作者: 好朋友 時間: 2010-3-16 09:23 標題: 1810TZ,可以自己換i7嗎
難度有幾高...?
換粒i7 cpu.........
對比起加ram難幾多
可否教教我
作者: 尹天仇 時間: 2010-3-16 10:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: microo 時間: 2010-3-16 11:23
CULV機i7?都冇i7 u散賣啦...你賣左部1810再買i7機la...
作者: hookcele 時間: 2010-3-16 11:51
難度好高, 要換SOCKET 和CHIPSET
作者: tunster 時間: 2010-3-16 11:53
買過部無咁貴
作者: edl0022 時間: 2010-3-16 16:01
兄弟...一d難道都冇...
你俾左部1810...自己再去買部i7
作者: nismox 時間: 2010-3-16 16:50
You'll definitely use your long battery life....
作者: finalforever 時間: 2010-3-16 20:38
好好好高難度
除左SOCKET問題,仲要裝多個巨形散熱器
作者: C9_1 時間: 2010-3-16 21:01
人地又冇話要係部1810度上粒I7.....
好簡單,換部i7既機就解決到問題了
作者: bbgirl223 時間: 2010-3-16 21:03
本帖最後由 bbgirl223 於 2010-3-16 21:06 編輯
其實好容易!
首先拆開部機塊PCB出來,自己重新design一塊一樣大細既PCB,用既CPU & Chipset唔同,自己鐘意邊隻CPU都得,仲可以改埋DDR3,Display太弱重可以改埋SLI or 交火,做完裝返落部1810TZ度,咁咪得左啦
作者: finalforever 時間: 2010-3-16 21:10
回復 9# C9_1
人地問係部1810度換粒i7有幾高難度
我咪答好高難度嚕,佢都冇話要換機,剩係問有幾難之嘛
作者: kamchicken 時間: 2010-3-16 21:20
呢個應該係樓主最想要既答案~~
樓主加油~~
作者: 64067197 時間: 2010-3-16 21:29
可以,搵收賣佬要左部機自己再貼多幾千銀出黎就得
作者: 好朋友 時間: 2010-3-16 23:42
太難,放棄
我以為好似~主板甘易換
作者: cwmok8 時間: 2010-3-16 23:52
期代bbgirl既成功....加油呀!!
如果唔明既可以去DIY ZONE 去CHING傾下..佢地好勁,可能得
作者: nismox 時間: 2010-3-17 03:57
sell your 1810 for a reasonable price and wait for the TimelineX 1810T with I5.....
作者: bbgirl223 時間: 2010-3-17 09:41
哈哈哈
唔好睇到我咁勁啦

等我走去宏基睇下佢請唔請人,入左去做就改部1810TZ w/ i7,X-68,ICH11R,SATA3,USB3.0,nVIDIA SLI,SSDx4(raid 0),Intel Centrino Ultimate-N 6300,4G HDPA+ modem,below 1kg,可用24hrs....無敵!
作者: flashlightman 時間: 2010-3-17 12:03
個spec好正
作者: cwmok8 時間: 2010-3-17 16:55
SSD X4 raid 0...部野幾重..係咪仲好似1810tz咁細先
係既我20k即要
作者: bbgirl223 時間: 2010-3-17 19:22
$20k可以買sony Z-117啦
不過唔會係X-68 + ICH11R,無SATA3 & USB3.0,更加唔會有6300AGN + 4G HSPA+ modem,亦唔會有SLI or 交火.......哈哈哈
作者: cwmok8 時間: 2010-3-18 00:11
$20k可以買sony Z-117啦
不過唔會係X-68 + ICH11R,無SATA3 & USB3.0,更加唔會有6300AGN + 4G HSPA+ ...
bbgirl223 發表於 2010-3-17 19:22
唔差在比埋5890 3way crossfire 啦
仲要1kg only, 賣比我 $5980
咁就好啦
如果係咁既話...就算用左三個月就壞,其他牌子都冇得做
而acer亦唔會比人小佢易壞

