作者: mig33 時間: 2013-8-26 15:08 標題: Sony PCM-M10 Please Lock
本帖最後由 mig33 於 2013-9-3 09:30 編輯
有無師兄有興趣?
美版約售??美元,另加運費(分擔)
作者: mig33 時間: 2013-8-28 10:06
無人有興趣?
作者: ZERO1 時間: 2013-8-28 10:33
有興趣,不過唔知有冇白色版
作者: mig33 時間: 2013-8-28 10:37
訂左白色版,剛十分鐘前送到家,今晚上圖
白版貴400
作者: hkwebsphere 時間: 2013-8-28 11:25
有興趣, 運費大概要幾多?
作者: 長勝飛龍 時間: 2013-8-28 12:35
紅色最平
作者: mig33 時間: 2013-8-28 14:12
我寄一台就240,多D應該平D,到時分攤吧
作者: mig33 時間: 2013-8-28 14:13
紅色200,碳灰210,白色250美元
索尼香港賣3,2xx港幣
作者: ZERO1 時間: 2013-8-28 18:25
你單一部機+運費係240鎂?
作者: mig33 時間: 2013-8-28 18:46
12%
作者: mig33 時間: 2013-8-28 23:18
本帖最後由 mig33 於 2013-9-1 00:50 編輯
開箱...
作者: 星望月 時間: 2013-8-28 23:53
之葥唔見咗部
作者: roadwarrior 時間: 2013-8-29 00:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mig33 時間: 2013-8-29 05:16
本帖最後由 mig33 於 2013-8-29 05:18 編輯
凑夠5部開團...,暫時三個
提提各位,此物品只在美國有limited waranty,另不能顯示中文,日文歌名
作者: mrrrwhat 時間: 2013-8-29 09:41
回復 14# mig33
美版應該可以顯示中文
作者: mig33 時間: 2013-8-29 10:36
可能係我D歌的mp3 tag無用啱font...
作者: mig33 時間: 2013-8-29 21:10
見阿媽信站貨源不多了,或今晚待批後開團
作者: roadwarrior 時間: 2013-8-29 21:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vichkvic 時間: 2013-8-29 21:53
紅色 x 1.
Many thanks
作者: mig33 時間: 2013-8-29 22:46
係碳灰色
作者: roadwarrior 時間: 2013-8-29 23:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mkinmkin 時間: 2013-8-30 11:26
之前好想入手, 但係PO/LO 係部機的側面, 好唔方便..唉
作者: zxcvbnm9394 時間: 2013-8-30 11:29
聽唔聽到FLAC?
作者: PSP 時間: 2013-8-30 11:37
本帖最後由 PSP 於 2013-8-30 12:14 編輯
白色要幾錢?
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: mig33 時間: 2013-8-30 13:23
US$250
作者: mig33 時間: 2013-8-30 13:50
已批,今晚開團
作者: roadwarrior 時間: 2013-8-30 18:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: roadwarrior 時間: 2013-8-30 19:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bm131 時間: 2013-8-30 19:13
有興趣,红色x1,thanks.
作者: roadwarrior 時間: 2013-8-30 19:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mig33 時間: 2013-8-30 19:33
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ;extra=#pid30511814
已開團
作者: mig33 時間: 2013-9-3 09:29
Please Lock

