Board logo

標題: AMD 5000 + or Q6600 [打印本頁]

作者: ice    時間: 2009-11-7 09:14     標題: AMD 5000 + or Q6600

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkckk    時間: 2009-11-7 09:24

前者好D
作者: XP2000+    時間: 2009-11-7 09:31

Q6600 @ 3.0 >>> AMD X4 @ 3.0GHz
作者: 迷人的日落    時間: 2009-11-7 09:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ken2135    時間: 2009-11-7 09:50

q6600
作者: M1167    時間: 2009-11-7 10:40

仲有Q66買咩
作者: LTd.    時間: 2009-11-7 10:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: LTd.    時間: 2009-11-7 10:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jackass_TMxCK    時間: 2009-11-7 12:34

5000+上到3.36GHz 3DMarks 06 CPU有5000

Q6600:4738


P.S:參考下好啦
作者: 實頭    時間: 2009-11-7 14:09

當然q6600快
Q6600 8M L2
作者: panda-z    時間: 2009-11-7 15:49

原帖由 ice 於 2009-11-7 09:14 發表
有無人知以下這兩粒CPU 效能邊粒好D
以超後及不超頻計算~~

1.)AMD 5000 爆4 上3.0ghz 左右
2.)Q6600 上3.0ghz

thanks


大家行3ghz整體性能大家差不多, 只是Q6600行某些測試會快D.
作者: bbbaaa    時間: 2009-11-7 19:00

Q6600 la...
作者: chris_kai_kai    時間: 2009-11-7 19:25

clock for clock q66勁o的, 但其實差距唔大

始終core2都係舊架構
作者: manhoi    時間: 2009-11-7 21:10

其實呢個問題我想問好耐了
如果差唔多有Q6600已經足夠了
作者: dom    時間: 2009-11-7 21:26

原帖由 ice 於 7-11-2009 09:14 AM 發表
有無人知以下這兩粒CPU 效能邊粒好D
以超後及不超頻計算~~

1.)AMD 5000 爆4 上3.0ghz 左右
2.)Q6600 上3.0ghz

thanks


Q6600 @ 3GHz > Phenom II x4 @ 3GHz
作者: 2.4c    時間: 2009-11-7 22:27

原帖由 dom 於 2009-11-7 21:26 發表


Q6600 @ 3GHz > Phenom II x4 @ 3GHz

but PII X4 has SSE4A....Q6600 only has SSE3
作者: HONDA    時間: 2009-11-7 22:29

爆4 5000+ 多左L3應該好d
作者: dom    時間: 2009-11-7 22:36

原帖由 2.4c 於 7-11-2009 10:27 PM 發表

but PII X4 has SSE4A....Q6600 only has SSE3


IPC  計 同頻 Core 2 都係快過 K10.5 的
作者: 321    時間: 2009-11-7 23:17

Q6600,因為同時脈下phemon II仍唔係好夠core 2 duo抽
作者: LTd.    時間: 2009-11-8 03:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ice    時間: 2009-11-8 17:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Ishida    時間: 2009-11-8 21:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: TradingMan    時間: 2009-11-8 21:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stevenchau    時間: 2009-11-9 06:58

Q6600  2.4GHZ = AMD PX4 2.66 -2.8GHZ  
我 OC 3.2GHZ ,  等於AMD PX4  3.4 -3.6GHZ
如果AMD 仲用0.09的 ATHLON 64 架構,  可以講,  Q6600 OC 3.2 GHZ  = ATHLON64  4.0GHZ  單核計

CORE2 架構2GHZ  =  奔騰4  4GHZ   噤你地計計 Q6600 OC 3.2GHZ 去到咩程度。  

[ 本帖最後由 stevenchau 於 2009-11-9 06:59 編輯 ]
作者: LTd.    時間: 2009-11-9 09:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2