Board logo

標題: 請問firefoxy可以用咩附加元件去儲存分頁? [打印本頁]

作者: 168Sum    時間: 2017-1-21 14:04     標題: 請問firefoxy可以用咩附加元件去儲存分頁?

請問firefoxy可以用咩附加元件去儲存分頁, 到下次開啟時可以同我load返出黎! 以前都有用過附加元件的, 但唔記得左咩名, 兼且因為版本升級不能用下去, 請問依家有咩附加元件可用呢?
作者: rjj123    時間: 2017-1-21 15:34


this??
作者: 168Sum    時間: 2017-1-21 17:53

yes呀!
作者: Once    時間: 2017-1-21 21:35

Firerfoxy???

Firefox 不嬲從一開始內置左,只係好耐之前比官方收番埋
https://forum.moztw.org/viewtopic.php?f=2&t=32468
4 樓
作者: kevin0000    時間: 2017-1-23 12:17

推薦用Session Manager,可以存儲並管理分頁,新版Firefox可用

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/session-manager/
作者: 0zone0    時間: 2017-1-26 02:05

Scrapbook plus or Scrapbook





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2