作者: D.I.Y.兵團 時間: 2010-7-15 10:35 標題: PHENON X2 555BE 開 ACC 問題
本帖最後由 D.I.Y.兵團 於 2010-7-15 20:56 編輯
本人用 ASROCK 770 EXTREME 3
諗住試下玩爆核,
點知一開ACC,四CORE 全開,入到BIOS OK
但BOOT唔到WINDOWS
後來試下 DISABLE ACC
即刻入得番
於是,試下再開ACC ,然後只開CORE0 同CORE1(即本身應有的兩核)
但竟然都係入唔到WINDOWS
何解???
作者: CHK 時間: 2010-7-15 16:05
我依家有兩塊板
GIGABYTE MA785GT-UD3H
開HYRID FIRMWARE+ALL CORE
ASROCK M3A790GXH<<<某大大的二手
開AUTO
作者: georgekei 時間: 2010-7-15 18:05
我幫細佬用 ASUS M4A79 Duleux 開 1009 週期 PII555BE 都只開到三核! 第三個核芯開唔到
作者: wyswys 時間: 2010-7-15 21:52
回復 1# D.I.Y.兵團
嘗試開core 1&3 或 1&4 或 2&3或 2&4
作者: CHK 時間: 2010-7-17 00:59
回復 1# D.I.Y.兵團
好奇怪我依家用緊asrock 790gxh
用all core係開到但係入唔到windows之後佢自動變返555
用auto先開到
作者: yujin88 時間: 2010-7-17 11:06
我粒1008用ASUS M4A88T-M/USB3開吾開到架
