Board logo

標題: [徵求] 不如攪下萬由UNAS N800? [打印本頁]

作者: err888    時間: 2012-6-18 22:50     標題: 不如攪下萬由UNAS N800?

我仲未買
作者: 晴朗    時間: 2012-6-19 20:21

我都未呢
作者: MilkyChu    時間: 2012-6-19 22:24

我想買 N600
作者: makwai    時間: 2012-6-20 00:39

i wanna buy 4bay u-mini server (AMD E350) version...
作者: edwardfcy    時間: 2012-6-20 14:43

回復 1# err888

Me too also!!
作者: freezewind    時間: 2012-6-21 12:22

支持
作者: stupidkid    時間: 2012-6-21 18:20

I want ...
作者: anonymoushk    時間: 2012-6-22 01:17

+1 ... i need NAS >_<
作者: ericngau    時間: 2012-6-22 01:25

好呀,我贊成。
作者: KL_KL    時間: 2012-6-23 11:19

支持
作者: meguro_    時間: 2012-6-24 22:21

+1
不過我想要N200....
作者: 晴朗    時間: 2012-6-26 02:14

我見 HK-Steven ching三星期都無上,我都問過萬由,但係同 HK-Steven ching賣同一樣嘢好似唔係咁好~ :(

HK-Steven ching 你快啲返來開團啦~
作者: edwardfcy    時間: 2012-6-26 06:22

回復 12# 晴朗

十扑呀!!
作者: 晴朗    時間: 2012-6-26 08:10

回復  晴朗

十扑呀!!
edwardfcy 發表於 2012-6-26 06:22 AM


我哋都係等下 Steven 兄先,我同佢都熟熟哋,幫手買佢個團嘅嘢唔係咁好。

就算係,我估都拎唔到佢嘅靚價同啲牛各樣~ :p 不過我樂意幫手嘅~
作者: 晴朗    時間: 2012-6-26 10:32

不如大家講下想要乜,我問定萬由quote價先,如果 Steven 兄返來就交返比佢搞啦~
作者: 晴朗    時間: 2012-6-26 10:39

本帖最後由 晴朗 於 2012-6-26 10:53 編輯

(1)U-NAS ITX NAS N-800 主體-1pc
(2)硬碟固定用鐵片-1pc
(3)PCIE 16X延長Cable-1pc
(4)300W 1U火牛-1pc
請在這裡查看:
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Aj-eW56pv-L9dDZxMzI2eHlHdzhUNTJTaUNOWUNfaXc
作者: edwardfcy    時間: 2012-6-26 10:43

回復 15# 晴朗

師兄,我想買如下:

(1)U-NAS ITX NAS N-400 主體-1pc
(2)硬碟固定用鐵片-1pc
(3)PCIE 16X延長Cable-1pc
(4)300W 1U火牛-1pc

謝謝幫忙啊!!
作者: hirodo    時間: 2012-6-26 11:14

我都有興趣呀
U-NAS HT-400 產品參數:
產品名稱: U-NAS HT-400 網路存儲(支援SATA3及USB 3.0)
網路介面: 1*RTL8111E giga
產品記憶體: DDR3 4G標配2個記憶體插槽
處理器: AMD E350 1.6GHz APU
電源: 200W Flex1U靜音電源
作者: skgchan    時間: 2012-6-26 11:15

各位ching 請看:
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... page%3D1&page=1
作者: 晴朗    時間: 2012-6-26 11:33

咦,咁咪即
作者: 晴朗    時間: 2012-6-26 11:34

各位ching 請看:
skgchan 發表於 2012-6-26 11:15 AM



    咦,咁咪即係 HK-Steven 兄唔會返嚟?

>_<

咁,我哋係咪要自己訂呢~
作者: A君    時間: 2012-6-26 14:23

(1)U-NAS ITX NAS N-800 主體-1pc
(2)硬碟固定用鐵片-1pc
(3)PCIE 16X延長Cable-1pc
(4)300 ...
晴朗 發表於 26/6/2012 10:39


你應該知規矩吧....
作者: makwai    時間: 2012-6-26 14:41

咦,咁咪即係 HK-Steven 兄唔會返嚟?

>_<

咁,我哋係咪要自己訂呢~ ...
晴朗 發表於 2012-6-26 11:34

A 是不是呢?
作者: 晴朗    時間: 2012-6-26 14:43

你應該知規矩吧....
A君 發表於 2012-6-26 02:23 PM



    我知吖,所以初頭只諗住幫ching集個數,而家見到個post唔lu~ 所以都唔再update啦~
作者: ahllau    時間: 2012-6-26 18:30

我都幫襯過萬由團兩次, 講真我都覺得有改善空間

但睇左 A Sir 轉post 段文, 我反而覺得係萬由自己有問題, 搵替死鬼 之餘其實野心地想攪依度......
作者: A君    時間: 2012-6-26 19:03

我都幫襯過萬由團兩次, 講真我都覺得有改善空間

但睇左 A Sir 轉post 段文, 我反而覺得係萬由自己有問題,  ...
ahllau 發表於 26/6/2012 18:30

對萬由有咩好處?現在相當於少左個市場喎
我又未應承同佢地合作…
作者: ahllau    時間: 2012-6-26 20:18

對萬由有咩好處?現在相當於少左個市場喎
我又未應承同佢地合作…
A君 發表於 2012-6-26 19:03


我直覺覺得 A sir 你係佢地目標
作者: A君    時間: 2012-6-27 13:36

我直覺覺得 A sir 你係佢地目標
ahllau 發表於 26/6/2012 20:18


如果唔係人言可畏我可能應承左。依家重考慮緊.........
作者: ahllau    時間: 2012-6-27 14:27

如果唔係人言可畏我可能應承左。依家重考慮緊.........
A君 發表於 2012-6-27 13:36


我相信佢地有心搵藉口踢走 Mr Pxxn 而想直接同本"西"合作

咁樣先大量吖嗎

個人經營的, 限制太多

恕我多口
作者: A君    時間: 2012-6-27 14:42

我相信佢地有心搵藉口踢走 Mr Pxxn 而想直接同本"西"合作

咁樣先大量吖嗎

個人經營的, 限制太多: ...
ahllau 發表於 27/6/2012 14:27


那就讓萬由在本站消失吧。
作者: sfchk1987    時間: 2012-6-27 21:45

我相信佢地有心搵藉口踢走 Mr Pxxn 而想直接同本"西"合作

咁樣先大量吖嗎

個人經營的, 限制太多: ...
ahllau 發表於 2012-6-27 14:27


我都覺,我部機有問題 Mr Pxxn 好快就換到俾我啦~
我個人覺得他沒咩問題~
作者: 奄烈    時間: 2012-6-27 22:13

A SIR POST果段信息
我睇左好多次
硬係覺得萬由果邊一黎想再發大黎搞
二黎同潘生產某D生左磨擦

既感覺
作者: 晴朗    時間: 2012-6-28 19:42

A Sir 可唔可以搞萬由團?
作者: ak8    時間: 2012-6-28 19:50

支持萬由團購
不過見到萬由既手段...

作者: soccerism    時間: 2012-6-28 20:19

呢類半製成品真係吸引到好多diyers, 我贊成 hkepc 攪團購, 只要講明責任自負, 最多當水貨賣囉.
作者: 晴朗    時間: 2012-6-28 21:27

支持萬由團購
不過見到萬由既手段...
ak8 發表於 2012-6-28 07:50 PM


其實我都係唔多知萬由做過啲咩事~~
作者: 過路人乙    時間: 2012-6-28 22:00

係唔係無機會開團啦
作者: kayming    時間: 2012-6-28 22:08

我都好想買, 請問除左淘寶, 香港係邊到可以買到萬由既NAS機箱?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2