Board logo

標題: 人地UEFI 點係直接可以係BIOS BOOT 到入WINDOWS? [打印本頁]

作者: 諸葛亮    時間: 2017-4-19 02:55     標題: 人地UEFI 點係直接可以係BIOS BOOT 到入WINDOWS?

我裝機就都係咁
BIOS-> Windows Loading Page -> Windows Login Page
但見人地係咁
BIOS-> Windows Login Page...

係唔係有特別野要搞?
作者: 10109090    時間: 2017-4-19 03:16

http://www.howto-connect.com/tur ... o-reduce-boot-time/
作者: 寂寞的FSY    時間: 2017-4-19 04:11

你本身安裝的Windows係唔係屬於GPT分區?
作者: 諸葛亮    時間: 2017-4-19 10:57

你本身安裝的Windows係唔係屬於GPT分區?
寂寞的FSY 發表於 2017-4-19 04:11



    點睇?
作者: 冷酷雙子    時間: 2017-4-19 11:28

點睇?
諸葛亮 發表於 2017-4-19 10:57


用管理員權限開cmd,打呢兩句command
diskpart
list disk
作者: 諸葛亮    時間: 2017-4-19 16:50

用管理員權限開cmd,打呢兩句command
diskpart
list disk
冷酷雙子 發表於 2017-4-19 11:28



   
作者: KinChungE    時間: 2017-4-19 16:56

諸葛亮 發表於 2017-4-19 16:50


你用緊MBR, 而非GPT

btw, 你以為人地係Bios --> Logon Screen
其實一樣有Windows boot screen
只不過個Windows Logo變左底板牌子logo
唔會快左
作者: 諸葛亮    時間: 2017-4-19 16:58

本帖最後由 諸葛亮 於 2017-4-19 16:59 編輯

想BOOT 既樣係咁上下
https://www.youtube.com/watch?v=IGJ4MnZTNXo&t=103
作者: KinChungE    時間: 2017-4-19 17:18

想BOOT 既樣係咁上下
諸葛亮 發表於 2017-4-19 16:58


UEFI就會咁

留意1:50開始, 一樣有個spinning circle
作者: 諸葛亮    時間: 2017-4-19 17:19

UEFI就會咁

留意1:50開始, 一樣有個spinning circle
KinChungE 發表於 2017-4-19 17:18


但又唔知點解我又無..但用UEFI MODE 黎
作者: KinChungE    時間: 2017-4-19 17:29

但又唔知點解我又無..但用UEFI MODE 黎
諸葛亮 發表於 2017-4-19 17:19


以你#7所見, 你並非用UEFI (GPT)裝OS
要用GPT先算係
作者: 諸葛亮    時間: 2017-4-19 17:32

回覆 12# KinChungE


    點用GPT? 同裝左的話有冇辨法搞返?
作者: KinChungE    時間: 2017-4-19 17:33

回覆  KinChungE


    點用GPT? 同裝左的話有冇辨法搞返?
諸葛亮 發表於 2017-4-19 17:32


Win10 Creator Update的話可以用以下方法
https://social.technet.microsoft ... orum=winserverfiles

Opened CMD (Admin) and typed in: mbr2gpt /validate /allowFULLOS
作者: 諸葛亮    時間: 2017-4-19 17:52

Win10 Creator Update的話可以用以下方法


Opened CMD (Admin) and typed in: mbr2gpt /validate /allow ...
KinChungE 發表於 2017-4-19 17:33


都係唔得
C:\Windows\system32>mbr2gpt /validate /allowFULLOS
MBR2GPT: Attempting to validate disk 0
MBR2GPT: Retrieving layout of disk
MBR2GPT: Validating layout, disk sector size is: 512 bytes
Disk layout validation failed for disk 0

C:\Windows\system32>
作者: 556556bt    時間: 2017-4-19 18:13

想BOOT 既樣係咁上下
諸葛亮 發表於 2017-4-19 16:58



    菊花輪果野咪係loading law. 其實MBR, GPT UEFI 定BIOS 都有loading .. 只係有時快到睇唔到. 用SSD 咪夠晒快囉.
作者: 556556bt    時間: 2017-4-19 18:14

都係唔得
C:\Windows\system32>mbr2gpt /validate /allowFULLOS
MBR2GPT: Attempting to validate ...
諸葛亮 發表於 2017-4-19 17:52



    你唔係大過4TB 無乜必要一定用GPT.
作者: 諸葛亮    時間: 2017-4-19 18:25

你唔係大過4TB 無乜必要一定用GPT.
556556bt 發表於 2017-4-19 18:14



    無既, 想做到咁O者
作者: 556556bt    時間: 2017-4-19 18:28

無既, 想做到咁O者
諸葛亮 發表於 2017-4-19 18:25



    GPT 有時想救都麻煩D
作者: 諸葛亮    時間: 2017-4-19 18:32

GPT 有時想救都麻煩D
556556bt 發表於 2017-4-19 18:28



    最多咪重裝
作者: 諸葛亮    時間: 2017-4-19 18:46

但如果下次裝windows 時應該點做先可以咁?
作者: 諸葛亮    時間: 2017-4-19 19:02

我發現我係已經用緊GPT...但問題係我好似呢條片咁入面無UEFI FIRMWARE SETTING
https://www.youtube.com/watch?v=lxrkQ7bY77I&t=76
而有D 人係有既
https://www.youtube.com/watch?v=WWGlJVV3djw&t=55
作者: KinChungE    時間: 2017-4-19 19:46

我發現我係已經用緊GPT...但問題係我好似呢條片咁入面無UEFI FIRMWARE SETTING

而有D 人係有既
...
諸葛亮 發表於 2017-4-19 19:02


通常廠機先有
作者: 諸葛亮    時間: 2017-4-19 20:02

通常廠機先有
KinChungE 發表於 2017-4-19 19:46



    係廠機黎
作者: Dcmen    時間: 2017-4-19 20:43

本帖最後由 Dcmen 於 2017-4-19 20:45 編輯

用緊
作者: 諸葛亮    時間: 2017-4-19 20:45

用緊
Dcmen 發表於 2017-4-19 20:43



    都係,但唔成功·
作者: KinChungE    時間: 2017-4-19 23:05

都係,但唔成功·
諸葛亮 發表於 2017-4-19 20:45


舊機?
通常跟機Win8或以上既機先做到
Win7果D唔得
作者: 諸葛亮    時間: 2017-4-19 23:09

舊機?
通常跟機Win8或以上既機先做到
Win7果D唔得
KinChungE 發表於 2017-4-19 23:05


有3部機試過/試緊
1. Lenovo M92P
2. Samsung NP530U3B
3. X240 (未試)
作者: KinChungE    時間: 2017-4-19 23:22

有3部機試過/試緊
1. Lenovo M92P
2. Samsung NP530U3B
3. X240 (未試)
諸葛亮 發表於 2017-4-19 23:09


X240原廠OS已經係會boot windows時出Lenovo logo
除非你自己產過機黎
作者: 諸葛亮    時間: 2017-4-19 23:23

X240原廠OS已經係會boot windows時出Lenovo logo
除非你自己產過機黎
KinChungE 發表於 2017-4-19 23:22



    Samsung 都會。但唔成功
作者: 諸葛亮    時間: 2017-4-19 23:50

唯一成功就係有隻電腦手指剷晒D Partition之後都OK
作者: justiceice    時間: 2017-4-20 00:04

本帖最後由 justiceice 於 2017-4-20 00:06 編輯

確保 UEFI setting 入面停晒啲乜鬼 CSM 呀, Legacy Mode 之類, 然後轉你隻 Windows hard disk 做 GPT, 整返好個 Windows Boot Manager 就 OK

利申: 128GB SSD, Windows 8 時代已經身痕自己用 Linux 行 gdisk 無損由 MBR 轉用 GPT, 再 boot 返起個 Windows Setup, 人手起返 Windows 需要用嘅 boot partition (FAT32 EFI boot partition + MSR reserved partition) 再裝返個 UEFI 版嘅 Windows Boot Manager
http://www.rodsbooks.com/gdisk/mbr2gpt.html
https://technet.microsoft.com/en-us/library/hh825686.aspx
作者: 諸葛亮    時間: 2017-4-20 00:11

本帖最後由 諸葛亮 於 2017-4-20 00:30 編輯
確保 UEFI setting 入面停晒啲乜鬼 CSM 呀, Legacy Mode 之類, 然後轉你隻 Windows hard disk 做 GPT, 整返 ...
justiceice 發表於 2017-4-20 00:04



    M92個部機。BIOS入面無左個boot manager...有冇得搞返?
Samsung 個個有但又係唔成功
但全部都係gpt....
作者: justiceice    時間: 2017-4-20 01:37

M92個部機。BIOS入面無左個boot manager...有冇得搞返?
Samsung 個個有但又係唔成功
但全部都係gpt ...
諸葛亮 發表於 2017-4-20 00:11



    要係 UEFI setup 入面見到 Windows Boot Manager 呢個名嘅 entry, 要用 bcdboot 去做, 但唔整都得, 純粹觀感問題
最重要係你個 GPT drive 有個格式係 FAT32, GUID 定為係 EFI system partition 嘅 partition, 而入面有個正常嘅 Windows Boot Manager, 咁理應就 boot 得起

砌機主機板睇 AMI 嘅 UEFI, 每隻 hard disk 都有兩個 boot entry, 要揀 UEFI: 字頭果個先係經 UEFI boot, 唔揀 UEFI: 字頭嘅話就會扮返係 BIOS 嚟 boot
唔知你部 M92P 個 UEFI setup 係點設計
作者: chue    時間: 2017-4-20 01:43

UEFI 係垃圾主板控制系統,料再過一排會轉返 BIOS,其實 UEFI 即 EFI,原本係設計比 MAC 用,PC 界屎忽痕成為近年 PC 銷售數字下滑原因之一
作者: 諸葛亮    時間: 2017-4-20 02:15

要係 UEFI setup 入面見到 Windows Boot Manager 呢個名嘅 entry, 要用 bcdboot 去做, 但唔整都得,  ...
justiceice 發表於 2017-4-20 01:37


其實已經係...BIOS 都只係有得搞UEFI MODE...但唔知點解一部機有Windows Boot Manager, 一部就無...
[attach]1976754[/attach]

作者: 諸葛亮    時間: 2017-4-20 02:16

UEFI 係垃圾主板控制系統,料再過一排會轉返 BIOS,其實 UEFI 即 EFI,原本係設計比 MAC 用,PC 界屎忽痕成為近 ...
chue 發表於 2017-4-20 01:43



    其實大部份人都係文書工作, 多數人轉平板或laptop...
作者: 556556bt    時間: 2017-4-20 02:25

我早前有部12 年東芝win8 機要重安. 直上windows 10, 想用GPT + UFEI 點都安唔到. 無論手指用UEFI 或MBR + GPT 手指都係唔得. 最後迫於無奈都係用番CSM + MBR 手指 format 做MBR 先work.
作者: 諸葛亮    時間: 2017-4-20 02:45

UEFI 係垃圾主板控制系統,料再過一排會轉返 BIOS,其實 UEFI 即 EFI,原本係設計比 MAC 用,PC 界屎忽痕成為近 ...
chue 發表於 2017-4-20 01:43



    佢個uefi 好奇怪。好似好多都夾機咁..M$ 又好似無講呢D野
作者: justiceice    時間: 2017-4-20 02:47

UEFI 係垃圾主板控制系統,料再過一排會轉返 BIOS,其實 UEFI 即 EFI,原本係設計比 MAC 用,PC 界屎忽痕成為近 ...
chue 發表於 2017-4-20 01:43



    吹到咁大呀

UEFI 係業界等咗好耐嘅變革, 係 Intel 開發, 一直只係等緊業界巨頭 Windows 支援及推行, Windows 8 就實現咗呢個目標, 主機廠商終於可以用返現代語言去做 customization, 唔駛再對 assembly

BIOS 係 IBM-compatible PC 時代嘅產物, 用咗幾十年, 為求兼容幾十年前嘅規格, 依然要 CPU 全速 real mode 行 16-bit code, 未交棒到 OS 之前完全唔支援現今 CPU 嘅多核心設計及慳電功能
作者: justiceice    時間: 2017-4-20 02:51

其實已經係...BIOS 都只係有得搞UEFI MODE...但唔知點解一部機有Windows Boot Manager, 一部就無...

...
諸葛亮 發表於 2017-4-20 02:15



    有部份 UEFI 冇跟足規格, 只識搵第一個 partition 嚟 boot
你可能要調個 EFI system partition 去最前面
作者: 諸葛亮    時間: 2017-4-20 03:19

有部份 UEFI 冇跟足規格, 只識搵第一個 partition 嚟 boot
你可能要調個 EFI system partition 去最 ...
justiceice 發表於 2017-4-20 02:51



    有先得
作者: 諸葛亮    時間: 2017-4-20 07:51

有部份 UEFI 冇跟足規格, 只識搵第一個 partition 嚟 boot
你可能要調個 EFI system partition 去最 ...
justiceice 發表於 2017-4-20 02:51



    你講中左...我update 左bios 之後就發現佢就做到Lenovo部機仲要連重裝都唔使...謝謝各位但Samsung 部機都係唔得...好似無出過新bios
作者: twaiho2003    時間: 2017-4-20 08:19

我個做法係,
整windows 手指之前,用diskpart convert 隻手指做gpt
然後唔用任何tool, 首先double click打開windows ISO,
咁就copy iso 入面面所有野落手指
再用手指 boot機
你就會發現只可以揀Uefi
裝完就會變你所講果種畫面
作者: KinChungE    時間: 2017-4-20 09:07

UEFI 係垃圾主板控制系統,料再過一排會轉返 BIOS,其實 UEFI 即 EFI,原本係設計比 MAC 用,PC 界屎忽痕成為近 ...
chue 發表於 2017-4-20 01:43


一排會轉翻BIOS?
即係>2TB HDD消失
作者: 諸葛亮    時間: 2017-4-20 09:38

我個做法係,
整windows 手指之前,用diskpart convert 隻手指做gpt
然後唔用任何tool, 首先double click打 ...
twaiho2003 發表於 2017-4-20 08:19



    我都係用返M$ tools 整手指黎裝...一野轉做uefi...我唔介意重裝...
作者: KinChungE    時間: 2017-4-20 10:22

我都係用返M$ tools 整手指黎裝...一野轉做uefi...我唔介意重裝...
諸葛亮 發表於 2017-4-20 09:38


UEFI boot唔需要用工具整手指
將手指format做FAT32, 然後就咁由iso入面抄哂所有file去手指就得
作者: 諸葛亮    時間: 2017-4-20 15:39

UEFI boot唔需要用工具整手指
將手指format做FAT32, 然後就咁由iso入面抄哂所有file去手指就得 ...
KinChungE 發表於 2017-4-20 10:22



    佢media creator 已經有
作者: twaiho2003    時間: 2017-4-20 15:51

回覆 48# 諸葛亮


    我以前用過media creation tool download iso,  個checksum同 msdn果d唔同,
係直情次次個checksum都唔同,  跟住我唔敢再用,   我宜家係用部mac download iso, 因為mac同linux果個download畫面係唔同,    mac同linux 係直接download iso,   windows 係download個media creation tool

有人report過
https://social.technet.microsoft ... orum=w8itproinstall
作者: 556556bt    時間: 2017-4-20 22:55

回覆  諸葛亮


    我以前用過media creation tool download iso,  個checksum同 msdn果d唔同,
係直情次 ...
twaiho2003 發表於 2017-4-20 15:51


本身係windows 你用任browser set agnet string to IPAD 都可以download 到ISO.
要做UEFI 手指唔使咁麻煩. 攞到個ISO 之後, 用 Rufus 做就得.
作者: hkocx    時間: 2017-4-20 23:56

我用過CREATOR UPDATE 內建的MBR>GPT 功能轉換
結果資料係轉哂,但搞到開唔到機
研究左好耐都搞唔到點SET 個WINDOWS內的BOOTUP 方法

最後重裝WINDOWS 才搞得掂,相當麻煩
作者: 諸葛亮    時間: 2017-4-22 09:40

我用過CREATOR UPDATE 內建的MBR>GPT 功能轉換
結果資料係轉哂,但搞到開唔到機
研究左好耐都搞唔到點SET 個 ...
hkocx 發表於 2017-4-20 23:56



    正常我都重裝算
作者: computer1975    時間: 2017-4-22 22:55

一排會轉翻BIOS?
即係>2TB HDD消失
KinChungE 發表於 2017-4-20 09:07

需然離超過2T SSD有一段時間已準備所有UEFI機開始鋪非轉用GPT、一個UEFI boot Windows隨時佔用3-4個Partition,在MBR下不夠Partition用來裝Multi OS
作者: joelty    時間: 2017-4-23 09:30

需然離超過2T SSD有一段時間已準備所有UEFI機開始鋪非轉用GPT、一個UEFI boot Windows隨時佔用3-4個Parti ...
computer1975 發表於 2017-4-22 22:55



GPT都沒有四個Primary Partition 的上限, 有什麼問題?
作者: joelty    時間: 2017-4-23 09:32

我用過CREATOR UPDATE 內建的MBR>GPT 功能轉換
結果資料係轉哂,但搞到開唔到機
研究左好耐都搞唔到點SET 個 ...
hkocx 發表於 2017-4-20 23:56



如果有EFI PARTITION (FAT32)
用BCDBOOT 就已經可以重建/修正開機問題





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2