作者: ice 時間: 2009-11-7 09:14 標題: AMD 5000 + or Q6600
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkckk 時間: 2009-11-7 09:24
前者好D
作者: XP2000+ 時間: 2009-11-7 09:31
Q6600 @ 3.0 >>> AMD X4 @ 3.0GHz
作者: 迷人的日落 時間: 2009-11-7 09:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ken2135 時間: 2009-11-7 09:50
q6600
作者: M1167 時間: 2009-11-7 10:40
仲有Q66買咩
作者: LTd. 時間: 2009-11-7 10:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: LTd. 時間: 2009-11-7 10:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jackass_TMxCK 時間: 2009-11-7 12:34
5000+上到3.36GHz 3DMarks 06 CPU有5000
Q6600:4738
P.S:參考下好啦
作者: 實頭 時間: 2009-11-7 14:09
當然q6600快
Q6600 8M L2
作者: panda-z 時間: 2009-11-7 15:49
原帖由 ice 於 2009-11-7 09:14 發表
有無人知以下這兩粒CPU 效能邊粒好D
以超後及不超頻計算~~
1.)AMD 5000 爆4 上3.0ghz 左右
2.)Q6600 上3.0ghz
thanks
大家行3ghz整體性能大家差不多, 只是Q6600行某些測試會快D.
作者: bbbaaa 時間: 2009-11-7 19:00
Q6600 la...

作者: chris_kai_kai 時間: 2009-11-7 19:25
clock for clock q66勁o的, 但其實差距唔大
始終core2都係舊架構
作者: manhoi 時間: 2009-11-7 21:10
其實呢個問題我想問好耐了
如果差唔多有Q6600已經足夠了
作者: dom 時間: 2009-11-7 21:26
原帖由 ice 於 7-11-2009 09:14 AM 發表
有無人知以下這兩粒CPU 效能邊粒好D
以超後及不超頻計算~~
1.)AMD 5000 爆4 上3.0ghz 左右
2.)Q6600 上3.0ghz
thanks
Q6600 @ 3GHz > Phenom II x4 @ 3GHz
作者: 2.4c 時間: 2009-11-7 22:27
but PII X4 has SSE4A....Q6600 only has SSE3
作者: HONDA 時間: 2009-11-7 22:29
爆4 5000+ 多左L3應該好d
作者: dom 時間: 2009-11-7 22:36
IPC 計 同頻 Core 2 都係快過 K10.5 的
作者: 321 時間: 2009-11-7 23:17
Q6600,因為同時脈下phemon II仍唔係好夠core 2 duo抽
作者: LTd. 時間: 2009-11-8 03:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ice 時間: 2009-11-8 17:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Ishida 時間: 2009-11-8 21:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: TradingMan 時間: 2009-11-8 21:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stevenchau 時間: 2009-11-9 06:58
Q6600 2.4GHZ = AMD PX4 2.66 -2.8GHZ
我 OC 3.2GHZ , 等於AMD PX4 3.4 -3.6GHZ
如果AMD 仲用0.09的 ATHLON 64 架構, 可以講, Q6600 OC 3.2 GHZ = ATHLON64 4.0GHZ 單核計
CORE2 架構2GHZ = 奔騰4 4GHZ 噤你地計計 Q6600 OC 3.2GHZ 去到咩程度。
[ 本帖最後由 stevenchau 於 2009-11-9 06:59 編輯 ]
作者: LTd. 時間: 2009-11-9 09:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

