作者: majai214 時間: 2009-6-1 10:19 標題: CPU有體質之分, NB是否都有??
之前用gigabyte既ep45-extreme, e8400上600外頻vtt只需比到1.28v
但係換塊p5q deluxe就要比到1.3x都未stable, 是否nb體質既關係??
GLT同樣係0.63/0.67/0.58
thx
作者: Bread 時間: 2009-6-1 13:08
其實所有IC chips 都有所謂「體質之分」
當然,電源穩定性亦影響「體質」的發揮
作者: majai214 時間: 2009-6-1 14:17
icic, 姐係話nb既供電性能都會有影響?
作者: saviorzero 時間: 2009-6-1 18:50
我覺得係指火牛...
作者: threec 時間: 2009-6-1 19:33
原帖由 majai214 於 2009-6-1 10:19 發表
CPU有體質之分, NB是否都有??
之前用gigabyte既ep45-extreme, e8400上600外頻vtt只需比到1.28v
但係換塊p5q deluxe就要比到1.3x都未stable, 是否nb體質既關係??
GLT同樣係0.63/0.67/0.58
thx
NB?
NoteBook 定 MotherBoard?
作者: curapicaxsing 時間: 2009-6-1 19:36
NB係呢度佢係指北橋
作者: 老餅干 時間: 2009-6-1 19:36
NB?
北橋
作者: 彬騰 時間: 2009-6-1 19:59
有系有,但区别无 CPU 甘大。另外,供电系有影响,火牛火数系基础,一定要够力,然后火牛质量系其次,火牛提供的直流电越纯正,就先天为电脑提供一个良好的稳定用电环境。
然后,底板内部的供电都好重要,而且比火牛的复杂,因为真正到 CPU 的时候,电流质量的要求非常高,电差一点都会直接影响稳定性。
电的靓唔靓唔单只系波形的问题,仲系流量同突发流量的问题,而且仲有长时间供电时供电稳定性的问题,长时间工作的时候过热都会引起底板元器件发生物理变化,多少都会对电流造成一点影响。
[ 本帖最後由 彬騰 於 2009-6-1 20:00 編輯 ]
作者: 艾魂 時間: 2009-6-2 02:11
Northbridge
作者: majai214 時間: 2009-6-2 02:15
原帖由 彬騰 於 2009-6-1 19:59 發表
有系有,但区别无 CPU 甘大。另外,供电系有影响,火牛火数系基础,一定要够力,然后火牛质量系其次,火牛提供的直流电越纯正,就先天为电脑提供一个良好的稳定用电环境。
...
又學到野, thx
作者: wonderful 時間: 2009-6-2 02:15
you can say so!!!!!
作者: frrr2004 時間: 2009-6-2 03:02
其實板反而分別唔大,不過同一塊板唔同BIOS分別都可以好大,我用同一塊板玩過幾個BIOS,分別就好大,其中幾個都行唔到我對1066RAM添,都系有D又連電都唔使加都行到了!超CPU分別就細D

