Board logo

標題: 聯想部Y520買唔買得過?? [打印本頁]

作者: chu_kenneth    時間: 2017-7-10 12:16     標題: 聯想部Y520買唔買得過??

最近想買部notebook黎打機用,見依一款個價錢幾底玩
有冇ching用過,唔知好冇用??
P.S.:平時都係玩下LOL,FIFA,GTA呢啲
作者: deep5    時間: 2017-7-10 12:53

性價比幾高嘅,用就未用過,睇評測好似唔錯
作者: dizzy86    時間: 2017-7-10 13:26

Y520幾好用,打機都好順,最正係個喇叭,估唔到佢個喇叭啲聲幾好
開到好大聲黎打機D聲都唔會拆
作者: 雞肋    時間: 2017-7-10 13:29

幫朋友買O既經驗,
lenovo D 抵玩機O既做工可能唔襟用, 我幫朋友買部上代機 (Y520 定W520 , 唔記得啦~ 總之I7 + G系DISPLAY)
頭2年OK, 第三年因為全膠殼, MON 個鉸位爆左, 一個開就會"了" 高個KEYBOARD, 最後佢連機都唔要送畀我啦~
所以記得考慮下哩D 因素
作者: fungfung87    時間: 2017-7-10 14:00

你講果堆game,用Y520可以開到中上特效好順咁玩
如果你唔係追求到好極致呢部夠用嫁啦
作者: Hardcopy    時間: 2017-7-10 17:25

呢個價錢算係咁
第7代 i7 core/256 SSD/8 GB RAM
張display卡都唔差
作者: jackyyy    時間: 2017-7-10 18:52

Y520幾好用,打機都好順,最正係個喇叭,估唔到佢個喇叭啲聲幾好
開到好大聲黎打機D聲都唔會拆 ...
dizzy86 發表於 2017-7-10 13:26


呢部機係用harman Kardon喇叭,話哂大廠出質素叫做有保證,btw,我覺得佢個背光鍵盤好型
作者: jeff0413    時間: 2017-7-10 19:21

唔錯,上個月買左部黎玩
作者: kaka.ho28    時間: 2017-7-11 12:51

一萬蚊左右打機notebook Y520算最好,最主要係佢散熱真係做得好
張顯卡行GTX 1050其實都夠你打大部份game
作者: chu_kenneth    時間: 2017-7-11 13:00

Y520幾好用,打機都好順,最正係個喇叭,估唔到佢個喇叭啲聲幾好
開到好大聲黎打機D聲都唔會拆 ...
dizzy86 發表於 2017-7-10 13:26


最緊要係夠順姐
窒下窒下玩就冇癮啦
作者: chu_kenneth    時間: 2017-7-11 13:02

你講果堆game,用Y520可以開到中上特效好順咁玩
如果你唔係追求到好極致呢部夠用嫁啦 ...
fungfung87 發表於 2017-7-10 14:00


開到中上我都滿意嫁啦,如果我要好極致晝質就諗Y720啦
唔捨得買太貴,10K左右差不多
作者: chu_kenneth    時間: 2017-7-11 13:04

一萬蚊左右打機notebook Y520算最好,最主要係佢散熱真係做得好
張顯卡行GTX 1050其實都夠你打大部份game ...
kaka.ho28 發表於 2017-7-11 12:51


我見其他再貴啲嘅gaming notebook係張display card再勁啲
如果夠用我就唔買咁貴

作者: quezon    時間: 2017-7-11 14:26

Y520 個 WIFI 好似系 1x1,  將來有無得自己換2x2 上去?
作者: nelsonlee130    時間: 2017-7-11 15:49

$10k 買部大陸機
上密林買ROG GL502VM / MSI GP62之類唔好?
作者: kilikulu    時間: 2017-7-11 17:23

幫朋友買O既經驗,
lenovo D 抵玩機O既做工可能唔襟用, 我幫朋友買部上代機 (Y520 定W520 , 唔記得啦~ 總之 ...
雞肋 發表於 2017-7-10 13:29


我諗好睇果個人點用,gaming notebook多數膠殼,用金屬一定會太重
我用過佢Y系列又冇呢個問題
作者: lai.areon    時間: 2017-7-11 17:31

$10k 買部大陸機
上密林買ROG GL502VM / MSI GP62之類唔好?
nelsonlee130 發表於 2017-7-11 15:49


最緊要好唔好用姐,睇spec部ROG同Y520差幾K
如果比我揀會揀lenovo
作者: nelsonlee130    時間: 2017-7-11 19:38

回覆 16# lai.areon


係呀, 講品質, 講散熱, Lenovo Y咁多代都係得啖笑
開10k最緊要有人埋單, 我就信ROG了
作者: 剋星    時間: 2017-7-12 14:48

幫朋友買O既經驗,
lenovo D 抵玩機O既做工可能唔襟用, 我幫朋友買部上代機 (Y520 定W520 , 唔記得啦~ 總之 ...
雞肋 發表於 2017-7-10 13:29



    Y580 爆晒..4年
作者: kaiming2005    時間: 2017-7-13 07:55

$10k 買部大陸機
上密林買ROG GL502VM / MSI GP62之類唔好?
nelsonlee130 發表於 2017-7-11 15:49


   
10K(8399人仔) 係大陸買都可以買到MSI GP62 GTX1060+i7 7700HQ,加上256GB sad 加1TB HDD

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - Android
作者: nelsonlee130    時間: 2017-7-13 09:21

回覆 19# kaiming2005

無錯, 所以唔怕開爛價, 最緊要有人埋單
香港果然係購物天堂
作者: dogdog169    時間: 2017-7-13 09:39

Gaming notebook 買MSI or Asus ROG穩陣D
作者: ov1ov1!o!    時間: 2017-7-13 13:18

如果行貨ROG 10K 買唔到 1050, 一係就冇IPS MON
Y520 同ACER VX5點睇?
作者: hyperbola    時間: 2017-7-13 16:18

交易區有部 MSI GP63  i7 1060, 個價應該ok。
作者: kaiming2005    時間: 2017-7-14 12:56

回覆  kaiming2005

無錯, 所以唔怕開爛價, 最緊要有人埋單
香港果然係購物天堂 ...
nelsonlee130 發表於 2017-7-13 09:21


   
所以Gaming notebook我都會留意下大陸,msi中國定價幾良心

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - Android
作者: nelsonlee130    時間: 2017-7-14 15:22

回覆 24# kaiming2005

唔係msi中國定價良心
全世界msrp稅別都差唔多
係香港特別貴   
作者: turtlemaster    時間: 2017-7-14 15:26

Y520個mon真係超lun垃圾買唔過,自己睇下review或者睇下部實體機就明,又暗又洗水,咁嘅mon個spec幾吸引都無用
作者: sliva    時間: 2017-7-15 14:36

Lenovo打機notebook散熱真係唔掂,都係買番msi,asus
作者: 5qg    時間: 2017-7-15 21:14

回覆 2# deep5


how much now?
作者: (clcl)    時間: 2017-7-16 19:10

回覆  kaiming2005

唔係msi中國定價良心
全世界msrp稅別都差唔多
係香港特別貴    ...
nelsonlee130 發表於 2017-7-14 15:22

我部GT73VR 19999
同中國定價差幾多?
作者: kaiming2005    時間: 2017-7-16 22:05

我部GT73VR 19999
同中國定價差幾多?
(clcl) 發表於 2017-7-16 19:10


   
2000左右,大陸15999人仔

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2