標題: tablet揮手區 [打印本頁]
作者: kelvinwong0429 時間: 2009-7-19 20:43 標題: tablet揮手區
大家Post下自己部tablet
講部機係咩型號
t2020
[attach]907415[/attach]
[ 本帖最後由 kelvinwong0429 於 2009-7-21 00:17 編輯 ]
作者: dbjh0 時間: 2009-7-19 23:57
Fujitsu T2020
用左1年左右啦 好滿意的電量同重量
作者: kelvinwong0429 時間: 2009-7-20 00:00
ching你部機係邊度訂?
幾多$$
我訂緊個部係HKD13000到
作者: dbjh0 時間: 2009-7-20 00:09 標題: 回覆 3# 的帖子
1萬頭 上年POLY U 做的學生價
[ 本帖最後由 dbjh0 於 2009-7-20 00:09 編輯 ]
作者: kelvinwong0429 時間: 2009-7-20 01:00
iC
我係us訂
果邊沒特格都係萬三
作者: kelvinwong0429 時間: 2009-7-21 00:17
[[attach]907409[/attach]

