作者: john.smith 時間: 2008-12-19 14:38 標題: 製成品: Intel E2100系 既 FSB 硬改貼紙
淘寶賣4.5人仔,但係運費要20蚊

作者: haruhi 時間: 2008-12-19 14:53
有興趣,但唔想開淘寶account:,因好小用
作者: yoyo348 時間: 2008-12-19 15:22
John Smith ! 你買我買!
作者: john.smith 時間: 2008-12-19 15:26
我可以代買,如果夾多幾個人就可以分番郵費。預算5個買就變成4蚊郵費+4.5蚊貼紙=9.5人仔
作者: yoyo348 時間: 2008-12-19 15:31
唔係幾蚊雞問題, 係自已好難整到...........
作者: reyzkyo 時間: 2008-12-19 15:57 標題: 回覆 5# 的帖子
其實唔系太難
比d耐性就ok
作者: fishing_tonny 時間: 2008-12-19 16:08
加多一個呢
夠人再pm我
[ 本帖最後由 fishing_tonny 於 2008-12-19 16:08 編輯 ]
作者: yoyo348 時間: 2008-12-19 16:17
我幾十蚊銀漆都試過了, 唔識用........
我用Asrock D1333-667
冇mod 冇加電, 上2.13G
John 兄, 你G43 咁鬼勁, 都要hard mod?
[ 本帖最後由 yoyo348 於 2008-12-19 16:18 編輯 ]
作者: levin111 時間: 2008-12-19 16:24
有無硬上266架?呢隻上333,係咪全部U都得先?
作者: john.smith 時間: 2008-12-19 16:26
偉大既牙石係唔可以除頻既,FSB200=RAM667,FSB240=RAM800,要上FSB266,RAM就跟住過886,條RAM已經定唔順。
即係而家有:
1. john.smith
2. haruhi
3. yoyo348
4. fishing_tonny
如果多一兩個師兄,就當成團買喇!
原帖由 yoyo348 於 2008-12-19 16:17 發表
我幾十蚊銀漆都試過了, 唔識用........
我用Asrock D1333-667
冇mod 冇加電, 上2.13G
John 兄, 你G43 咁鬼勁, 都要hard mod?
作者: yoyo348 時間: 2008-12-19 16:27
上266 我相信乜Mod 都唔洗, set bios 得啦
我想上FSB 400
[ 本帖最後由 yoyo348 於 2008-12-19 16:28 編輯 ]
作者: john.smith 時間: 2008-12-19 16:28
FSB266同333係同一塊貼紙不過貼唔同位置,E2140/E2160/E2180都可以,最重要係你底板認唔認(Intel既chipset基本上冇問題,nFORCE個D就難講)。
作者: john.smith 時間: 2008-12-19 16:36
我set BIOS連上266都唔得...
作者: dhw479 時間: 2008-12-19 16:41
你地想買?我可能可以幫手買~~
作者: yoyo348 時間: 2008-12-19 16:50
你買965 好過啦! G43 咁貴....
夠人數去馬未??
[ 本帖最後由 yoyo348 於 2008-12-19 16:51 編輯 ]
作者: kcwk 時間: 2008-12-19 16:58
講真自己改唔難
當然一貼攪掂最好
但請注意咁改, 唔係塊塊版都得
G記會比較多唔得, 可以的話, 先 search 一下
作者: yoyo348 時間: 2008-12-19 17:00
G43唔係hard mod 唔得, 係唔洗hard mod 都可上333
作者: levin111 時間: 2008-12-19 17:15
count me 2pcs,thx
作者: john.smith 時間: 2008-12-19 17:42
夠數成團!今晚(放工先做~)會PM個別師兄。實際價錢待定,但應該夠人數(6張)做到10蚊港紙樓下。
作者: yoyo348 時間: 2008-12-19 17:44
我要一張
作者: john.smith 時間: 2008-12-19 17:44
我諗佢G記既意思係牌子名,唔係G系chipset?
作者: fatfish 時間: 2008-12-19 20:25
原帖由 john.smith 於 2008-12-19 16:28 發表
FSB266同333係同一塊貼紙不過貼唔同位置,E2140/E2160/E2180都可以,最重要係你底板認唔認(Intel既chipset基本上冇問題,nFORCE個D就難講)。
nForce 7100 630i OK
作者: levinmak 時間: 2008-12-26 04:33
我要一張,thx
作者: amd886 時間: 2008-12-26 05:12
我都要一張.
thx!
作者: levinmak 時間: 2008-12-27 01:33
請問你地買左未呀?我都想搭單買一張呀,唔該
作者: hkjcwc 時間: 2008-12-30 12:03
我都要一大張!!! ^^~~~
作者: kelvin31 時間: 2008-12-30 12:12
原帖由 john.smith 於 2008-12-19 04:26 PM 發表
偉大既牙石係唔可以除頻既,FSB200=RAM667,FSB240=RAM800,要上FSB266,RAM就跟住過886,條RAM已經定唔順。
即係而家有:
1. john.smith
2. haruhi
3. yoyo348
4. fishing_tonny
如果多一兩個師兄,就當成團買喇!![]()
1. john.smith
2. haruhi
3. yoyo348
4. fishing_tonny
5.kelvin31
唔該
作者: chrischeunghk 時間: 2008-12-30 13:01
mai , i want have 2 , thx a lot~!
作者: jackli 時間: 2008-12-30 13:25
我想要兩張,,,詳情請pm
作者: Mtube 時間: 2008-12-30 13:39
算唔算團購...係唔係錯區了..
係團購仲要同a sir 申請...
作者: 孔明仔 時間: 2008-12-30 14:28
i want too
作者: wai6726 時間: 2008-12-30 14:46
我都有興趣,如可以請pm我
作者: dickxdv 時間: 2008-12-30 15:06
原帖由 john.smith 於 2008-12-19 16:26 發表
偉大既牙石係唔可以除頻既,FSB200=RAM667,FSB240=RAM800,要上FSB266,RAM就跟住過886,條RAM已經定唔順。
即係而家有:
1. john.smith
2. haruhi
3. yoyo348
4. fishing_tonny
如果多一兩個師兄,就當成團買喇!![]()
我想問asus p5kepu.........如果粒u (2180)用左佢, 可以唔洗改volt都可以333?
因為我oc 上(唔加電壓)得266.
再上要加1.3v fsb300
再上冇試
作者: royying 時間: 2008-12-30 15:21
我想要一張啊
THX
作者: yoyo348 時間: 2008-12-30 22:28
我部E2140由200 上333快左好鬼多!!!
作者: inori 時間: 2008-12-30 23:46
自己買幾塊先,然後............自己攪掂啦
作者: kevinho2006 時間: 2008-12-30 23:57
請問E1200 岩唔岩用
作者: hk120gb 時間: 2008-12-31 00:17
我都想要一張......thx
作者: chrislun 時間: 2008-12-31 00:28
我都要張啊!! 比2160用
[ 本帖最後由 chrislun 於 2008-12-31 00:28 編輯 ]
作者: john.smith 時間: 2008-12-31 02:04
其實我已經買左,而且各位師兄應該陸續收到喇。
不過既然反應理想,我再問下賣家有冇更大折扣,再幫大家訂貨。
作者: 『小朋友』 時間: 2008-12-31 02:45
我都想試試 唔知 945 既 底板 岩唔岩用呢
請大大 pm 如要團購 要點申請 想要 1張 @@
作者: john.smith 時間: 2008-12-31 13:59
已經PM各位師兄,多謝各位支持!
作者: john.smith 時間: 2008-12-31 14:15
E1200可以,重點係你塊底板係咪支援硬改。
作者: john.smith 時間: 2008-12-31 14:17
945/965都可以,詳情請參考:
http://forum.coolaler.com/showthread.php?t=164509
作者: kevinho2006 時間: 2008-12-31 16:38
我的底板是945G
姐係可以用啦
請問仲有冇我都想要張....
[ 本帖最後由 kevinho2006 於 2008-12-31 16:38 編輯 ]
作者: hon1959 時間: 2008-12-31 18:44
pm 我THX, 要點申請 想要2張
1張自己用,1張代FD買
[ 本帖最後由 hon1959 於 2008-12-31 18:47 編輯 ]
作者: dickytwl 時間: 2008-12-31 19:06
原帖由 dickxdv 於 2008-12-30 15:06 發表
我想問asus p5kepu.........如果粒u (2180)用左佢, 可以唔洗改volt都可以333?
因為我oc 上(唔加電壓)得266.
再上要加1.3v fsb300
再上冇試![]()
體質唔掂一樣要加volt
作者: raymond_y 時間: 2008-12-31 21:28
仲有冇,我又有興趣
作者: john.smith 時間: 2009-1-2 21:28
1. 要準備絞剪一把
2. 張雙面膠紙貼去適當既位置 (提示:越貼近金屬圓點越好,但千萬唔好蓋過金屬面)

3. 將多餘既貼紙沿邊位剪去

4. 完全對準點位,然後貼落去(小心唔好將金屬貼屈曲)

5. 將多餘邊位剪去,但千祈唔好剪斷連住兩點既金屬橋

FSB 266既分別係冇貼住右邊既圓點,祝各位好運!
其他參考:
http://diybbs.it168.com/viewthread.php?tid=187466&highlight=2140
http://660168.blogspot.com/2007/11/e2140266.html
作者: hon1959 時間: 2009-1-4 03:37
已收到,我和代朋友感謝你的熱誠同幇助
作者: bcthe 時間: 2009-1-4 08:42
見識一下. 希望有結果出/
作者: hkjcwc 時間: 2009-1-4 12:06
己回短信息!不過無回應?!......
作者: john.smith 時間: 2009-1-5 08:31
師兄,你試下再PM我,因為我收唔到。或者睇下 "已發送" 個欄見唔見個PM。
作者: litangyi 時間: 2009-1-6 19:11
神WO 咁都比你塭到FSB硬改貼紙
作者: wl01422387 時間: 2009-1-6 22:36
我都想要,咁係唔係即係可以333x9 長行? 我粒u 要1.35先可以行到375x8 我想行低電d 如果係可以行低電既話,我都買
[ 本帖最後由 wl01422387 於 2009-1-6 22:37 編輯 ]
作者: john.smith 時間: 2009-1-6 23:00
我自己用E2140行333*8既@1.2875V,你個case唔夠膽講係咪一定得。始終overclock既冇得保証。不過其他收到貨既師兄或者可以提供下參考。
因為張膠片好薄,所以唔建議成日搣完再貼。當然你好手勢既問題不大,只要唔好整斷上面既金屬位就可以。
原帖由 wl01422387 於 2009-1-6 22:36 發表
我都想要,咁係唔係即係可以333x9 長行? 我粒u 要1.35先可以行到375x8 我想行低電d 如果係可以行低電既話,我都買![]()
係唔係reusable?- -
作者: hon1959 時間: 2009-1-10 13:06
今朝有空ー試(用MP‐G31),非常順利OK
遲吓搵張華擎945G試
[ 本帖最後由 hon1959 於 2009-1-10 14:36 編輯 ]
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=784503&k=faaa5a368daccc848a41b15bd4ac9e41&t=1782651028&sid=28jRumT7mk


