoomos    時間: 2019-9-27 11:23

m2 ssd vs sata ssd ,幾乎冇分別,咪用sata ssd囉!
你用又唔係我用,最重要自己認為好就得
sport 發表於 27/9/2019 01:06 AM

M.2.係插頭,SATA係制式,2者無終突,何來分別
作者: sport    時間: 2019-9-27 18:17

M.2.係插頭,SATA係制式,2者無終突,何來分別
sunnykoomos 發表於 2019-9-27 11:23

師兄:人家講緊速道,下次理解清楚先
作者: hyzxo68    時間: 2019-9-27 20:28

回覆 33# sunnykoomos
回覆 34# sport

我搵到解決方法了, 用msi b450m mortax max, 然後買一張PCIE to sata 卡加2個sata位, 2個m.2位留黎將來upgrade, CHING可唔可以推薦一張PCIE to sata 卡? 預$200, 平平地ok, 唔需要raid, 速度比起底板我知道會打折扣, 其實我有個DVD想用返, 有時買書附送的CD要用, 另一個SATA位就留黎做"士啤"

另外, 我隻antec hcg 520搵人睇過有問題, 原本6個sata位只有4個用到(線的問題, 果陣俾過A sir睇), 係咪買返2個Molex to sata power cable就可以? 會唔會燒火牛
作者: sunnykoomos    時間: 2019-9-28 17:23

師兄:人家講緊速道,下次理解清楚先
sport 發表於 27/9/2019 06:17 PM



我既理解,樓主係講緊插頭,傳統SATA vs M.2.
作者: sunnykoomos    時間: 2019-9-28 17:30

回覆 35# hyzxo68
買 msi b450 tomahawk max會唔會簡單D? 原生有6個SATA

可以,唔會燒火牛
不過antec hcg 520應該都8-9年? 不如換過隻啦
作者: hyzxo68    時間: 2019-9-28 22:39

回覆 37# sunnykoomos
師兄, 想問下Asrock b450 steel legand ATX 呢塊比起tomahawk max/mortax max用料如何? 我冇理解錯的話, 係咪最多可插5 sata+1 m2或者4 sata+2 m2?




- 4 x SATA3 6.0 Gb/s 連接埠, 支援 RAID (RAID 0, RAID 1 和 RAID 10), NCQ, AHCI 和 Hot Plug*
- 2 x ASMedia ASM1061 支援的 SATA3 6.0Gb/s 連接埠, 支援 NCQ, AHCI 和 Hot Plug
- 1 x Ultra M.2 插槽 (M2_1), 支援 M Key 2230/2242/2260/2280 型 M.2 PCIe 模組至 Gen3 x4 (32 Gb/s) (Matisse, Picasso, Summit Ridge, Raven Ridge 和 Pinnacle Ridge) 或 Gen3 x2 (16 Gb/s) (Athlon 2xxGE 系列 APU 和 Raven Ridge 2)**
- 1 x M.2 插槽 (M2_2), 支援 M Key 2230/2242/2260/2280/22110 型 M.2 SATA3 6.0 Gb/s 與 M.2 PCIe 模組至 Gen3 x2 (16 Gb/s)**

*M2_2, SATA3_3 與 SATA3_4 共用通道。若其中任何一個介面正在使用,則其他介面都將不可用。


https://www.asrock.com/mb/AMD/B4 ... w.asp#Specification
作者: sunnykoomos    時間: 2019-9-29 00:57

回覆 38# hyzxo68
tomahawk同mortar 好D
呢2個list係外國既比較
https://docs.google.com/spreadsh ... /edit#gid=229691480
https://docs.google.com/spreadsh ... =true#gid=639584818

一般係 1個M.2. or 2個SATA,2選一
mortax 的話就 下面條PCI-E x16(x4 mode) or 1個M.2. or 2個SATA,3選一
作者: hyzxo68    時間: 2019-9-29 17:08

回覆 39# sunnykoomos
Thx師兄, 如無意外應該都係Mortax Max, 最後想問下B450 所有底板係咪只有Tomahawk Max同Mortax Max唔洗自己update BIOS就用到3600? 同埋將來加張PICE TO SATA卡會唔會同我張GTX 1070撞左?

火牛預之後換靚D既, 到時換埋X080 TI/SUPER...換埋機箱...再換埋MON.... 所以今次要忍手
作者: sunnykoomos    時間: 2019-9-29 17:20

回覆 40# hyzxo68
MSI的話 Max板唔洗
其他的話如果個盒印住3000 Ready都唔洗

唔會撞
作者: hyzxo68    時間: 2019-9-29 22:02

感謝各位師兄的建議/意見, 已落訂單upgrade
作者: 131213    時間: 2019-10-2 11:07

要加個CPU散,如果唔係好熱,我都係用3600
用Antec a40 pro $195

MY PC:
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2508246





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2