作者: PCCVV 時間: 2012-6-17 19:42 標題: 宜家 Acer TimelineX 4830TG 抵買嗎?? ($51xx)
想換notebook, 會打機所以獨顯至少想要 GT540, GT630, ATI 7670 那個level, 但budget唔太多. 頂多都係$5500左右.
見Acer TimelineX 4830TG 做緊$51xx, 現在是否抵買?
而其他機款有哪些值得推薦???
many thx~!!!
作者: 肥肥 時間: 2012-6-17 20:39
尼部你要考慮佢係內置電
作者: PCCVV 時間: 2012-6-17 20:50
如果跟其他CHING 的做法, 去DIY 個 電池ON/OFF製, 應該都唔會好快死吧.
作者: andrew225 時間: 2012-6-17 20:59
師兄會打什麼機?
作者: PCCVV 時間: 2012-6-17 23:16
都係Diablo 3, fallout 3.
作者: CHK 時間: 2012-6-18 09:59
本帖最後由 CHK 於 2012-6-18 10:00 編輯
等STUDENT OFFER
上年依部機已經賣緊依個價
今年買當然買新機更抵
INTEL U一代比一代強更多
600SERIES NVIDIA亦有唔少的提升
作者: CHK 時間: 2012-6-18 10:04
本帖最後由 CHK 於 2012-6-18 10:05 編輯
我個部粒電本來66000
差左30-40次左右依家得返59000
可能成日過度充電充足成晚
試過一FULL即拔電都唔會扣上限
最近冇理由得佢充到停就扣左了
作者: PCCVV 時間: 2012-6-18 10:17
THX, 咁都係再等等先.
作者: temp001 時間: 2012-6-18 13:51
我想問問咁拆左舊電淨用濕電可以嗎?
作者: ivan1612 時間: 2012-6-18 22:11
我都睇中左呢部..平平地...接受到...
我唔熟行情...遲D有無新野出??? 遲D買 會唔會有著數 THX~~~
作者: cklee19810419 時間: 2012-6-18 22:19
等大學機,我上年買$5488,全機3年保養,連電都係3年
呢款仲送4G RAM
個時用恆生卡,去UST 即場簽卡,有10X CASH DOLLARS 計落有95折
同依家個價都差唔多,唔錯唔錯
作者: ivan1612 時間: 2012-6-18 22:27
大學機 唔係讀大學有無得買?? THX
作者: cklee19810419 時間: 2012-6-18 22:31
只要讀過大學就可以買,畢左業都可以買
作者: ivan1612 時間: 2012-6-18 22:36
我無份...... 即係唔洗諗.... thx~
作者: cklee19810419 時間: 2012-6-18 22:40
IVE呢??
又或者搵朋友買,OR 在網上搵"網友"買
作者: ivan1612 時間: 2012-6-18 22:44
parttime night 算唔算
作者: cklee19810419 時間: 2012-6-18 23:12
有無學生證或者畢業證??
如果有就應該可以
作者: ivan1612 時間: 2012-6-21 22:04
其實TIMELINK 系列 D電 係街長用 可以用幾耐?
作者: 剋星 時間: 2012-6-22 07:17
[attach]1388449[/attach]
08年既舊機..舊電冇乜點用..死到咁...
作者: qwerfghj 時間: 2012-6-22 10:10
CHING...大學機通常幾時開始出?
作者: CHK 時間: 2012-6-22 10:38
789月
作者: CHK 時間: 2012-6-22 10:39
拆到當然可以啦
作者: amateur 時間: 2012-6-22 10:42
TimelineX 4830TG舊年大學機有賣,如果今年再賣,想信會更抵.
清貨呀?

