Board logo

標題: SAMSUNG RAM (B-DIE) 升級一問 [打印本頁]

作者: chrislaw    時間: 2020-6-11 13:41     標題: SAMSUNG RAM (B-DIE) 升級一問

小弟部PC是2018年中砌的 , MB係ASUS ROG STRIX B360-G GAMING , 當年是用Samsung 8GB DDR4 2400 Mhz C17 ( B-DIE ) (M378A1K43BB2-CRC) X2.
現在RAM不夠用, 但上綱翻查...說SamSung已不出B-DIE了
如果加RAM, 不用回B-DIE, 是否無了dual channel??
我而家應該點搞? 應該買什麼RAM去upgrade!

先謝Ching指教
作者: chrislaw    時間: 2020-6-12 08:57

PUSH~!!!!!!!
HELP
作者: CometCrasher    時間: 2020-6-12 13:23

如果唔超,基本上點插,買乜RAM都可以dual channel,最好就同容量就ok
但係要買返2400mhzc17,唔同頻率下會以較低者運行,姐係買2133mhz再混插可能會慢左少少

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: 0o小飛飛o0    時間: 2020-6-12 18:24

如果唔超,基本上點插,買乜RAM都可以dual channel,最好就同容量就ok  
但係要買返2400mhzc17,唔 ...
CometCrasher 發表於 2020-6-12 13:23

搭單問下兩條唔同率頻唔同牌子8G行唔行到DUAL CHANNEL
作者: CometCrasher    時間: 2020-6-12 19:05

搭單問下兩條唔同率頻唔同牌子8G行唔行到DUAL CHANNEL
0o小飛飛o0 發表於 2020-6-12 18:24

可以,但係會行最低頻率嗰條

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: 0o小飛飛o0    時間: 2020-6-12 22:08

回覆 5# CometCrasher
本身果條2400
咁我加條2133照用
作者: knight7676    時間: 2020-6-12 22:11

放左8x2,買16x2咪得
作者: chrislaw    時間: 2020-6-13 01:57

先多謝CometCrasher救命!!

另兩條舊Cheap Ram...放都無人要啦~
作者: auev    時間: 2020-6-13 02:08

B-DIE 市面上都仲有既 更甚三星自己都仲有底
作者: CometCrasher    時間: 2020-6-13 07:07

本帖最後由 CometCrasher 於 2020-6-13 07:10 編輯

可以試下手超2400mhz甚至2666mhz,但係要用返2400c17或是者2666c19

之前講緊嘅「唔超」只針對3000mhz XMP以上

除非玩PUBG,否則你好難發現RAM慢左

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: auev    時間: 2020-6-13 23:03

換晒成對佢
作者: CometCrasher    時間: 2020-6-18 19:02

換晒成對佢
auev 發表於 2020-6-13 23:03

人地冇錢

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: knight7676    時間: 2020-6-18 20:44

再買2條8gb都要6舊-7舊啦,不如直接買16gb x2





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2