作者: chu_kenneth 時間: 2017-7-10 12:16 標題: 聯想部Y520買唔買得過??
最近想買部notebook黎打機用,見依一款個價錢幾底玩
有冇ching用過,唔知好冇用??
P.S.:平時都係玩下LOL,FIFA,GTA呢啲
作者: deep5 時間: 2017-7-10 12:53
性價比幾高嘅,用就未用過,睇評測好似唔錯
作者: dizzy86 時間: 2017-7-10 13:26
Y520幾好用,打機都好順,最正係個喇叭,估唔到佢個喇叭啲聲幾好
開到好大聲黎打機D聲都唔會拆
作者: 雞肋 時間: 2017-7-10 13:29
幫朋友買O既經驗,
lenovo D 抵玩機O既做工可能唔襟用, 我幫朋友買部上代機 (Y520 定W520 , 唔記得啦~ 總之I7 + G系DISPLAY)
頭2年OK, 第三年因為全膠殼, MON 個鉸位爆左, 一個開就會"了" 高個KEYBOARD, 最後佢連機都唔要送畀我啦~
所以記得考慮下哩D 因素
作者: fungfung87 時間: 2017-7-10 14:00
你講果堆game,用Y520可以開到中上特效好順咁玩
如果你唔係追求到好極致呢部夠用嫁啦
作者: Hardcopy 時間: 2017-7-10 17:25
呢個價錢算係咁
第7代 i7 core/256 SSD/8 GB RAM
張display卡都唔差
作者: jackyyy 時間: 2017-7-10 18:52
呢部機係用harman Kardon喇叭,話哂大廠出質素叫做有保證,btw,我覺得佢個背光鍵盤好型
作者: jeff0413 時間: 2017-7-10 19:21
唔錯,上個月買左部黎玩
作者: kaka.ho28 時間: 2017-7-11 12:51
一萬蚊左右打機notebook Y520算最好,最主要係佢散熱真係做得好
張顯卡行GTX 1050其實都夠你打大部份game
作者: chu_kenneth 時間: 2017-7-11 13:00
最緊要係夠順姐
作者: chu_kenneth 時間: 2017-7-11 13:02
開到中上我都滿意嫁啦,如果我要好極致晝質就諗Y720啦
唔捨得買太貴,10K左右差不多
作者: chu_kenneth 時間: 2017-7-11 13:04
我見其他再貴啲嘅gaming notebook係張display card再勁啲
如果夠用我就唔買咁貴
作者: quezon 時間: 2017-7-11 14:26
Y520 個 WIFI 好似系 1x1, 將來有無得自己換2x2 上去?
作者: nelsonlee130 時間: 2017-7-11 15:49
$10k 買部大陸機
上密林買ROG GL502VM / MSI GP62之類唔好?
作者: kilikulu 時間: 2017-7-11 17:23
我諗好睇果個人點用,gaming notebook多數膠殼,用金屬一定會太重
我用過佢Y系列又冇呢個問題
作者: lai.areon 時間: 2017-7-11 17:31
最緊要好唔好用姐,睇spec部ROG同Y520差幾K
如果比我揀會揀lenovo
作者: nelsonlee130 時間: 2017-7-11 19:38
回覆 16# lai.areon
係呀, 講品質, 講散熱, Lenovo Y咁多代都係得啖笑

開10k最緊要有人埋單, 我就信ROG了
作者: 剋星 時間: 2017-7-12 14:48
Y580 爆晒..4年
作者: kaiming2005 時間: 2017-7-13 07:55
10K(8399人仔) 係大陸買都可以買到MSI GP62 GTX1060+i7 7700HQ,加上256GB sad 加1TB HDD
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - Android
作者: nelsonlee130 時間: 2017-7-13 09:21
回覆 19# kaiming2005
無錯, 所以唔怕開爛價, 最緊要有人埋單
香港果然係購物天堂
作者: dogdog169 時間: 2017-7-13 09:39
Gaming notebook 買MSI or Asus ROG穩陣D
作者: ov1ov1!o! 時間: 2017-7-13 13:18
如果行貨ROG 10K 買唔到 1050, 一係就冇IPS MON
Y520 同ACER VX5點睇?
作者: hyperbola 時間: 2017-7-13 16:18
交易區有部 MSI GP63 i7 1060, 個價應該ok。
作者: kaiming2005 時間: 2017-7-14 12:56
所以Gaming notebook我都會留意下大陸,msi中國定價幾良心
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - Android
作者: nelsonlee130 時間: 2017-7-14 15:22
回覆 24# kaiming2005
唔係msi中國定價良心
全世界msrp稅別都差唔多
係香港特別貴
作者: turtlemaster 時間: 2017-7-14 15:26
Y520個mon真係超lun垃圾買唔過,自己睇下review或者睇下部實體機就明,又暗又洗水,咁嘅mon個spec幾吸引都無用
作者: sliva 時間: 2017-7-15 14:36
Lenovo打機notebook散熱真係唔掂,都係買番msi,asus
作者: 5qg 時間: 2017-7-15 21:14
回覆 2# deep5
how much now?
作者: (clcl) 時間: 2017-7-16 19:10
我部GT73VR 19999
同中國定價差幾多?
作者: kaiming2005 時間: 2017-7-16 22:05
2000左右,大陸15999人仔
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - Android

