Board logo

標題: [諮詢] [團購諮詢]SNT ST-1040SS(5.25"槽)4BAY2.5"SAS、SATA,HDD/SSD [打印本頁]

作者: smalwind    時間: 2010-3-15 18:18     標題: [團購諮詢]SNT ST-1040SS(5.25"槽)4BAY2.5"SAS、SATA,HDD/SSD

本帖最後由 smalwind 於 2010-3-15 18:19 編輯

睇吓大家有冇興趣 - w -
5人以上開團
$ around $450~460
SNT ST-1040SS

特色:  
小而便利的硬碟儲存方案
4PIN電源*1 及 7PIN資料傳輸埠*4
支援RAID 0,1,5 模式 (需自行採購RAID卡)
支援熱插拔及隨插即用
具有特殊設計,可幫助加強空氣對流
採用無排線硬碟連接設計.
採用鋁合金設計,架構穩固及安全
超高傳輸速率,SATS可達3Gb/s SATA可達1.5/3.0 G/bs
規格:  
1 X 5.25"槽 轉 4 x 2.5" 硬碟
2 LED顯示電源及硬碟存取狀況
材積: 183(長) x 146(寬) x 42(高)
界面: 可支援 SAS, SATA-I, SATA-II
重量 : 0.8 kg
風扇 : 2 X 4公分(4020) 風扇, 2段式可調風速
包裝:  
內附7pin 傳輸線4條
作者: 明內子    時間: 2010-3-15 21:59

.....真係 幾正...... 但我想問 有冇 3.5 吋的版本~~
2.5 的hd 成本太高了>.<~
作者: MGS2    時間: 2010-3-15 22:10

本帖最後由 MGS2 於 2010-3-15 22:11 編輯

我之前都買咗個連運費$360人仔,都OK好用
作者: gino    時間: 2010-3-16 00:06

對3.5吋有多d興趣
作者: mig33    時間: 2010-3-16 05:58

自己去tb買,搭單一問

放SSD都OK
作者: smalwind    時間: 2010-3-16 10:45

回復 5# mig33


    OK的 - v -
作者: lemonhk    時間: 2010-3-16 15:52

SSD + Raid, 人都癲!
正團!

作者: mrleung    時間: 2010-3-16 15:53

2.5吋
3.5吋
作者: skgchan    時間: 2010-3-17 14:59

Support.
作者: cccccctt    時間: 2010-3-18 16:10

早d話搞團ma....在高登買左2個...要1k多d
作者: pk1667    時間: 2010-3-18 16:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cccccctt    時間: 2010-3-18 18:19

回復 11# pk1667


唔記得邊間....
問黃金地面果層...單一個都要$13xx

高登$530....咪買囉
作者: pk1667    時間: 2010-3-18 23:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: skgchan    時間: 2010-3-19 11:59

本帖最後由 skgchan 於 2010-3-19 12:01 編輯

$530 是不是舊款,應是代理還有存貨,



所以新款是$1,300,好像還連一張Raid卡?
作者: pk1667    時間: 2010-3-19 12:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: skgchan    時間: 2010-3-19 12:18

本帖最後由 skgchan 於 2010-3-19 12:24 編輯

回復 15# pk1667

團購那個是新款,我的圖是舊款 ST-1042,因我都有一個,
ching $530買是不是這個,最好請ching確認一下?

據製造商網的網頁,ST-1040是ST-1042的升級版。
http://www.sunnytek.tw/index.asp
作者: pk1667    時間: 2010-3-19 12:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: skgchan    時間: 2010-3-19 15:10

不知可解,製造商確是如此定它的產品號。
作者: smalwind    時間: 2010-3-19 20:49

$530 是不是舊款,應是代理還有存貨,



所以新款是$1,300,好像還連一張Raid卡? ...
skgchan 發表於 2010-3-19 11:59



    我嗰個無連raid card  - v -
作者: mokia    時間: 2010-3-19 22:09

想知道風扇會不會很嘈???
作者: cccccctt    時間: 2010-3-19 23:47

回復  pk1667

團購那個是新款,我的圖是舊款 ST-1042,因我都有一個,
ching $530買是不是這個,最好請ch ...
skgchan 發表於 2010-3-19 12:18


我買的是你圖中那個
作者: cccccctt    時間: 2010-3-19 23:49

$530 是不是舊款,應是代理還有存貨,



所以新款是$1,300,好像還連一張Raid卡? ...
skgchan 發表於 2010-3-19 11:59


邊有連raid card......
作者: wingsit    時間: 2010-3-20 22:38

如果係下面果隻,預我一隻...

[attach]1013781[/attach]
作者: muyo    時間: 2010-3-21 15:09

舊款 我都有隻但唔係好好用
個mount好易爆
4個我已爆左兩個
果D燈位又唔實
插HD時好易跌出來

新大約幾時開到團??
作者: smalwind    時間: 2010-3-21 20:32

舊款 我都有隻但唔係好好用
個mount好易爆
4個我已爆左兩個
果D燈位又唔實
插HD時好易跌出來

新大約幾時開 ...
muyo 發表於 2010-3-21 15:09


大概今個星期 - v -
作者: muyo    時間: 2010-3-21 20:37

大概今個星期 - v -
smalwind 發表於 21-3-2010 08:32 PM



有無話最多幾多隻?
作者: smalwind    時間: 2010-3-22 01:09

有無話最多幾多隻?
muyo 發表於 2010-3-21 20:37



    沒 - v -
作者: muyo    時間: 2010-3-22 01:50

預我一隻先
考慮下要唔要多隻
作者: skgchan    時間: 2010-3-22 10:55

回復 22# cccccctt

在腦場確定了,是沒有Raid卡,但就以有Raid功能賣$1,3XX,Sales說
此東西是有Raid功能,但包裝盒明明寫了要由外置Raid卡提供,真是
難明,誤通JS出沒?
作者: smalwind    時間: 2010-3-22 15:37

回復  cccccctt

在腦場確定了,是沒有Raid卡,但就以有Raid功能賣$1,3XX,Sales說
此東西是有Raid功能, ...
skgchan 發表於 2010-3-22 10:55



    會唔會係 >>支援RAID 0,1,5 模式 (需自行採購RAID卡)............(理解錯誤)
作者: pk1667    時間: 2010-3-22 16:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rohy    時間: 2010-3-23 15:59

回復 25# smalwind


    我都爆咗個扣~~係高登1/F 配返一個HK$85
作者: smalwind    時間: 2010-3-24 17:38

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1429981&extra=
開團哪 - v -





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2