作者: bobopig 時間: 2020-5-21 08:34 標題: 如果要玩到 GTA V 既要求. 要買 D 電腦先得?
因為部舊電腦開親機而家都 BB 響 6,7 下. 底版或其它問題之類, 我諗佢都未必捱到好耐.
所以可能今個月尾.
文書機, 搵工, 睇片, BT, 可能學人寫下遊戲 ( 可能, 乜 CODES 都唔識 )
捱四五年, 拎出街, 13~15寸. 電量長或輕主要.
同埋剛剛 GTA V 免費羅左, 如果想玩到 ( 唔開特效, 低解象都得 ), 咁要買到乜野機先可以呢? 同埋 EPIC D GAME 係咪要連住線先玩到? 買個 PS4 或 XBOX 手制黎打最好呢?
如果要好貴既 NOTEBOOK 先玩到咁可以唔要了. 橫店羅番黎唔駛錢. 可能為左玩到佢既錢夠買部 PS4 或日後買部 DESKTOP 仲平....
四千至五千有冇可能呢?
如果而家買手提. 係咪都可以去膠登, 中央田個D之類呢? 乜乜科技個D就唔好去呢?
謝謝.
最低
作業系統
Windows 10 64 位元、Windows 8.1 64 位元、Windows 8 64 位元、Windows 7 64 位元 Service Pack 1、Windows Vista 64 位元 Service Pack 2*(*如使用 Vista 作業系統,建議使用 NVIDIA 顯示卡)
處理器
Intel Core 2 四核心 CPU Q6600 @ 2.40GHz(4 個 CPU)/ AMD Phenom 9850 四核心處理器(4 個 CPU)@ 2.5GHz
記憶體
4GB
顯示卡
NVIDIA 9800 GT 1GB / AMD HD 4870 1GB(DX 10、10.1、11)
音效卡
100% DirectX 10 相容
硬碟空間
90 GB available space
作者: core2duo 時間: 2020-5-21 09:01
買個上代1060 graphic,最平七千蚊左右都應該玩得順了
作者: hkccc 時間: 2020-5-21 09:49
https://www.youtube.com/watch?v=tOLZbWY28ys
作者: killercheung 時間: 2020-5-21 10:18
買部二手 ps4 加隻 ps4 gta v 都應該平過一部流暢玩倒 gta v 的 notebook 好多
唔好因小失大
作者: bobopig 時間: 2020-5-21 20:18
明白
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: ~Mars~ 時間: 2020-5-21 20:47
本帖最後由 ~Mars~ 於 2020-5-21 20:49 編輯
GTA V 要求低啲嘅話APU都搞得掂
https://www.youtube.com/watch?v=pGgY-Aw2dZo
作者: lam5799 時間: 2020-5-21 22:02
我依家部舊機顯卡係AMD8500M
I5 4200M
8GB ram
都可以玩到好順
不過好似係低效
但係我開insta360 onex 既片出黎會好lag
我唔知關唔關顯卡事
所以我想換過部機
btw ssp科卓返左批水貨acer
你可以考慮
Acer Nitro 5 AN515-54!15吋全高清IPS屏幕!Intel i5 第九代處理器!GTX1050 3GB獨顯!雙風扇設計、Acer CoolBoost™ 技術及雙排氣口設計能夠提供額外的散熱效能!
產品重點:
- 15.6 吋的全高清 IPS 顯示器
- Intel® Core™ i5-9300H (4核8線)
- NVIDIA® GeForce® GTX 1050 3GB
- 8GB RAM - 250GB NVMe SSD - 1TB HDD
- Windows 10 Home
Acer Nitro 5 AN515-54
15.6吋電競筆電 抗疫價「$4,999」(Openbox)
加拿大原裝進口,代理一年保養!
設實物展示機!歡迎來店選購!
「 一切以實物為準,購買前煩請核對。」
【加拿大 Notebook 購買指引】
1. 客人必須細閱、明白並同意以下內容,可於檢查後才付款。
2. 本產品於加拿大進口,門市設有 7 天更換-(明顯硬件故障,保留完整包裝及配件),一年有限度保修(非人為損壞及修改)。
3. 產品來源範圍
A:海外客人地址、電話等出入,導致貨品無法送達,而退回廠商。
B:海外客人因地區與銷售地點距離甚遠,可從網上訂購機台,其後因重量、外觀、顏色等主觀因素均可退回。
C:海外客人單方匯報之軟件或硬件問題而退廠重新檢測並維護。
D:因出廠瑕疵或送貨過程導致之外觀損花均可退回。
作者: 觀星是答案 時間: 2020-5-21 23:50
我依家部舊機顯卡係AMD8500M
I5 4200M
8GB ram
都可以玩到好順
不過好似係低效
但係我開insta360 onex 既片 ...
lam5799 發表於 2020-5-21 22:02
簡單講,呢批 acer notebook 係被退貨,rma 完再 repack 拎返出黎賣
作者: juno9 時間: 2020-5-22 03:03
Dell G3
第10代 Intel® Core™ i5-10300H
Windows 10 家用版 64位元 英文
8GB, 2x4GB, DDR4, 2933MHz
512GB M.2 PCIe NVMe 固態碟
GTX 1650 4GB GDDR6
賣6999
作者: juno9 時間: 2020-5-22 03:06
你留意返EPIC免費係有古惑的,小心
作者: lam5799 時間: 2020-5-22 08:36
回覆 10# juno9
師兄有咩古怪????
不過我覺得我煩
唔可以直接開game
一定要經epic開先得
作者: bobopig 時間: 2020-5-22 08:47
其實唔駛錢真係冇要求. 如果開480*640 玩都得.
只係諗住係街或酒店等地方, 冇網絡 有時TAKE 個 BREAK 娛樂下.
不過係街如果太食電, 保住D電量可能都未必玩.....
作者: bobopig 時間: 2020-5-22 08:49
其實唔駛錢真係冇要求. 如果開480*640 玩都得.
只係諗住係街或酒店等地方, 冇網絡 有時TAKE 個 BREAK 娛樂下.
不過係街如果太食電, 保住D電量可能都未必玩.....
https://www.hkepc.com/19344/%E8% ... %E5%94%AE_HK%246158
我剛剛上HKEPC, 就發覺有個 ACER 廣告. 唔知呢D機得唔得.
部 S3 好似五千尾, 送 200蚊不明用途的現金卷 ( 超巿? ACER SHOP )
因為見 GTA V 話要獨顯, 唔熟 AMD 或 INTEL 包內顯個D唱片得唔得呢?

作者: bobopig 時間: 2020-5-22 08:52
我依家部舊機顯卡係AMD8500M
I5 4200M
8GB ram
都可以玩到好順
不過好似係低效
但係我開insta360 onex 既片 ...
lam5799 發表於 2020-5-21 22:02
紅黑呢部我都見過百記/豐罩個 D, 要七千幾......
如果四千幾冇保. 行到繁體. 唔放重要野, 行雲去儲存都OK 喎.
不過日日拎出街會唔會太重? 呢個可能真係要做 DK REPLACMENT.
謝謝先. 但呢間野信唔信得過?
作者: bobopig 時間: 2020-5-22 08:53
會有乜古惑? 因為我羅完個 APPROVE , 未裝架. 如果有問題我就唔裝了.
但我見佢羅 APPROVE 時唔駛入信用咭. 咁佢未可以盜用我張咭....
作者: bobopig 時間: 2020-5-22 08:56
防老翻? 同埋我係 PROFIX 見佢會計你隻遊戲玩個既時間. 所以要 ONLINE 駁 SERVER CHECK 住? 大數據?
作者: bobopig 時間: 2020-5-22 08:58
我依家部舊機顯卡係AMD8500M
I5 4200M
8GB ram
都可以玩到好順
不過好似係低效
但係我開insta360 onex 既片 ...
lam5799 發表於 2020-5-21 22:02
係唔係呢間?
我見佢手提電腦冇任何機. 可能要到門巿望望.
謝謝先.
https://www.zeta.com.hk/computer-peripherals/laptop-tablet
手提及平板電腦 : 抱歉! 此分類暫時沒有相關商品。
作者: lkm1607 時間: 2020-5-22 10:07
師兄有咩古惑?
我現玩緊????????????
作者: kelvin31 時間: 2020-5-22 10:08
唔好比人 sidetrack, 記住自己需要D 乜, 我相信 PS4 除咗可以睇片之外,, 文書機, 搵工, BT, 學人寫下遊戲 依幾個item 應該做唔到, 玩返 1080p 低解像、特效﹐應該 4,5千蚊機都做到.
作者: killuakam 時間: 2020-5-22 10:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lam5799 時間: 2020-5-22 11:42
回覆 17# bobopig
係依間
你去佢fd睇下
作者: lam5799 時間: 2020-5-22 11:47
回覆 14# bobopig
係呀
行貨6,7千蚊
我上高登都睇過
你落門市望下
佢有部demo係度
你可以試下
我本身都諗住買佢
因為我預一部機用返6,7年無得走
所以諗緊買部新出既既asus a15
不過貴成倍
但正常唔係壞野夠我用7年以上
作者: lam5799 時間: 2020-5-22 11:50
回覆 16# bobopig
唔上網好似玩唔到????????♂️
所以用epic有唔好????
作者: lam5799 時間: 2020-5-22 11:53
回覆 14# bobopig
zeta開左好多年
應該信得過無問題
作者: lam5799 時間: 2020-5-22 11:54
回覆 8# 觀星是答案
簡單啲
姐係官方翻新機
作者: 餓狼 時間: 2020-5-22 12:33
我就幾肯定係唔work
mh呢類act game
RPG指令或者OK
作者: killuakam 時間: 2020-5-22 12:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 餓狼 時間: 2020-5-22 13:26
屋企試
同一個Router 連remote play
玩GTA5
都會有delay
出街用外面network再remote 返屋企
應該更差
就咁用Mobile data,行4G
每下delay
act真係玩唔到
玩下RPG / SLG 都仲得
作者: 餓狼 時間: 2020-5-22 13:29
PS3 同PS4 初有remote play
我都有無限期待同幻想
試過用過
算__數罷啦
作者: kezzini 時間: 2020-5-22 17:19
我覺得係你玩GTA V想玩D咩?
單機?
Online?
定MOD?
作者: 餓狼 時間: 2020-5-22 20:00
就算係mod 都有downgrade low res mod
SP5 i5版 都run到30+fps
呢隻game.... PS3 / 360 個gen㗎喇
作者: bobopig 時間: 2020-5-22 20:41
有問題
我冇無限plan. 公司 wifi 唔可以咁用
via HKEPC Reader for Android
作者: bobopig 時間: 2020-5-22 20:43
但冇保養。香港 acer 受唔受?
via HKEPC Reader for Android
作者: bobopig 時間: 2020-5-22 20:45
單機
Hea 玩。冇壓力。唔爆機都冇所謂。
Gta 4 玩過十分鐘冇玩。睇唔明英文
但呢個4 好似支援繁中
via HKEPC Reader for Android
作者: bobopig 時間: 2020-5-22 20:56
https://m.mobile01.com/topicdetail.php?f=232&t=5854470
有個評測。不過我睇唔明 d 詞語同埋有人話呢部係貼牌機?
via HKEPC Reader for Android
作者: lam5799 時間: 2020-5-23 00:23
回覆 33# bobopig
代理一年保養
一年有限度保修(非人為損壞及修改)
zeta咁寫
唔知代理既意思係佢地定香港acer代理
有興趣就自己問下
作者: juno9 時間: 2020-5-23 06:03
https://m.mobile01.com/topicdetail.php?f=232&t=5854470
有個評測。不過我睇唔明 d 詞語同埋有人話呢 ...
bobopig 發表於 2020-5-22 20:56
文中意思係OEM代工,OEM係乜,好似富士康生產IPHONE咁都算OEM,咁你會唔會話IPHONE係貼牌手機吖...
作者: juno9 時間: 2020-5-23 06:17
openbox唔算二手機,我只能講你係香港市面上能買到呢個價算幾好了,係張display咭舊少少,但而好過內罝或MX級的顯示咭好多了,如果五千蚊要更好只能淘寶/京東之類了(大陸機原生只有簡體window,要自己重灌),要新又好D部DELL G3要7千蚊喇...
作者: bobopig 時間: 2020-5-23 08:26
好呀。如果去開深水保會睇下
但加拿大版。出繁中或顯示會唔會有問題呢
via HKEPC Reader for Android
作者: bobopig 時間: 2020-5-23 08:28
去實地視察下先。睇下有幾重。方唔方便拎出街
via HKEPC Reader for Android
作者: 6100 時間: 2020-5-23 10:43
Dell G3
第10代 Intel® Core™ i5-10300H
Windows 10 家用版 64位元 英文
8GB, 2x4GB, DDR4, 2933MHz
512G ...
juno9 發表於 2020-5-22 03:03
師兄, G3同G5有咩分別, 價錢都掙好遠
G3可以加RAM嗎?
作者: bobopig 時間: 2020-5-27 13:28
謝謝你提醒, 有空去 SEARCH 了, 會偷你電腦入面其它資料, 尤其 STEAM, 同埋原來已經係大陸公司, 難怪會做呢D野. 好在未裝隻遊戲, 應該不裝了. 除非搵一部轉裝中國野的電腦先玩吧.....都是去買一隻二手 PS4 或 XBOX 1 去玩吧.......便宜莫貪.
https://forum.gamer.com.tw/C.php?bsn=60030&snA=518492
作者: louisfly 時間: 2020-5-27 13:47
本帖最後由 louisfly 於 2020-5-27 13:48 編輯
小新 Air 14 2020
4999 人仔, i5十代+MX350+16GB+512SSD
作者: bobopig 時間: 2020-5-29 07:32
我依家部舊機顯卡係AMD8500M
I5 4200M
8GB ram
都可以玩到好順
不過好似係低效
但係我開insta360 onex 既片 ...
lam5799 發表於 2020-5-21 22:02
[attach]2196027[/attach]
謝謝你,睇左實機,幾靚仔。
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: lam5799 時間: 2020-5-29 17:40
回覆 44# bobopig
最後有冇出手
其實係幾吸引
作者: bobopig 時間: 2020-5-29 21:51
未。等出糧找數先。
出左個 post 三揀一, 但冇版友覆。
係吸引, 又有 2 slot 裝多個 sshd 去 bt. 家用 ok. 拎出街唔方便。
行貨百記好似 7999
via HKEPC Reader for Android
作者: lam5799 時間: 2020-5-30 17:49
回覆 46# bobopig
我係高登睇過
好似咁上下價
作者: Miipp 時間: 2020-5-30 18:12
联想(Lenovo)小新15锐龙版 全面屏高性能轻薄笔记本电脑(8核16线程R7-4800U 16G 512G 高色域 数字小键盘)银
4399 人
作者: 6100 時間: 2020-5-30 18:15
7999 個部好似係GTX1650
作者: bobopig 時間: 2020-5-31 14:15
咁你點睇, 假若係你, 會買邊部? 水貨還是行貨? 唔打機的話
作者: 6100 時間: 2020-5-31 15:45
我都諗緊, 但我打機呀, 我都係打啲唔係大作, 例如OVERWATCH, 暴雪英霸, WORLD OF WARSHIP 個啲, GTX1050都够, 如果4999又幾吸引, 但保養唔知點, 另外GTX1650個部百記7999, 場應該6999可以搵到, 其實如果羅出街我唔會買GAMING LAPTOP羅, 一定要輕為主, 記得好多年前羅住部2.幾KG返學, 行到半路頂唔順掙啲想掉左佢, 哈哈,
作者: bobopig 時間: 2020-5-31 16:35
本帖最後由 bobopig 於 2020-5-31 16:38 編輯
我都諗緊, 但我打機呀, 我都係打啲唔係大作, 例如OVERWATCH, 暴雪英霸, WORLD OF WARSHIP 個啲, GTX1050 ...
6100 發表於 2020-5-31 15:45
係. 出街應該輕. 但冇咁多錢買兩部電腦. 所以諗住一部做晒所有野...........一係用 IPAD 出街, 但真係好多野做唔到, 打字係一個有問題......
買 MACBOOK 可以裝 WINDOWS, 但個 WINDOWS 都唔平. 唔想用老翻. 變
呢部算係 GAMING LAPTOP, 雖然唔打機, 但佢個配置用黎做文書野或其它都 OK. 4999 好過買 2999 個D但係俾粒 PENATIUM ( 咁上下串法 ).......唯有一鋪頭自己保養. 咁我直情當冇保好D.
就算有行貨保養, 有D都湯你一頸血, 壞一壞底版就二千幾. 但部機可能都係四五千. 咁即係叫你買過部新冇咁嬲.
作者: lam5799 時間: 2020-5-31 18:34
肯定4999
差2千蚊呀

