Board logo

標題: P6T-D V2 終於上到4G + 4000 uncore [打印本頁]

作者: kimball    時間: 2009-7-21 23:51     標題: P6T-D V2 終於上到4G + 4000 uncore

多謝各位師兄
呢塊板要上4G + 4000 uncore真係好難
試左3~4日先試到
以下係經燒機50分鐘依然運作正常既設定
有呢塊板既朋友仔可以參考一下

作者: gchanccw    時間: 2009-7-22 00:05

good job

原來牙石可以直接調RAM電
作者: kimball    時間: 2009-7-22 00:08

Turbo V軟件
作者: gchanccw    時間: 2009-7-22 00:20

原帖由 kimball 於 2009-7-22 00:08 發表
Turbo V軟件


甘樣方便好多,技+要Boot機先有麻煩死,不過AMD板唔知有無Turbo V

如果AMD有Turbo V,就有d沖動去換塊玩玩
作者: kimball    時間: 2009-7-22 00:21

原帖由 gchanccw 於 2009-7-22 00:20 發表


甘樣方便好多,技+要Boot機先有麻煩死,不過AMD板唔知有無Turbo V

如果AMD有Turbo V,就有d沖動去換塊玩玩

sure la~~

作者: Jacky_Wong    時間: 2009-7-22 00:39

你諗住用呢個電壓黎長行?
作者: kimball    時間: 2009-7-22 00:51

原帖由 Jacky_Wong 於 2009-7-22 00:39 發表
你諗住用呢個電壓黎長行?


唔知算唔算好危險
作者: 多毛    時間: 2009-7-22 00:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kimball    時間: 2009-7-22 01:00

原帖由 多毛 於 2009-7-22 00:58 發表
Asus X58 一般都要用比較高電壓,QPI/VTT、IOH 都會比較高,但確實唔知 D 電去左邊,同埋電壓下比其他版溫度係低好多,所以數字上較高都唔洗咁驚。

嚇得我
唔該師兄
作者: casp3r    時間: 2009-7-22 01:28

原帖由 多毛 於 2009-7-22 00:58 發表
Asus X58 一般都要用比較高電壓,QPI/VTT、IOH 都會比較高,但確實唔知 D 電去左邊,同埋電壓下比其他版溫度係低好多,所以數字上較高都唔洗咁驚。

uncore voltage 無得直接去較 其實係關邊幾項電壓事呢? ?

[ 本帖最後由 casp3r 於 2009-7-22 01:45 編輯 ]
作者: kimball    時間: 2009-7-22 01:32

1 IOH
2 QPI/VTT
3 CPU

[ 本帖最後由 kimball 於 2009-7-22 01:33 編輯 ]
作者: snowing    時間: 2009-7-22 01:46

congratulations! i7 920 @ 4G is amazing
may you share with us the list of BIOS settings?
作者: casp3r    時間: 2009-7-22 01:46

原帖由 kimball 於 2009-7-22 01:32 發表
1 IOH
2 QPI/VTT
3 CPU


喔 開始對i7 架構有d 了解


作者: Jacky_Wong    時間: 2009-7-22 01:48

北橋1.3v.....   幾度?
作者: wonderful    時間: 2009-7-22 01:51

what ram are you using?
作者: kimball    時間: 2009-7-22 02:14

原帖由 snowing 於 2009-7-22 01:46 發表
congratulations! i7 920 @ 4G is amazing
may you share with us the list of BIOS settings?

放大睇Turbo V個張圖有晒setting
其他set auto

[ 本帖最後由 kimball 於 2009-7-22 02:18 編輯 ]
作者: kimball    時間: 2009-7-22 02:14

原帖由 wonderful 於 2009-7-22 01:51 發表
what ram are you using?

DDR3 1600 CL8-8-7-20
作者: kimball    時間: 2009-7-22 02:14

原帖由 Jacky_Wong 於 2009-7-22 01:48 發表
北橋1.3v.....   幾度?

38度左右

[ 本帖最後由 kimball 於 2009-7-22 02:15 編輯 ]
作者: K_C_    時間: 2009-7-22 10:41

參考o下....R2E setting

圖片附件: 4G 2000 Orthos Large - 2.jpg (2009-7-22 10:41, 217.03 KB) / 下載次數 16
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=908223&k=52f000fda39ab68094edf9df98ae13dd&t=1782655465&sid=6ylyFTISe4r


作者: K_C_    時間: 2009-7-22 10:42

原帖由 gchanccw 於 2009-7-22 00:20 發表


甘樣方便好多,技+要Boot機先有麻煩死,不過AMD板唔知有無Turbo V

如果AMD有Turbo V,就有d沖動去換塊玩玩


但TurboV都係set唔到QPI......一郁就hang機~~~
作者: K_C_    時間: 2009-7-22 10:43

原帖由 kimball 於 2009-7-22 02:14 發表

38度左右


NB 1.3V可以38C又真係幾涼.......R2E就算1.1V都要50C樓上~~
作者: kimball    時間: 2009-7-22 17:58

原帖由 K_C_ 於 2009-7-22 10:43 發表


NB 1.3V可以38C又真係幾涼.......R2E就算1.1V都要50C樓上~~

師兄
想問下你我呢塊板IOH + 0.2V係咪勁傷機?
有無機會唔夠3年就死板?
作者: wai896    時間: 2009-7-22 18:05

原帖由 kimball 於 2009-7-22 17:58 發表

師兄
想問下你我呢塊板IOH + 0.2V係咪勁傷機?
有無機會唔夠3年就死板?


1.3都唔算高.
你慢慢玩玩下可以低返d架啦...

作者: kimball    時間: 2009-7-22 18:09

原帖由 wai896 於 2009-7-22 18:05 發表


1.3都唔算高.
你慢慢玩玩下可以低返d架啦...

但我1.28燒機都blue screen
完全無得減/.\





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2