作者: fredayeung 時間: 2016-9-30 08:39 標題: JPEG 檔旋轉180度, 不失真軟件
JPEG 有沒有方法旋轉後不失真? 係唔係要用軟件先做到?
如果係, 有沒有好的軟件, 旋轉 JPEG 90度 或 180度 保持質素, 有用過的朋友, 請分享經驗!
作者: jon12345 時間: 2016-9-30 09:29
Window內置嘅Windows Photo Viewer可以做到.
作者: tuyylihk 時間: 2016-9-30 09:34
.....要點樣旋轉後先會失真
作者: fredayeung 時間: 2016-9-30 09:43
我用 Windows 7, 唔見有 Windows Photo Viewer, 我用影像中心開相片看, 旋轉完後, 檔案縮小了
作者: fredayeung 時間: 2016-9-30 09:45
就是看 jpeg 檔旋轉後, file size 細左好多
作者: IanW 時間: 2016-9-30 09:54
file size 改變不代表失真左, 只係 pixel 排列不同了, jpg 壓縮輸出不同了.
作者: windkit 時間: 2016-9-30 09:55
轉90/180/...度 jpeg理論上可以做到lossless 不過對dimension有限制
http://photo.stackexchange.com/q ... -rotations-lossless
用其他software都有類似限制
作者: fredayeung 時間: 2016-9-30 09:56
本帖最後由 fredayeung 於 2016-9-30 09:57 編輯
可能轉100次後, 你會看到質素明顯下降好多, 連肉眼都睇到
作者: water668 時間: 2016-9-30 10:05
免費軟件 FastStone Image Viewer 都有呢個功能
[attach]1926778[/attach]
作者: jon12345 時間: 2016-9-30 10:06
回覆 8# fredayeung
我諗只有photoshop幫到你了.
作者: fredayeung 時間: 2016-9-30 10:07
我手機影出來的檔案係 2576x 1932, 唔係8的倍數, 咁未一定會失真?
作者: wyhui5124 時間: 2016-9-30 10:13
我試過用Faststone viewer個loseless rotation轉90度,發現轉90度同180度(橫/直)會唔同size,而第一次轉咗360度係file size細咗少少,應該係個tag information唔同咗,但轉咗100次90度之後,個file size同第一次轉咗360度都係一樣。
咁樣算唔算loseless?
作者: tuyylihk 時間: 2016-9-30 10:23
本帖最後由 tuyylihk 於 2016-9-30 10:25 編輯
只要你知道旋轉既數學原理
你就會知道無論係點既圖
旋轉90度既倍數係100%絕對唔會失真
會失真肯定係你套軟件偷偷地再壓
旋轉其實可以講完全係點對點操作(實際計算係矩陣)
根本冇可能失真...
作者: IanW 時間: 2016-9-30 10:41
同一個 file, 你唔轉, 不停咁 save 100 次之後都會質素下降.
你最 save 一次, 都做一次 jpg 壓縮. 最次失去多少, 視乎你 set jpg 的比率.
想唔失真, 請用 bmp.
作者: fredayeung 時間: 2016-9-30 10:46
真係唔會失真?? 咁點解坊間咁多 lossless rotate 軟件的 ?
作者: fredayeung 時間: 2016-9-30 10:50
呢個軟件有無試用期限? 想搵個無限期的軟件
作者: Jazz 時間: 2016-9-30 10:56
只不過係一個JPG (matrix array) x 一個可以令matrix 90度改變的 matrix array

作者: tinming 時間: 2016-9-30 10:57
師兄你忘記了JPEG係拆開好多個 8x8 block 咁壓
唔係8的倍數旋轉90度就要再拆過 8x8 block 再壓
作者: tuyylihk 時間: 2016-9-30 11:06
本帖最後由 tuyylihk 於 2016-9-30 11:09 編輯
你岩
唔記得左BLOCK對唔齊可能要再壓問題
不過其實PS已經可以做到無損(旋轉之前要先SAVE一次)
作者: fredayeung 時間: 2016-9-30 11:22
我試過用Faststone viewer個loseless rotation轉90度,發現轉90度同180度(橫/直)會唔同size,而第一次轉咗360 ...
wyhui5124 發表於 2016-9-30 10:13
我諗可能係因除唔盡8, 所以最後個 block 被 cut 走左, 唔會cut 多過 8px, 影響應該好少 (8px)
作者: fredayeung 時間: 2016-9-30 11:44
搜尋過搵到兩個軟件:
1) IrfanView
2) Fastone Image Viewer
呢兩個有無師兄用過, 邊個好用, 同埋有無使用限期 ?
作者: water668 時間: 2016-9-30 11:55
搜尋過搵到兩個軟件:
1) IrfanView
2) Fastone Image Viewer
呢兩個有無師兄用過, 邊個好用, 同埋有無使用 ...
fredayeung 發表於 2016-9-30 11:44
兩個都免費軟件喎,點會有期限!
功能上各有各優點同缺點,兩個都有免安裝版提供,覺得唔好用咪刪除囉!
作者: thomas6681 時間: 2016-9-30 11:57
本帖最後由 thomas6681 於 2016-9-30 12:07 編輯
[attach]1926795[/attach]
[attach]1926801[/attach]
作者: tse111 時間: 2016-9-30 12:13
本帖最後由 tse111 於 2016-9-30 12:19 編輯
處理jpg不失真是不可能的事
jpg的本質就是失真
減小失真的方法
就是先把jpg先轉做不失真的格式
再做其他處理
作者: fredayeung 時間: 2016-9-30 12:29
我安裝梗 Fastone Image Viewer 5.9, 但 安裝出現亂碼
作者: fredayeung 時間: 2016-9-30 12:45
盲摸摸睇住d亂碼, 終於安裝左, 幾好用喎, 謝謝各位師兄!
作者: naxingxiao 時間: 2016-10-1 09:29
24樓師兄薑講嘅有道理,我都認為先轉咗個格式可能系關鍵。
作者: KinChungE 時間: 2016-10-1 15:37
+1
唯一不失真做法就係只改EXIF orientation而唔改圖片本身
作者: naxingxiao 時間: 2016-10-1 17:47
可參考:http://janochen.blogspot.hk/2008/09/exif-orientation.html
作者: 高登阿伯 時間: 2016-10-2 01:15
搜尋過搵到兩個軟件:
1) IrfanView
2) Fastone Image Viewer
呢兩個有無師兄用過, 邊個好用, 同埋有無使用 ...
fredayeung 發表於 2016-9-30 11:44
加埋Xnview都有lossless jpeg rotate。
作者: fredayeung 時間: 2016-10-4 09:13
本帖最後由 fredayeung 於 2016-10-4 09:15 編輯
我諗 Fastone Image Viewer 已經做到只改 EXIF orientation, 因為我用佢黎開相片, 佢會自動將張相旋轉番正確方向, 我完全無做任何動作

作者: KinChungE 時間: 2016-10-4 09:15
我諗 Fastone Image Viwer 已經做到只改 EXIF orientation, 因為我用佢黎開相片, 佢會自動將張相旋 ...
fredayeung 發表於 2016-10-4 09:13
睇相時自動rotate岩俾你睇, 好多軟件都做到
但係俾你改rotation再save翻就唔多
作者: fredayeung 時間: 2016-10-4 09:18
本帖最後由 fredayeung 於 2016-10-4 10:08 編輯
Fastone Image Viewer 可以俾你 rotation, 但我一開張相已經擺番正左, 所以我只需 save 就得, 檔案大小和原來的照片亦差別甚微
作者: mo9394 時間: 2016-10-4 09:42
寫得好的jpg filter save 出黎就睇落去無咁失真 (肉眼睇, 而對機器睇就不一定), 在memory 入面做過乜野關係不大.
作者: skywolf08 時間: 2016-10-4 12:14
我用PNG, BMP
jpg 唔好用
作者: yick 時間: 2016-10-4 13:24
擺上網, 好似好大.....
作者: whitepepper 時間: 2016-10-4 16:05
If you are using nvidia display card, try to press Ctrl + Alt + Left / Right Arrow key...
作者: peterma 時間: 2016-10-4 22:05
Irfanview都得

