作者: kimball 時間: 2009-7-21 23:51 標題: P6T-D V2 終於上到4G + 4000 uncore
多謝各位師兄
呢塊板要上4G + 4000 uncore真係好難
試左3~4日先試到
以下係經燒機50分鐘依然運作正常既設定
有呢塊板既朋友仔可以參考一下

作者: gchanccw 時間: 2009-7-22 00:05
good job
原來牙石可以直接調RAM電
作者: kimball 時間: 2009-7-22 00:08
Turbo V軟件
作者: gchanccw 時間: 2009-7-22 00:20
甘樣方便好多,技+要Boot機先有麻煩死,不過AMD板唔知有無Turbo V
如果AMD有Turbo V,就有d沖動去換塊玩玩
作者: kimball 時間: 2009-7-22 00:21
sure la~~
作者: Jacky_Wong 時間: 2009-7-22 00:39
你諗住用呢個電壓黎長行?
作者: kimball 時間: 2009-7-22 00:51
係
唔知算唔算好危險
作者: 多毛 時間: 2009-7-22 00:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kimball 時間: 2009-7-22 01:00
原帖由 多毛 於 2009-7-22 00:58 發表
Asus X58 一般都要用比較高電壓,QPI/VTT、IOH 都會比較高,但確實唔知 D 電去左邊,同埋電壓下比其他版溫度係低好多,所以數字上較高都唔洗咁驚。
嚇得我
唔該師兄
作者: casp3r 時間: 2009-7-22 01:28
原帖由 多毛 於 2009-7-22 00:58 發表
Asus X58 一般都要用比較高電壓,QPI/VTT、IOH 都會比較高,但確實唔知 D 電去左邊,同埋電壓下比其他版溫度係低好多,所以數字上較高都唔洗咁驚。
uncore voltage 無得直接去較 其實係關邊幾項電壓事呢?
[ 本帖最後由 casp3r 於 2009-7-22 01:45 編輯 ]
作者: kimball 時間: 2009-7-22 01:32
1 IOH
2 QPI/VTT
3 CPU
[ 本帖最後由 kimball 於 2009-7-22 01:33 編輯 ]
作者: snowing 時間: 2009-7-22 01:46
congratulations! i7 920 @ 4G is amazing
may you share with us the list of BIOS settings?
作者: casp3r 時間: 2009-7-22 01:46
喔 開始對i7 架構有d 了解
作者: Jacky_Wong 時間: 2009-7-22 01:48
北橋1.3v..... 幾度?
作者: wonderful 時間: 2009-7-22 01:51
what ram are you using?
作者: kimball 時間: 2009-7-22 02:14
原帖由 snowing 於 2009-7-22 01:46 發表
congratulations! i7 920 @ 4G is amazing![]()
may you share with us the list of BIOS settings?
放大睇Turbo V個張圖有晒setting
其他set auto
[ 本帖最後由 kimball 於 2009-7-22 02:18 編輯 ]
作者: kimball 時間: 2009-7-22 02:14
DDR3 1600 CL8-8-7-20
作者: kimball 時間: 2009-7-22 02:14
38度左右
[ 本帖最後由 kimball 於 2009-7-22 02:15 編輯 ]
作者: K_C_ 時間: 2009-7-22 10:41
參考o下....R2E setting
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=908223&k=52f000fda39ab68094edf9df98ae13dd&t=1782655465&sid=6ylyFTISe4r

作者: K_C_ 時間: 2009-7-22 10:42
但TurboV都係set唔到QPI......一郁就hang機~~~
作者: K_C_ 時間: 2009-7-22 10:43
NB 1.3V可以38C又真係幾涼.......R2E就算1.1V都要50C樓上~~
作者: kimball 時間: 2009-7-22 17:58
師兄
想問下你我呢塊板IOH + 0.2V係咪勁傷機?
有無機會唔夠3年就死板?
作者: wai896 時間: 2009-7-22 18:05
1.3都唔算高.
你慢慢玩玩下可以低返d架啦...
作者: kimball 時間: 2009-7-22 18:09
但我1.28燒機都blue screen
完全無得減/.\

