標題: 有冇咩軟件可以制作VISTA ICON [打印本頁]
作者: jason0882 時間: 2009-9-6 10:52 標題: 有冇咩軟件可以制作VISTA ICON
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lighToN 時間: 2009-9-6 13:00
what about IcoFX?
http://icofx.ro/
作者: jason0882 時間: 2009-9-6 14:40 標題: 回覆 2# 的帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 星野吹雪 時間: 2009-9-6 15:14
IconWorkshop 6.0
作者: jason0882 時間: 2009-9-6 15:32 標題: 回覆 4# 的帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 星野吹雪 時間: 2009-9-6 15:34
唔多覺有 freeware support 256 RGBa

