Board logo

標題: 電壓問題 [打印本頁]

作者: oldmok    時間: 2009-6-1 01:42     標題: 電壓問題

小弟用緊粒E4500
想試超333*9
但一直都唔得, Orthos 每次都係2分半左右就error

唯有用住333*8先
而家想加少少電再試
但發現用software 睇個電壓有d 怪
用cpuz/HWMonitor 睇就係1.76v @idle / 1.60v @full load
CoreTemp/RM CPU Clock 就 1.1875v @idle / 1.325v @full load
底板度就係寫住normal CPU voltage 1.325v (用緊GA-P31-DS3L)
咁到底我應該係BIOS 度set voltage 做幾多?
作者: oldmok    時間: 2009-6-2 22:46

有師兄可以指點一下嗎?
作者: 彬騰    時間: 2009-6-3 08:48

你 BIOS 度用 AUTO,重启再入 BIOS 睇。BIOS 肯定显示得准的。
作者: Victorychan2002    時間: 2009-6-3 10:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: oldmok    時間: 2009-6-4 01:11     標題: 回覆 3# 的帖子

但如果BIOS 用Auto 行333 * 9 會唔穩定喎...
點set 好d?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2