作者: Qookei 時間: 2009-7-15 23:30 標題: X200s 開箱文
小弟的小小Netbook,只是U太慢了
作者: happyhehe 時間: 2009-7-15 23:36
單核版本?
買了多少錢?
作者: De_N_N_iS 時間: 2009-7-15 23:38
最後都係入佢唔入 3810T
THINKPAD 唔好在....
D PARTS 要 CRACK BIOS
作者: De_N_N_iS 時間: 2009-7-15 23:39
CULV CM 723
作者: Miipp 時間: 2009-7-15 23:39
有點懷念
作者: lauki 時間: 2009-7-15 23:40
作者: De_N_N_iS 時間: 2009-7-15 23:40
想知 SPEC 同 TEST
可以 參考
http://www.tpuser.idv.tw/wp/?p=282
ThinkPad X200s(CULV機種)簡測
作者: Qookei 時間: 2009-7-15 23:42
都唔太難既
作者: Qookei 時間: 2009-7-15 23:47
係......
$6200 with 4 cell & 4G ram
[ 本帖最後由 Qookei 於 2009-7-18 02:21 編輯 ]
作者: De_N_N_iS 時間: 2009-7-15 23:54
有冇 wwan 天線同 埋 sim 卡槽..
作者: Qookei 時間: 2009-7-16 00:06
有
諗緊買8775定8781好
[ 本帖最後由 Qookei 於 2009-7-16 00:07 編輯 ]
作者: De_N_N_iS 時間: 2009-7-16 00:11
8781啦......
反正都係..上次我買 370個間都OK
作者: De_N_N_iS 時間: 2009-7-16 00:16
補D 內部圖黎睇下啦
作者: Qookei 時間: 2009-7-16 00:19
俾個link黎丫,thx
作者: De_N_N_iS 時間: 2009-7-16 00:25
http://item.taobao.com/auction/i ... 5980d&x_id=0db1
作者: Qookei 時間: 2009-7-16 00:34
已改5100
作者: De_N_N_iS 時間: 2009-7-16 00:42
上面應該有個SLOT 比 TUBRO MEMORY 的..個一個諗諗下張硬解卡
作者: Qookei 時間: 2009-7-16 00:49
插到短卡咋
8781要2條天線,但我部機得一條spare
作者: De_N_N_iS 時間: 2009-7-16 00:55
搬張 5100過去....
8781 插 MAIN 都OK的了....
作者: 孔明仔 時間: 2009-7-16 00:57
相信你部機冇WWAN Ready
1. WWAN 要2條天線
2. X200s 應該預3條俾wireless N 既 , 即合共5條天線
你張WLAN 如果係N 既話應該插哂3條天線
作者: De_N_N_iS 時間: 2009-7-16 01:00
原帖由 孔明仔 於 2009-7-16 00:57 發表
相信你部機冇WWAN Ready
1. WWAN 要2條天線
2. X200s 應該預3條俾wireless N 既 , 即合共5條天線
你張WLAN 如果係N 既話應該插哂3條天線![]()
5300ABGN 就要 5100就兩條..
一樣有N
作者: 小平 時間: 2009-7-16 01:01
原帖由 孔明仔 於 2009-7-16 00:57 發表
相信你部機冇WWAN Ready
1. WWAN 要2條天線
2. X200s 應該預3條俾wireless N 既 , 即合共5條天線
你張WLAN 如果係N 既話應該插哂3條天線![]()
咁ching 知唔知 x200 又係點
見到 8781 唔貴我都想自己改
作者: 孔明仔 時間: 2009-7-16 01:01
3條天線一齊上幾時都好D
建議可以搵超薄身天線, 另行安裝
作者: 孔明仔 時間: 2009-7-16 01:02
如果有WWAN 個2條AUX 線會好辦好多
唔得既搵薄身天線玩飛線亦可
作者: Qookei 時間: 2009-7-16 01:02
原帖由 孔明仔 於 2009-7-16 00:57 發表
相信你部機冇WWAN Ready
1. WWAN 要2條天線
2. X200s 應該預3條俾wireless N 既 , 即合共5條天線
你張WLAN 如果係N 既話應該插哂3條天線![]()
好明顯得3條天線
但有sim slot同pci-e
作者: Qookei 時間: 2009-7-16 01:03
屋企仲有2條超薄身天線
作者: 小平 時間: 2009-7-16 01:05
完全唔識
咁呢張卡洗唔洗crack biso架?
作者: eric09236 時間: 2009-7-16 01:05
thinkpad裝呢d要flash左bios先
作者: 孔明仔 時間: 2009-7-16 01:07
自己加裝天線
我思考緊呢條做唔做到 ...
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-53cc99e627c88155e4001831e9adab50.jhtml?cm_cat=0&pm1=1
作者: 孔明仔 時間: 2009-7-16 01:07
如果係原裝有FRU# 唔駛
作者: 孔明仔 時間: 2009-7-16 01:08
dennis , 幫手睇下呢張玩唔玩到 @ X61T (香港3G Network)
http://item.taobao.com/auction/i ... html?cm_cat=0&pm1=1
[ 本帖最後由 孔明仔 於 2009-7-16 01:08 編輯 ]
作者: Qookei 時間: 2009-7-16 01:08
我就係crack左bios
作者: 孔明仔 時間: 2009-7-16 01:08
我係費事crack
作者: 小平 時間: 2009-7-16 01:11
呢個又係咩黎架?
新手咩都唔識, 唔好意思
作者: Qookei 時間: 2009-7-16 01:12
原帖由 孔明仔 於 2009-7-16 01:08 發表
dennis , 幫手睇下呢張玩唔玩到 @ X61T (香港3G Network)
http://item.taobao.com/auction/i ... html?cm_cat=0&pm1=1
8775定8781好D
作者: Qookei 時間: 2009-7-16 01:12
唔駛5mins crack完
作者: eric09236 時間: 2009-7-16 01:13
總之唔flash過bios就要用貴野
作者: eric09236 時間: 2009-7-16 01:14
危險大唔大, 我暫時無需要所以未flash住
作者: De_N_N_iS 時間: 2009-7-16 01:15
原帖由 孔明仔 於 2009-7-16 01:08 發表
dennis , 幫手睇下呢張玩唔玩到 @ X61T (香港3G Network)
http://item.taobao.com/auction/i ... html?cm_cat=0&pm1=1
MC8755 HSDPA 1.8M
唔好玩啦..
不如 CRACK BIOS 入我個張
一係呢張
http://item.taobao.com/auction/i ... e20c.jhtml?cm_cat=0
IBM 好似用 3507G 好D
作者: 孔明仔 時間: 2009-7-16 01:15
原裝thinkpad 配件有FRU# , Thinkpad 機會check 你既device 有冇fru# 先可以用
如果唔係就error 1804
有人crack 左呢個問題 , crack 左就可以買平卡玩
作者: De_N_N_iS 時間: 2009-7-16 01:16
仲有
http://item.taobao.com/auction/i ... 7a37.jhtml?cm_cat=0
8765 應該係 3.6黎
作者: 孔明仔 時間: 2009-7-16 01:17
原帖由 De_N_N_iS 於 2009-7-16 01:15 發表
MC8755 HSDPA 1.8M
唔好玩啦..![]()
不如 CRACK BIOS 入我個張![]()
一係呢張
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db2-f1dd3f699bbc41a55c976c120d35e20c.jhtml?cm_cat=0
IBM 好似用 3507G 好D
好貴wor
咁計法, 好似用番3仔既usb 抵d
作者: De_N_N_iS 時間: 2009-7-16 01:17
原帖由 孔明仔 於 2009-7-16 01:07 發表
自己加裝天線
我思考緊呢條做唔做到 ...
http://item.taobao.com/auction/i ... ?cm_cat=0&pm1=1
得.....不過 TP 原裝唔係呢隻黎....
仲要睇部機個MON 係咩殼.......
作者: 孔明仔 時間: 2009-7-16 01:18
本身8775 係x61 可以裝既配件, 好慢, 不過勝在原裝咁解
作者: Qookei 時間: 2009-7-16 01:18
http://www.bios.net.cn/bbs/thread-61356-1-1.html
本人覺得不大
作者: 孔明仔 時間: 2009-7-16 01:18
唔裝mon , 裝係部機側邊又可唔可以?
作者: 小平 時間: 2009-7-16 01:19
唔該咁多位解答
作者: 小平 時間: 2009-7-16 01:20
咪係平平地四五百蚊都ok既
又驚 flash biso 會無左保
如果係咁usb 算數囉 = =
作者: De_N_N_iS 時間: 2009-7-16 01:21
裝部機側邊同用張 EXPRESS 卡有咩唔同.....都係要拆MON 姐......
我而家部 3801T 就係就咁拉條天線去RAM 門口位就算........
你要呢D
http://item.taobao.com/auction/i ... dba4.jhtml?cm_cat=0
http://item.taobao.com/auction/i ... 4770.jhtml?cm_cat=0
如果你買 TYCO..幫我買多對
作者: eric09236 時間: 2009-7-16 01:22
dennis個部x200有無換mon
作者: De_N_N_iS 時間: 2009-7-16 01:22
EAGLETEC 有隻 EXPREECARD 34的.....
作者: eric09236 時間: 2009-7-16 01:22
原帖由 Qookei 於 2009-7-16 01:18 發表
http://www.bios.net.cn/bbs/thread-61356-1-1.html
本人覺得不大
我個個好似已經係3.03, 會唔會flash唔到
作者: De_N_N_iS 時間: 2009-7-16 01:23
我用 3810T...
換 1440*600 LED 會改唔到 WWAN
http://www.mobile01.com/topicdet ... 38&last=9879110
作者: 孔明仔 時間: 2009-7-16 01:24
原帖由 De_N_N_iS 於 2009-7-16 01:21 發表
裝部機側邊同用張 EXPRESS 卡有咩唔同.....都係要拆MON 姐......
我而家部 3801T 就係就咁拉條天線去RAM 門口位就算........![]()
你要呢D
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-048ee95de05c387d ...
我部x61t 冇預左wwan , 最多都係裝tyco ... 而家仲諗緊究竟X61T 可裝咩野3G Card , 而家d card 都唔平....
話唔定會買一塊PCB 既天線+ 你第一條link 介紹個隻就算
作者: eric09236 時間: 2009-7-16 01:25
原帖由 De_N_N_iS 於 2009-7-16 01:23 發表
我用 3810T...![]()
![]()
![]()
![]()
換 1440*600 LED 會改唔到 WWAN
http://www.mobile01.com/topicdet ... 38&last=9879110
x200s先有得用led嫁
作者: De_N_N_iS 時間: 2009-7-16 01:27
原帖由 孔明仔 於 2009-7-16 01:24 發表
我部x61t 冇預左wwan , 最多都係裝tyco ... 而家仲諗緊究竟X61T 可裝咩野3G Card , 而家d card 都唔平....
話唔定會買一塊PCB 既天線+ 你第一條link 介紹個隻就算![]()
小心 TP 既防電波做得太好.........PCB 天線都係收唔到
http://forum.51nb.com/viewthread.php?tid=759677
你部冇 SIM ?...有冇拆機圖睇
作者: Qookei 時間: 2009-7-16 01:27
我諗唔會,我未flash都係3.03
作者: De_N_N_iS 時間: 2009-7-16 01:28
有 LED 就冇 WWAN 同 CAM..呢個係外殼問題啦...
作者: De_N_N_iS 時間: 2009-7-16 01:28
話說去年底Lenovo-tw曾借測一台ThinkPad X200s,但由於規格實在太”兩光”了,站長拍了幾張與X200t和X200的對照圖就還給了原廠。X200s是「X200三兄弟」中讓站長最期待,但後來也最失望的一款。原先以為X200s能夠有下列的配置:
* 內建WWAN(+GPS)
* 配備WXGA+(1440×900)超高解析度LED背光面板
* 配備GFRP+CFRP複合材質背蓋
但後來證實X200s的WWAN功能會跟LED背光面板(及CFRP+GFRP)互斥,所以站長去年借到的X200s就是採用一般CCFL背光的 LCD面板,背蓋也就比照X200採用鎂鋁合金+ABS構造。請參閱下圖,X200s背蓋有出現一條橫線,該部位採用ABS材質以利無線網路訊號傳輸。如果是GFRP+CFRP複合材質背蓋,就不會出現那一條橫線了(跟X300一樣)。
後來Lenovo-tw引進X200s時決定保留WXGA+(1440×900)LED背光面板以及GFRP+CFRP複合材質,放棄WWAN功能與WebCam,站長覺得是可接受的配置。畢竟X200s如果沒有搭配超高解析度面板,就幾乎與X200無異了。更何況X200s為了讓機體更輕薄,只能搭載低電壓/超低電壓版Core 2 Duo處理器,在效能不如X200的狀況下,至少能在螢幕解析度與主機厚度、重量上贏過X200。
作者: Qookei 時間: 2009-7-16 01:29
no good la,我之前呢度D師兄讓左張vodafone俾我,$200
作者: eric09236 時間: 2009-7-16 01:29
我聽個個版本係話x200同x200s個mon既cable唔同:funk:
作者: De_N_N_iS 時間: 2009-7-16 01:30
明哥仔..最平 應該 8765 FRU 300到
作者: eric09236 時間: 2009-7-16 01:30
http://item.taobao.com/auction/i ... 0201bca6c5ad9.jhtml
想買, 但未銀住
作者: De_N_N_iS 時間: 2009-7-16 01:31
唔係.........
係有好多野都唔同
你睇之前 貼既MOBILE01的 LINK
作者: De_N_N_iS 時間: 2009-7-16 01:35
原帖由 eric09236 於 2009-7-16 01:30 發表
http://item.taobao.com/auction/i ... 0201bca6c5ad9.jhtml
想買, 但未銀住![]()
冇意思架WOR..
作者: Qookei 時間: 2009-7-16 01:36
8781,$350但X61用唔到咩?
作者: eric09236 時間: 2009-7-16 01:36
http://bbs.pcpop.com/090327/5135512.html
心入面覺得靚左
作者: De_N_N_iS 時間: 2009-7-16 01:39
fru 問題....有d ching 唔想改部機 bios...想原裝,,,,
就一定要有 fru..呢樣要 trade off 的
因為 8765之後...
轉哂用 se f3507/g 已經冇用sw 牌既卡
作者: De_N_N_iS 時間: 2009-7-16 01:39
原帖由 eric09236 於 2009-7-16 01:36 發表
http://bbs.pcpop.com/090327/5135512.html
心入面覺得靚左![]()
你會更加唔想對住家中的tn
作者: Qookei 時間: 2009-7-16 01:41
家中已冇TN,但NB全TN
作者: Qookei 時間: 2009-7-16 01:42
原帖由 De_N_N_iS 於 2009-7-16 01:39 發表
fru 問題....有d ching 唔想改部機 bios...想原裝,,,,
就一定要有 fru..呢樣要 trade off 的
因為 8765之後...
轉哂用 se f3507/g 已經冇用sw 牌既卡
8781既gps能否用在x200s上呢
作者: De_N_N_iS 時間: 2009-7-16 01:42
x200都係 tn?...應該唔係架wor
作者: De_N_N_iS 時間: 2009-7-16 01:42
8781 既 gps 你要諗既第一樣係天線收唔收到先....
作者: eric09236 時間: 2009-7-16 01:43
x200用tn唔係罪, 但係個視角
作者: De_N_N_iS 時間: 2009-7-16 01:45
notebook 本身就唔預你 share比人睇ma....
作者: simonlau44 時間: 2009-7-16 02:04 標題: 回覆 71# 的帖子
x200s @ MC8781 GPS 開到沒問題, 借條天線插 AUX 就得
作者: 630m 時間: 2009-7-16 02:10
你地睇下啦,我部X200 7458R66買左個幾月
http://www-07.ibm.com/lenovoinfo ... m90ZWJvb2slN0MyOA==
聯想寫明Integrated Intel® WiFi Link 5300AGN (3x3) 但早幾日拆開部機一看祗用2條天線
作者: De_N_N_iS 時間: 2009-7-16 02:11
原帖由 630m 於 2009-7-16 02:10 發表
你地睇下啦,我部X200 7458R66買左個幾月
http://www-07.ibm.com/lenovoinfo ... m90ZWJvb2slN0MyOA==
聯想寫明Integrated Intel® WiFi Link 5300AGN (3x3) 但早幾日拆開部 ...
係仲有條黑色天線冇插到 WOR....
作者: 孔明仔 時間: 2009-7-16 02:21
my notebook IPS
作者: 孔明仔 時間: 2009-7-16 02:22
HK Network ok ma ??
作者: De_N_N_iS 時間: 2009-7-16 02:24
得 冇 SIMLOCK 就得
http://item.taobao.com/auction/i ... 2b15.jhtml?cm_cat=0
作者: 孔明仔 時間: 2009-7-16 02:26
原帖由 De_N_N_iS 於 2009-7-16 02:24 發表
得 冇 SIMLOCK 就得
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db2-eaf41159b554716cf911ec897cd32b15.jhtml?cm_cat=0
咁8765 同8775 分別在哪?
作者: De_N_N_iS 時間: 2009-7-16 02:26
8775
http://item.taobao.com/auction/i ... b6c03857baef83d.htm
作者: 孔明仔 時間: 2009-7-16 02:28
原帖由 De_N_N_iS 於 2009-7-16 02:26 發表
8775
http://item.taobao.com/auction/item_detail-db2-7effe5be6b0529170b6c03857baef83d.htm
我想知兩張卡有乜分別?
作者: De_N_N_iS 時間: 2009-7-16 02:29
3.6 同 7.2 SPEED 分別最大.....
8765好似 UPLOAD 得 1.8
作者: 孔明仔 時間: 2009-7-16 02:29
8775 是7.2M ?
作者: 孔明仔 時間: 2009-7-16 02:30
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-19eafca95c2f1f4df031ae4911ee7e25.jhtml?cm_cat=0&pm1=3
呢張又點睇
作者: De_N_N_iS 時間: 2009-7-16 02:32
原帖由 孔明仔 於 2009-7-16 02:30 發表
http://item.taobao.com/auction/i ... ?cm_cat=0&pm1=3
呢張又點睇
冇信用WOR..你試下丫
作者: 孔明仔 時間: 2009-7-16 02:33
作者: De_N_N_iS 時間: 2009-7-16 02:34
你解唔解 BIOS..要唔要出黎借我張卡你試左先...
作者: 孔明仔 時間: 2009-7-16 02:35
可能我都要屈服了
作者: De_N_N_iS 時間: 2009-7-16 02:48
MC8781 有埋 GPS
作者: jason930 時間: 2009-7-16 08:11
原帖由 孔明仔 於 2009-7-16 01:07 AM 發表
自己加裝天線
我思考緊呢條做唔做到 ...
http://item.taobao.com/auction/i ... ?cm_cat=0&pm1=1
淆底
作者: sammie 時間: 2009-7-16 08:26
Thanks for your posting. I was planning to buy this. Slow CPU, I don't like it.
作者: 孤獨~ 時間: 2009-7-16 09:24
唔知點解覺得X系列個款好唔掂..>.<
作者: colonc 時間: 2009-7-16 11:42
個樣都真係好以前下...
作者: eric09236 時間: 2009-7-16 12:35
GPS係咪唔駛用SIM CARD, 即裝即用
作者: De_N_N_iS 時間: 2009-7-16 12:53
而家有 AGPS MA..定位快得多..
作者: Qookei 時間: 2009-7-16 14:24
係taobao買左,到左手再report,想問下turbo memory有冇用?
作者: eric09236 時間: 2009-7-16 14:59
你會唔會用SSD先, 係既話慳返買TURBO MEMORY既錢

