Board logo

標題: 見majai師兄超84, 我又超 [打印本頁]

作者: chiushing01    時間: 2009-6-20 12:36     標題: 見majai師兄超84, 我又超

本來出4890既3DM測試, 點知上到老細屋企先知佢全部腦已解體.............唯有........出呢個
自知唔會超到5G, 亞Q精神, 勇者無懼, 出齊重裝備, 志在參與
仲繼續試緊架。。。。。。加D冰先
就用而家呢個電慢慢上, 4.6G既溫度OK喎, Fullload會唔會死呢?
FULL LOAD行唔到, 好似都差唔多極限, 係我既極限

[ 本帖最後由 chiushing01 於 2009-6-20 13:13 編輯 ]

圖片附件: IMG_1463.JPG (2009-6-20 12:36, 48.96 KB) / 下載次數 72
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=877421&k=d2286c94ed1ba8df841aef9435c76080&t=1782121553&sid=B46roFt5rF



圖片附件: 4G Full load.jpg (2009-6-20 12:36, 138.72 KB) / 下載次數 69
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=877425&k=b6f1064d2aa38dd8506c9a7af4e3c2f3&t=1782121553&sid=B46roFt5rF



圖片附件: 4.3G.jpg (2009-6-20 12:36, 112.61 KB) / 下載次數 55
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=877427&k=6380272831a5ebad2b30fd91ba7fe6e1&t=1782121553&sid=B46roFt5rF



圖片附件: 84 4.6G.jpg (2009-6-20 12:50, 102.83 KB) / 下載次數 71
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=877439&k=d8eac2114a7cfe2df45af49c6558ebb1&t=1782121553&sid=B46roFt5rF



圖片附件: 84 4.63G.jpg (2009-6-20 13:13, 49.22 KB) / 下載次數 57
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=877482&k=61425f2de51035c20192345b30fdcc14&t=1782121553&sid=B46roFt5rF


作者: 。藍〞    時間: 2009-6-20 14:33

套水
加油沖去5 GHZ

[ 本帖最後由 。藍〞 於 2009-6-20 15:51 編輯 ]
作者: pyc04097    時間: 2009-6-20 15:29

5 MHZ???
I386都快過佢~~~
作者: 。藍〞    時間: 2009-6-20 15:51

原帖由 pyc04097 於 2009-6-20 15:29 發表
5 GHZ???
I386都快過佢~~~

打錯
作者: 蔥頭    時間: 2009-6-20 15:54

塊板咁勁....
作者: 。藍〞    時間: 2009-6-20 15:56

CHING呢塊係MP果塊P45吧?
作者: alantsang319    時間: 2009-6-20 16:48

原帖由 。藍〞 於 2009-6-20 15:56 發表
CHING呢塊係MP果塊P45吧?

MPP45 Extreme S都OK啦
如果唔系衰貼紙廠
作者: chiushing01    時間: 2009-6-20 17:02

原帖由 蔥頭 於 2009-6-20 15:54 發表
塊板咁勁....

MP咋
作者: chiushing01    時間: 2009-6-20 17:03

原帖由 alantsang319 於 2009-6-20 16:48 發表

MPP45 Extreme S都OK啦
如果唔系衰貼紙廠

呢塊MP真係最滿意既一塊, 唔係話超頻好勁, 只係無乜病痛
作者: 。藍〞    時間: 2009-6-20 17:13

原帖由 chiushing01 於 2009-6-20 17:03 發表

呢塊MP真係最滿意既一塊, 唔係話超頻好勁, 只係無乜病痛

超頻都OK啦
上次粒E6300都好好呀
呢次都唔錯

[ 本帖最後由 。藍〞 於 2009-6-20 17:13 編輯 ]
作者: chiushing01    時間: 2009-6-20 17:21

原帖由 。藍〞 於 2009-6-20 17:13 發表

超頻都OK啦
上次粒E6300都好好呀
呢次都唔錯

pm左你
作者: majai214    時間: 2009-6-20 17:30

加油呀!!
我琴日入左塊DFI UT P45而家E84 500X8 火山緊
佢個BIOS真係好鬼多野
作者: chiushing01    時間: 2009-6-20 17:46

原帖由 majai214 於 2009-6-20 17:30 發表
加油呀!!
我琴日入左塊DFI UT P45而家E84 500X8 火山緊
佢個BIOS真係好鬼多野

無啦, 係咁多
作者: majai214    時間: 2009-6-20 18:08

原帖由 chiushing01 於 2009-6-20 17:46 發表

無啦, 係咁多

過左4g可以唔洗跑火山啦 又唔係長行
跑個pi 1m&32m得架喇
你咁高電應該可上多d
試下500x9同533x9啦
作者: sunderstan    時間: 2009-6-20 18:14

原帖由 majai214 於 2009-6-20 18:08 發表

過左4g可以唔洗跑火山啦 又唔係長行
跑個pi 1m&32m得架喇
你咁高電應該可上多d
試下500x9同533x9啦


正啦你 又有新板新玩具玩
作者: majai214    時間: 2009-6-20 18:23

原帖由 sunderstan 於 2009-6-20 18:14 發表


正啦你 又有新板新玩具玩

多得altec lor搞到d dfi 平曬
你仲多野玩啦 3520都玩埋
作者: sunderstan    時間: 2009-6-20 18:34

原帖由 majai214 於 2009-6-20 18:23 發表

多得altec lor搞到d dfi 平曬
你仲多野玩啦 3520都玩埋


我無啦...好窮...
作者: 。藍〞    時間: 2009-6-20 18:40

原帖由 chiushing01 於 2009-6-20 17:21 發表

pm左你

收到 , HEHE
其實果度塊版 , 係咩版黎
點解有SLI玩
但佢一齊賣果粒U係P4-_-?

請教一下
作者: chiushing01    時間: 2009-6-20 18:48

原帖由 。藍〞 於 2009-6-20 18:40 發表

收到 , HEHE
其實果度塊版 , 係咩版黎
點解有SLI玩
但佢一齊賣果粒U係P4-_-?

請教一下

FRIEND出讓, 唔啱用既野咪做SPARE
作者: 多毛    時間: 2009-6-20 19:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 。藍〞    時間: 2009-6-20 19:31

原帖由 chiushing01 於 2009-6-20 18:48 發表

FRIEND出讓, 唔啱用既野咪做SPARE

喔, 我仲以為要砌部P4機添
CHING有冇諗住呢粒U再超上去
作者: chiushing01    時間: 2009-6-20 19:32

原帖由 多毛 於 2009-6-20 19:25 發表
如果用左冰水唔洗落冷排。

會有水洙
作者: chiushing01    時間: 2009-6-20 19:33

原帖由 。藍〞 於 2009-6-20 19:31 發表

喔, 我仲以為要砌部P4機添
CHING有冇諗住呢粒U再超上去

無啦, 執緊屋
作者: 賓尼._.    時間: 2009-6-26 00:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2