作者: 22over7 時間: 2010-9-26 00:50 標題: 新手長行oc setting (1055t+UD-5)
小弟係新手
所以Ching們可能覺得我好白痴,咁都post
其實我係想ching們教下我點超上4G長行
Ram用SP 1600 CL8 x2
去圖

我見冇咩人用Giga UD-5
其實有小小想玩開箱文

UD-5 比我既感覺係唔好超
因為見到好多Ching FSB 上 290+
我就上270 都好難
試過要電 U 1.5幾v 同電 NB
我粒1055t 1.325 上到3.6 (stable)
要上3.7 就要電到1.5

會唔會係我唔識超??
真心求Ching 教路
作者: Yahoo! 時間: 2010-9-26 01:12
可參考Frankie007 兄Setting
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 40&pid=23242974
作者: minibanana 時間: 2010-9-26 18:44
你粒1055咩code
1022果批默電1.25v 3.8ghz 火山都冇問題
作者: ktt160 時間: 2010-9-26 20:33
我覺得想超玩ASUS好D-.-
作者: 22over7 時間: 2010-9-26 20:42
佢用Asus wo
FSB 上285 我末成功過
btw, 謝
有冇software 可以睇到CPU code??
唔太想除cooler
我都知
Ausu 870 都上到FSB 300
Choose Giga 係因為佢用料好似好D
等我可以放心電U/NB

其實我有D想賣左UD-5入返ASUS
不過好似冇咩人會買......
作者: cmlee 時間: 2010-9-27 02:02
有冇加CPU/NB電?試下加到1.35V
作者: 22over7 時間: 2010-9-27 20:35
Ching 係指邊個??
CPUNB 定係 NB ??
CPUNB 我加到1.25
NB 就係1.15
作者: LKNim 時間: 2010-9-27 22:55
有幾點要留意
1.RAM Freq. / RAM Volt.
2.CPU-NB Freq. / CPU-NB Volt.
直接上300外頻啦,隨便拎塊MSI 770-C45都做到啦
RAM試下行1066個除頻
開出黎就係DDR3 1600(手動行8-8-8 1.65V)
CPU-NB試下行x8(手動行1.175V)
開出黎就係2400MHz
CPU行x13
開出黎係4050MHz(手動1.45V)
開到機得左可以試NB 2700MHz(1.2V)/3000MHz(1.35V)
CPU穩到先再試降電
作者: chinabyte 時間: 2010-10-2 11:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 22over7 時間: 2010-10-2 13:29
有幾點要留意
1.RAM Freq. / RAM Volt.
2.CPU-NB Freq. / CPU-NB Volt.
直接上300外頻啦,隨便拎塊MSI 770- ...
LKNim 發表於 2010-9-27 22:55
成功上到4G 啦
300x13.5 = 4050 MHz
燒機用1.475 v 就ok
不過 跑分CINEBENCH 就要1.5v 先冇error
full load 50度
NB 上左2700 @ 1.25v
1.35v 可以上3000 不過怕長行會死
NB full load 42度 (用電子溫度計)
會唔會太熱??(冇開冷氣)
咁樣長行有冇問題??
P.S. 謝LK兄教導
作者: LKNim 時間: 2010-10-2 13:42
成功上到4G 啦
300x13.5 = 4050 MHz
燒機用1.475 v 就ok
不過 跑分CINEBENCH 就要1.5v 先冇error
full lo ...
22over7 發表於 2010-10-2 01:29 PM
呢個頻呢個溫度屬於正常
都話300外頻好容易,但硬係好多人唔識超話板廢

作者: 22over7 時間: 2010-10-2 13:51
回想返幾個星期前,我唔識超
真係覺得佢仲廢過Asus 870 果塊

以家都算係有小小掌握(感謝Ching帶路
先知UD-5 其實都唔廢

我試過1.55v 上到300x14 4.2G (燒唔到機)
溫度比1.5v 高3度 (33度 idle)
估計1.6v 上到4.2 燒機+跑bebch
如果上4.2G 長行會唔會好危險??
NB 1.35v 長行3000MHz 又唔會唔有問題??
經驗唔多,所以問問先
作者: LKNim 時間: 2010-10-2 14:13
NB行3000沒問題
我拎145/240/245/440全部都做到1.35V長行
4.2G燒機應該好難
同埋1.6V唔好要黎燒機
我試過1.6xV剩係跑下PI就縮左HT,粒U行default都唔穩
不過會唔會縮就要睇粒U體質,即係你既運氣
<1.5V安全好多,保守建議就1.475V以下
作者: 22over7 時間: 2010-10-2 14:24
1.6v 縮唔縮就要睇運氣
咁我唔上1.6v 住啦
等有新 U 想換先玩下啦XD
HT 縮左係咪姐係默電行唔到2000MHz??
我現家行2400MHz
唔知上2700MHz/3000MHz CPU-HT V 要幾多電好??
超HT 又會唔會有明顯效能提高呢??
作者: LKNim 時間: 2010-10-2 14:26
我未試過HT要加電
同NB同步就得,2700/3000冇問題
拉到3200直開(只係短跑測試)都無問題
我果次係縮到要行200MHz
行800MHz都會輕機
作者: 22over7 時間: 2010-10-2 14:40
FSB 跑200
200x4
大拿拿千半蚊,C兄心唔心痛
提外一問
Case 1 Case2
FSB 200 FSB 250
HT 200x10 2G HT 250x8 2G
NB 200x10 2G NB 250x8 2G
CPU 200x12.5 2.5G CPU 250x10 2.5G
想問 Case 2會唔會快過Case 1 ??
作者: LKNim 時間: 2010-10-2 14:48
我之前縮果粒係240黎,半千姐
default唔穩拎上代理冇表面傷痕就搞掂

2個case應該分別不大
作者: 22over7 時間: 2010-10-2 14:57
咁正??係邊間?? 我果間好似似a字頭t字尾,唔知易唔易過關??
1.35v NB 長行 要keep 到幾多度以下先安全??
作者: LKNim 時間: 2010-10-2 15:22
我之前果粒係Xander保
CPU唔過60度都絕對正常
作者: 22over7 時間: 2010-10-2 15:26
咁NB 幾多度以下先安全
(c兄試過燒/縮NB 末
作者: LKNim 時間: 2010-10-2 15:31
見過人建議CPU-NB行1.4V以上會縮
1.35V行NB3000沒問題
未縮過
NB同CPU-NB電壓唔同架喎...
作者: 22over7 時間: 2010-10-2 15:40
其實我唔係好知有咩分別
可否說明一下
我既做法係NB幾多電 CPU-NB 就跟佢幾多電
現在NB 1.25v CPU-NB 1.25v
請教請教
作者: LKNim 時間: 2010-10-2 15:45
NB手動調1.1V就得
CPU-NB電就隨CPU-NB頻上升
作者: 22over7 時間: 2010-10-2 15:48
明白,姐係超NB 就升CPU-NB 就ok啦
多口問句
NB係咪指MB上的NB 既電壓
CPU-NB 係咪指CPU內NB的control ic 既電壓??
作者: LKNim 時間: 2010-10-2 15:56
正確
作者: 22over7 時間: 2010-10-2 15:58
咁姐係就算燒都係燒U姐
UD-5 有排玩
唔該曬Ching

