Board logo

標題: 製成品: Intel E2100系 既 FSB 硬改貼紙 [打印本頁]

作者: john.smith    時間: 2008-12-19 14:38     標題: 製成品: Intel E2100系 既 FSB 硬改貼紙

淘寶賣4.5人仔,但係運費要20蚊 我想問香港有冇類似既野?我自己真係冇咁好心機cut,手腳又笨,一陣整死左粒CPU仲衰。 或者買多機張(運費一樣),搵人share個運費,而家仲有冇用會要呢?其實我用落塊ASUS G43度,佢lock左RAM既FSB 1:1,所以我諗要硬改先得。


作者: haruhi    時間: 2008-12-19 14:53

有興趣,但唔想開淘寶account:,因好小用
作者: yoyo348    時間: 2008-12-19 15:22

John Smith ! 你買我買!
作者: john.smith    時間: 2008-12-19 15:26

我可以代買,如果夾多幾個人就可以分番郵費。預算5個買就變成4蚊郵費+4.5蚊貼紙=9.5人仔

原帖由 haruhi 於 2008-12-19 14:53 發表
有興趣,但唔想開淘寶account:,因好小用

作者: yoyo348    時間: 2008-12-19 15:31

唔係幾蚊雞問題, 係自已好難整到...........
作者: reyzkyo    時間: 2008-12-19 15:57     標題: 回覆 5# 的帖子

其實唔系太難
比d耐性就ok
作者: fishing_tonny    時間: 2008-12-19 16:08

原帖由 yoyo348 於 2008-12-19 15:22 發表
John Smith ! 你買我買!


加多一個呢
夠人再pm我

[ 本帖最後由 fishing_tonny 於 2008-12-19 16:08 編輯 ]
作者: yoyo348    時間: 2008-12-19 16:17

我幾十蚊銀漆都試過了, 唔識用........
我用Asrock D1333-667
冇mod 冇加電, 上2.13G

John 兄, 你G43 咁鬼勁, 都要hard mod?

[ 本帖最後由 yoyo348 於 2008-12-19 16:18 編輯 ]
作者: levin111    時間: 2008-12-19 16:24

有無硬上266架?呢隻上333,係咪全部U都得先?
作者: john.smith    時間: 2008-12-19 16:26

偉大既牙石係唔可以除頻既,FSB200=RAM667,FSB240=RAM800,要上FSB266,RAM就跟住過886,條RAM已經定唔順。

即係而家有:
1. john.smith
2. haruhi
3. yoyo348
4. fishing_tonny

如果多一兩個師兄,就當成團買喇!

原帖由 yoyo348 於 2008-12-19 16:17 發表
我幾十蚊銀漆都試過了, 唔識用........
我用Asrock D1333-667
冇mod 冇加電, 上2.13G

John 兄, 你G43 咁鬼勁, 都要hard mod?

作者: yoyo348    時間: 2008-12-19 16:27

原帖由 levin111 於 2008-12-19 16:24 發表
有無硬上266架?呢隻上333,係咪全部U都得先?


上266 我相信乜Mod 都唔洗, set bios 得啦

我想上FSB 400

[ 本帖最後由 yoyo348 於 2008-12-19 16:28 編輯 ]
作者: john.smith    時間: 2008-12-19 16:28

FSB266同333係同一塊貼紙不過貼唔同位置,E2140/E2160/E2180都可以,最重要係你底板認唔認(Intel既chipset基本上冇問題,nFORCE個D就難講)。

原帖由 levin111 於 2008-12-19 16:24 發表
有無硬上266架?呢隻上333,係咪全部U都得先?

作者: john.smith    時間: 2008-12-19 16:36

我set BIOS連上266都唔得...   所以先想要貼紙...

原帖由 yoyo348 於 2008-12-19 16:27 發表


上266 我相信乜Mod 都唔洗, set bios 得啦

我想上FSB 400

作者: dhw479    時間: 2008-12-19 16:41

你地想買?我可能可以幫手買~~
作者: yoyo348    時間: 2008-12-19 16:50

原帖由 john.smith 於 2008-12-19 16:36 發表
我set BIOS連上266都唔得...   所以先想要貼紙...



你買965 好過啦! G43 咁貴....
夠人數去馬未??

[ 本帖最後由 yoyo348 於 2008-12-19 16:51 編輯 ]
作者: kcwk    時間: 2008-12-19 16:58

講真自己改唔難
當然一貼攪掂最好
但請注意咁改, 唔係塊塊版都得
G記會比較多唔得, 可以的話, 先 search 一下
作者: yoyo348    時間: 2008-12-19 17:00

原帖由 kcwk 於 2008-12-19 16:58 發表
講真自己改唔難
當然一貼攪掂最好
但請注意咁改, 唔係塊塊版都得
G記會比較多唔得, 可以的話, 先 search 一下


G43唔係hard mod 唔得, 係唔洗hard mod 都可上333
作者: levin111    時間: 2008-12-19 17:15

count me 2pcs,thx
作者: john.smith    時間: 2008-12-19 17:42

夠數成團!今晚(放工先做~)會PM個別師兄。實際價錢待定,但應該夠人數(6張)做到10蚊港紙樓下。
作者: yoyo348    時間: 2008-12-19 17:44

我要一張
作者: john.smith    時間: 2008-12-19 17:44

我諗佢G記既意思係牌子名,唔係G系chipset?

原帖由 yoyo348 於 2008-12-19 17:00 發表


G43唔係hard mod 唔得, 係唔洗hard mod 都可上333

作者: fatfish    時間: 2008-12-19 20:25

原帖由 john.smith 於 2008-12-19 16:28 發表
FSB266同333係同一塊貼紙不過貼唔同位置,E2140/E2160/E2180都可以,最重要係你底板認唔認(Intel既chipset基本上冇問題,nFORCE個D就難講)。


nForce 7100 630i OK
作者: levinmak    時間: 2008-12-26 04:33

我要一張,thx
作者: amd886    時間: 2008-12-26 05:12

我都要一張.
thx!
作者: levinmak    時間: 2008-12-27 01:33

請問你地買左未呀?我都想搭單買一張呀,唔該
作者: hkjcwc    時間: 2008-12-30 12:03

我都要一大張!!! ^^~~~

唔該哂!
作者: kelvin31    時間: 2008-12-30 12:12

原帖由 john.smith 於 2008-12-19 04:26 PM 發表
偉大既牙石係唔可以除頻既,FSB200=RAM667,FSB240=RAM800,要上FSB266,RAM就跟住過886,條RAM已經定唔順。

即係而家有:
1. john.smith
2. haruhi
3. yoyo348
4. fishing_tonny

如果多一兩個師兄,就當成團買喇!


1. john.smith
2. haruhi
3. yoyo348
4. fishing_tonny
5.kelvin31
唔該
作者: chrischeunghk    時間: 2008-12-30 13:01

mai , i want have 2 , thx a lot~!
作者: jackli    時間: 2008-12-30 13:25

我想要兩張,,,詳情請pm
作者: Mtube    時間: 2008-12-30 13:39

算唔算團購...係唔係錯區了..
係團購仲要同a sir 申請...
作者: 孔明仔    時間: 2008-12-30 14:28

i want too leave 1 pcs for me thx
作者: wai6726    時間: 2008-12-30 14:46

我都有興趣,如可以請pm我
作者: dickxdv    時間: 2008-12-30 15:06

原帖由 john.smith 於 2008-12-19 16:26 發表
偉大既牙石係唔可以除頻既,FSB200=RAM667,FSB240=RAM800,要上FSB266,RAM就跟住過886,條RAM已經定唔順。

即係而家有:
1. john.smith
2. haruhi
3. yoyo348
4. fishing_tonny

如果多一兩個師兄,就當成團買喇!



我想問asus p5kepu.........如果粒u (2180)用左佢, 可以唔洗改volt都可以333?

因為我oc 上(唔加電壓)得266.
再上要加1.3v fsb300
再上冇試
作者: royying    時間: 2008-12-30 15:21

我想要一張啊
THX
作者: yoyo348    時間: 2008-12-30 22:28

我部E2140由200 上333快左好鬼多!!!
作者: inori    時間: 2008-12-30 23:46

原帖由 Mtube 於 2008-12-30 01:39 PM 發表
算唔算團購...係唔係錯區了..
係團購仲要同a sir 申請...


自己買幾塊先,然後............自己攪掂啦
作者: kevinho2006    時間: 2008-12-30 23:57

請問E1200 岩唔岩用
作者: hk120gb    時間: 2008-12-31 00:17

我都想要一張......thx
作者: chrislun    時間: 2008-12-31 00:28

我都要張啊!! 比2160用

[ 本帖最後由 chrislun 於 2008-12-31 00:28 編輯 ]
作者: john.smith    時間: 2008-12-31 02:04

其實我已經買左,而且各位師兄應該陸續收到喇。

不過既然反應理想,我再問下賣家有冇更大折扣,再幫大家訂貨。
作者: 『小朋友』    時間: 2008-12-31 02:45

我都想試試 唔知 945 既 底板 岩唔岩用呢

請大大 pm 如要團購 要點申請 想要 1張 @@
作者: john.smith    時間: 2008-12-31 13:59

已經PM各位師兄,多謝各位支持!
作者: john.smith    時間: 2008-12-31 14:15

E1200可以,重點係你塊底板係咪支援硬改。

原帖由 kevinho2006 於 2008-12-30 23:57 發表
請問E1200 岩唔岩用

作者: john.smith    時間: 2008-12-31 14:17

945/965都可以,詳情請參考:
http://forum.coolaler.com/showthread.php?t=164509

原帖由 『小朋友』 於 2008-12-31 02:45 發表
我都想試試 唔知 945 既 底板 岩唔岩用呢

請大大 pm 如要團購 要點申請 想要 1張 @@

作者: kevinho2006    時間: 2008-12-31 16:38

我的底板是945G
姐係可以用啦
請問仲有冇我都想要張....

[ 本帖最後由 kevinho2006 於 2008-12-31 16:38 編輯 ]
作者: hon1959    時間: 2008-12-31 18:44

pm 我THX, 要點申請 想要2張
1張自己用,1張代FD買

[ 本帖最後由 hon1959 於 2008-12-31 18:47 編輯 ]
作者: dickytwl    時間: 2008-12-31 19:06

原帖由 dickxdv 於 2008-12-30 15:06 發表


我想問asus p5kepu.........如果粒u (2180)用左佢, 可以唔洗改volt都可以333?

因為我oc 上(唔加電壓)得266.
再上要加1.3v fsb300
再上冇試

體質唔掂一樣要加volt
作者: raymond_y    時間: 2008-12-31 21:28

仲有冇,我又有興趣
作者: john.smith    時間: 2009-1-2 21:28

1. 要準備絞剪一把

2. 張雙面膠紙貼去適當既位置 (提示:越貼近金屬圓點越好,但千萬唔好蓋過金屬面)


3. 將多餘既貼紙沿邊位剪去


4. 完全對準點位,然後貼落去(小心唔好將金屬貼屈曲)


5. 將多餘邊位剪去,但千祈唔好剪斷連住兩點既金屬橋


FSB 266既分別係冇貼住右邊既圓點,祝各位好運!
其他參考:
http://diybbs.it168.com/viewthread.php?tid=187466&highlight=2140
http://660168.blogspot.com/2007/11/e2140266.html
作者: hon1959    時間: 2009-1-4 03:37

已收到,我和代朋友感謝你的熱誠同幇助
作者: bcthe    時間: 2009-1-4 08:42

見識一下. 希望有結果出/
作者: hkjcwc    時間: 2009-1-4 12:06

己回短信息!不過無回應?!......


作者: john.smith    時間: 2009-1-5 08:31

師兄,你試下再PM我,因為我收唔到。或者睇下 "已發送" 個欄見唔見個PM。

原帖由 hkjcwc 於 2009-1-4 12:06 發表
己回短信息!不過無回應?!......


作者: litangyi    時間: 2009-1-6 19:11

神WO 咁都比你塭到FSB硬改貼紙
作者: wl01422387    時間: 2009-1-6 22:36

我都想要,咁係唔係即係可以333x9 長行? 我粒u 要1.35先可以行到375x8    我想行低電d   如果係可以行低電既話,我都買 係唔係reusable?- -

[ 本帖最後由 wl01422387 於 2009-1-6 22:37 編輯 ]
作者: john.smith    時間: 2009-1-6 23:00

我自己用E2140行333*8既@1.2875V,你個case唔夠膽講係咪一定得。始終overclock既冇得保証。不過其他收到貨既師兄或者可以提供下參考。

因為張膠片好薄,所以唔建議成日搣完再貼。當然你好手勢既問題不大,只要唔好整斷上面既金屬位就可以。

原帖由 wl01422387 於 2009-1-6 22:36 發表
我都想要,咁係唔係即係可以333x9 長行? 我粒u 要1.35先可以行到375x8    我想行低電d   如果係可以行低電既話,我都買 係唔係reusable?- -

作者: hon1959    時間: 2009-1-10 13:06

今朝有空ー試(用MP‐G31),非常順利OK
遲吓搵張華擎945G試

[ 本帖最後由 hon1959 於 2009-1-10 14:36 編輯 ]

圖片附件: 未命名2.jpg (2009-1-10 14:36, 62.22 KB) / 下載次數 47
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=784503&k=faaa5a368daccc848a41b15bd4ac9e41&t=1782651028&sid=28jRumT7mk






歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2