Board logo

標題: 物理加速 [打印本頁]

作者: cheuckkin    時間: 2009-11-8 01:49     標題: 物理加速

有無人可以教下小弟點樣用n卡同a卡做物理加速啊?有埋圖就最好啦,thz甘多位大大幫忙啊 我係新手來咖,唔好插喔
作者: xERIC    時間: 2009-11-8 08:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: luk015    時間: 2009-11-8 09:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: johnng    時間: 2009-11-8 13:57

係e-zone 睇過,不過唔記得左,主要係要下載個n卡專用driver,就可以
作者: Jackass_TMxCK    時間: 2009-11-8 17:21

Forceware185打前都得
作者: TradingMan    時間: 2009-11-8 20:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cheuckkin    時間: 2009-11-8 23:46

哦哦,明白曬,多謝甘多位





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2