作者: hpkpk123 時間: 2009-8-25 01:02 標題: 依家賣街既e8500唔加電上3.8難唔難?
如題, 如果e8400上3.6又得唔得呢
thx
作者: 賓尼._. 時間: 2009-8-25 01:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hpkpk123 時間: 2009-8-25 01:13
我知以前得, 但依家賣街既e8500得唔得呢

作者: 賓尼._. 時間: 2009-8-25 01:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hpkpk123 時間: 2009-8-25 01:18
依家係咪得返e0賣?
作者: 賓尼._. 時間: 2009-8-25 01:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hpkpk123 時間: 2009-8-25 01:26
咁e0好超定c0好超?
作者: 賓尼._. 時間: 2009-8-25 01:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hpkpk123 時間: 2009-8-25 01:36
遲下買返粒玩長行400x8.5先
作者: 賓尼._. 時間: 2009-8-25 01:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hpkpk123 時間: 2009-8-25 01:41
長行嘛, 唔想超ram
作者: hpkpk123 時間: 2009-8-25 01:52
打錯
係400x9.5
作者: barrychan 時間: 2009-8-25 01:56
我用緊E8500,e0同c0係咩黎架...?
作者: hpkpk123 時間: 2009-8-25 01:59
版本
你唔加電上唔上到3.8ghz?
作者: barrychan 時間: 2009-8-25 02:05 標題: 回覆 14# 的帖子
我唔識超頻喔...!
作者: ventra 時間: 2009-8-25 06:17
E8500 E0 can go 3.8 without adding 電
me 1.176V run 3.7GHz
and im going to upgrade to Q9550 soon~~
and get TR U120 ex for better cooling (and better OC... haha)
作者: K`Y-bAbe 時間: 2009-8-25 07:19
又係wor
行500條ram又要1000
不過都夠啦400x9.5
作者: 賓尼._. 時間: 2009-8-25 10:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: LKNim 時間: 2009-8-25 13:22
通常講得呢句野既人,一定未玩過體質勁廢既RAM
我玩過既DDR2都有幾對(部分係FD借黎玩)
Super Talent 800C5冇殼=1130C5@2.2V
Super Talent 800C5有殼=1000C5@2.2V
A-Data 800C5黑殼=1080C5@2.2V
A-Data 800C5冇殼=1000C6@2.2V
G.Skill 1000C5白殼=1100C5@2.2V
G.Skill 800C4淺藍殼=960C5@2.2V
Aexea 800C6紅殼=1180C5@2.2V
Kingston 667C5冇殼=890C5@2.2V
有兩對係點超都上唔到1000C5的
[ 本帖最後由 LKNim 於 2009-8-25 13:24 編輯 ]
作者: barrychan 時間: 2009-8-25 13:58
試過了,windows都入唔到...!
作者: hpkpk123 時間: 2009-8-25 17:33
你e0定c0?
作者: barrychan 時間: 2009-8-25 17:53 標題: 回覆 21# 的帖子
co喔...!我係咪就咁改個fsb frequency由333改做400?
作者: hpkpk123 時間: 2009-8-25 18:01
Set fsb too 400 in bios is ok

作者: barrychan 時間: 2009-8-25 18:10 標題: 回覆 23# 的帖子
如果想加電試應該加幾多?而家auto好似係1.15...!
作者: applejuice 時間: 2009-8-25 23:33
Thx! C-hing! now running at 3.8ghz

作者: hpkpk123 時間: 2009-8-26 01:07
唔知架, set到去1.25之後再慢慢減到最低
作者: barrychan 時間: 2009-8-27 00:35
試到了,不過要1.325先入到windows...!
[ 本帖最後由 barrychan 於 2009-8-27 00:50 編輯 ]
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=934058&k=177830bfeaaf7164b2283207f96d90b6&t=1782195221&sid=CJeGK31Qv6

作者: hpkpk123 時間: 2009-8-27 00:49
降低d再試下啦

作者: barrychan 時間: 2009-8-27 01:00
已降低咗兩格1.318,低個呢個就燒唔到了...!

