Board logo

標題: 阿媽部 i5-2500k 老人機好長壽 [打印本頁]

作者: MFYL    時間: 2020-6-23 11:47     標題: 阿媽部 i5-2500k 老人機好長壽

本帖最後由 MFYL 於 2020-6-22 22:50 編輯

尋晚阿媽叫睇睇佢部電腦。原來佢部電腦唔驚唔覺都近十年。

睇返單部電腦係2011年砌嘅.想當年買 i5-2500k + 8GB + Enermax 475W 火牛. 幾年前換埋Samsung 840EVO 256GB 再加 ebay 二手 Crucial 16GB. Total 24GB. GPU 係張我唔要嘅Radeon R9-285

基本佢係用嚟上上網,Facebook,印吓野, scan吓野. 除了上Youtube冇硬解令CPU high load以外完全冇問題. 基本上買張 GTX 1650 做硬解,再超小小又可以俾佢繼續玩.

粒 i5-2500k 好q長壽啊.....
作者: MFYL    時間: 2020-6-23 11:58

本帖最後由 MFYL 於 2020-6-22 23:09 編輯

今晚見到佢咁夜重未熄機。遙控開Webcam。見到佢喺張櫈度瞓左。Webcam zoom 近睇注佢.... 感到她真的老了... 然後叫醒佢上床瞓。臨熄機前叫佢保重身體。今年希望有機會飛去佢到見見面,探探佢.
作者: bongbong3481    時間: 2020-6-23 12:10

回覆 1# MFYL


    加加埋埋幾錢?
作者: MFYL    時間: 2020-6-23 12:45

本帖最後由 MFYL 於 2020-6-23 00:10 編輯
回覆  MFYL

    加加埋埋幾錢?
bongbong3481 發表於 2020-6-22 11:10 PM


分開咁多年買。而且會用我唔要嘅, 咁又唔貴喎. 加加埋埋咁多年... 六七千左右.

2011:
> i5-2500k
> Corsair 8GB
> Intel DZ68DB motherboard
> Enermax 475W

2015:
+Samsung 840EVO 256GB
+ APC UPS 575VA

2017:
+ Logitech C920 Webcam
+ 24" LG IPS Monitor

2018:
+Radeon R9-285
+Crucial 16GB DDR3

2019:
+ APC Battery Replacement
+ Corsair Carbide 100R new case
作者: sport    時間: 2020-6-23 13:59

我都有部2500K比家人用緊

2011年砌
CPU:2500K
M/B:MSI Z68-MA ED55B3
RAM:G.Skill Ripjaws X Series DDR3-1600mhz 2x4GB 8GB kit
VGA:GTX560Ti 「已死,用内顯」
SSD:Crucial M4 128GB「4年半已死,換咗Crucial MX200 250GB」
HDD:WD Blue 640GB 「仲未死」
PSU:Corsair VX450W 「清過一次塵,d電容無發賬」
CASE:Cooler Master 341
AIO:Corsair H60 120mm「仲未死」
作者: bongbong3481    時間: 2020-6-23 19:40

回覆 4# MFYL

如果6至7千用10年又吾貴
作者: sport    時間: 2020-6-23 20:29

回覆  MFYL

如果6至7千用10年又吾貴
bongbong3481 發表於 2020-6-23 19:40

點止6-7K,淨係Crucial M4 128GB $1750
作者: bongbong3481    時間: 2020-6-23 20:31

回覆 7# sport


    咁貴?
作者: sport    時間: 2020-6-23 20:34

回覆  sport


    咁貴?
bongbong3481 發表於 2020-6-23 20:31

仲要EPC A Sir 團購
作者: C-Leung    時間: 2020-6-23 20:47

我都係用緊i5 2xxx之嘛
好似原本係Celeron g1610,後尾2手up上去
作者: sport    時間: 2020-6-23 21:06

我都係用緊i5 2xxx之嘛
好似原本係Celeron g1610,後尾2手up上去
C-Leung 發表於 2020-6-23 20:47

i5 2500K 又唔係好慢,又唔够而家新機爽
作者: fkjohnny    時間: 2020-6-23 21:13

本帖最後由 fkjohnny 於 2020-6-23 21:15 編輯

我宜家用緊呢部2008年,十二年,仲好精神
I7-920
MSI ECLIPSE SLI
CORSAIR 6GB
ASUS 4850
1T WD BLACK
COSAIR HX620
CM 690 GREEN
CM塔散
咁多年咩都無換過,係最近想換咗佢
作者: siulaba    時間: 2020-6-23 21:26

我都係2011年砌咗部2500k用到依家,超到4.4G睇4k youtube都算可叫做睇到,

上年又換咗張RX580,打CS GO都好順暢,用2K MON,試過駁廳部電視用4k都有60 fps

嚟緊等ZEN 3睇吓換吾換電腦,但intel又講到新架構Tiger Lake 4核同AMD 4700 8核打成平手
作者: 暴走呆喵    時間: 2020-6-23 21:41

點止6-7K,淨係Crucial M4 128GB $1750
sport 發表於 2020-6-23 20:29



    2012差唔多
2010 64GB $12xx
作者: unfairness    時間: 2020-6-23 21:44

Cpu散熱有冇清塵?
咁多年應該好誇張

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: 暴走呆喵    時間: 2020-6-23 21:45

我都有部2500K比家人用緊

2011年砌
CPU:2500K
M/B:MSI Z68-MA ED55B3
RAM:G.Skill Ripjaws X Seri ...
sport 發表於 2020-6-23 13:59


2500K用釬錫又唔會乾
當然耐用!
好似我 E5 2637V2
由 supermirco板到用到現在華南X79 仲好生掹
近full load 80-90% 也不過60度!!!
作者: sport    時間: 2020-6-23 22:07

本帖最後由 sport 於 2020-6-23 22:09 編輯
2012差唔多
2010 64GB $12xx
暴走呆喵 發表於 2020-6-23 21:41

我買果時係19-7-2011
https://www.hkepc.com/forum/view ... amp;extra=page%3D23
作者: 暴走呆喵    時間: 2020-6-23 22:14

我買果時係19-7-2011
sport 發表於 2020-6-23 22:07



    太久了忘了...
2500k我記得2011裝過一部
作者: sport    時間: 2020-6-23 22:19

太久了忘了...
2500k我記得2011裝過一部
暴走呆喵 發表於 2020-6-23 22:14

2500k / 2600k 真係堅!
作者: 暴走呆喵    時間: 2020-6-23 22:27

本帖最後由 暴走呆喵 於 2020-6-23 22:32 編輯
2500k / 2600k 真係堅!
sport 發表於 2020-6-23 22:19


E5 2637V2 = i7 3700K用釬錫^^ 正野

都係 IVY
不過我係 IVY -EP
要用2011板 不過我是32GB RAM 現在用仍然效能有突!!!

X79有埋 NVME
我現在用 INTEL U2 P3600 ssd 不知幾爽
企業及 Emlc + Nvme 速度 又唔熱 28-36度之間
作者: sport    時間: 2020-6-23 23:01

E5 2637V2 = i7 3700K用釬錫^^ 正野

都係 IVY
不過我係 IVY -EP
要用2011板 不過我是32GB RAM 現在用仍 ...
暴走呆喵 發表於 2020-6-23 22:27

INTEL U2 P3600 唔平喎!
作者: oystercake    時間: 2020-6-23 23:24

樓主真係考順仔
作者: C-Leung    時間: 2020-6-23 23:25

回復 11 #sport

但近半年又的確feel到部機慢咗
唔知係咪win10 auto update搞到intel d過期春藥失效?
作者: MTX    時間: 2020-6-23 23:40

我都用緊3770k + MSI Z77 + RX5500XT + 16GB Ram + Asus VG289Q 暫時仲夠用
請問仲有幾多人仲用緊十年八年前的CPU?一齊分享吓啦。
作者: rockie577    時間: 2020-6-24 00:11

I5 2xxx 正野, 我都用左 2400 好耐, 到上年身痕換 3600, 2400仲涼過3600
作者: 暴走呆喵    時間: 2020-6-24 00:26

INTEL U2 P3600 唔平喎!
sport 發表於 2020-6-23 23:01



    上年800GB 全新 800 人仔 +u2 >nvme intel cable $160人仔
1000左右人仔 ko
作者: sport    時間: 2020-6-24 00:38

上年800GB 全新 800 人仔 +u2 >nvme intel cable $160人仔
1000左右人仔 ko
暴走呆喵 發表於 2020-6-24 00:26

原來2014年產物,R: 2600MB/s  W: 1000MB/s
作者: 暴走呆喵    時間: 2020-6-24 01:15

本帖最後由 暴走呆喵 於 2020-6-24 01:17 編輯
原來2014年產物,R: 2600MB/s  W: 1000MB/s
sport 發表於 2020-6-24 00:38


夠用有多了
1000MB write 你用得盡?
emlc 己經絕硛了
我的有4.38 PBW write
如果唔壞
我死果日未必用完....壽命....
作者: sport    時間: 2020-6-24 02:38

夠用有多了
1000MB write 你用得盡?
emlc 己經絕硛了
我的有4.38 PBW write
如果唔壞
我死果日未必用完. ...
暴走呆喵 發表於 2020-6-24 01:15

早期企業級用MLC,有排玩!
作者: MFYL    時間: 2020-6-24 06:04

我都係2011年砌咗部2500k用到依家,超到4.4G睇4k youtube都算可叫做睇到,

上年又換咗張RX580,打CS GO都好 ...
siulaba 發表於 2020-6-23 08:26 AM



超到4.4G穩定嗎? 每日用幾長時間? 每日佢用大約三至四小時.
作者: siulaba    時間: 2020-6-24 07:02

超到4.4G穩定嗎? 每日用幾長時間? 每日佢用大約三至四小時.
MFYL 發表於 2020-6-24 06:04



超到4.4G好穩定,1.32V左右,燒機都係68-69度/cooler master塔風冷,每日用3-4小時啦
作者: MFYL    時間: 2020-6-24 07:04

本帖最後由 MFYL 於 2020-6-23 18:15 編輯
Cpu散熱有冇清塵?
咁多年應該好誇張

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
unfairness 發表於 2020-6-23 08:44 AM



每年都有清塵。平時太熱開中央冷氣多, 冇乜開窗, 所以冇乜塵.
作者: MFYL    時間: 2020-6-24 07:10

超到4.4G好穩定,1.32V左右,燒機都係68-69度/cooler master塔風冷,每日用3-4小時啦 ...
siulaba 發表於 2020-6-23 06:02 PM



咁可以喎。佢係 Noctua NH-U12S 塔風冷. Corsair 100R 機箱買錯左, 散熱嫲嫲. 下次探佢時換埋機箱
作者: siulaba    時間: 2020-6-24 07:58

咁可以喎。佢係 Noctua NH-U12S 塔風冷. Corsair 100R 機箱買錯左, 散熱嫲嫲. 下次探佢時換埋機箱 ...
MFYL 發表於 2020-6-24 07:10



再幫你老母超超粒2500K,真係FEEL到爽好多
作者: MFYL    時間: 2020-6-24 14:18

本帖最後由 MFYL 於 2020-6-24 01:19 編輯
我都用緊3770k + MSI Z77 + RX5500XT + 16GB Ram + Asus VG289Q 暫時仲夠用
請問仲有幾多人仲用緊十年八年 ...
MTX 發表於 2020-6-23 10:40 AM


我自己係重用緊 i7-4790k + Asus Z97 + GTX 1080 + 32GB DDR3 + Philips 32"

上年比人欄腰撞左架車, 架車total左. 今年要供新車。暫時冇錢買玩具.
作者: benny8888    時間: 2020-6-25 13:41

我都用緊3770k + MSI Z77 + RX5500XT + 16GB Ram + Asus VG289Q 暫時仲夠用
請問仲有幾多人仲用緊十年八年 ...
MTX 發表於 2020-6-23 23:40



    2500k@4.4ghz + vega64 仲用緊
amd 940be + r9 290 老母用緊
作者: 風風    時間: 2020-6-25 17:58

+ vega64 仲用緊
amd 940be + r9 290 老母用緊
benny8888 發表於 2020-6-25 13:41



二奶機仲用緊 3570K@4.3GHz + Z77 + GTX1080 行1440P 32",除咗某D 扯 CPU 遊戲,其它都好順暢
作者: benny8888    時間: 2020-6-25 22:09

二奶機仲用緊  + Z77 + GTX1080 行1440P 32",除咗某D 扯 CPU 遊戲,其它都好順暢 ...
風風 發表於 2020-6-25 17:58



    我都z77 , z77ud3h , 係有時boot吾起,,  不過我又係1440p , +144hz freesync 打機仲係爽皮的 division2 呀apex 呀 bf5 呀 no problem 不過痕痕地想3900x / 10900k 横掂用開360mm * 60mm厚排custom loop
作者: 風風    時間: 2020-6-26 11:06

我都z77 , z77ud3h , 係有時boot吾起,,  不過我又係1440p , +144hz freesync 打機仲係爽皮的 divi ...
benny8888 發表於 2020-6-25 22:09



塊 MSI Z77A-GD65 用咗都8年,暫時仲未出現任何開機或者穩定性問題  [Touchwood]
段估隨時仲可以用多4-5年
作者: hokuen    時間: 2020-6-26 11:52

E3-1235搭z77用了近10年了
是近幾年加到32G ram同換了做RX570打下普通game,換埋隻m2 ssd又頂多幾年,真是抵到爛
作者: iamla    時間: 2020-6-26 12:01

Still using i3-2120 4G Ram, no display card, Harddisk only (no SSD), youtube, internet surfing, watching stock -> no problem at all
Forget how long being used, at least 8 years
作者: benny8888    時間: 2020-6-26 14:42

塊 MSI Z77A-GD65 用咗都8年,暫時仲未出現任何開機或者穩定性問題  [Touchwood]   
段估 ...
風風 發表於 2020-6-26 11:06



    boot 吾起真係好煩又無code無盛, 但boot到後又吾會hang機 ga wor haha
作者: MoMoEgg    時間: 2020-6-28 13:55

仲用緊2600k,先兩年死左底板,換左塊Z77黎用
其實如果仲有底板換,我諗夠多用多幾年.
作者: MFYL    時間: 2020-6-29 00:32

Still using i3-2120 4G Ram, no display card, Harddisk only (no SSD), youtube, internet surfing, watc ...
iamla 發表於 2020-6-25 11:01 PM



I don't think you can play YouTube smoothly in this configuration!
作者: MFYL    時間: 2020-6-29 00:34

仲用緊2600k,先兩年死左底板,換左塊Z77黎用
其實如果仲有底板換,我諗夠多用多幾年. ...
MoMoEgg 發表於 2020-6-28 12:55 AM



你喺邊度搵Z77板?Ali?淘寶?
作者: iamla    時間: 2020-6-29 09:03

I don't think you can play YouTube smoothly in this configuration!
MFYL 發表於 2020-6-29 00:32


No need you think.
I'm using to watch youtube 1080p -> no problem & smooth. That is the truth.
作者: MoMoEgg    時間: 2020-6-29 09:12

你喺邊度搵Z77板?Ali?淘寶?
MFYL 發表於 2020-6-29 00:34


係哩到搵二手炸
作者: gdmk    時間: 2020-6-29 15:37

本帖最後由 gdmk 於 2020-7-3 12:55 編輯

同樣2500k,2011用到依加
作者: brahms    時間: 2020-7-1 23:01

i5-3330 路過
作者: 傻西    時間: 2020-7-2 01:24

intel i5 4670
Asus h87m-pro
Corsair Vengeance Pro 復仇者 DDR3 1600MHz 8GB Kit
plextor M5pro 256GB ssd
INNO 780 GTX
Corsair Gs 800

路過...用佐7 年 部機仲好順
想搵換機理由都無
作者: yck3110    時間: 2020-7-2 14:20

我仲用緊i3-2120, 4gb ram ,早排加左隻SSD ,
普通上網都幾順,但係一開多少少野,
開3個Android 模擬器 已經會lag
等緊zen2 8c16t apu一出就換機
作者: 一男子    時間: 2020-7-2 14:28

我仲用緊i3-2120, 4gb ram ,早排加左隻SSD ,
普通上網都幾順,但係一開多少少野,
開3個Android 模擬器 已經 ...
yck3110 發表於 2020-7-2 14:20

換i7 3770可以玩多5年
作者: yck3110    時間: 2020-7-3 21:07

換i7 3770可以玩多5年
一男子 發表於 2020-7-2 14:28


但係3770起碼都要600-700,
如果揀升級仲要換埋ram,
4gbx2 又要200
仲值唔值得花錢係舊廠機上面?
作者: MTX    時間: 2020-7-4 02:55

我仲用緊i3-2120, 4gb ram ,早排加左隻SSD ,
普通上網都幾順,但係一開多少少野,
開3個Android 模擬器 已經 ...
yck3110 發表於 2020-7-2 14:20


你嘅情況,加RAM已經可以。
作者: MTX    時間: 2020-7-4 03:01

intel i5 4670
Asus h87m-pro
Corsair Vengeance Pro 復仇者 DDR3 1600MHz 8GB Kit
plextor M5pro 256GB ss ...
傻西 發表於 2020-7-2 01:24


3770k+Z77+16GB Ram+SSD860QVO+RX5500XT OC+ASUS VG289
用佐8 年 部機仲好順
想搵換機理由都無........x2
作者: 風風    時間: 2020-7-4 13:04

3770k+Z77+16GB Ram+SSD860QVO+RX5500XT OC+ASUS VG289
用佐8 年 部機仲好順
想搵換機理由都無........x2 ...
MTX 發表於 2020-7-4 03:01


咁多 Z77 苦主,我都係受害人     

冇機會換機

希望生生性性,等年尾 Ryzen 3 一街都係時好死
作者: TH30    時間: 2020-7-4 13:10

回覆 4# MFYL

APC長期在線備用4年跌幾多容量?
作者: 正義朋友    時間: 2020-7-4 15:18

本帖最後由 正義朋友 於 2020-7-4 15:19 編輯

Z77受害者+1
I7 3770 + 24GB RAM + GTX1060 6GB + SSD
打機睇片上網都好順,但剪片同PS RAW就明顯比較慢

本身想換10700,點知睇評測2020 INTEL的10700都嬴唔到去年的AMD 3770X,現頭痛緊應該頂多幾個月等AMD 4XXX定即出3770X + B550
作者: 杜龍    時間: 2020-7-4 15:36

本帖最後由 杜龍 於 2020-7-7 14:55 編輯
3770k+Z77+16GB Ram+SSD860QVO+RX5500XT OC+ASUS VG289
用佐8 年 部機仲好順
想搵換機理由都無........x2 ...
MTX 發表於 2020-7-4 03:01



xeon    1230v2 路過, 驚佢半年用晒DDR5, 升DDR4變孤兒...死都忍到DDR5
作者: MFYL    時間: 2020-7-6 07:36

回覆  MFYL

APC長期在線備用4年跌幾多容量?
TH30 發表於 2020-7-4 12:10 AM


噢。呢個冇留意喎。APC UPS有定期自己做 Self-Assessment 。三,四年後 failed 左Self-Assessment 就會有 alarm. 有 alarm 響先換電池。
作者: gn01119056    時間: 2020-7-6 09:12

証明牙膏左好多年
作者: nicka    時間: 2020-7-6 14:33

本帖最後由 nicka 於 2020-7-6 14:34 編輯

我上一部機係3770K,
現役機:6700K
真心使用感覺係FEEL唔到分別
(不過6700K,我都就換了,畢竟我係打PC GAME的,要跟住時代去,我都唔好意思:將來RTX3090仲佩緊6700K啦)
等ZEN3 出就換了
作者: carl.20150508    時間: 2020-7-6 21:07

xeon    1230v2 路過, 唔想升DDR4即係入左DDR5世界變孤兒...
杜龍 發表於 2020-7-4 15:36



    我都用緊依粒..
作者: freedom01    時間: 2020-7-7 17:51

本帖最後由 freedom01 於 2020-7-7 17:56 編輯

E3-1230V2路過
主板用緊MAXIMUS V GENE
4條三叔金條
adata SSD 240GB
海盜AX750
早排同呢度C兄收果張 技嘉470(換左GTX560出黎做後備)
tt 240一体水(換左Antec920落黎)<----新買
機箱換左林仔都中意果隻CM MB320L<----新買
mon換左隻淘x titan army 29.5英寸曲面屏<----新買
希望可以玩多幾年(假設塊板有問題,仲有後備板)
作者: PePSi    時間: 2020-7-7 18:02

仲用緊E3-1230V2+Z77+16GB RAM+HD6850
近排想玩番PC GAME, 想換張1660S玩多2年先全套機換
作者: MFYL    時間: 2020-7-10 16:22

真喺估唔都部2014年嘅 i7-4790k可以用咁多年都唔覺得太慢, 再上一部已經係2009年嘅Phenom II x4 965.
作者: 唔知幾時    時間: 2020-7-10 19:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: MFYL    時間: 2020-7-11 02:19

大家嘅舊機會否在3-5年時重裝Windows嗎?
作者: hhmmss2016    時間: 2020-7-11 22:25

Z77受害者+1
I7 3770 + 24GB RAM + GTX1060 6GB + SSD
打機睇片上網都好順,但剪片同PS RAW就明顯比較慢

本 ...
正義朋友 發表於 2020-7-4 15:18


intel 10700 咁雞? 打機唔得?

又, i3 530 + 8G RAM + 64G SSD 表示路過, 全部都係拾人o地唔要物資, 上下網幾 ok





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2