Board logo

標題: [徵求] 有冇想過圍內團購數碼收音機 [打印本頁]

作者: good_pig    時間: 2011-10-9 17:09     標題: 有冇想過圍內團購數碼收音機

本帖最後由 A君 於 2011-10-9 17:31 編輯

傾到8折都好丫, 如果有20人咁計
作者: arrychiu    時間: 2011-10-9 17:21

上次都講過,我認識Ocean Digital可以幫手攪,
但好似唔係咁多師兄有興趣。
作者: A君    時間: 2011-10-9 17:29

目前黎講唔會批,因為可能有官方活動。
作者: good_pig    時間: 2011-10-9 17:42

目前黎講唔會批,因為可能有官方活動。
A君 發表於 2011-10-9 17:29



原來要批的..咁或者遲d 先
作者: g2david    時間: 2011-10-9 18:48

Yes.. I want DB-280
作者: Gore    時間: 2011-10-9 23:51

我out,幾個月至入黎一次諮詢版,原來以前有人問過.
有興趣+1
作者: good_pig    時間: 2011-10-10 12:42

我out,幾個月至入黎一次諮詢版,原來以前有人問過.
有興趣+1
Gore 發表於 2011-10-9 23:51



    期待admin 開團
作者: A君    時間: 2011-10-11 14:13

請留意官方活動,大約1-2星期舉行~~
作者: bassfranky    時間: 2011-10-11 14:28

期待中.....
作者: good_pig    時間: 2011-10-11 15:43

啪啪啪...

我都係o岩o岩識上黎, 剛剛買左條相機帶....
都幾好

呢d 真係過左就冇, 多d 上黎"目及"住先
作者: 甘小文    時間: 2011-10-12 23:39

support .........





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2