Board logo

標題: 新手學超頻.有小小問題想問... [打印本頁]

作者: kaho_bb    時間: 2009-10-12 23:44     標題: 新手學超頻.有小小問題想問...

岩岩入左粒5000返黎開4諗住小超一下,見好多c兄默電都上到3.0甚至更高,
但係唔知點解我默電外頻拉到220已經無得再上,再上就開唔到機....
我試過用我塊版同u去我個fd部機到試,默電都可以上到2.7,
之後save左拎返返我屋企插返落自己部機到就開唔到了...
係佢度試果陣都只係用左1gb ram,但我返到黎用2GB,大家都係800mhz..
咁係咪即係我支ram有問題呢?????
另外我想問下我HT 去到1760係咪太高,我見人地都係15XX左右...
但係我係BIOS度唔識得較低佢,因為去到BIOS睇唔係MHZ黎,好似係一個V數黎...
我用緊底版係MSI 770T-C45....
問題多左小小,希望各位C兄唔好嫌我煩啦,唔該曬咁多位先




[ 本帖最後由 kaho_bb 於 2009-10-12 23:44 編輯 ]
作者: 【華】    時間: 2009-10-12 23:50

似乎要降一降HT LINK先可以再超上去
作者: kaho_bb    時間: 2009-10-12 23:51

原帖由 【華】 於 2009-10-12 23:50 發表
似乎要降一降HT LINK先可以再超上去

但就係唔知E塊版點降HT....
等陣影張BIOS圖上黎先
作者: kaho_bb    時間: 2009-10-13 00:01



HK LINK果項係V數黎...點樣計返個MHZ出黎??
不過我已經較到佢個MIN數...無得再減..
定其實係我較錯野唔應該較E項呢
作者: bbbaaa    時間: 2009-10-13 00:04

原帖由 kaho_bb 於 2009-10-13 00:01 發表


HK LINK果項係V數黎...點樣計返個MHZ出黎??
不過我已經較到佢個MIN數...無得再減..
定其實係我較錯野唔應該較E項呢

HT link speed try
作者: kaho_bb    時間: 2009-10-13 00:07

原帖由 bbbaaa 於 2009-10-13 00:04 發表

HT link speed try

HT LINK SPEED無記錯好似係X1,X2,X3咁既野黎...E個點樣睇
作者: bbbaaa    時間: 2009-10-13 00:11

see see 會明
http://www.coolaler.com/showthread.php?t=198383
作者: danny2244    時間: 2009-10-13 00:25

你外頻而家係220 , 乖番咪知幾多囉
作者: kaho_bb    時間: 2009-10-13 00:29

原帖由 bbbaaa 於 2009-10-13 00:11 發表
see see 會明
http://www.coolaler.com/showthread.php?t=198383

e個好有用,唔該曬c兄先,而家即刻去試試
作者: adams1218    時間: 2009-10-13 00:32     標題: 回覆 6# 的帖子

fsb行緊220x8就係你而家ht link個數值,如果想ht link細d可以係ht link speed都較!ht (v) 同nb(v)行住auto先
作者: kanz    時間: 2009-10-13 00:32

可能係條Ram上唔到

師兄你用咩ram?

[ 本帖最後由 kanz 於 2009-10-13 00:33 編輯 ]
作者: bbbaaa    時間: 2009-10-13 00:42

原帖由 kaho_bb 於 2009-10-13 00:29 發表

e個好有用,唔該曬c兄先,而家即刻去試試

對 ram 插黑色曹 wo..冇插錯 ar
作者: kaho_bb    時間: 2009-10-13 00:48

岩岩試過較低左HT,都係上唔到...
我用ADATA 800MHZ 1GB X2,係插黑色槽....
我係個FD到試果陣佢都係用ADATA 800MHZ的....





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2