作者: chiachingman1 時間: 2015-8-16 12:41 標題: 唔該,請你哋列明用途、筆直
本帖最後由 chiachingman1 於 2015-8-20 18:20 編輯
次次都要問你哋用途、筆直,好煩呀
唔該,如果你哋有心想問人意見、邊部好嘅時後都列明用途、筆直。
有時有人問邊部好,我點知你所講「好」嘅定義係咩?有人覺得輕係重要啲, 有人覺得價格係重要啲, 有人覺得性能係重要啲,我又唔係你肚裏面條蟲點知邊部「好」啲?
e.g.用途:文書機,office
如果要打機notebook就注明打咩Game,咩效
e.g.用途:打LOL 高效
仲有,你哋問人其它問題時,請google兩頁,如果真係無,post上嚟一定有大把師兄/巴打答你
回覆無寫用途版:
- [url=http://goo.gl/nHKEWp]請列明用途[/url]
- [url=http://www.google.com]請善用Google[/url]
作者: alfredku 時間: 2015-8-16 12:53
唔該,請你哋列明用途、筆直
次次都要問你哋用途、筆直,好煩呀
唔該,如果你哋有心想問人意見、邊部好嘅時後都列明用途、筆直。
有時有人問邊部好,我點知你所講「好」嘅定義係咩?有人覺得輕係重要啲, 有人覺得價格係重要啲, 有人覺得性能係重要啲,我又唔係你肚裏面條蟲點知邊部「好」啲?
仲有,你哋問人其它問題時,請google兩頁,如果真係無,post上嚟一定有大把師兄/巴打答你
chiachingman1 發表於 2015-8-16 12:41
師兄,同意及支持。
有d網友十分懶惰,谷歌亦或論壇搜索就有答案都唔做。
有d網友問問題既態度無禮貌,連多謝都無。
作者: 暴走呆喵 時間: 2015-8-16 23:05
嗯 不能同意太多
我自己買laptop好清楚自己既要求...
作者: KinChungE 時間: 2015-8-17 01:48
有人覺得一部好既notebook要又平又快又輕
作者: askh22 時間: 2015-8-17 09:06
我其實之前都有諗過寫同一樣野(不過懶惰
支持用來做行動電腦既頂置
仲有如果要我地俾意見唔該寫spec, 頂得個model(有時submodel都冇)我點知你話邊款, 仲要幫你google埋
作者: askh22 時間: 2015-8-17 09:08
我都想要部
macbook(core m 果部) 既重量
xeon 既核數
alienware 既graphic(sli)
麻煩有同我單聲

作者: frankiepoon 時間: 2015-8-17 09:10
一律唔答
作者: KinChungE 時間: 2015-8-17 11:59
我都想要部
macbook(core m 果部) 既重量
xeon 既核數
alienware 既graphic(sli)
麻煩有同我單聲:titter ...
askh22 發表於 2015-8-17 09:08
macbook 920g咁重
係都lavie z啦

至於核數其實冇難度, atom c2750
作者: kumamon2015hk 時間: 2015-8-17 14:16
其實覺得煩大可以唔答, 一個討論區或者社會咩人都有, 總有d 野係唔合你心意
除非人地指明要你答, 否則唔合意ge 野唔理就可以
作者: askh22 時間: 2015-8-17 14:45
8c8t 一兩個vm都唔得啦
我要24c48t以上
作者: KinChungE 時間: 2015-8-17 15:03
AMD GPU
過百SP都有
作者: askh22 時間: 2015-8-17 15:18
我覺得你有意思想要個答案至少都要有禮貌來講你想要d咩.....
你試下行入百貨公司買電腦齋講我要買平靚正既notebook個sales都會啤你
作者: kumamon2015hk 時間: 2015-8-17 16:30
本帖最後由 kumamon2015hk 於 2015-8-17 16:34 編輯
同意
就好似有d 人問讀xxx 需唔需要買nb ; 又或者某某機幾錢買唔買得過
但係又唔講要做咩, 買咩nb, 同咩比買唔買得過等等; 其實一樣道理
而且好似師兄講的有禮貌, 我覺得係指基本禮拜, 例如唔該咁
而唔係就咁拋個問題就expect 有人會答
我會覺得有d 人可能唔善於表達或者唔識問問題, 又或者甚至未知想要咩或者有d 咩產品
但有d 係連基本禮拜都未有
作者: chiachingman1 時間: 2015-8-17 18:35
曲到直
對號入座sorry

