作者: HTTPHK 時間: 2010-9-20 14:45 標題: 遲來的Levono U160報告
本來想去FORTRESS買,但佢地連DISPLAY都冇得睇,只好去旺電睇下!
好多人都出過開箱,所以精簡個人意見出可能好D!
價錢-間間都SHOW$49XX,問佢會係$3998,冇贈品!
但其中一間有LEVONO無線MOUSE送,於是幫襯佢!
效能-話晒雙核+2G RAM,一般上網文書睇片都好順,
$4000貨仔,已經算滿意了!
特點-有GMA HD,睇1080P完全冇問題!
款色係紅色紋+黑+白,我幾鍾意!
插口夠齊,又有HDMI,可以放廳睇片同PPS用!(我買佢嘅原因之一)
輕身,但功能算齊全了!
缺點-個MON質素一般,上網OK,但睇片就麻麻!
U5400版只係得1.2G,要做PS同轉檔果D就唔建議啦!
YOUTUBE 只可以用480P播,720P同1080P都好疾,唔合格!
(已經裝左最新INTEL DRIVER同FLASH PLAYER 10.1開硬解,都係疾!)
我部TV SUPPORT1366*768,但HDMI出TV1366*768@60MHZ四面有黑邊,
要用1280*720@59MHZ先可以出晒個畫面!怪怪地...
[attach]1083124[/attach]
[attach]1083125[/attach]
[attach]1083126[/attach]
1080*720@59MHZ
[attach]1083140[/attach]
[attach]1083141[/attach]
作者: nicholas723 時間: 2010-9-20 15:54
NICE...
請問電池行到幾多個鐘呢...
作者: HTTPHK 時間: 2010-9-20 19:56
回復 2# nicholas723
開WIIFI上下網,睇下MOVIE用到3-4個HOURS!
作者: 風十三 時間: 2010-9-20 22:12
旺電邊層 ?
作者: lam_den1221 時間: 2010-9-20 23:15
youtube 720P都有問題, 無理由喎
我部netbook都唔疾喎如果u5400睇 youtube睇片睇唔到, 咁真係好慘喎
作者: slt 時間: 2010-9-21 00:05
回復 5# lam_den1221
Pentium DC U5400 用來行 youtube 720p.......
作者: nstars 時間: 2010-9-21 00:08
720p都唔得? 之前的SU4100,SU7300不是可以嗎?
作者: rickdom 時間: 2010-9-21 10:06
樓主, 可唔可以講講你係邊到買? 部機仲有無其他顏色?
作者: 風十三 時間: 2010-9-21 15:50
咁大劑720p唔順
我C2D2.0電x3100都
作者: HTTPHK 時間: 2010-9-21 22:38
回復 8# rickdom
旺電3樓,唔講名了,得幾間好易搵!
U160有紅白OR啡白2款!
作者: HTTPHK 時間: 2010-9-21 22:45
回復 9# 風十三
用WMP PLAY 1080P/720P MP4/WMV極之順!
因為有GMA HD硬解(X3100都有)!
不過PLAY YOUTUBE 1080P係用FLASH!
FLASH個所謂硬解似乎流流地!
只得U5400又唔夠力PLAY 1080P FLASH!
作者: hood1916 時間: 2010-9-21 22:51
無知一問
點樣可以一個mon slow window 另駁mon播片
作者: BillyKo 時間: 2010-9-21 23:03
作者: 風十三 時間: 2010-9-21 23:05
回復 風十三
用WMP PLAY 1080P/720P MP4/WMV極之順!
因為有GMA HD硬解(X3100都有)!
不過PLAY YOUTUBE 108 ...
HTTPHK 發表於 21-9-2010 22:45
咁我明白多啲
作者: HTTPHK 時間: 2010-9-21 23:15
回復 12# hood1916
插HDMI線去TV度,跟住去INTEL顯卡設定/多重顯示度選擇就可以!
重可以選擇慳電D,熄埋NOTEBOOK個MON,直接出TV都得!
好簡單!
作者: p0486 時間: 2010-9-21 23:18
請問ching win7 有幾分?
作者: 斯路頓 時間: 2010-9-21 23:20
i5版會唔會好d?
不過相對又貴好多
作者: HTTPHK 時間: 2010-9-22 00:01
I5版貴成千幾蚊,不如用$1000買隻40GB SSD換可能重抵玩!

部機都係俾我同女友上下網,駁TV睇下PPS同MOVIE,U5400暫時夠用了!
作者: nicholas723 時間: 2010-9-22 00:21
我考慮緊U160 還是 Edge 13..
一部 U5400...一部 SU7300...
作者: 7ming 時間: 2010-9-22 10:53
只係$4000???咁真係唔錯喎
作者: 風十三 時間: 2010-9-22 12:01
我都係行呢個方向
作者: cth6996 時間: 2010-9-22 14:07
回復 風十三
用WMP PLAY 1080P/720P MP4/WMV極之順!
因為有GMA HD硬解(X3100都有)!
不過PLAY YOUTUBE 108 ...
HTTPHK 發表於 2010-9-21 22:45
X3100 都有HD硬解咩?
作者: tommy913 時間: 2010-9-22 18:37
我早兩日係旺電都睇中呢部....
但只有紅色...
黃金有冇其他色揀呢?
作者: SSII 時間: 2010-9-22 20:25
兇澤 有賣i5版
有渣打card 3999$
作者: Isabella 時間: 2010-9-22 20:39
回復 24# SSII
兇澤 3999 係 i5 定 U5400?
作者: danielgslc 時間: 2010-9-22 20:54
你同佢傾下計
唔洗渣打卡佢都比呢個價你
作者: danielgslc 時間: 2010-9-22 20:55
我無記錯應該係AMD K125先係$3999
作者: mssamchan 時間: 2010-9-22 20:56
本帖最後由 mssamchan 於 2010-9-23 08:39 編輯
兇澤 有賣i5版 3999$ , 有冇共 So ar !!!!
作者: danielgslc 時間: 2010-9-22 20:58
唔係$5898咩?
我睇O個陣佢兩部擺埋一齊
作者: KinChungE 時間: 2010-9-22 22:00
i5 $3999連大學offer都做唔到咁平
作者: buoku 時間: 2010-9-22 22:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: buoku 時間: 2010-9-22 22:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: C-Leung 時間: 2010-9-22 22:52
俾多幾舊買edge 13 amd ver會唔會好d?
不過就冇咁慳電law
作者: buoku 時間: 2010-9-22 22:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE 時間: 2010-9-22 22:59
too bad, almost want to go to Fortress to grab one
but it's AMD K125 only, same price for th ...
buoku 發表於 2010-9-22 22:55
其實如果U160都$3999, 我寧願要X100e好過
作者: HTTPHK 時間: 2010-9-22 23:19
X100e用MV-40 1.6 GHz單春
U160用U5400 1.2 GHz雙春
U165用Neo K125 1.7GHz 單春.
X100e真係好D??
作者: KinChungE 時間: 2010-9-22 23:48
本帖最後由 KinChungE 於 2010-9-22 23:51 編輯
X100e用MV-40 1.6 GHz單春
U160用U5400 1.2 GHz雙春
U165用Neo K125 1.7GHz 單春.
X100e真係好D?? ...
HTTPHK 發表於 2010-9-22 23:19
X100e dual core version用K125
之前電腦節最平賣到$3799添
(留意, K125係dual core, 唔係single core)
作者: slt 時間: 2010-9-22 23:50
K125 is not Dual Core
http://www.amd.com/us/products/n ... athin-platform.aspx
作者: hk2089 時間: 2010-9-23 00:22
大學都係做緊$3999 U5400版, 不過有三年保養
作者: 諸葛亮 時間: 2010-9-23 00:39
有冇試過行vm?
作者: 風十三 時間: 2010-9-23 01:56
唔係化凶賣i5 3999
咁我.....
作者: mike1110 時間: 2010-9-23 17:52
想問下如果唔開wifi就咁文書用到幾耐?
thanks!
作者: mktong 時間: 2010-9-23 18:06
U5400 無VT-x,
雖然部份VM 都行到.
但要玩多少少, 一定係i3, i5 or AMD.
作者: 諸葛亮 時間: 2010-9-23 21:30
但i5個部好似有排都唔跌價
作者: Harrison 時間: 2010-9-23 21:53
我見Fortress 出左U106 Intel Core i5-470UM (1.33GHz, 3M Cache) up to 1.86GHz
$5998
作者: Harrison 時間: 2010-9-23 22:01
跌啦... 跌啦... 我短期內需要買一部嫁, 難得搵到arm 心水ge...
作者: RyanWongH 時間: 2010-9-23 22:22
我都用緊U160 U5400
我以人頭擔保可PLAY 720P YOUTUBE片
1080P就窒
另外駁TV會有黑邊
會唔會係你自己TV SETTING問題咋
作者: handsome123456 時間: 2010-9-23 22:49
外形又幾令仔喎...=]
令過fujitsu d 機好多...
作者: enjoyprada 時間: 2010-9-23 22:57
之前電腦節最平賣到$3799添
作者: rickdom 時間: 2010-9-24 07:31
呢部好過netbook, 價錢就貴小小, 可以諗諗。

作者: hk_tf 時間: 2010-9-24 11:47
吸引...
3998 有 wireless mouse, 唔錯
考慮中.. thx for 樓主comment
作者: lam_den1221 時間: 2010-9-24 20:48
回復 47# RyanWongH
睇到720p, 咁又有返興趣喎, $3999, 好過買乜鬼netbook, 最正係有hdmi out
作者: HTTPHK 時間: 2010-9-24 22:27
回復 52# lam_den1221
其實當初諗緊響IPAD同U160之間2選1!
IPAD上網真係好方便,又輕身!
不過IPAD始終好多我要嘅功能未有!
PPS,睇片(RM,WMV),HDMI....都未有!
而且IPAD第1代得256MB RAM!一上IOS4已經表現得好吃力!
都係等IPAD第2代先再考慮!
至於U160,響CULV黎講,我覺得算抵玩了!
作者: yuenam2626 時間: 2010-9-24 22:46
我都用緊... u5400 都ok

作者: 風十三 時間: 2010-9-24 23:36
網友
我同你想法一樣
本身都想ipad
後來決定u160
作者: RyanWongH 時間: 2010-9-24 23:55
我而家反而想買.....IPAD
作者: vifung 時間: 2010-9-25 12:43
U160 U5400, 睇youtube 720p畫面慢過1080p....
可能睇720p時佢唔會啟用硬解~
作者: 668668 時間: 2010-9-25 14:02
幾個月之前都買左u160 5400, 一樣3999
作者: ddl124 時間: 2010-9-29 18:59
我買左個幾月, 我最滿意係個keyboard 同mouse click button :p
作者: 風十三 時間: 2010-9-29 22:11
我要等到10中先有得攞
作者: buoku 時間: 2010-10-8 01:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nkl 時間: 2010-10-8 03:07
請問Lenovo ideapad u160有沒有9cell電池可供購買?
作者: kellychen 時間: 2010-10-8 09:34
how much is it now???
作者: pcqman 時間: 2010-10-10 20:18
剛入手 U160 i5, 幾滿意個 keyboard同touchpad ~ 手感 good~
但係加ram 換 HD勁煩,差不多成部拆散先得:funk:
作者: Noslac 時間: 2010-10-10 20:54
我都買左 U160 i5, 加左ram , 個keyboard 幾好
可惜沒有 Num lock 鍵 , 有時勁煩, 真係唔明點解沒有 Num lock key
作者: nkl 時間: 2010-10-10 21:39
本帖最後由 nkl 於 2010-10-10 21:40 編輯
我都買左U160,為了方便工作, 所以加到4G ram和換了一隻7200轉320G普通HarkDisk, 本來十分滿意.
後來發現隻7200轉320G普通HarkDisk比較消耗電力, 導致6cell電池在super long life battry mode使用時間縮短.
另外拆機時見有電話卡插座和mini pci-e卡插位, 沒有內置3G卡和沒有內置3G天線, 好似按u160 windows7的Fn + F5時, 程式無3G既on/off選項.
1) 請問Lenovo ideapad u160有沒有9cell電池什至12cell電池可供購買?
2) 請問u160可否另加內置3G卡, 是否要3G功能長開, 駛吾駛crack bios?
thanks already.
作者: buoku 時間: 2010-10-10 21:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nkl 時間: 2010-10-10 22:28
回復 67# buoku
我買了一隻普通Hitachi 2.5" 320GB 7200轉hard disk.
1) 請問Lenovo ideapad u160有沒有9cell電池什至12cell電池可供購買?
2) 請問u160可否另加內置3G卡, 是否要3G功能長開, 駛吾駛crack bios?
作者: buoku 時間: 2010-10-10 22:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tunerrc 時間: 2010-10-10 23:22
nkl ching,
How long can the battery last? how many hours?
作者: hughhong 時間: 2010-10-10 23:29
where still have $39xx U160?
作者: nkl 時間: 2010-10-11 00:22
本帖最後由 nkl 於 2010-10-11 00:24 編輯
to buoku
其實"用回5400轉harddisk"什至"用ssd"可以比"使用7200轉harddisk", 最多增加10至15min使用時間.
將責任推俾有"錢換新harddisk"增加使用時間只係逃避現實.
但是如果有9cell什至12cell battery買, 或9cell什至12cell battery代用電買, 可以最多增加至一倍使用時間.
Remember you got what you paid.
to tunerrc
用回5400轉harddisk, disable wifi, 50% lcd 亮度在super long life battery mode時可以用4hours.
用回7200轉harddisk, disable wifi, 50% lcd 亮度在super long life battery mode時可以用3.5hours至3小時45分.
to hughhong
我兩星期前買u160(i5版)時
u160(i5版)要$5500
u160(cpu好似用u3400)要$4500
如果當時有$39xx u160(cpu好似用u3400), 我當時不買u160(i5版).
作者: 風十三 時間: 2010-10-15 22:28
下星期一開始有得攞喇!
不過想問下你地會用跟機個windows還是會裝奇難版?
作者: Noslac 時間: 2010-10-20 02:08
想問下, 可唔可以加到 8 GB RAM ?

