Board logo

標題: 5000 慘死後, 240頂上 [打印本頁]

作者: fo2live    時間: 2010-2-7 21:37     標題: 5000 慘死後, 240頂上

本帖最後由 fo2live 於 2010-2-8 10:33 編輯

係咁易頂住先...

最新降左 V0.1
240_2.jpg

圖片附件: 240.jpg (2010-2-7 21:36, 85.25 KB) / 下載次數 12
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=999660&k=2bf3bb08b8944598d2df47710c902cae&t=1782595774&sid=a7m7ZPo6be



圖片附件: [#2] 240_2.jpg (2010-2-8 01:07, 84.31 KB) / 下載次數 18
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=999884&k=262b53585828c6c92d29fdab05a43b1f&t=1782595774&sid=a7m7ZPo6be


作者: MLMGBD    時間: 2010-2-7 21:44

what happened to your FX5000 ????
作者: fo2live    時間: 2010-2-7 21:48

Clear CMOS, 咁就死左
可能gigabyte 版有事

作者: anonymoushk    時間: 2010-2-7 21:52

Clear CMOS, 咁就死左
可能gigabyte 版有事
fo2live 發表於 2010-2-7 21:48



    bios多手比大電? 某D bios 好醒目...

我粒620比塊AM2 一野1.5 V   車落去  (塊板maximum 1.5 = =")
作者: fo2live    時間: 2010-2-7 22:13

bios多手比大電? 某D bios 好醒目...

我粒620比塊AM2 一野1.5 V   車落去  (塊板maximum  ...
anonymoushk 發表於 2010-2-7 21:52



    下? 自動上1.5V
作者: anonymoushk    時間: 2010-2-7 22:15

下? 自動上1.5V
fo2live 發表於 2010-2-7 22:13



   
某ching 塊axxs 電死埋U = =
作者: fo2live    時間: 2010-2-7 22:19

某ching 塊axxs 電死埋U = =
anonymoushk 發表於 2010-2-7 22:15



    唔知我個塊係唔係咁

但平時D板, short clear cmos佢會著一下就熄
但E塊giga, 會長著
可能塊版有bug...
作者: hang05    時間: 2010-2-7 22:19

加油加油..240 認證上到3.9 4都唔成問題
作者: anonymoushk    時間: 2010-2-7 22:27

本帖最後由 anonymoushk 於 2010-2-7 22:29 編輯
加油加油..240 認證上到3.9 4都唔成問題
hang05 發表於 2010-2-7 22:19



   
有時候AMD 上唔到4就係上唔到 XDD (美幸之壁)
熱唔熱?
240個imc 係咪好過AII / PII ?
作者: anonymoushk    時間: 2010-2-7 22:29

唔知我個塊係唔係咁

但平時D板, short clear cmos佢會著一下就熄
但E塊giga, 會長著
可能塊版有bug ...
fo2live 發表於 2010-2-7 22:19


用看4  3招
1.按下粒ROM
2.起電
3.倒倒粒電裝

試完XDD
作者: fo2live    時間: 2010-2-7 22:33

用看4  3招
1.按下粒ROM
2.起電
3.倒倒粒電裝

試完XDD
anonymoushk 發表於 2010-2-7 22:29


下次我唔會short jumper
直接拎走粒電
作者: hang05    時間: 2010-2-7 22:55

有時候AMD 上唔到4就係上唔到 XDD (美幸之壁)
熱唔熱?
240個imc 係咪好過AII / PII ? ...
anonymoushk 發表於 2010-2-7 22:27



    C2 沖得過4多數都係好野黎
作者: fo2live    時間: 2010-2-7 22:58

3.36 夠晒啦
仲上4 ... 我怕又燒一粒U
作者: hang05    時間: 2010-2-7 23:01

3.36 夠晒啦
仲上4 ... 我怕又燒一粒U
fo2live 發表於 2010-2-7 22:58



    就住玩架ma
作者: 北金烈貓    時間: 2010-2-7 23:23

唔知240@3.6GHz怏定係E2140@3GHz快呢?
作者: anonymoushk    時間: 2010-2-7 23:24

就住玩架ma
hang05 發表於 2010-2-7 23:01



    佢就住玩就死了....
有陰影XD , 衝唔過有排衰

有時AMD 45nm好化學 , 反而intel 65同45 好高電刀唔死 特別係入門U (i7-9xx 好大食,任電)
只不過intel 電得唔代表好超....好超唔一定大電 Z.Z
作者: jhch1992121    時間: 2010-2-7 23:37

ching 粒500 rip
作者: dom    時間: 2010-2-7 23:41

有時候AMD 上唔到4就係上唔到 XDD (美幸之壁)
熱唔熱?
240個imc 係咪好過AII / PII ? ...
anonymoushk 發表於 7-2-2010 10:27 PM


呢個嘛......只限我
作者: anonymoushk    時間: 2010-2-8 00:20

呢個嘛......只限我
dom 發表於 2010-2-7 23:41



   
[找打mode]我粒包開5000刀上課唔到4 (逃.....)[/找打mode]

唔好衰多口,我想入粒2xx/140 玩
當年第一台自已既電腦就係S754 2800+ , video editing 窮學生電腦, 7星牛
今時今日AM3
堅持用DDR2 (D3太貴 + 有4條 黑梳ver 1.2   , 舊TEAM 1000C5 , ST銀條 ....etc )
唔捨得賣=P

dom 姐保佑 , 請撤走美幸之壁
唔該比盒全破壁AMD 240.......
作者: fo2live    時間: 2010-2-8 00:44

你想粒 240 超到幾多?
作者: anonymoushk    時間: 2010-2-8 00:54

你想粒 240 超到幾多?
fo2live 發表於 2010-2-8 00:44



   
4Ghz
因為當年世界記錄係3.7 定3.8
作者: fo2live    時間: 2010-2-8 01:02

4Ghz
因為當年世界記錄係3.7 定3.8
anonymoushk 發表於 2010-2-8 00:54



    4Ghz...會唔會大貪左D
諗住 v1.5? 285 X 14?
作者: jhch1992121    時間: 2010-2-8 01:22

4Ghz...會唔會大貪左D
諗住 v1.5? 285 X 14?
fo2live 發表於 2010-2-8 01:02


4Ghz咪4Ghz囉
240都係4舊幾水
怕咩玩xd
作者: fo2live    時間: 2010-2-8 01:34

4Ghz咪4Ghz囉
240都係4舊幾水
怕咩玩xd
jhch1992121 發表於 2010-2-8 01:22


咁都要有方法先得嫁
我又話Celeron 420 上10Ghz....
作者: jhch1992121    時間: 2010-2-8 01:52

咁都要有方法先得嫁
我又話Celeron 420 上10Ghz....
fo2live 發表於 2010-2-8 01:34


要玩梗係玩盡佢啦
上LN2
作者: xZeroG    時間: 2010-2-8 02:14

回復 1# fo2live


    你粒5000點死的?
作者: anonymoushk    時間: 2010-2-8 08:14

回復  fo2live


    你粒5000點死的?
xZeroG 發表於 2010-2-8 02:14


Clear CMOS, 咁就死左
可能gigabyte 版有事
fo2live 發表於 2010-2-7 21:48


佢係慘死的...........
作者: fo2live    時間: 2010-2-8 10:09

仲提起我D傷心事...
粒野仲要係 CACVC 0935BPAW
作者: hang05    時間: 2010-2-8 10:30

近排掛amd黎跑3dm,得出一個結論~係nb著手搞係有幫助的~~
作者: 北金烈貓    時間: 2010-2-8 11:53

重未上代理?
作者: fo2live    時間: 2010-2-8 15:06

Soon, 問左地址, 即日換到
作者: myclee    時間: 2010-2-10 22:18

4Ghz...會唔會大貪左D
諗住 v1.5? 285 X 14?
fo2live 發表於 2010-2-8 01:02



    paid more amount of  electricity bill?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2