Board logo

標題: [操作疑難] 白痴一問,爆機什麼意思? [打印本頁]

作者: lkkitlkkit    時間: 2017-4-8 17:16     標題: 白痴一問,爆機什麼意思?

早2日陪朋友去黃金買手提~發覺好多間鋪頭都叫我們轉頭返去拎機,,,,,
唔係一買拎盒野出來對對就得咩=.=?爆咩機=.='''''
作者: leave    時間: 2017-4-8 17:35

應該係setup Windows
(不過我記得有師兄建議要望住佢地爆機)
作者: kkalo    時間: 2017-4-8 18:19

windows setup or 有可能執翻好部demo機俾你

via HKEPC Reader for Android
作者: lkkitlkkit    時間: 2017-4-8 19:54

DEMO.......唔係掛
SETUP..都沒咩好SET吧=.=!
作者: imax    時間: 2017-4-8 19:59

行內稱為 "爆 Windows"

你可要求凈係入 bios check config 唔爆,自己返家爆
作者: KinChungE    時間: 2017-4-8 20:29

第一次開機會問你windows要乜language, 接受條款, 入username / password等
作者: joelty    時間: 2017-4-8 20:56

DEMO.......唔係掛
SETUP..都沒咩好SET吧=.=!
lkkitlkkit 發表於 2017-4-8 19:54



   
開箱先CHECK 機有無爛,有無花,
對埋張單.跟手記低個盒及部機的S/N
作者: jchie    時間: 2017-4-10 12:59

應該係setup Windows
(不過我記得有師兄建議要望住佢地爆機)
leave 發表於 2017-4-8 17:35

Yup,都係睇實啲好,否則啲店員可能會求其set哂default,影響效能外重隨時send唔知乜嘢資訊返Microsoft...
作者: leave    時間: 2017-4-10 13:21

Yup,都係睇實啲好,否則啲店員可能會求其set哂default,影響效能外重隨時send唔知乜嘢資訊返Microsoft... ...
jchie 發表於 2017-4-10 12:59

呢個我反而唔擔心。識電腦既可以自己set番。我主要係驚有黑店用舊貨替換新貨,或者偷偷地替換零件/配件。
作者: imax    時間: 2017-4-10 13:29

呢個我反而唔擔心。識電腦既可以自己set番。我主要係驚有黑店用舊貨替換新貨,或者偷偷地替換零件/配件。 ...
leave 發表於 2017-4-10 13:21

要睇住佢開箱寸步不離

唔好一個鐘後返來取機
作者: 1597532468000    時間: 2017-4-10 14:24

我都未聽過咩係爆機
唔少人出新機都未必用番原裝Windows咖啦
不如叫佢唔好爆直接開箱check機仲穩陣
作者: jazz2014    時間: 2017-4-10 16:09

我都未聽過咩係爆機
唔少人出新機都未必用番原裝Windows咖啦
不如叫佢唔好爆直接開箱check機仲穩陣 ...
1597532468000 發表於 2017-4-10 14:24

下呢個時代 多數 都用跟機os 啦

十仔玩晒

除非你買商業機有preload win7 不過都係要搵os 碟做 (defaule load左10)

好多年前就因為pro 同home. 咩98 me 既好大分別先要用老返

再講安ubuntu 或黑蘋更加小人用
作者: kumamon2015hk    時間: 2017-4-10 16:56

本帖最後由 kumamon2015hk 於 2017-4-10 16:58 編輯

回復 11 #1597532468000

唔係個個都中意自己裝windows
反而好多人expect 部機一買返去就用得

而且自行裝windows 後如果發現有問題,鋪頭未必肯換機
作者: kumamon2015hk    時間: 2017-4-10 16:57

回復 1 #lkkitlkkit

點解唔問店員咩叫爆機
作者: lkkitlkkit    時間: 2017-4-10 21:17

不用了~~我直接開機看看個MON沒花就好了~
爆佢個頭咩~~
作者: ccc123    時間: 2017-4-10 21:19

install win for u........................
作者: sliva    時間: 2017-4-11 04:07

要睇住佢開箱寸步不離

唔好一個鐘後返來取機
imax 發表於 2017-4-10 13:29



    腦場/大型連鎖都係咁做生意唔係d demo機邊個買 haha

btw 爆機=裝window
作者: 1597532468000    時間: 2017-4-11 14:44

本帖最後由 1597532468000 於 2017-4-11 14:46 編輯
下呢個時代 多數 都用跟機os 啦

十仔玩晒

除非你買商業機有preload win7 不過都係要搵os 碟做 (defaule ...
jazz2014 發表於 2017-4-10 16:09



跟機個os跟埋晒d垃圾番黎(尤其lenovo)所以部機一番屋企第一件事係自己裝過個乾淨os
跟Win8/8.1/10既話直頭可以先將原裝既activate左先
再重裝就唔洗入key自動認hardware連上網activate
跟Win7冇機底key我會dump左個license file再重裝用番條slp key做offline activation
完全唔洗裝老番...識玩既人一定會咁做
作者: jazz2014    時間: 2017-4-11 19:26

跟機個os跟埋晒d垃圾番黎(尤其lenovo)所以部機一番屋企第一件事係自己裝過個乾淨os
跟Win8/8.1/10既話直 ...
1597532468000 發表於 2017-4-11 14:44



當然呢個玩法 好it 人 都做包括我 飛走左跟機既垃圾 software , clean install 加driver 就算 (但好多人唔識攪)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2