作者: mkboy76 時間: 2017-4-27 16:34 標題: notebook 個mon 有冇得換個高質素D 既?
部hp-15-ay011nr 係美亞度買, 加左隻SSD, 無病無痛幾快, 但個mon 既質素就....D 色好怪, 好淡
其實可唔可以淘個靚mon 自己換架呢?
有咩keyword? 靚mon 的話
作者: KinChungE 時間: 2017-4-27 16:49
http://laptoping.com/specs/product/hp-15-ay011nr-hp-15-ay013nr/
As a downside, the display relies on TN panel technology, meaning noticeable narrower viewing angles than on IPS screens.
TN, 好正常
你應該搵IPS既機
作者: dougtang 時間: 2017-4-27 18:02
我之前都改過我部Acer V3 做IPS screen http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2162325
首先要拆你本身個screen 出黎記底Screen model
再去 Panelook 度揾個 一樣connector , 一樣Resolution, 一樣縲丝hole 但係IPS model.
再用個model 去淘宝買
** Take your own risk ******
作者: li.stephen 時間: 2017-4-27 18:24
兩星期前買左部dell 7567,一切都很好,唯獨個mon 係 TN ,雖然response time 有8ms,但係顏色淡可視角度又差,忍唔住上reddit找方法,發現拆mon比想像中簡單,mon的邊框用結他pick慢慢拆,拆後根據背面mon的型號上panellook找,最後找到一樣connector的IPS mon,有三星LG友達可以選擇,淘完返黎安裝只用了十分鐘,四百蚊,超值。
估計其他牌子都有機會成功
作者: Miipp 時間: 2017-4-27 23:33
As a downside, the display relies on TN panel technology, meaning noticeable narrower viewing angl ...
KinChungE 發表於 2017-4-27 16:49
色域唔關 TN 或 IPS 事. 大把 IPS 得幾十 % sRGB.
這裏最高色域那部是 TN:
http://www.anandtech.com/show/55 ... ing-is-peripheral/6

作者: 暴走呆喵 時間: 2017-4-27 23:45
VAIO z 我曾經有部
Tn sRGB 90%
真係好靚 之後迷上 寬色域 Mon
現在
Clevo 用 sharp 4k (8bit ips Adobe rgb 100%)
Hp 8760w dc2 (10bit sips Adobe rgb >100%)
用過正野 返唔到 轉頭
作者: 遠方故事 時間: 2017-4-27 23:52
兩星期前買左部dell 7567,一切都很好,唯獨個mon 係 TN ,雖然response time 有8ms,但係顏色淡可視角度又 ...
li.stephen 發表於 2017-4-27 18:24
我都係7567...我又想換...囧
作者: KinChungE 時間: 2017-4-28 00:14
本帖最後由 KinChungE 於 2017-4-28 00:19 編輯
又搵史前既野黎講
市面上既TN冇部好, 搵已停產既野黎講冇用
搵都搵有得賣既黎講
情況等於話Notebook keyboard唔好打
你拎部史前機器出黎講

作者: Miipp 時間: 2017-4-28 00:20
我只係唔想你誤導人, 明無?
作者: Miipp 時間: 2017-4-28 00:22
TN 有窄色域, 有廣色域
IPS 有窄色域, 有廣色域
VA 有窄色域, 有廣色域
以上 6 種組合的 mon 我全親身擁有過
作者: KinChungE 時間: 2017-4-28 00:25
市面上TN 有窄色域, 冇廣色域
市面上IPS 有窄色域, 有廣色域
市面上VA 有窄色域, 有廣色域
只係唔想你俾假希望人, 明無?
作者: Miipp 時間: 2017-4-28 00:27
只係廠唔出再出高階 TN 咁解, 唔係 TN 做唔到.
你 #2 咪一樣誤導人, IPS 不是就代表廣色域 - 因為大半 laptop IPS 都不是廣色域
作者: KinChungE 時間: 2017-4-28 00:29
本帖最後由 KinChungE 於 2017-4-28 00:31 編輯
IPS垃圾極都有NTSC 52%
TN垃圾級可以得NTSC 3x%
咁你話呢?
仲有, 而家D notebook TN 9成都色溫錯哂
絕大部份8000K以上, 甚至12000K以上
但係cheap cheap IPS起碼正正常常6000-7000K呢個range
唔會因為嚴重偏藍搞到冇哂顏色咁
斷估你未見識過>10000K laptop TN panel
你會想像唔到, 明明NTSC 52%, 以為睇緊NTSC 30%咁
作者: Miipp 時間: 2017-4-28 00:37
IPS垃圾極都有NTSC 52%
TN垃圾級可以得NTSC 3x%
咁你話呢?
仲有, 而家D notebook TN 9成都色溫錯 ...
KinChungE 發表於 2017-4-28 00:29
我地主題唔係講緊廣色域咩?
低階 TN 係超級垃圾又點? 高階 TN 就做唔到廣色域? 換 IPS 就一定有廣色域?
色溫及偏色是另外兩個話題, 同色域討論無關.
我回你咁多只想你唔好再誤導人, 搵 IPS mon 換唔一定係改善到色水, 講左咁耐你其實明未? 要換 IPS 都要換 高階的 廣色域的 IPS 先得
作者: KinChungE 時間: 2017-4-28 09:04
本帖最後由 KinChungE 於 2017-4-28 09:08 編輯
改善色水 =/= 改善色域
起碼IPS唔會似TN咁, 藍到皮膚都變grayscale色
white point好重要, 否則色域幾寬都冇用
52% NTSC 6500K vs 100% NTSC 10000K, 前者睇落膚色仲鮮過後者
色水淡唔淡唔係淨睇色域
另外, 最簡單既講法就係, 要對顏色有要求就唔好諗TN, 因為冇high end product賣
你所講既高階TN已經不存在
average級數TN vs average級數IPS的話, 後者通常較好
你要拎high end黎講冇得講, 根本用high end lcd既laptop已經絕種, low end lcd既就一大堆
討論還討論, 都要睇翻實際情況
作者: KinChungE 時間: 2017-4-28 09:11
to樓主, notebook唔係話想換mon就換, 有好多唔同排線/size等
就算spec岩, 都可能個插頭位置唔同左, 條cable駁唔到去LCD
建議你退左部機佢仲好
如果係eDP既, 換到機會較大
不過除非上網睇到有人試過, 否則都係靠搏
作者: jazz2014 時間: 2017-4-28 09:22
所以話133 768 既機真係唔好要...
幾平都係 冇用 跟本唔識合 現金實際用途
作者: KinChungE 時間: 2017-4-28 09:25
樓主果部係1920x1080
仲要HP講所謂SVA (Super Viewing Angle)
不過都係cheap cheap TN黎
作者: jazz2014 時間: 2017-4-28 09:43
樓主果部係1920x1080
仲要HP講所謂SVA (Super Viewing Angle)
不過都係cheap cheap TN黎 ...
KinChungE 發表於 2017-4-28 09:25
其實我都有部X200 220 仲係用緊TN 不過好小坐到鈄晒咁睇野 所以算...
不過 新機仲用TN 真係.....
作者: mkboy76 時間: 2017-4-28 09:56
我之前都改過我部Acer V3 做IPS screen
首先要拆你本身個screen 出黎記底Screen model
再去 Panelook 度 ...
dougtang 發表於 2017-4-27 18:02
我O係hardware spec 搵到呢D
Part no : 798933-007
Name : GNRC PANEL15.6 INCH FHD AG SVA 220eDP Slim Crepe
點樣睇到用幾多針, 咩connector?
作者: nelsonlee130 時間: 2017-4-28 10:20
有人應該未見過新款~45% NTSC FHD IPS
Spyder + DispCal完色準色溫一樣暗啞不堪入目
大廠重心又落晒4K / OLED panel
咪自我安慰啦
回樓主:
用“hwinfo64” 睇左塊panel h/w part number先
睇唔到就用 “dispcalgui” 一開就會見到
再上panelook睇塊panel spec/interface/mount
先決定換到邊塊panel
作者: mkboy76 時間: 2017-4-28 10:45
As a downside, the display relies on TN panel technology, meaning noticeable narrower viewing angl ...
KinChungE 發表於 2017-4-27 16:49
black friday 買左2600 港紙咋, 太平9衝左, 係個mon 衰D 咯
作者: danny839 時間: 2017-4-28 11:15
用緊xps15 4k
塊sharp igzo應該係市面上最top
作者: nelsonlee130 時間: 2017-4-28 11:55
回覆 23# danny839
需要4 lane eDP
FHD機通常只得2 lane eDP用唔到的
作者: deep@hkepc 時間: 2017-4-28 12:10
我都有部hp 想換panel,
probook 11 ee g2, i3 11.6"
部機config 唔錯, 唯一敗筆係隻mon, 質素好唔掂
唔知搵唔搵到11.6" Full HD IPS 換
作者: deep@hkepc 時間: 2017-4-28 12:13
14.1" 或以下都還好, 15.6" 都仲係1366x768 就真係.....
不過玩過Full HD 真係返唔到轉頭
作者: Miipp 時間: 2017-4-28 18:25
改善色水 =/= 改善色域
起碼IPS唔會似TN咁, 藍到皮膚都變grayscale色
white point好重要, 否則色域幾寬都 ...
KinChungE 發表於 2017-4-28 09:04
人地樓主都講明色淡,100% 係 gamut 細,root cause 根本唔係你講的 white point 及色準問題。
打老虎要先打最大個隻
作者: KinChungE 時間: 2017-4-28 20:20
https://www.mobile01.com/topicdetail.php?f=350&t=368332

左右同樣係NTSC 72%, 邊隻D膚色淡D?
咁都睇唔出既請去驗眼
作者: KinChungE 時間: 2017-4-28 20:21
有人應該未見過新款~45% NTSC FHD IPS
Spyder + DispCal完色準色溫一樣暗啞不堪入目
大廠重心又落 ...
nelsonlee130 發表於 2017-4-28 10:20
又未至於不堪入目
起碼用黎睇黑白document正正常常, 文書用OK
作者: hehe161 時間: 2017-4-28 22:07
我都想換mon,部acer 15.6吋 E5-575G-54SQ唔知可唔可以換呢?
作者: Miipp 時間: 2017-4-28 22:26
Show 個 CIE 1931 chromaticity diagram 或 RGB xy 座標出來再講兩隻 mon 的狀態是否真係 72% NTSC.
況且色域係計晒全部色的範團,呢 d 窄色域 mon 可以有某隻色好搶攪到三色 mixing 得差。你引用篇咁的野說明唔到 d 咩。
作者: fever456 時間: 2017-4-28 23:17
我最近都買咗同一部ACER, 都係頂唔順個mon, 係YOUTUBE搵咗輪教學, 跟住膽粗粗係淘寶買咗隻SAMSUNG PLS MON(賣家話靚過一般IPS), 換咗之後爽哂...
可參考https://www.youtube.com/watch?v=tOu_3ezI_U4&t=828s
作者: nelsonlee130 時間: 2017-4-28 23:25
回覆 29# KinChungE
都係果句, 咪自我安慰啦
色準色溫都可以Cal + profiling搭救
幾舊水隻spyder + DispCalGUI擺一晚就攪掂
色域出唔到咁闊就一世
由其廠高階mon資源去晒OLED/4K
新出FHD IPS只會愈偷愈平, 無需明踩TN
只睇黑白文件應該搵返隻CCFL添 起碼背光睇得舒服

作者: fever456 時間: 2017-4-28 23:42
改善色水 =/= 改善色域
起碼IPS唔會似TN咁, 藍到皮膚都變grayscale色
white point好重要, 否則色域幾寬都 ...
KinChungE 發表於 2017-4-28 09:04
我同意呢位c-hing嘅講法, 'averager嘅ips 一定好過average嘅TN'
再講入門嘅notebook又點會擺隻高階TN mon落去Y...(仲未必有)
仲有樓主都只係話個原裝MON色水淡, 所以換隻普通嘅1080P IPS MON都一定靚過原裝TN好多!又唔洗討論到咁深入嘅....
作者: nelsonlee130 時間: 2017-4-28 23:56
回覆 34# fever456
係囉, 難道入門機跟塊avg IPS panel會好大分別?
仲未知廠就係睇中avg ppl 鐘意IPS個gimmick愈出愈多垃圾panel?
舉個例, lenovo 510s > BOE NV140FHM-N41
https://www.notebookcheck.net/Le ... eview.175710.0.html

知唔知64% sRGB係咩感覺? 知唔知咩叫暗啞不堪入目?
唔知不如落腦場感受下先再返黎討論?

以前CCFL TN低極都70%啦, 真係無眼睇

作者: KinChungE 時間: 2017-4-29 00:30
本帖最後由 KinChungE 於 2017-4-29 00:33 編輯
回覆 fever456
係囉, 難道入門機跟塊avg IPS panel會好大分別?
仲未知廠就係睇中avg ppl 鐘意IPS ...
nelsonlee130 發表於 2017-4-28 23:56
64% sRGB唔係好差o者
我有部IBM X61t改LED Backlight
check過得翻唔到50% sRGB(3x% NTSC)
IPS差極都係啞色, 但係起碼唔會錯哂色
近年D notebook cheap cheap TN真係Delta E >10
至於CCFL TN低極都70%, Desktop就係, Notebook未必
作者: KinChungE 時間: 2017-4-29 00:32
Show 個 CIE 1931 chromaticity diagram 或 RGB xy 座標出來再講兩隻 mon 的狀態是否真係 72% NTSC.
況 ...
Miipp 發表於 2017-4-28 22:26
show出黎都冇用, 一般user唔識睇
兩隻mon擺埋一齊, TN vs non-TN, 兩隻都係平野, 就係咁既效果, 好簡單
如果你鍾意左手邊果款, 我冇意見
作者: fever456 時間: 2017-4-29 01:01
回覆 fever456
係囉, 難道入門機跟塊avg IPS panel會好大分別?
仲未知廠就係睇中avg ppl 鐘意IPS ...
nelsonlee130 發表於 2017-4-28 23:56
無錯, 分別真係好大!!!色水, 可視角度差好遠...
D人鍾意抛書包, 又cap圖, 又一堆專業參數咁, 一般人識鬼睇咩…
有一句你講得啱,落場睇, 一部ips, 一部tn 泊埋睇, 如果都話分別唔大就真係無野講...
作者: andychu1995 時間: 2017-4-29 03:13
上淘寶要小心厚度,我之前淘過隻mon比部fujitsu,結果個mon太厚,合唔埋
作者: evec 時間: 2017-4-29 04:27
本帖最後由 evec 於 2017-4-29 04:51 編輯
其實以前啲CCFL TN NB 屏可以低到得 SRGB 45%,
但啲個唔係重點,色域廣只係講極限位,
演色性(範圍入面做到幾多色)差到爆橙的話顏色一樣淡,論你點Cal都無用
仲有人眼更累,因為人視角係一個模擬過程,人眼紅黃綠錐狀細胞感受後組合幻想過程,如果色域缺失太多,人腦要更用力去組合,結果更累。
6bit屏係累過8bit屏,6bit 屏抖動上去抖得勁過頭畫面好似震震下,點樣畫面都假過8bit,所謂Cal到完美都無用。
作者: nelsonlee130 時間: 2017-4-29 06:24
回覆 38# fever456
識都無用啦
TN 可視角到後期已經~160度, 唔係HP 都唔敢標"SVA"
作者: nelsonlee130 時間: 2017-4-29 06:31
回覆 40# evec
所以Gamut 都有講Coverage / Volume ,樓上(好似)一路講緊volume
以下我部W650 VA panel
講緊CCFL 睇得舒服過 WLED
仲有師兄執著搵舊CCFL EIZO用架
作者: hehe161 時間: 2017-4-29 20:53
師兄可否提供SAMSUNG PLS MON model number????
同埋淘寶個位賣家網址pm給我,謝謝
作者: KinChungE 時間: 2017-4-29 21:16
160度只係指10:1
根本慘不忍睹
作者: KinChungE 時間: 2017-4-29 21:17
回覆 evec
所以Gamut 都有講Coverage / Volume ,樓上(好似)一路講緊volume
以下我部W650 VA panel
...
nelsonlee130 發表於 2017-4-29 06:31
LED好多都Volume唔差, 但係Coverage唔掂
因為綠/藍OK, 但係紅色啞
作者: nelsonlee130 時間: 2017-4-29 22:05
回覆 44# KinChungE
齋講好悶, 你鍾意啦
最後貼多個例先, 已停產, 只值幾百蚊人仔嘅"高階"TN
同你講法都係有出入, 紅色出晒界喎 vs sRGB
作者: KinChungE 時間: 2017-4-30 00:13
本帖最後由 KinChungE 於 2017-4-30 00:18 編輯
高階冇得講喎, 我係指sRGB色域果D
我指既係, 好多時見D LED-backlight LCD寫9x% sRGB
呢D絕大部份都係紅色最差
我覺得最重要唔係一個好靚既LCD
始終只係laptop一部, 唔係主力PC/mobile workstation
一個唔好一望落去已經覺得D色超怪, 連grayscale都變左五顏六色, 唔好明明灰色都變藍色, 唔好個人挨後D都黑哂, 已經收貨
拎哂D high end野黎講幾好幾好都冇用, 都已經冇notebook跟機用果D panel
根本非workstation級/OLED, 要寬色域notebook係發緊夢
出到NTSC 72%(sRGB 100%)已經算靚, NTSC 52%算正常
作者: KinChungE 時間: 2017-4-30 00:24
舉腳讚成
利申: 自己有用displaycal + i1 display pro
作者: Miipp 時間: 2017-4-30 00:34
以前大把靚 LCD, 係呢幾年有 d 斷層.
我 09 年用的商用 laptop vaio 用 TN 已經有 9x% NTSC 及一千級對比度, 都未計個 d 用 RGB LED backlight 的型號. 用過靚 mon 自然返唔到轉頭
不過好彩而家 laptop 用 OLED 面板開始左量產, 等到頸都長

作者: Miipp 時間: 2017-4-30 00:35
做到廣色域, 基本上唔會有 Coverage 問題
作者: KinChungE 時間: 2017-4-30 00:35
基本上, 而家唔用OLED既, 出到sRGB 100%已經得極少做到, <10%
作者: KinChungE 時間: 2017-4-30 00:36
重覆
notebook lcd + 廣色域 = 發緊夢
唔太窄, 有NTSC 6x%, 已經算"靚"
作者: kelvinhin 時間: 2017-4-30 00:41
睇過近排部份廣色域mon notebook/平板, 畫面色水過晒火

作者: KinChungE 時間: 2017-4-30 00:43
冇計, 自從***出AMOLED手機後, 睇慣味精色
所以先咁多人追盲追
睇翻之前某D reply已經好明顯, 唔係要sRGB 100%
佢地根本唔care岩唔岩色, 淨係一味要鮮
btw, 部份AMOLED手機可以自己改翻正常D色
例如Samsung / Blackberry
不過Samsung個basic mode個人認為太淡, 仲淺過sRGB
作者: Miipp 時間: 2017-4-30 01:15
本帖最後由 Miipp 於 2017-4-30 01:18 編輯
0x 至 1x 年幾代 vaio z 的 TN 都係 9x% NTSC, 有幸係夢中用左幾年
印像中 AW/FW 系列都有 d 型號有廣色域, 至於老外牌子好多時要 workstation 級 notebook 先有廣色域.
呢部係後期的經典之一
http://www.sony.com.hk/product/a ... M033801&lang=en
Display 13.1 inch wide (Full HD: 1920x1080) TFT colour display (VAIO Display Premium, LED backlight, Adobe RGB 96% coverage)
早期型號 anandtech 實測過
[attach]1979319[/attach]
[attach]1979320[/attach]


作者: KinChungE 時間: 2017-4-30 01:17
本帖最後由 KinChungE 於 2017-4-30 01:19 編輯
都已經5年前
仲唔係發緊夢?
另外, 就算0x-1x年代, 除Sony, 仲有幾多機用寬色域LCD?
講laptop market share, sony佔既只係小數
要講就應該講下未來係點, 唔係過去
例如幾時出NTSC 3x% / 2x%色域, 15000K/20000K
滿足生產商(低色域=平)同消費者(偏藍=唔會話白色偏黃)
作者: Miipp 時間: 2017-4-30 01:23
LCD 係少, 但唔係無, 其他 ching 有 d 都用緊.
最緊要係而家開始有三兩個牌子開始出 OLED notebook, 廣色域更是手到拿來
作者: KinChungE 時間: 2017-4-30 01:25
本帖最後由 KinChungE 於 2017-4-30 01:27 編輯
唔明點解EPC既會員
好多時一睇就知樓主只係general user, 唔需要D咩high end野
但係個個都推埋D根本樓主唔需要/唔會俾咁貴去買既野
根本冇意義
對樓主黎講, 搵塊正正常常sRGB 9x%既已經好好多
搵塊laptop TN sRGB 9x%極難
但係搵laptop IPS sRGB 9x%就好易
但係總要盲撐TN, 話TN一樣可以好靚
對樓主根本毫無作用
作者: nelsonlee130 時間: 2017-4-30 13:31
回覆 58# KinChungE
你都仲記得樓主果部係幾千蚊貨仔架可?
事實就係低階跟機無論TN / IPS 都只會出低色域垃圾
上年起已經有45% NTSC/6x% sRGB IPS流出市面
唔明點解有會員bias到咁淨識盲踩TN盲捧IPS
根本無意義
講緊換MON, 幾百蚊人仔上淘寶
無論低/高階, TN/IPS, 低/高色域panel都搵得到的
重點係接口, 供電要一致. 所以先一路問緊樓主舊底panel p/n
唔好再歪曲事實了, 好嗎?
某人夠話見過stevejobs 啦
作者: nelsonlee130 時間: 2017-4-30 13:50
高階冇得講喎, 我係指sRGB色域果D
我指既係, 好多時見D LED-backlight LCD寫9x% sRGB
呢D絕大部份都係紅色最差
KinChungE 發表於 2017-4-30 12:13 AM
我果隻咪cert. 95% sRGB囉
點呀, bias夠未?
作者: evec 時間: 2017-4-30 16:58
以前有高色域高水TN係因為當時的IPS開口率太差太曬電,但TN個可視角度太差又注定佢做唔到太嚴緊的野。
而家的IPS用電量同TN己經差唔多,而且連Samsung TN都停產,無理由再用TN。
可惜而家1920 FHD的IPS電腦屏己嚴重Costdown化,連找8bit都難鬼,所以而家好屏要至少2K屏,就算2K 4K UHD屏都己經開始有京東方同天馬攪局,好快又係Costdown都極致。
京東方都算好少少,你見識下啲恐怖天馬屏,仲有最好買機時最好一次過買好屏,淘佬賣個啲基本上係唔合格屏QC有問題流出來,啲Panel邊有可能仲未過大廠採購價。
作者: nelsonlee130 時間: 2017-4-30 17:33
無錯呀, 不過有會員一路選擇性失明
不嬲高階/高質屏都係大廠x工作站帶頭用
好似HP Dreamcolour FHD RGB LED S-IPS (LG)
Dell Precision 7710 IGZO 4K (Sharp / AUO)
BOE/LGD點出我唔理啦
第時平機出到4 lane eDP都應該要感激佢
無要求嘅用家比咩panel佢都係照用
有要求嘅咪自換高階panel 祈禱到時Sharp / AUO仲出緊
& TB都有大拆家擔保比零死點貨, 埋單4-500 無得怨啦?
作者: KinChungE 時間: 2017-4-30 17:50
冇人盲捧IPS
但係一味計最平, 庶渣價錢IPS vsd 庶渣價錢TN, 我會揀IPS
NTSC 72% TN vs NTSC 52% IPS都係咁話
起碼唔會斜少少都變哂色
另外, 如果同一部notebook有TN / IPS option, TN一定唔會靚過IPS
你講高階TN同高階IPS比, 冇意義
寬色域TN, eDP, 近乎0
LVDS就多
作者: KinChungE 時間: 2017-4-30 17:51
agree
作者: nelsonlee130 時間: 2017-4-30 18:01
岩呀, 帶定個頭盔
http://www.panelook.com/N156HGE- ... overview_26689.html
邊個估到大廠會出返高階TN比gaming series用
仲有AUO闊色120Hz TN NBR/百度都有人試緊
龍門任你搬, 最有意義啦
作者: KinChungE 時間: 2017-4-30 18:03
本帖最後由 KinChungE 於 2017-4-30 18:06 編輯
岩呀, 帶定個頭盔
邊個估到大廠會出返高階TN比gaming series用
仲有AUO闊色120Hz TN NBR/百度都有人 ...
nelsonlee130 發表於 2017-4-30 18:01
當然, 龍門任你搬, 你鍾意啦
laptop 120Hz Panel佔有率1%都冇, 你都拎出黎講
我一直講緊主流/大部份
係唔明點解好多人要搵咁多special case黎講
仲話ignore LGD
市面上平價IPS過半數都係LG
敢問一句, 如果兩塊panel, TN vs IPS
色域, color depth, brightness, 耗電量都一樣
你係咪會買TN?
作者: nelsonlee130 時間: 2017-4-30 18:06
回覆 66# KinChungE
係囉, 講換芒又要拖埋新機TN/IPS黎比, 你鍾意就真啦特級會員
比左option出黎又要講佔有率
作者: KinChungE 時間: 2017-4-30 18:07
本帖最後由 KinChungE 於 2017-4-30 18:08 編輯
你塊120Hz panel, 岩樓主部機用?
唔岩用既話, 唔係option喎
唔明點解, D人講到唔係高階mon就係垃圾mon
唔可以平價mon之中都有分好壞
作者: nelsonlee130 時間: 2017-4-30 18:07
本帖最後由 nelsonlee130 於 2017-4-30 18:24 編輯
LGD係棲上講緊嘅"飛馬"
LG-Philips 先係大家識果間LG display
你唔係唔知掛呀高手
edit: 係我記錯
天馬=NLT
但notebook panel都係LP (LG-Philips)開頭的
作者: nelsonlee130 時間: 2017-4-30 18:12
你塊120Hz panel, 岩樓主部機用?
唔岩用既話, 唔係option喎
唔明點解, D人講到唔係高階mon就係垃圾mon ...
KinChungE 發表於 2017-4-30 06:07 PM
樓上塊 奇美 156HGE
係eDP 30pin 60Hz input, 以正視聽
所以樓主貼過p/n出黎未?有pinout 睇過未? 你硬要講
無人話唔係高階就係垃圾喎
係你一路吹TN就是原罪 新IPS一定靚而無睇到廠新出堆低色panel咋
作者: evec 時間: 2017-4-30 18:38
我講緊大陸天馬, 好快就出來攪局,就係間野流到爆先出唔到大屏,
但而家大陸代工廠試緊但好似良品好低
,看過Sample垃圾到爆。http://www.tianma.cn
仲有Thinkpad新的UHD FHD都入咗好多京東方攪局。
作者: nelsonlee130 時間: 2017-4-30 18:55
回覆 71# evec
依間應該就係Tianma NLT?
好在佢現時產品唔多
作者: fever456 時間: 2017-4-30 19:17
你係淘寶search '72% ntsc' 就有, 好易搵!
作者: hehe161 時間: 2017-4-30 23:41
師兄,我真係唔熟電腦芒,好怕買錯!
你幫幫忙話我知你買左SAMSUNG PLS MON model number,無限感激你。
作者: nelsonlee130 時間: 2017-4-30 23:57
回覆 74# hehe161
其實你不如用hwinfo64 chk panel p/n先?
Samsung 隻PLS 靚係靚, 不過亮面來
其實仲有選擇
作者: hehe161 時間: 2017-5-1 00:26
回覆 hehe161
其實你不如用hwinfo64 chk panel p/n先?
Samsung 隻PLS 靚係靚, 不過亮面來
其實仲有選擇 ...
nelsonlee130 發表於 2017-4-30 23:57
師兄請問hwinfo64 chk panel p/n係咩傢伙?係淘寶搵唔到
作者: nelsonlee130 時間: 2017-5-1 00:47
回覆 76# hehe161
Hwinfo64 係程式黎
用佢chk 左實際用緊邊塊panel 先
作者: hehe161 時間: 2017-5-1 02:29
本帖最後由 hehe161 於 2017-5-1 03:12 編輯
師兄我開頭裝左Hwinfo64最新版,出唔到你個mode,之後刪左再裝番ver.410,但都出唔到你個顯示mon mode???

作者: nelsonlee130 時間: 2017-5-1 09:24
回覆 78# hehe161
[attach]1979524[/attach]
係咪揀左sensor only?
作者: fever456 時間: 2017-5-1 11:10
你可以先download 'AIDA64' <-google搵!
裝咗之後係monitor->check panel no, 我之前個塊panel no: N156HGE-EAB, 你都應該一樣!
而我買嘅Samung PLS panel no: LTN156HL01
*個賣家係專賣Samung, 不過有另一d賣IPS, 你自行決定!
作者: fever456 時間: 2017-5-1 12:36
回覆 hehe161
其實你不如用hwinfo64 chk panel p/n先?
Samsung 隻PLS 靚係靚, 不過亮面來
其實仲有選擇 ...
nelsonlee130 發表於 2017-4-30 23:57
我買嘅係霧面....不過返而好想知呢一塊鏡面嘅效果係點...
作者: nelsonlee130 時間: 2017-5-1 12:46
回覆 81# fever456
原來出左...
之前有個dell inspiron15 嘅師兄換左鏡面PLS
你可以掘返post睇下效果
作者: hehe161 時間: 2017-5-1 16:16
本帖最後由 hehe161 於 2017-5-1 16:18 編輯
你可以先download 'AIDA64' check panel no, 我之前個塊panel no: N156HGE-EAB, 你都應該一樣!
而我買嘅S ...
fever456 發表於 2017-5-1 11:10
師兄,我個mon panel no: B156HTN0 3.8 同你個唔同,係咪都用到Samung PLS panel no: LTN156HL01

作者: nelsonlee130 時間: 2017-5-1 19:16
回覆 83# hehe161
AUO panel spec非常易搵
而且30pin eDP pinout幾年都無乜轉過
b156htn03.x pinout (eDP)
[attach]1979654[/attach]
b156han01.2 pinout (eDP)
[attach]1979653[/attach]
panelook "compatible" models
[attach]1979655[/attach]
你可以由上表入手
LTN156HL01 <上面師兄提果款
LTN156HL06 <8 bit(16.7M) 光面
B156HAN01.2 < 同廠AUO 6bit 72% 霧面VA panel
LP156WF6-SPB1 < LG-Philips 6bit 72% 霧面AH-IPS, 牙石,MSI等大廠G系有用
作者: fever456 時間: 2017-5-1 20:08
師兄,我個mon panel no: B156HTN0 3.8 同你個唔同,係咪都用到Samung PLS panel no: LTN156HL01
...
hehe161 發表於 2017-5-1 16:16
我地部機一樣, 就算panel no.唔同, 原因可能係制造商/批次唔同,
但所有參數及接口應該一樣, 應該可以用!
你可以去panelook.com度再比較下2塊mon嘅details, 如果一樣嘅話就可以用Samusung呢一塊panel/其他IPS panel!
作者: hehe161 時間: 2017-5-3 00:57
唔該晒兩位師兄 nelsonlee130 & fever456
作者: nelsonlee130 時間: 2017-5-3 08:38
回覆 86# hehe161
成功換完記得分享下心得
作者: hehe161 時間: 2017-5-3 11:36
可以

