作者: 168Sum 時間: 2017-1-21 14:04 標題: 請問firefoxy可以用咩附加元件去儲存分頁?
請問firefoxy可以用咩附加元件去儲存分頁, 到下次開啟時可以同我load返出黎! 以前都有用過附加元件的, 但唔記得左咩名, 兼且因為版本升級不能用下去, 請問依家有咩附加元件可用呢?
作者: rjj123 時間: 2017-1-21 15:34

this??
作者: 168Sum 時間: 2017-1-21 17:53
yes呀!
作者: Once 時間: 2017-1-21 21:35
Firerfoxy???
Firefox 不嬲從一開始內置左,只係好耐之前比官方收番埋
https://forum.moztw.org/viewtopic.php?f=2&t=32468
4 樓
作者: kevin0000 時間: 2017-1-23 12:17
推薦用Session Manager,可以存儲並管理分頁,新版Firefox可用
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/session-manager/
作者: 0zone0 時間: 2017-1-26 02:05
Scrapbook plus or Scrapbook
