作者: good_pig 時間: 2011-10-9 17:09 標題: 有冇想過圍內團購數碼收音機
本帖最後由 A君 於 2011-10-9 17:31 編輯
傾到8折都好丫, 如果有20人咁計
作者: arrychiu 時間: 2011-10-9 17:21
上次都講過,我認識Ocean Digital可以幫手攪,
但好似唔係咁多師兄有興趣。
作者: A君 時間: 2011-10-9 17:29
目前黎講唔會批,因為可能有官方活動。
作者: good_pig 時間: 2011-10-9 17:42
原來要批的..咁或者遲d 先

作者: g2david 時間: 2011-10-9 18:48
Yes.. I want DB-280
作者: Gore 時間: 2011-10-9 23:51
我out,幾個月至入黎一次諮詢版,原來以前有人問過.
有興趣+1
作者: good_pig 時間: 2011-10-10 12:42

期待admin 開團
作者: A君 時間: 2011-10-11 14:13
請留意官方活動,大約1-2星期舉行~~
作者: bassfranky 時間: 2011-10-11 14:28
期待中.....
作者: good_pig 時間: 2011-10-11 15:43
啪啪啪...
我都係o岩o岩識上黎, 剛剛買左條相機帶....
都幾好
呢d 真係過左就冇, 多d 上黎"目及"住先
作者: 甘小文 時間: 2011-10-12 23:39
support .........

