作者: tompkyou 時間: 2014-11-19 21:21 標題: x240 送廠記,唔知比咩comment
話說重裝唔到windows,咁有保養就廢事自己搞咁多,一於送廠。
上到去check都ok既,琴晚6點半師傅打比我覆番我D問題,佢話check係發現重裝唔到,但由於係software問題,唔可以免費幫我重裝os,一定要係硬件出問題先可以。咁我就同師傅理論啦(因為個os係我之前已經比左90蚊lenovo幫手裝既,師傅話我recover既partition得7gb,太細,應該出左問題,但個os係lenovo幫我裝既,出問題都係你地同事既問題)知道師傅係咁同我講明白明白,又問我有無usb既dvd機,話咩可以借os碟比我自己裝,我梗係唔理佢啦,最後個師傅竟然同我講話發現多左個問題﹗
佢同我講話我部機個開機制粒燈壞左,唔識著燈,話可以當呢個係hardware問題幫我重裝os。都唔知開心好定笑好...
問題係我送入廠之前粒燈係無事咖,都唔知係唔係個師傅整壞左﹗咁既然壞左就算啦,又唔洗錢整。
到今日,2點半send左sms同我講整好左,可以拎番,咁即刻沖去拎,上到去,叫我等等,3分鐘之後出黎同我講話師傅未整好粒燈,叫我聽日再上黎拎,我即時完全比唔到反應佢。山長水遠去到(來回兩個鐘),玩野咩,一於少理,因為已經重裝左os,係差燈既問題,即係可以用住先,我就要求拎番部機先,下次再整番燈個問題。
最後係拎番部機,今日番到黎開bios睇,cpu竟然upgrade左去i5-4300u(大學機係i5-4210u)
但粒燈由work變左壞
成件事大家點睇...
作者: loiwailok 時間: 2014-11-19 21:25
都幾無奈bo
作者: tompkyou 時間: 2014-11-19 21:28
回覆 2# loiwailok
好似小說咁睇...
講漏左樣野,counter個姐姐同我講,話開關制粒lcd壞左,要成塊底板換
作者: loiwailok 時間: 2014-11-19 21:32
我真係唔知俾咩反應好....
作者: ming8k 時間: 2014-11-19 21:40
Upgrade CPU就無所謂啫,如果係Downgrade就......
作者: ming8k 時間: 2014-11-19 21:42
本帖最後由 ming8k 於 2014-11-20 00:51 編輯
對岸有d個案仲誇張,換底板由i7變成i3都有

http://www.mobile01.com/topicdetail.php?f=240&t=4116631
作者: tompkyou 時間: 2014-11-19 23:53
...咁我仲整唔整燈好
作者: taje 時間: 2014-11-20 01:09
下次去整燈可能幫你upgrade做i7
via HKEPC Reader for Android
作者: tompkyou 時間: 2014-11-20 01:57
送多個問題俾我
how to fix it?
作者: idleman 時間: 2014-11-20 03:36
升左
作者: lovercharlene 時間: 2014-11-20 09:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: XexeX 時間: 2014-11-20 10:11
以前Thinkpad有自己獨立維復中心時係OK o既,而家…自求多福。
作者: knockhead 時間: 2014-11-20 10:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: XexeX 時間: 2014-11-20 10:37
回覆 13# knockhead
仲係,不過唔係CL做,而且Ideapad都可以上去。
作者: tompkyou 時間: 2014-11-20 11:55
回覆 11# lovercharlene
機身s/n無變過,
ching你講HDD RECOVERY唔夾板DRIVER個問題應該唔關事,因為已經重裝左window。
我都覺得師傅係換左我板,因為依家入window,佢話我條key已經有人用左,叫我輸入第2條key...咁點算,好多問題出左黎
作者: tompkyou 時間: 2014-11-20 11:56
回覆 13# knockhead
我去長沙灣果間
作者: timothy 時間: 2014-11-20 12:54
長沙灣有thinkpad 維修中心?
作者: feverpc 時間: 2014-11-20 13:22
如果我無理解錯嘅話,樓主部Laptop本來Hardware無事,只係Recovery Partition用唔到,但係上完Lenovo糾纏完變左換左塊可能係二手/返修嘅底板?
作者: rabbit82047 時間: 2014-11-20 14:07
如果我無理解錯嘅話,樓主部Laptop本來Hardware無事,只係Recovery Partition用唔到,但係上完Lenovo糾纏完 ...
feverpc 發表於 2014-11-20 13:22
X240 係用 BGA U, 我都覺得係樓主俾人換左塊板 ...
粒 U 係升左級, 但塊板唔知會唔會有手尾跟
作者: tompkyou 時間: 2014-11-20 15:13
回覆 18# feverpc
無糾纏過,佢直接同我講燈壞左,但送之前無壞
作者: rickyyip123 時間: 2014-11-20 20:04
貪埋d少便宜因住得不償失
作者: evec 時間: 2014-11-21 15:20
以前做過筆記本廠,子板等有問題建議修,D類野成本唔高通常比新野,但主板有少少有少少問題如左右聲有問題等就自己想下。
換主板通常越換越差(唔排除有部份係新板,但都可能係廠內翻修板,D類板唔出比新機因為新機死得多係要罰錢
有個專門部門日換夜換,但因要用熱風槍,求其著到機就算數,死得很可憐的就可能拿到專門部門殺肉取零件,有D板根本係翻咗三四次回來唔知咪問題但著到機又會出翻來昆第二個客,等個客過保後就
比$換的板一定好D,至少係有熱RUN過,保養期的板就
基本上間間都係咁做,等看個客(指DELL/APPLE)有無良心比多D肉比廠食。
作者: gary0916 時間: 2014-11-21 19:09
我部X240岩岩拎完去長沙灣整, 佢話換左底板, 又無樓主嘅情況...
作者: redhothits 時間: 2014-11-23 23:46
都好離譜喎. 簡直仲差過黃金d維修
作者: ming8k 時間: 2014-11-24 01:47
壞咩?
作者: gary0916 時間: 2014-11-24 02:01
部機左下方禁落去會死機
作者: tompkyou 時間: 2014-11-25 21:01
真係服左lenovo,話我部機問題好多,仲要整多兩個工作天。唉,21號再送入去整,25號問都仲要我等多兩日,想點?
作者: sammie 時間: 2014-11-25 23:24
一早自己裝OS就好, 現在唔上唔落.
作者: java2 時間: 2014-11-25 23:36
裝OS 點會變左換CPU? 成部機換左?
作者: java2 時間: 2014-11-25 23:41
可能係有人部x240壞燈攞去整, 咪同樓主部機對調底板, 重裝OS, 三贏.
如果我無理解錯嘅話,樓主部Laptop本來Hardware無事,只係Recovery Partition用唔到,但係上完Lenovo糾纏完 ...
feverpc 發表於 2014-11-20 13:22
作者: java2 時間: 2014-11-25 23:43
x2, HW 冇壞變有壞, 比我一定唔收返.
作者: tompkyou 時間: 2014-11-26 20:17
回覆 21# rickyyip123
咁都叫貪小便宜...
部機有問題又有保養拎去整應該唔過份
作者: boeywong 時間: 2014-11-27 15:30
真係几曲折离奇~~~
作者: sammie 時間: 2014-11-27 16:25
極有可能用人地塊舊板. 比我一定激死. 人地塊舊板都五勞七傷. 要黎都嘥氣.

