Board logo

標題: S6520 想加3.5G MODEN [打印本頁]

作者: timothyhkg    時間: 2010-1-9 12:59     標題: S6520 想加3.5G MODEN

我見到部機有個SIM卡插糟,但又唔見有線駁落MPCI-E個度....
想知個卡糟可唔可以用,同天線應該點駁



作者: timothyhkg    時間: 2010-1-9 22:06

CAN ANYONE HELP?
作者: bbgirl223    時間: 2010-1-10 13:17

原帖由 timothyhkg 於 2010-1-9 22:06 發表
CAN ANYONE HELP?

唔好意思!睇唔到呢部機果塊PCB係點樣?
同埋部機既config?
作者: timothyhkg    時間: 2010-1-10 14:00

原帖由 bbgirl223 於 2010-1-10 13:17 發表

唔好意思!睇唔到呢部機果塊PCB係點樣?
同埋部機既config?



[ 本帖最後由 timothyhkg 於 2010-1-10 14:12 編輯 ]
作者: bbgirl223    時間: 2010-1-10 15:06

原帖由 timothyhkg 於 2010-1-10 14:00 發表


呢隻機本來有3.5G version賣,所以係可以加返天線同HSDPA modem既,但係只見到有sim card糟位,見唔有sim card slot,如果你肯定有就易攪啦,因為mini-PCIe slot已經有!
作者: timothyhkg    時間: 2010-1-10 15:21

原帖由 bbgirl223 於 2010-1-10 15:06 發表

呢隻機本來有3.5G version賣,所以係可以加返天線同HSDPA modem既,但係只見到有sim card糟位,見唔有sim card slot,如果你肯定有就易攪啦,因為mini-PCIe slot已經有!

我見到有SIM CARD SLOT
我插張卡,佢可以彈番出黎
作者: bbgirl223    時間: 2010-1-10 15:34

原帖由 timothyhkg 於 2010-1-10 15:21 發表

我見到有SIM CARD SLOT
我插張卡,佢可以彈番出黎

咁就簡單啦!插張3.5G modem卡落去睇下個Windows 可否detect得到先,如果可以就拆mon加天線
作者: timothyhkg    時間: 2010-1-10 20:21

原帖由 bbgirl223 於 2010-1-10 15:34 發表

咁就簡單啦!插張3.5G modem卡落去睇下個Windows 可否detect得到先,如果可以就拆mon加天線

係唔係上賽格會有好多??
會唔會有假野?
作者: bbgirl223    時間: 2010-1-10 21:40

原帖由 timothyhkg 於 2010-1-10 20:21 發表

係唔係上賽格會有好多??
會唔會有假野?

上華強電子會有好多MC8775,但MC8780,MC8781就無喇
買MC8775要小心,因為有d係接1條天線,裝少左1個天線座架
而且MC8775要upgrade個firmware先support到7.2M
作者: vodaben    時間: 2010-1-11 01:53

我試過裝啦, MC8781+S6520U(大學機)
裝完落去detect唔到
作者: r320sc    時間: 2010-1-11 01:55

建議 LZ 先睇睇 BIOS 入面有無 "UMTS Device" 呢個 Option
無就唔使o徙 $ 買卡試
作者: bbgirl223    時間: 2010-1-11 10:58

如果插左卡係windows detect 唔到,咁根本bios內都唔會有呢個裝置.
有機會就是張卡未有電供應,連bios完全detect唔到有呢個硬件!(通常大部份廠家都會咁做)
作者: r320sc    時間: 2010-1-11 20:39

no
Fujitsu 呢單 case 係 BIOS 控制
BIOS 入面無呢個 option o既話, 你張卡識飛都無用
even 遮住 Pin 20, no use
作者: bbgirl223    時間: 2010-1-11 21:53

原帖由 r320sc 於 2010-1-11 20:39 發表
no
Fujitsu 呢單 case 係 BIOS 控制
BIOS 入面無呢個 option o既話, 你張卡識飛都無用
even 遮住 Pin 20, no use

咁可否update個bios?
唔知用邊個version既bios有呢個config呢
作者: r320sc    時間: 2010-1-12 12:10

本帖最後由 r320sc 於 2010-1-30 11:37 編輯
原帖由 bbgirl223 於 2010-1-11 21:53 發表

咁可否update個bios?
唔知用邊個version既bios有呢個config呢

同 BIOS 版本無關
試過由頭 up 到尾都唔得

有無人有興趣加 MC8780?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2