作者: 惡魔城城主 時間: 2023-7-21 01:34 標題: potplayer64 睇4k file同8k file時有好大分別
唔好意思, 各位師兄依個問題我想問好耐... 可能係低b問題
我potplayer (64)睇4k file同8k file有好大問題
[attach]2381895[/attach]
4k file時正常用LAV, 係順的, 冇乜cpu使用率
[attach]2381896[/attach]
8k file時會轉返內置 ,之後就好似冇硬解咁會疾油 cpu使用率大左截
[attach]2381897[/attach]
[attach]2381898[/attach]
我setting有錯嗎? 請指教一下 謝謝大家~
作者: 暴走呆喵 時間: 2023-7-21 01:38
即係lav硬解唔到8k囉
我想問下一定要睇8k咩.....
來源唔得2k 4k 8k 分別可以話零都得或仲差
作者: harryytm 時間: 2023-7-21 09:26
本帖最後由 harryytm 於 2023-7-21 09:34 編輯
4K 嗰段片用 VP9 編碼
8K 嗰段片用 AV1 編碼
應該你個 LAV decoder 無開到 AV1 解碼
所以改由 ffmpeg 做解碼
上面你比張 screenshot 只係設定個 splitter 唔係 decoder
仲有 GPU 本身支援 AV1 8K 先用到硬解
我係用 K-Lite codec pack 個 MPC-HC
內置個 LAV decoder 設定頁係咁樣
紅色圈住係設定控制 LAV 會處理咩編碼
[attach]2381905[/attach]
作者: 惡魔城城主 時間: 2023-7-21 19:51
4K 嗰段片用 VP9 編碼
8K 嗰段片用 AV1 編碼
應該你個 LAV decoder 無開到 AV1 解碼
所以改由 ffmpeg 做解 ...
harryytm 發表於 21-7-2023 09:26
哦, 原來n咭30系後至有AV1 Decode, 咁我試下張4070有冇咁先, 唔該晒師兄~
作者: harryytm 時間: 2023-7-22 01:34
本帖最後由 harryytm 於 2023-7-22 01:35 編輯

DXVA Checker
https://bluesky-soft.com/en/DXVAChecker.html
用嚟 check 張卡支援硬解咩編碼格式
作者: harryytm 時間: 2023-7-22 01:50
LAV Decoder 屬於 Video Decoder 即係 [視訊解碼器]
要設定嘅話去返 [視訊解碼器] 嗰頁
Splitter 同 Decoder 係兩樣野嚟
播片嘅時候兩者發揮嘅功能完唔同
[attach]2382001[/attach]
仲有提提你介面 screenshot 最好用 png 唔好用 jpg
作者: 惡魔城城主 時間: 2023-7-22 17:11
LAV Decoder 屬於 Video Decoder 即係 [視訊解碼器]
要設定嘅話去返 [視訊解碼器] 嗰頁
Splitter 同 Decode ...
harryytm 發表於 22-7-2023 01:50
自古慣左用jpg因為可以壓細d (forum限size), 依家用png個size又差唔多咁
[attach]2382094[/attach]
[attach]2382095[/attach]
以上setting係以前睇教學set落Splitter/Decode 兩邊
作者: 66369 時間: 2023-7-23 10:04
本帖最後由 66369 於 2023-7-23 21:37 編輯
回覆 1# 惡魔城城主
我的老舊電腦睇8k都唔會疾
作者: 惡魔城城主 時間: 2023-7-23 20:35
唔係vc-1 8k我is ok
作者: 66369 時間: 2023-7-23 21:16
回覆 9# 惡魔城城主
攪錯咗.AV1 8K用到硬解.會疾.

