Board logo

標題: Athlon5000+x4 0935BPAW入手 [打印本頁]

作者: booxonline    時間: 2009-10-8 22:21     標題: Athlon5000+x4 0935BPAW入手

價錢:$410正都
底版:MAGIC-PRO AKGX ExtremeGTS BIOS M09
散熱器:XIGMATEK RED SCORPION
導熱膏:GELID GC-2
小小超至2620mhz
四核心全負載10分鐘溫度徘徊53-55度

[ 本帖最後由 booxonline 於 2009-10-9 01:59 編輯 ]

圖片附件: Athlon5000temp02.JPG (2009-10-8 22:21, 77.72 KB) / 下載次數 18
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=954002&k=56637f1927ad63bb39479800a8ea82f6&t=1782491214&sid=3sPc7TQ1Xm



圖片附件: athlon5000@3dmark06.JPG (2009-10-8 22:21, 135.15 KB) / 下載次數 46
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=954003&k=829cdd7b23d8572c6eafcf9200bf718d&t=1782491214&sid=3sPc7TQ1Xm



圖片附件: cpuz@athlon5000.jpg (2009-10-9 00:39, 59.41 KB) / 下載次數 44
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=954096&k=aa73cdf02c878a0dd71d594a1f318c1f&t=1782491214&sid=3sPc7TQ1Xm



圖片附件: burnin@athlon5000b.jpg (2009-10-9 00:39, 119.93 KB) / 下載次數 38
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=954097&k=4e74b8247bfb7df564aeddf073d63a04&t=1782491214&sid=3sPc7TQ1Xm


作者: ah_kay    時間: 2009-10-8 22:38

恭喜!恭喜!
真係好抵玩!
記住超下佢好喎!
作者: lkh015    時間: 2009-10-8 22:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: booxonline    時間: 2009-10-8 22:51     標題: 回覆 2# 的帖子

其實我只係新手
因為唔係black edition
可以點樣超頻呢
作者: eric~仔    時間: 2009-10-8 22:57

原帖由 booxonline 於 2009-10-8 22:51 發表
其實我只係新手
因為唔係black edition
可以點樣超頻呢



拉高個外頻 想問問你粒野係咪一開acc auto就直入?

[ 本帖最後由 eric~仔 於 2009-10-8 22:58 編輯 ]
作者: lkh015    時間: 2009-10-8 23:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: booxonline    時間: 2009-10-8 23:05     標題: 回覆 5# 的帖子

係呀一開ACC就直入,原來有D唔得?
我想知外頻在bios即係邊一個option呢?
用咩方法會試倒最高值呢?
作者: 298268    時間: 2009-10-8 23:06

$410 就刀仔鋸到大樹! 先恭喜您!
test左stability未?
作者: booxonline    時間: 2009-10-8 23:28

今年買CPU買到上癮 原本只係用緊athlon單核心,然後upgrade成部變7750BE
----->X2 550BE------->athlon5000x2
intel都買左粒E3200
作者: hakusaka    時間: 2009-10-8 23:35

快d燒機,睇下會唔會死先
作者: RW221    時間: 2009-10-8 23:50

恭喜樓主~開到L3嗎?
作者: panda-z    時間: 2009-10-8 23:59

原帖由 RW221 於 2009-10-8 23:50 發表
恭喜樓主~開到L3嗎?


應該一開acc成功, 就會開到4同L3.
作者: wongkingfai    時間: 2009-10-9 00:16

410蚊有4核
作者: booxonline    時間: 2009-10-9 00:43     標題: 回覆 13# 的帖子

已補cpuz圖及fullload溫度圖
四核心全負載10分鐘徘徊53-55度
新手小小超唔好見笑
作者: panda-z    時間: 2009-10-9 00:46

原帖由 booxonline 於 2009-10-9 00:43 發表
已補cpuz圖及fullload溫度圖
四核心全負載10分鐘徘徊53-55度
新手小小超唔好見笑


如果超2.7g, cpu電壓應該可以再低d.
作者: dom    時間: 2009-10-9 01:56

如果你唔係用咩超頻 RAM ( 當然 你要知道自己對 RAM 體質如何)
推 HTT 個陣 拉低 RAM 速度一級 ( DDR2-800 => DDR2-667 )
作者: aumanzz    時間: 2009-10-9 10:35

四百四核
作者: stock86c    時間: 2009-10-9 12:35

wah CPU score 63XX
going to buy one today if still have
作者: Legena    時間: 2009-10-9 14:13

原帖由 stock86c 於 2009-10-9 12:35 發表
wah CPU score 63XX
going to buy one today if still have

應該無禁高分,佢三個分加哂,應該唔止萬三
作者: ricky1992    時間: 2009-10-9 16:01

尼粒間直係爆高c/p值
作者: hkckk    時間: 2009-10-9 19:53

410。。。哇全開4核+L3。。。。。 會唔會有後遺症?
作者: panda-z    時間: 2009-10-9 20:03

原帖由 hkckk 於 2009-10-9 19:53 發表
410。。。哇全開4核+L3。。。。。 會唔會有後遺症?


後遺症 -> 唔會再用2核u.
作者: -273.15°C    時間: 2009-10-9 20:22

原帖由 hkckk 於 2009-10-9 19:53 發表
410。。。哇全開4核+L3。。。。。 會唔會有後遺症?

三年內出左事既
會有新u用
作者: 曉玲兒    時間: 2009-10-9 20:44     標題: athlon5000+ 爆4核成功~ 0935BPAW

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bbbaaa    時間: 2009-10-9 20:47

原帖由 曉玲兒 於 2009-10-9 20:44 發表
使用BIOSTAR 790GXB A2+ 在BIOS開啟ACC即可爆4 /L3 6MCAHCE
因為用緊對廢RAM..上唔到300外頻
最多只能290X11 3.19G
默電1.328V


真係.....買返來擺都抵..........
作者: edicool    時間: 2009-10-10 00:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: panda-z    時間: 2009-10-10 00:22

原帖由 edicool 於 2009-10-10 00:14 發表

NO WAY 3DMARK06 CPU 63XX
X4 955 only 48xx


我都覺得呢粒u既3DMARK06 CPU 63XX出奇高.
我 545開4行 3.4g, ram再超下, 3DMARK06 CPU 都只係 51xx左右.

[ 本帖最後由 panda-z 於 2009-10-10 00:24 編輯 ]
作者: Trimformguy    時間: 2009-10-10 00:22

原帖由 edicool 於 2009-10-10 00:14 發表


NO WAY 3DMARK06 CPU 63XX

X4 955 only 48xx

1600x900
作者: edicool    時間: 2009-10-10 01:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 曉玲兒    時間: 2009-10-10 01:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: funhk    時間: 2009-10-10 23:17

wa....今期又咁熱鬧..
AMD...good job
作者: Tsuna    時間: 2009-10-10 23:27

而家賣緊幾錢??
作者: 321    時間: 2009-10-10 23:30

原帖由 Tsuna 於 2009-10-10 23:27 發表
而家賣緊幾錢??

今日行黃金得返中央田有,賣緊435一粒,我即時入左兩粒,費事日後會後悔.
今日返到去試左兩粒都開到四核+L3,唔加壓上3.3G
作者: funhk    時間: 2009-10-10 23:35

原帖由 321 於 2009-10-10 23:30 發表

今日行黃金得返中央田有,賣緊435一粒,我即時入左兩粒,費事日後會後悔.
今日返到去試左兩粒都開到四核+L3,唔加壓上3.3G

我買貴左...$699
上一期 545
點知amd 今期都仲有...
仲要係特登加推出黎的 5000+...
作者: Tsuna    時間: 2009-10-10 23:39

真係抵玩到爆啊!!!
作者: funhk    時間: 2009-10-10 23:46

原帖由 321 於 2009-10-10 23:30 發表

今日行黃金得返中央田有,賣緊435一粒,我即時入左兩粒,費事日後會後悔.
今日返到去試左兩粒都開到四核+L3,唔加壓上3.3G

加左價wor
之前ching 先話係$410 ja wor
作者: panda-z    時間: 2009-10-10 23:49

原帖由 funhk 於 2009-10-10 23:35 發表

我買貴左...$699
上一期 545
點知amd 今期都仲有...
仲要係特登加推出黎的 5000+...


545係am3, 行到 ddr3, 呢粒唔得.
作者: Tsuna    時間: 2009-10-10 23:49

一定加啦.....上次550都剎到9XX
作者: Tsuna    時間: 2009-10-10 23:50

原帖由 panda-z 於 2009-10-10 23:49 發表


545係am3, 行到 ddr3, 呢粒唔得.


係喎!!AM2+......不過我玩DDR2
作者: funhk    時間: 2009-10-10 23:51

原帖由 panda-z 於 2009-10-10 23:49 發表


545係am3, 行到 ddr3, 呢粒唔得.

咁又係wor
但ddr3 的board 又貴d...
785GT-UD3H 要8舊水
ddr3 就同ddr2 差唔多
作者: hugo2091    時間: 2009-10-11 00:02

我都買左啦,爆緊
作者: panda-z    時間: 2009-10-11 00:03

原帖由 hugo2091 於 2009-10-11 00:02 發表
我都買左啦,爆緊


ching買左咩code.
作者: hugo2091    時間: 2009-10-11 00:04

今日去完cu經過ssp買
黃金無哂貨,去左高登中_田重有3粒剩
即刻買左一粒
作者: hugo2091    時間: 2009-10-11 00:04

原帖由 panda-z 於 2009-10-11 00:03 發表


ching買左咩code.

0935BPAW
作者: panda-z    時間: 2009-10-11 00:05

原帖由 hugo2091 於 2009-10-11 00:04 發表
0935BPAW


好code.
作者: hugo2091    時間: 2009-10-11 00:07



成功!!
CPUz 顯示為 Phenom FX-5000 Quad-core

[ 本帖最後由 hugo2091 於 2009-10-11 00:08 編輯 ]
作者: hugo2091    時間: 2009-10-11 00:11

另外我塊板係JW 790GX EXTREME
要flash返佢官方個crack 550 BIOS
再JHDT Jumper移一個位
作者: soldat    時間: 2009-10-11 08:55

你地個粒BPAW好唔好超
作者: lcsthomas    時間: 2009-10-11 09:28

原帖由 soldat 於 2009-10-11 08:55 發表
你地個粒BPAW好唔好超


想請問係唔係有底板可以用到dd2嫁???
邊塊用到, 謝謝.
作者: ds9flo    時間: 2009-10-11 10:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vagrantno.13    時間: 2009-10-13 15:48     標題: 回覆 48# 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sacrifice    時間: 2009-10-13 17:41

有咩理由 CPU mark 6xxx ?
我 550BE X4 @3.5G 先 55xx
作者: Ishida    時間: 2009-10-14 00:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: soldat    時間: 2009-10-14 00:33

攪成個禮拜先上試到3G
作者: soldat    時間: 2009-10-14 00:36

3DMark Score        13191 3DMarks
SM2.0 Score        5 K
HDR/SM3.0 Score        6 K
CPU Score        4325

你粒咩U
CPU Score        多成2千幾
作者: adams1218    時間: 2009-10-14 16:41

cpu 6千幾咁高???仲要係行2.2mhz有咩理由咁高分,545開4行3.45mhz,ram 1362都係得4千8百幾,係行1280*1024,你仲要係行1600*900!仲有無5000既用家可以行下3d mark 06睇下係咪真係可以咁高分??

[ 本帖最後由 adams1218 於 2009-10-14 16:44 編輯 ]
作者: Ishida    時間: 2009-10-14 16:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stock86c    時間: 2009-10-14 17:13

原帖由 adams1218 於 2009-10-14 16:41 發表
cpu 6千幾咁高???仲要係行2.2mhz有咩理由咁高分,545開4行3.45mhz,ram 1362都係得4千8百幾,係行1280*1024,你仲要係行1600*900!仲有無5000既用家可以行下3d mark 06睇下係咪真係可以咁高分??


  yep really beats me how high his score is.
i am running at 2.65Ghz CPU score 4110, 2.8Hgz 4340. really puzzling
作者: adams1218    時間: 2009-10-14 17:23     標題: 回覆 58# 的帖子

你係用緊5000??2.8mhz有4340咁既分先正常,佢2.2mhz有63xx係勁高!唔知i7行2.2mhz有無咁高分
作者: stock86c    時間: 2009-10-14 17:49     標題: 回覆 59# 的帖子

係用緊 x2  5000
作者: raytsui00    時間: 2009-10-15 01:41

都唔明點解會有人拎左粒U 去買賣區炒....頭先我去中央田買都仲有貨...一問佢(0935BPAW) 佢即刻拎到粒俾我....我仲見到有4-5 粒放左起到

$435 (U) + $465 (770T-C45) 都係= $900...
有人仲放$1100..
作者: funhk    時間: 2009-10-15 01:58

原帖由 raytsui00 於 2009-10-15 01:41 發表
都唔明點解會有人拎左粒U 去買賣區炒....頭先我去中央田買都仲有貨...一問佢(0935BPAW) 佢即刻拎到粒俾我....我仲見到有4-5 粒放左起到

$435 (U) + $465 (770T-C45) 都係= $900...
有人仲放$1100..

你咁一講我都身痕想入番粒...
不過無人砌機丫
入定粒u 擺 如果近期都無人砌的話變左我要食左佢

[ 本帖最後由 funhk 於 2009-10-15 02:04 編輯 ]
作者: paulkc    時間: 2009-10-15 02:12

funhk兄,
    要買就快手,我都去中央田入咗粒(0935BPAW)
用MSI 875GT-E63 $689,個sale 好好人,
E+行240fsb x 11,電 1.38v.
作者: raytsui00    時間: 2009-10-15 11:40

原帖由 funhk 於 2009-10-15 01:58 發表

你咁一講我都身痕想入番粒...
不過無人砌機丫
入定粒u 擺 如果近期都無人砌的話變左我要食左佢


要食都係4百幾冇咩問題.....
我而家默電行緊280 x 11
煲左6個幾鐘都冇事...
作者: BMW    時間: 2009-10-15 12:02

Some said that this kind of tweak may have minor problem after a few months. Is it true? Has anyone encountered problem after "open 4"?

[ 本帖最後由 BMW 於 2009-10-15 12:03 編輯 ]
作者: michael_jackson    時間: 2009-10-15 12:03

原帖由 paulkc 於 2009-10-15 02:12 AM 發表
funhk兄,
    要買就快手,我都去中央田入咗粒(0935BPAW)
用MSI 875GT-E63 $689,個sale 好好人,
E+行240fsb x 11,電 1.38v.


$689
MSI 785GT-E63 AMD 785G M/B          HK$ 635.00
作者: stock86c    時間: 2009-10-15 12:39

原帖由 michael_jackson 於 2009-10-15 12:03 發表


$689
MSI 785GT-E63 AMD 785G M/B          HK$ 635.00

真係要格下價先.
大舖 785GM-U2SH sell 660, 係細舖 619
作者: michael_jackson    時間: 2009-10-15 12:55

原帖由 stock86c 於 2009-10-15 12:39 PM 發表

真係要格下價先.
大舖 785GM-U2SH sell 660, 係細舖 619

   big different     
作者: kei91065    時間: 2009-10-15 13:10

原帖由 raytsui00 於 2009-10-15 01:41 發表
都唔明點解會有人拎左粒U 去買賣區炒....頭先我去中央田買都仲有貨...一問佢(0935BPAW) 佢即刻拎到粒俾我....我仲見到有4-5 粒放左起到

$435 (U) + $465 (770T-C45) 都係= $900...
有人仲放$1100..


點解會咁? 我前2日去買, 佢話冇得揀CODE
作者: stock86c    時間: 2009-10-15 13:31     標題: 回覆 68# 的帖子

i know not big difference
at least you can buy 2 meals
作者: raytsui00    時間: 2009-10-15 18:31

原帖由 kei91065 於 2009-10-15 13:10 發表


點解會咁? 我前2日去買, 佢話冇得揀CODE


有陣時都係睇d sales 同埋當時你自己有冇禮貌...
作者: funhk    時間: 2009-10-15 19:47

原帖由 raytsui00 於 2009-10-15 11:40 發表


要食都係4百幾冇咩問題.....
我而家默電行緊280 x 11
煲左6個幾鐘都冇事...

哈, 我食緊 B45
自己食多粒 FX 5000 放係度好似無用..
而且要試都要借塊AM2+ board
又無人要砌機
作者: firekei    時間: 2009-10-15 20:32

恭喜!恭喜!
作者: elvako    時間: 2009-10-15 22:31

性價比唔錯喎...
作者: raytsui00    時間: 2009-10-16 01:43

原帖由 elvako 於 2009-10-15 22:31 發表
性價比唔錯喎...


四百幾蚊爆到4核...唔係唔錯....係性價比超強..
作者: king0505    時間: 2009-10-16 20:53

頭先去左中央田找x2 5000,不過賣晒D B系列的 U.

[ 本帖最後由 king0505 於 2009-10-16 21:00 編輯 ]
作者: victorspc    時間: 2009-10-16 23:20

原帖由 king0505 於 2009-10-16 20:53 發表
頭先去左中央田找x2 5000,不過賣晒D B系列的 U.


When did you go?

When I arrive at 5pm around, I can still get one BPAW!!!
作者: pongyusum    時間: 2009-10-16 23:42

原帖由 victorspc 於 2009-10-16 23:20 發表


When did you go?

When I arrive at 5pm around, I can still get one BPAW!!!

我今日6點都買到
作者: victorspc    時間: 2009-10-16 23:53

原帖由 pongyusum 於 2009-10-16 23:42 發表

我今日6點都買到

我前後兩粒~ 不過一粒係幫朋友出機的~ 所以會封番2 core (因為佢唔識電腦的...)

我用OCCTFull Load緊我今日買那粒~ 如果無乜問題應該會留俾自己玩~~~ 我都係用緊朋友部機黎燒機試CPU..... 行左15min 61度唔知正唔正常?用埋原裝Heatsink, 無超~ 1.36V 行2200Mhz 4 core
作者: karelchan    時間: 2009-10-17 00:01

你就好啦~~~
作者: 小麒麟    時間: 2009-10-17 10:19

原帖由 pongyusum 於 2009-10-16 23:42 發表

我今日6點都買到

我都係7點幾左右要佐粒 0935BPAW
作者: paulkc    時間: 2009-10-17 11:35     標題: 回覆 66# 的帖子

開倒就無所蕙la 開唔就
作者: jnusvc    時間: 2009-10-17 12:15

without 5000+ at capital
sales said fade out
sold out
pc sales
作者: Kenfo56    時間: 2009-10-19 19:36

搞到我都想賣粒玩玩
作者: 小風龍    時間: 2009-10-19 19:38

爽玩呀...
作者: qoomark    時間: 2009-10-19 21:57

其實5000開4核會等如咩級數既intxx U啊?
作者: anonymoushk    時間: 2009-10-19 22:08

原帖由 qoomark 於 2009-10-19 21:57 發表
其實5000開4核會等如咩級數既intxx U啊?

4 x 2.2 Ghz ~  Q6600
slower than q8400/q8500





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2