作者: iwantip6 時間: 2023-9-11 14:31 標題: 獨顯既重要性?
因為唔打機,選擇中既notebook,其中有部有獨立display 2050,感覺好似好一般,唔打機既情況下,係咪年好D?cpu 係I7 1360P
[url=https://item.m.jd.com/product/100055335671.html?gx=RnAohyIHPzXQw5xZ_sA9&gxd=RnAowzJQaD2Pzp0UrYx_CV6MCgjFmO4&ad_od=share&utm_source=androidapp&utm_medium=appshare&utm_campaign=t_335139774&utm_term=CopyURL][/url]
via HKEPC Reader for Android
作者: 必思 時間: 2023-9-11 14:44
program要GPU咪有用囉
作者: 523961 時間: 2023-9-11 16:44
photoshop可用到XD
作者: latali 時間: 2023-9-11 20:34
CHEAP 雞獨顯不如用核顯算仲平D。
揀獨顯款就應該揀好D既比始3060以上。
作者: lui3271709 時間: 2023-9-11 22:12
純文書的確無必要獨顯。
作者: happychanbb 時間: 2023-9-11 23:14
唔打機既情況用獨顯係好食電
作者: Mr.Mo 時間: 2023-9-12 17:34
又唔打機,簡簡單單咪好囉,又慳電環保
作者: ckyuen2 時間: 2023-9-12 17:37
無獨顯又輕啲又平啲
買來又用唔著
連硬解都唔使靠佢
要獨顯嘅目的係。。。?
作者: melfigfu 時間: 2023-9-13 10:29
我就係長插電唔打機,買部 gaming notebook 做野。
desktop 用過P 系同 H 系 U , 做文書野真係差幾遠下。
不過如果你部機要拎出街用電池,又唔打機,無謂買獨顯。
作者: C9_1 時間: 2023-9-13 11:11
信仰
唔怕一萬,最怕萬一

