Board logo

標題: 依家賣街既e8500唔加電上3.8難唔難? [打印本頁]

作者: hpkpk123    時間: 2009-8-25 01:02     標題: 依家賣街既e8500唔加電上3.8難唔難?

如題, 如果e8400上3.6又得唔得呢
thx
作者: 賓尼._.    時間: 2009-8-25 01:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hpkpk123    時間: 2009-8-25 01:13

原帖由 賓尼._. 於 2009-8-25 01:02 發表
我以前E8400唔加電直上3.8

我知以前得, 但依家賣街既e8500得唔得呢
作者: 賓尼._.    時間: 2009-8-25 01:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hpkpk123    時間: 2009-8-25 01:18

原帖由 賓尼._. 於 2009-8-25 01:14 發表

依家就真係唔知

依家係咪得返e0賣?
作者: 賓尼._.    時間: 2009-8-25 01:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hpkpk123    時間: 2009-8-25 01:26

原帖由 賓尼._. 於 2009-8-25 01:20 發表

yep

咁e0好超定c0好超?
作者: 賓尼._.    時間: 2009-8-25 01:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hpkpk123    時間: 2009-8-25 01:36

原帖由 賓尼._. 於 2009-8-25 01:28 發表
must be e0

遲下買返粒玩長行400x8.5先
作者: 賓尼._.    時間: 2009-8-25 01:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hpkpk123    時間: 2009-8-25 01:41

原帖由 賓尼._. 於 2009-8-25 01:39 發表
400x8.5咁小

長行嘛, 唔想超ram
作者: hpkpk123    時間: 2009-8-25 01:52

原帖由 賓尼._. 於 2009-8-25 01:39 發表
400x8.5咁小

打錯
係400x9.5
作者: barrychan    時間: 2009-8-25 01:56

原帖由 hpkpk123 於 2009-8-25 01:26 發表

咁e0好超定c0好超?

我用緊E8500,e0同c0係咩黎架...?
作者: hpkpk123    時間: 2009-8-25 01:59

原帖由 barrychan 於 2009-8-25 01:56 發表

我用緊E8500,e0同c0係咩黎架...?

版本
你唔加電上唔上到3.8ghz?
作者: barrychan    時間: 2009-8-25 02:05     標題: 回覆 14# 的帖子

我唔識超頻喔...!
作者: ventra    時間: 2009-8-25 06:17

E8500 E0 can go 3.8 without adding 電
me 1.176V run 3.7GHz
and im going to upgrade to Q9550 soon~~
and get TR U120 ex for better cooling (and better OC... haha)
作者: K`Y-bAbe    時間: 2009-8-25 07:19

原帖由 hpkpk123 於 2009-8-25 01:41 發表

長行嘛, 唔想超ram


又係wor
行500條ram又要1000
不過都夠啦400x9.5
作者: 賓尼._.    時間: 2009-8-25 10:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: LKNim    時間: 2009-8-25 13:22

原帖由 賓尼._. 於 2009-8-25 10:53 發表

1000好易上

通常講得呢句野既人,一定未玩過體質勁廢既RAM
我玩過既DDR2都有幾對(部分係FD借黎玩)
Super Talent 800C5冇殼=1130C5@2.2V
Super Talent 800C5有殼=1000C5@2.2V
A-Data 800C5黑殼=1080C5@2.2V
A-Data 800C5冇殼=1000C6@2.2V
G.Skill 1000C5白殼=1100C5@2.2V
G.Skill 800C4淺藍殼=960C5@2.2V
Aexea 800C6紅殼=1180C5@2.2V
Kingston 667C5冇殼=890C5@2.2V

有兩對係點超都上唔到1000C5的

[ 本帖最後由 LKNim 於 2009-8-25 13:24 編輯 ]
作者: barrychan    時間: 2009-8-25 13:58

原帖由 hpkpk123 於 2009-8-25 01:59 發表

版本
你唔加電上唔上到3.8ghz?

試過了,windows都入唔到...!
作者: hpkpk123    時間: 2009-8-25 17:33

原帖由 barrychan 於 2009-8-25 13:58 發表

試過了,windows都入唔到...!

你e0定c0?
作者: barrychan    時間: 2009-8-25 17:53     標題: 回覆 21# 的帖子

co喔...!我係咪就咁改個fsb frequency由333改做400?
作者: hpkpk123    時間: 2009-8-25 18:01

原帖由 barrychan 於 2009-8-25 17:53 發表
co喔...!我係咪就咁改個fsb frequency由333改做400?

Set fsb too 400 in bios is ok
作者: barrychan    時間: 2009-8-25 18:10     標題: 回覆 23# 的帖子

如果想加電試應該加幾多?而家auto好似係1.15...!
作者: applejuice    時間: 2009-8-25 23:33

原帖由 hpkpk123 於 2009-8-25 18:01 發表

Set fsb too 400 in bios is ok

Thx!  C-hing! now running  at 3.8ghz
作者: hpkpk123    時間: 2009-8-26 01:07

原帖由 barrychan 於 2009-8-25 18:10 發表
如果想加電試應該加幾多?而家auto好似係1.15...!

唔知架, set到去1.25之後再慢慢減到最低
作者: barrychan    時間: 2009-8-27 00:35

原帖由 hpkpk123 於 2009-8-26 01:07 發表

唔知架, set到去1.25之後再慢慢減到最低

試到了,不過要1.325先入到windows...!

[ 本帖最後由 barrychan 於 2009-8-27 00:50 編輯 ]

圖片附件: 2009-08-27_005011.jpg (2009-8-27 00:50, 110.43 KB) / 下載次數 6
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=934058&k=177830bfeaaf7164b2283207f96d90b6&t=1782195221&sid=CJeGK31Qv6


作者: hpkpk123    時間: 2009-8-27 00:49

原帖由 barrychan 於 2009-8-27 00:35 發表

試到了,不過要1.325先入到windows...!

降低d再試下啦
作者: barrychan    時間: 2009-8-27 01:00

原帖由 hpkpk123 於 2009-8-27 00:49 發表

降低d再試下啦

已降低咗兩格1.318,低個呢個就燒唔到了...!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2