Board logo

標題: 小超AMD Athlon II X3 445 [打印本頁]

作者: billy555    時間: 2010-1-9 01:50     標題: 小超AMD Athlon II X3 445

小超AMD Athlon II X3 445


[ 本帖最後由 billy555 於 2010-1-9 01:57 編輯 ]
作者: po52010    時間: 2010-1-9 02:12


445 係原生...4核心 有L3??
作者: billy555    時間: 2010-1-9 02:23

原帖由 po52010 於 2010-1-9 02:12 發表

445 係原生...4核心 有L3??

NO,本身係545,不過用左MSI 785GTM-E45玩ACC,再加埋任揀開邊粒,所以就搞左粒445出黎,

[ 本帖最後由 billy555 於 2010-1-9 02:24 編輯 ]
作者: po52010    時間: 2010-1-9 02:26

原帖由 billy555 於 2010-1-9 02:23 發表

NO,本身係545,不過用左MSI 785GTM-E45玩ACC,再加埋任揀開邊粒,所以就搞左粒445出黎,

真係好運...
係呢師兄...MSI 超頻能力   如何呀?
作者: billy555    時間: 2010-1-9 02:30

原帖由 po52010 於 2010-1-9 02:26 發表

真係好運...
係呢師兄...MSI 超頻能力   如何呀?

開係開到,不過一燒火山就自動關機,但做其他野就一切正常 ,MSI 超頻能力我覺得就好岩我依d新手玩囉,因為我自己都係用佢既Easy OC Switch,乜都唔洗搞
http://tw.msi.com/index.php?func ... ss_no=68&page=3

[ 本帖最後由 billy555 於 2010-1-9 02:33 編輯 ]
作者: po52010    時間: 2010-1-9 02:51

Easy OC好似吾錯喎...
咁OC左幾多%   就開始吾穩?
作者: billy555    時間: 2010-1-9 11:19

原帖由 po52010 於 2010-1-9 02:51 發表
Easy OC好似吾錯喎...
咁OC左幾多%   就開始吾穩?

1.SET 220MHZ , 1+2 SET 240MHz,淨係用隻手[拍]一下粒制,乜都唔洗搞,就好穩定咁超到240MHz,
作者: po52010    時間: 2010-1-9 12:04

咁o/c  20%包穩 都好似吾錯喎...
但係20% 好基本    塊塊mb都得咁制...
有冇試高位...??
如35~40% 的o/c
作者: billy555    時間: 2010-1-9 12:47

原帖由 po52010 於 2010-1-9 12:04 發表
咁o/c  20%包穩 都好似吾錯喎...
但係20% 好基本    塊塊mb都得咁制...
有冇試高位...??
如35~40% 的o/c

會再試,多謝支持
作者: po52010    時間: 2010-1-9 13:06

吾好咁講...
我都係學徒

一起為AMD努....希望能有再好既C/P比..
作者: billy555    時間: 2010-1-9 13:11

原帖由 po52010 於 2010-1-9 13:06 發表
吾好咁講...
我都係學徒

一起為AMD努....希望能有再好既C/P比..

HAHA.

[ 本帖最後由 billy555 於 2010-1-9 13:50 編輯 ]
作者: billy555    時間: 2010-1-9 13:50

唔加電新記錄

作者: billy555    時間: 2010-1-9 13:51

出出深記先..番黎再開埋核超,打低4.0GHz

[ 本帖最後由 billy555 於 2010-1-9 13:52 編輯 ]
作者: lyh1993    時間: 2010-1-9 13:54

1.4默電

作者: ricky1992    時間: 2010-1-9 15:17     標題: 回覆 14# 的帖子

佢寫住1.576v:funk:
作者: xZeroG    時間: 2010-1-9 15:50

原帖由 lyh1993 於 9/1/2010 01:54 PM 發表
1.4默電


新手問:1.576v會唔會高左D?
作者: xZeroG    時間: 2010-1-9 15:52

係咪真係有445?
作者: lyh1993    時間: 2010-1-9 15:55

原帖由 xZeroG 於 2010-1-9 15:50 發表


新手問:1.576v會唔會高左D?

板bug左   粒粒U 都會咁



[ 本帖最後由 lyh1993 於 2010-1-9 15:56 編輯 ]
作者: po52010    時間: 2010-1-9 15:56

原帖由 billy555 於 2010-1-9 13:51 發表
出出深記先..番黎再開埋核超,打低4.0GHz

4G :funk:
即係o/c 35%....等你呀
作者: billy555    時間: 2010-1-9 21:05

原帖由 xZeroG 於 2010-1-9 15:52 發表
係咪真係有445?

係嫁,只要你走去買粒545,就可以生多粒445出黎嫁喇
作者: billy555    時間: 2010-1-9 21:06

原帖由 lyh1993 於 2010-1-9 13:54 發表
1.4默電

生唔生到B35+L3 6MB
作者: lyh1993    時間: 2010-1-10 00:39

原帖由 billy555 於 2010-1-9 21:06 發表

生唔生到B35+L3 6MB

呢塊係GF8200 冇NVCC
作者: billy555    時間: 2010-1-10 00:50

原帖由 lyh1993 於 2010-1-10 00:39 發表

呢塊係GF8200 冇NVCC

明解明解
作者: po52010    時間: 2010-1-10 01:07

原帖由 billy555 於 2010-1-9 21:05 發表

係嫁,只要你走去買粒545,就可以生多粒445出黎嫁喇

仲有機會開到咩??
作者: billy555    時間: 2010-1-10 01:11

原帖由 po52010 於 2010-1-10 01:07 發表

仲有機會開到咩??

塊785GTM-E45有得揀開1 - 4核,開邊粒,自己揀,最小可以關淨一粒

[ 本帖最後由 billy555 於 2010-1-10 01:12 編輯 ]
作者: billy555    時間: 2010-1-10 01:13

原帖由 po52010 於 2010-1-10 01:07 發表

仲有機會開到咩??

你訓左?,見PM你冇反應
作者: xZeroG    時間: 2010-1-10 02:12

原帖由 billy555 於 9/1/2010 09:05 PM 發表

係嫁,只要你走去買粒545,就可以生多粒445出黎嫁喇

無聽過amd話有 cpuz又認到
cpuz係用咩原理黎認cpu型號?
作者: po52010    時間: 2010-1-10 10:50

原帖由 billy555 於 2010-1-10 01:13 發表

你訓左?,見PM你冇反應

囧...
沈晚都未訓...不過..收吾到你pm......
作者: billy555    時間: 2010-1-10 22:29

原帖由 po52010 於 2010-1-10 10:50 發表

囧...
沈晚都未訓...不過..收吾到你pm......

喂喂,我岩岩又pm左你,你係咪又收唔到?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2