Board logo

標題: [諮詢] [模型工具]U-STAR刻針,筆刀,手据,手鑽 [打印本頁]

作者: tonyskchung    時間: 2009-12-30 20:46     標題: [模型工具]U-STAR刻針,筆刀,手据,手鑽

U-STAR刻針,筆刀,手据,手鑽
http://cjmetal.taobao.com/shop/x ... m?checkedRange=true
水口剪
http://item.taobao.com/auction/i ... 2d3d33ab35e9d6f.htm

[ 本帖最後由 tonyskchung 於 2009-12-31 20:29 編輯 ]
作者: 19990035    時間: 2009-12-30 20:50

微型零件收纳盒
有興趣
作者: eric0810    時間: 2009-12-30 22:22

support   雙星d 鋸片太貴ar
作者: sniperbb    時間: 2009-12-30 22:27

有興趣
作者: NIGO仔    時間: 2009-12-30 22:32

寶品果d有興趣
作者: 久保嘉晴    時間: 2009-12-30 23:05

筆刀
作者: 初級D.I.Y    時間: 2009-12-31 15:43

原帖由 久保嘉晴 於 2009-12-30 23:05 發表
筆刀

X2
作者: A君    時間: 2009-12-31 17:47

原帖由 tonyskchung 於 2009-12-30 20:46 發表
U-STAR刻針,筆刀,手据,手鑽
http://cjmetal.taobao.com/shop/x ... m?checkedRange=true
水口剪
http://item.taobao.com/auction/i ... 2d3d33ab35e9d6f.htm
有興趣0既留言啦


你係攪手?
作者: tonyskchung    時間: 2009-12-31 20:29

原帖由 A君 於 2009-12-31 17:47 發表


你係攪手?

SORRY,我唔係,只係睇下有幾多人有興趣,跟住叫byleung兄搞
改番改番,唔好意思
作者: calvin928chan    時間: 2010-1-1 13:12

唔知品質如何, 有興趣
作者: loklokxp    時間: 2010-1-1 15:42

双面切割垫切割板
作者: XDHO    時間: 2010-1-1 15:47

呢間野好似好少工具咁
有冇D係多D工具買?
作者: gundam329    時間: 2010-1-2 15:39

support
作者: zetalai    時間: 2010-1-2 23:36

同店內其他野可唔可以訂埋?
作者: a886    時間: 2010-1-3 12:44

LINK好像死咗~我入唔到~
作者: peter852    時間: 2010-1-3 20:26

有興趣
作者: 苦少    時間: 2010-1-4 00:55

有興趣
作者: Bebop    時間: 2010-1-4 11:01

是否show 出來的工具都可以訂

[ 本帖最後由 Bebop 於 2010-1-4 11:01 編輯 ]
作者: tonyskchung    時間: 2010-1-4 14:23

原帖由 Bebop 於 2010-1-4 11:01 發表
是否show 出來的工具都可以訂

PS-我不是搞手
只你睇下幾多人有興趣,跟住叫搞手整
作者: XDHO    時間: 2010-1-4 17:26

如果搞呢D模型工具..最好搵過第2間店-_-
因為呢間野D野實在太小選擇
如果搞既話我有興趣
作者: peter852    時間: 2010-1-6 20:23

幾時有?
作者: ~小雞~    時間: 2010-1-6 20:36

有興趣
作者: tonyskchung    時間: 2010-1-6 21:10

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
作者: dandanhk    時間: 2010-1-8 08:34

如果搞埋蝕刻尺我都想平平地買番幾把,舊果隻長谷川比我屈得太多=.=
水口剪如果星星隻金剪平既我都想入番把
作者: 阿Gong    時間: 2010-1-8 09:02

原帖由 dandanhk 於 2010-1-8 08:34 發表
如果搞埋蝕刻尺我都想平平地買番幾把,舊果隻長谷川比我屈得太多=.=
水口剪如果星星隻金剪平既我都想入番把


日本有隻 角田牌 剪鉗 比金剪更好,台灣、淘寶都有,就係HK唔見!
"角田 TM-02" or "TSUNODA TM-02" 就search到
但聽聞有老翻…

info: http://expectexpert.spaces.live.com/blog/cns!DB9ACDEC3B01CAD7!164.entry

[ 本帖最後由 阿Gong 於 2010-1-8 09:03 編輯 ]
作者: onehitwonder    時間: 2010-1-8 10:18

鋸片, 刻線刀, cut pad 有興趣

[ 本帖最後由 onehitwonder 於 2010-1-8 10:19 編輯 ]
作者: dandanhk    時間: 2010-1-8 10:58

原帖由 阿Gong 於 2010-1-8 09:02 發表


日本有隻 角田牌 剪鉗 比金剪更好,台灣、淘寶都有,就係HK唔見!
"角田 TM-02" or "TSUNODA TM-02" 就search到
但聽聞有老翻…

info: http://expectexpert.spaces.live. ... C3B01CAD7!164.entry

我同好多老鬼用過好多水口剪,都公認星星金剪係必入既。原因唔係話佢係最靚,係佢QC做得最好,亂買都唔怕買到QC差既野。
暫時用咁多水口剪,都係金剪最掂當
作者: 阿Gong    時間: 2010-1-8 16:08

原帖由 dandanhk 於 2010-1-8 10:58 發表

我同好多老鬼用過好多水口剪,都公認星星金剪係必入既。原因唔係話佢係最靚,係佢QC做得最好,亂買都唔怕買到QC差既野。
暫時用咁多水口剪,都係金剪最掂當


金剪係好,但日本好多職業模型家都係用TM-02,都有唔少台灣人比較過金剪同TM-02,都係話TM-02更好。
如果買到,我都想試下用TM-02
作者: dandanhk    時間: 2010-1-9 08:06

原帖由 阿Gong 於 2010-1-8 16:08 發表


金剪係好,但日本好多職業模型家都係用TM-02,都有唔少台灣人比較過金剪同TM-02,都係話TM-02更好。
如果買到,我都想試下用TM-02

我懷疑你果條link都唔係金剪..... 睇剪口得出的結果。
星星剪有兩把,質量唔好就會編入普通剪,質量好就會編入金剪。
我見人用金剪剪既水口比你條link既四把更平更整齊....
作者: dandanhk    時間: 2010-1-9 08:12

http://hk.myblog.yahoo.com/chris-model/article?mid=423
比多條link你睇下三山牌v.s. 星星金剪。雖然性價比三山勝出,但效果上星星金剪依然好d。
我依家都係用緊三山牌.....
作者: 阿Gong    時間: 2010-1-10 19:04

原帖由 dandanhk 於 2010-1-9 08:12 發表
http://hk.myblog.yahoo.com/chris-model/article?mid=423
比多條link你睇下三山牌v.s. 星星金剪。雖然性價比三山勝出,但效果上星星金剪依然好d。
我依家都係用緊三山牌.....


都買左囉,何解唔用金剪?
作者: tom001    時間: 2010-1-10 19:23

搵到個正d既網http://hobbyist.taobao.com/?sear ... mp;isNew=&ends=
http://shop33087582.taobao.com/s ... m?checkedRange=true

[ 本帖最後由 tom001 於 2010-1-10 20:39 編輯 ]
作者: dandanhk    時間: 2010-1-10 20:30

原帖由 阿Gong 於 2010-1-10 19:04 發表


都買左囉,何解唔用金剪?


三山牌用到依家都ok,但始終心思思想買番把金剪。
無計la,投資係工具點都好過買多盒模型,多d工具整野都順手兼快手好多。
作者: 4c39    時間: 2010-1-10 20:49

support
作者: felixthegreat    時間: 2010-1-10 22:47

support
作者: 阿豪〞    時間: 2010-1-11 17:11

SUPPORT
作者: victorchuk622    時間: 2010-1-11 17:16     標題: 回覆 33# 的帖子

where to buy 3.peak cutter? It can for my backup use
作者: dandanhk    時間: 2010-1-11 18:53

原帖由 victorchuk622 於 2010-1-11 17:16 發表
where to buy 3.peak cutter? It can for my backup use


五金鋪....
新填地街一帶都好多有關野買,好似三m口罩,filter(係d工業用安全鋪果d位)
大量水口剪,鑽、電鑽等。(有呢類既就入去睇下la,一條街幾十間@O@)
o-ring<(for台灣、大陸筆,萬一個o-ring溶左可以試下配...)
泵<(聽我個friend講800蚊有個好力又唔係太嘈既泵,幾抵用咁話。)
喉(膠喉又有風琴喉又有,睇你講得幾多價,越似工人越開到靚價。)
銅支(唔洗多講la....1mm至10cm都有....囧!)
膠板(亞加力果d最多)
總之.....自己走一轉 ,隨時發現好野~只係你叫唔叫到個好價...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2