Board logo

標題: 唔該,請你哋列明用途、筆直 [打印本頁]

作者: chiachingman1    時間: 2015-8-16 12:41     標題: 唔該,請你哋列明用途、筆直

本帖最後由 chiachingman1 於 2015-8-20 18:20 編輯

次次都要問你哋用途、筆直,好煩呀
唔該,如果你哋有心想問人意見、邊部好嘅時後都列明用途、筆直。
有時有人問邊部好,我點知你所講「好」嘅定義係咩?有人覺得輕係重要啲, 有人覺得價格係重要啲, 有人覺得性能係重要啲,我又唔係你肚裏面條蟲點知邊部「好」啲?

e.g.用途:文書機,office
如果要打機notebook就注明打咩Game,咩效
e.g.用途:打LOL 高效

仲有,你哋問人其它問題時,請google兩頁,如果真係無,post上嚟一定有大把師兄/巴打答你


回覆無寫用途版:
  1. [url=http://goo.gl/nHKEWp]請列明用途[/url]
複製代碼
回覆無自行Google版:
  1. [url=http://www.google.com]請善用Google[/url]
複製代碼

作者: alfredku    時間: 2015-8-16 12:53

唔該,請你哋列明用途、筆直

次次都要問你哋用途、筆直,好煩呀  
唔該,如果你哋有心想問人意見、邊部好嘅時後都列明用途、筆直。
有時有人問邊部好,我點知你所講「好」嘅定義係咩?有人覺得輕係重要啲, 有人覺得價格係重要啲, 有人覺得性能係重要啲,我又唔係你肚裏面條蟲點知邊部「好」啲?

仲有,你哋問人其它問題時,請google兩頁,如果真係無,post上嚟一定有大把師兄/巴打答你
chiachingman1 發表於 2015-8-16 12:41

師兄,同意及支持。
有d網友十分懶惰,谷歌亦或論壇搜索就有答案都唔做。
有d網友問問題既態度無禮貌,連多謝都無。
作者: 暴走呆喵    時間: 2015-8-16 23:05

嗯 不能同意太多

我自己買laptop好清楚自己既要求...
作者: KinChungE    時間: 2015-8-17 01:48

有人覺得一部好既notebook要又平又快又輕
作者: askh22    時間: 2015-8-17 09:06

我其實之前都有諗過寫同一樣野(不過懶惰
支持用來做行動電腦既頂置

仲有如果要我地俾意見唔該寫spec, 頂得個model(有時submodel都冇)我點知你話邊款, 仲要幫你google埋
作者: askh22    時間: 2015-8-17 09:08

有人覺得一部好既notebook要又平又快又輕
KinChungE 發表於 2015-8-17 01:48


我都想要部
macbook(core m 果部) 既重量
xeon 既核數
alienware 既graphic(sli)

麻煩有同我單聲
作者: frankiepoon    時間: 2015-8-17 09:10

一律唔答
作者: KinChungE    時間: 2015-8-17 11:59

我都想要部
macbook(core m 果部) 既重量
xeon 既核數
alienware 既graphic(sli)

麻煩有同我單聲:titter ...
askh22 發表於 2015-8-17 09:08


macbook 920g咁重
係都lavie z啦
至於核數其實冇難度, atom c2750
作者: kumamon2015hk    時間: 2015-8-17 14:16

其實覺得煩大可以唔答, 一個討論區或者社會咩人都有, 總有d 野係唔合你心意
除非人地指明要你答, 否則唔合意ge 野唔理就可以
作者: askh22    時間: 2015-8-17 14:45

macbook 920g咁重
係都lavie z啦
至於核數其實冇難度, atom c2750
KinChungE 發表於 2015-8-17 11:59


8c8t 一兩個vm都唔得啦
我要24c48t以上
作者: KinChungE    時間: 2015-8-17 15:03

8c8t 一兩個vm都唔得啦
我要24c48t以上
askh22 發表於 2015-8-17 14:45


AMD GPU
過百SP都有
作者: askh22    時間: 2015-8-17 15:18

其實覺得煩大可以唔答, 一個討論區或者社會咩人都有, 總有d 野係唔合你心意
除非人地指明要你答, 否則唔合 ...
kumamon2015hk 發表於 2015-8-17 14:16


我覺得你有意思想要個答案至少都要有禮貌來講你想要d咩.....
你試下行入百貨公司買電腦齋講我要買平靚正既notebook個sales都會啤你
作者: kumamon2015hk    時間: 2015-8-17 16:30

本帖最後由 kumamon2015hk 於 2015-8-17 16:34 編輯
我覺得你有意思想要個答案至少都要有禮貌來講你想要d咩.....
你試下行入百貨公司買電腦齋講我要買平靚正 ...
askh22 發表於 2015-8-17 15:18


同意
就好似有d 人問讀xxx 需唔需要買nb ; 又或者某某機幾錢買唔買得過
但係又唔講要做咩, 買咩nb, 同咩比買唔買得過等等; 其實一樣道理

而且好似師兄講的有禮貌, 我覺得係指基本禮拜, 例如唔該咁
而唔係就咁拋個問題就expect 有人會答

我會覺得有d 人可能唔善於表達或者唔識問問題, 又或者甚至未知想要咩或者有d 咩產品
但有d 係連基本禮拜都未有
作者: chiachingman1    時間: 2015-8-17 18:35

同意
就好似有d 人問讀xxx 需唔需要買nb ; 又或者某某機幾錢買唔買得過
但係又唔講要做咩, 買咩nb, 同咩 ...
kumamon2015hk 發表於 2015-8-17 16:30



曲到直
對號入座sorry





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2