Board logo

標題: 有冇咩軟件可以制作VISTA ICON [打印本頁]

作者: jason0882    時間: 2009-9-6 10:52     標題: 有冇咩軟件可以制作VISTA ICON

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lighToN    時間: 2009-9-6 13:00

what about IcoFX?
http://icofx.ro/
作者: jason0882    時間: 2009-9-6 14:40     標題: 回覆 2# 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 星野吹雪    時間: 2009-9-6 15:14

原帖由 jason0882 於 2009-9-6 14:40 發表
試過.但係佢唔可以係VISA既特大圖示..唔知係我既問題..定不嬲隻SOFTWARE冇...


IconWorkshop 6.0
作者: jason0882    時間: 2009-9-6 15:32     標題: 回覆 4# 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 星野吹雪    時間: 2009-9-6 15:34

原帖由 jason0882 於 2009-9-6 15:32 發表
用緊..但得30日=0=


唔多覺有 freeware support 256 RGBa





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2