作者: smalwind 時間: 2010-3-15 18:18 標題: [團購諮詢]SNT ST-1040SS(5.25"槽)4BAY2.5"SAS、SATA,HDD/SSD
本帖最後由 smalwind 於 2010-3-15 18:19 編輯
睇吓大家有冇興趣 - w -
5人以上開團
$ around $450~460
SNT ST-1040SS
特色:
小而便利的硬碟儲存方案
4PIN電源*1 及 7PIN資料傳輸埠*4
支援RAID 0,1,5 模式 (需自行採購RAID卡)
支援熱插拔及隨插即用
具有特殊設計,可幫助加強空氣對流
採用無排線硬碟連接設計.
採用鋁合金設計,架構穩固及安全
超高傳輸速率,SATS可達3Gb/s SATA可達1.5/3.0 G/bs
規格:
1 X 5.25"槽 轉 4 x 2.5" 硬碟
2 LED顯示電源及硬碟存取狀況
材積: 183(長) x 146(寬) x 42(高)
界面: 可支援 SAS, SATA-I, SATA-II
重量 : 0.8 kg
風扇 : 2 X 4公分(4020) 風扇, 2段式可調風速
包裝:
內附7pin 傳輸線4條
作者: 明內子 時間: 2010-3-15 21:59
.....真係 幾正...... 但我想問 有冇 3.5 吋的版本~~
2.5 的hd 成本太高了>.<~
作者: MGS2 時間: 2010-3-15 22:10
本帖最後由 MGS2 於 2010-3-15 22:11 編輯
我之前都買咗個連運費$360人仔,都OK好用
作者: gino 時間: 2010-3-16 00:06
對3.5吋有多d興趣
作者: mig33 時間: 2010-3-16 05:58
自己去tb買,搭單一問
放SSD都OK
作者: smalwind 時間: 2010-3-16 10:45
回復 5# mig33
OK的 - v -
作者: lemonhk 時間: 2010-3-16 15:52
SSD + Raid, 人都癲!
正團!
作者: mrleung 時間: 2010-3-16 15:53
2.5吋

3.5吋
作者: skgchan 時間: 2010-3-17 14:59
Support.
作者: cccccctt 時間: 2010-3-18 16:10
早d話搞團ma....在高登買左2個...要1k多d
作者: pk1667 時間: 2010-3-18 16:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cccccctt 時間: 2010-3-18 18:19
回復 11# pk1667
唔記得邊間....
問黃金地面果層...單一個都要$13xx
高登$530....咪買囉
作者: pk1667 時間: 2010-3-18 23:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: skgchan 時間: 2010-3-19 11:59
本帖最後由 skgchan 於 2010-3-19 12:01 編輯
$530 是不是舊款,應是代理還有存貨,

所以新款是$1,300,好像還連一張Raid卡?
作者: pk1667 時間: 2010-3-19 12:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: skgchan 時間: 2010-3-19 12:18
本帖最後由 skgchan 於 2010-3-19 12:24 編輯
回復 15# pk1667
團購那個是新款,我的圖是舊款 ST-1042,因我都有一個,
ching $530買是不是這個,最好請ching確認一下?
據製造商網的網頁,ST-1040是ST-1042的升級版。
http://www.sunnytek.tw/index.asp
作者: pk1667 時間: 2010-3-19 12:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: skgchan 時間: 2010-3-19 15:10
不知可解,製造商確是如此定它的產品號。
作者: smalwind 時間: 2010-3-19 20:49
我嗰個無連raid card - v -
作者: mokia 時間: 2010-3-19 22:09
想知道風扇會不會很嘈???
作者: cccccctt 時間: 2010-3-19 23:47
我買的是你圖中那個
作者: cccccctt 時間: 2010-3-19 23:49
邊有連raid card......
作者: wingsit 時間: 2010-3-20 22:38
如果係下面果隻,預我一隻...
[attach]1013781[/attach]
作者: muyo 時間: 2010-3-21 15:09
舊款 我都有隻但唔係好好用
個mount好易爆
4個我已爆左兩個
果D燈位又唔實
插HD時好易跌出來
新大約幾時開到團??
作者: smalwind 時間: 2010-3-21 20:32
大概今個星期 - v -
作者: muyo 時間: 2010-3-21 20:37
有無話最多幾多隻?
作者: smalwind 時間: 2010-3-22 01:09
沒 - v -
作者: muyo 時間: 2010-3-22 01:50
預我一隻先
考慮下要唔要多隻
作者: skgchan 時間: 2010-3-22 10:55
回復 22# cccccctt
在腦場確定了,是沒有Raid卡,但就以有Raid功能賣$1,3XX,Sales說
此東西是有Raid功能,但包裝盒明明寫了要由外置Raid卡提供
難明,誤通JS出沒?

作者: smalwind 時間: 2010-3-22 15:37
會唔會係 >>支援RAID 0,1,5 模式 (需自行採購RAID卡)............(理解錯誤)
作者: pk1667 時間: 2010-3-22 16:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rohy 時間: 2010-3-23 15:59
回復 25# smalwind
我都爆咗個扣~~係高登1/F 配返一個HK$85
作者: smalwind 時間: 2010-3-24 17:38
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1429981&extra=
開團哪 - v -

