Board logo

標題: [測試] 第一次試超AMD965BE,長行3.9G [打印本頁]

作者: 馬沙    時間: 2010-10-22 16:25     標題: 第一次試超AMD965BE,長行3.9G

本帖最後由 馬沙 於 2010-10-22 16:27 編輯

呢部機其實是我老婆,但在佢各種理由話佢要用我部I記Q9650我用佢部AMD然後又手痕痕超吓嚟用,用落和我部超上3.6G的Q9650分別不大!
配置如下:AMD965BE C3
                底板MSI-890FXA-GD70
                ADATA DDR3 1333 2GX4
                OCZ SSD40G(OS)
                WD-HDDX2
                VGA-GTX470(NO OC)
                火牛CORSAIR TX750
                散熱CORSAIR  H50

圖片附件: OC1_out_out.jpg (2010-10-22 16:25, 103.72 KB) / 下載次數 130
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1095009&k=20b9d65f8f4ae171891344a6444f17c1&t=1782396909&sid=18rfBFPZEt



圖片附件: OC2_out_out.jpg (2010-10-22 16:25, 105.73 KB) / 下載次數 198
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1095010&k=a308a2268a5e72b0689d5e849772c4a4&t=1782396909&sid=18rfBFPZEt



圖片附件: OC3_out_out.jpg (2010-10-22 16:25, 112.09 KB) / 下載次數 112
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1095011&k=026b61a2d81338d4e4f5c0a1cbbe9667&t=1782396909&sid=18rfBFPZEt



圖片附件: OC4_out.jpg (2010-10-22 16:25, 137.62 KB) / 下載次數 101
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1095012&k=f094853461550e447bb3579e3fb30e7d&t=1782396909&sid=18rfBFPZEt



圖片附件: 未命名_out_out.jpg (2010-10-22 16:25, 89.98 KB) / 下載次數 114
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1095013&k=6ea73a2f72843a12586cd67f2a7574d9&t=1782396909&sid=18rfBFPZEt


作者: HenryLaw    時間: 2010-10-22 17:00

超完都仲咁涼?!
作者: storm82    時間: 2010-10-22 18:08

同樣想知FULL LOAD溫度
作者: 馬沙    時間: 2010-10-22 18:19

本帖最後由 馬沙 於 2010-10-22 18:33 編輯
超完都仲咁涼?!
HenryLaw 發表於 2010-10-22 17:00


待機加上今日我開汵氣再加上用一体化水冷先至有呢個温度,之前用一般風冷唔打機待機超左都成
45-50度,呢粒U就算唔超想涼都要換散熱,用佢個原装散熱又嘈又廢
作者: 馬沙    時間: 2010-10-22 18:37

同樣想知FULL LOAD溫度
storm82 發表於 2010-10-22 18:08


FULL LOAD當然唔凉啦成六十幾,還有我在冷排度另加多把扇至有這個温度

圖片附件: OC5_out.jpg (2010-10-22 18:37, 134.16 KB) / 下載次數 118
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1095030&k=a19c210eae83c600f7e67ea72c5e37a7&t=1782396909&sid=18rfBFPZEt


作者: storm82    時間: 2010-10-23 01:34

回復 5# 馬沙

"六十幾" 可能熱左d
作者: 馬沙    時間: 2010-10-23 01:45

回復  馬沙

"六十幾" 可能熱左d
storm82 發表於 2010-10-23 01:34


冇計呢粒野出名熱,如果機箱對流唔好用佢個原裝散熱唔超都可能待機都五十幾度
CPU FULL LOAD 100%差不多啦
作者: pnedved    時間: 2010-10-23 01:47

H50差不多啦
作者: pnedved    時間: 2010-10-23 01:50

本帖最後由 pnedved 於 2010-10-23 01:52 編輯

我  1055t 3.9G 一樣六十幾
作者: Ryuta    時間: 2010-10-23 03:05

有冇加到電壓???
作者: blindfaith    時間: 2010-10-23 09:03

我  1055t 3.9G 一樣六十幾
pnedved 發表於 2010-10-23 01:50
what HS u using?
作者: 馬沙    時間: 2010-10-23 12:30

有冇加到電壓???
Ryuta 發表於 2010-10-23 03:05


當然有本身1.35v
作者: 馬沙    時間: 2010-10-23 12:33

what HS u using?
blindfaith 發表於 2010-10-23 09:03



    佢之前話用H70
作者: storm82    時間: 2010-10-23 13:10

FULL LOAD時六十幾 其實驚唔驚熱死U?
SPEC寫<62C
作者: 馬沙    時間: 2010-10-23 13:53

FULL LOAD時六十幾 其實驚唔驚熱死U?
SPEC寫
storm82 發表於 2010-10-23 13:10



通常官方SPEC好保守,到100度都未必燒,不過燒其它野
作者: storm82    時間: 2010-10-23 13:55

我以前個火牛(上置)就可能係俾CPU(60C-70C)D熱風慢慢整死左
作者: 馬沙    時間: 2010-10-23 13:59

我以前個火牛(上置)就可能係俾CPU(60C-70C)D熱風慢慢整死左
storm82 發表於 2010-10-23 13:55


所以現在好多箱都改下置牛
作者: k007    時間: 2010-10-23 14:15

How about the system response if no OCZ SSD40G ?
Thanks.
作者: 馬沙    時間: 2010-10-23 14:42

How about the system response if no OCZ SSD40G ?
Thanks.
k007 發表於 2010-10-23 14:15

呢個版本冇顯示出來

圖片附件: OC6_out.jpg (2010-10-23 14:42, 115.47 KB) / 下載次數 49
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1095318&k=a7c3d8855be3823ef99e0c5ae0b90dba&t=1782396909&sid=18rfBFPZEt


作者: superfi3ken    時間: 2010-10-23 19:11

小弟粒955BE 都行緊3.9Ghz
不過係 300x13... 其實300快定200快?
作者: asd412515    時間: 2010-10-23 20:36

3.9g 都咁涼.....你用咩散熱
作者: 馬沙    時間: 2010-10-23 23:35

3.9g 都咁涼.....你用咩散熱
asd412515 發表於 2010-10-23 20:36


散熱CORSAIR  H50一体化水冷
作者: Ryuta    時間: 2010-10-23 23:39

當然有本身1.35v
馬沙 發表於 2010-10-23 12:30



    超高500mhz都要加??????
作者: 馬沙    時間: 2010-10-23 23:49

本帖最後由 馬沙 於 2010-10-23 23:54 編輯
超高500mhz都要加??????
Ryuta 發表於 2010-10-23 23:39


呢粒野默電只能到3.8G一上3.9就要加電,如果上4.0要加好很多電只是超多100MHzI記我用Q6600,Q9650超600MHz都是用默電!!
作者: 馬沙    時間: 2010-10-23 23:52

小弟粒955BE 都行緊3.9Ghz
不過係 300x13... 其實300快定200快?
superfi3ken 發表於 2010-10-23 19:11


更喺外頻高快D啦
作者: Ryuta    時間: 2010-10-23 23:57

呢粒野默電只能到3.8G一上3.9就要加電,如果上4.0要加好很多電只是超多100MHzI記我用Q6600,Q9650超600 ...
馬沙 發表於 2010-10-23 23:49



    amd既U都係咁??
我粒phenom 9950 2.6ghz 上3ghz可以默電 , 但上到3.1ghz就要加到1.35v (本身1.25)
作者: 4448    時間: 2010-10-23 23:58

我個965BE 1.5V  行4.1    IDLE:26'C    FULL LOAD:38-40'C
作者: 馬沙    時間: 2010-10-24 00:03

我個965BE 1.5V  行4.1    IDLE:26'C    FULL LOAD:38-40'C
4448 發表於 2010-10-23 23:58


多多指教喎,可不可以比D相小弟參巧吓用甚麽配置呢,謝謝你呀
作者: 馬沙    時間: 2010-10-24 00:08

我重未開冷氣!!
4448 發表於 2010-10-24 00:01


啊開冷气
作者: 馬沙    時間: 2010-10-24 00:11

amd既U都係咁??
我粒phenom 9950 2.6ghz 上3ghz可以默電 , 但上到3.1ghz就要加到1.35v (本身1.25) ...
Ryuta 發表於 2010-10-23 23:57


我還有下集會用粒1090T試!
作者: 4448    時間: 2010-10-24 00:14

我聽日先POST相,我依架用緊NOTEBOOK,廢事開大機!
MB:JW 790GTX-FUSION
RAM: CORSAIR XMS2
DP:HD4850CF/x1
ps:CM SPM600
作者: 馬沙    時間: 2010-10-24 00:22

我聽日先POST相,我依架用緊NOTEBOOK,廢事開大機!
MB:JW 790GTX-FUSION
RAM: CORSAIR XMS2
DP:HD4850CF/x1
...
4448 發表於 2010-10-24 00:14

有冇機箱內部D相睇睇呢師兄
作者: 4448    時間: 2010-10-24 00:28

CIMG5551.JPG

圖片附件: CIMG5551.JPG (2010-10-24 00:28, 101.59 KB) / 下載次數 246
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1095618&k=836c78a25203d63d6588a526f47025e3&t=1782396909&sid=18rfBFPZEt


作者: 4448    時間: 2010-10-24 00:30

CIMG5558.JPG

圖片附件: CIMG5558.JPG (2010-10-24 00:30, 144.48 KB) / 下載次數 59
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1095619&k=bc645577504dc9e429a9e5da1197d363&t=1782396909&sid=18rfBFPZEt


作者: 馬沙    時間: 2010-10-24 00:32

4448 發表於 2010-10-24 00:28


同裸跑架一樣,你行水喎
你唔喺4850CF?
作者: 4448    時間: 2010-10-24 00:34

小弟只係個學生,D料買唔到好似馬沙兄令好
作者: 馬沙    時間: 2010-10-24 01:09

即時影幾張相,用手機影影得差

圖片附件: DSC00370_out.jpg (2010-10-24 01:08, 110.4 KB) / 下載次數 43
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1095630&k=125661926e6398bd455e54d4a81ea98f&t=1782396909&sid=18rfBFPZEt



圖片附件: DSC00371_out.jpg (2010-10-24 01:09, 106.05 KB) / 下載次數 44
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1095631&k=56fc608446fb6a883971b757c7efec4d&t=1782396909&sid=18rfBFPZEt



圖片附件: DSC00372_out.jpg (2010-10-24 01:09, 100.91 KB) / 下載次數 70
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1095632&k=f01cc91051c5cadda0c187859a48ab10&t=1782396909&sid=18rfBFPZEt



圖片附件: DSC00373_out.jpg (2010-10-24 01:09, 101.1 KB) / 下載次數 54
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1095633&k=e0ca8e1f8c76fe10ad05af73ff50f8a1&t=1782396909&sid=18rfBFPZEt


作者: 馬沙    時間: 2010-10-24 01:20

你老婆用今勁泥做咩
4448 發表於 2010-10-24 01:15


呢部是我用,佢部勁過我呢部(除VGA外)Q9650+8G RAM +40GSSD+500G HD +GTS450機箱用聯力
作者: 馬沙    時間: 2010-10-24 01:41

偷龍轉鳳=.=
4448 發表於 2010-10-24 01:27

喺張卡加牛牛
作者: hclojacky    時間: 2010-10-24 15:52

粒u係唔係應該仲有得上!?
作者: 馬沙    時間: 2010-10-24 16:00

粒u係唔係應該仲有得上!?
hclojacky 發表於 2010-10-24 15:52


摸頂去到4.2g電療到1.5x以上待機都6x度以上
我長行呢個速度夠我用便算,再上又要比錢換高速ram,我不如換6核
作者: Phenomiilung    時間: 2010-10-24 16:05

3.9都唔差啦-.-但好似好高電.
作者: 馬沙    時間: 2010-10-24 16:10

3.9都唔差啦-.-但好似好高電.
Phenomiilung 發表於 2010-10-24 16:05

所以咪唔上4.0一上就要去到1.5v,超多個100MHz好唔化算現在個温度ok便算
作者: hclojacky    時間: 2010-10-24 16:29

回復 50# 馬沙
你用原裝HS?
作者: ktt160    時間: 2010-10-24 17:39

D電高左D...
作者: 馬沙    時間: 2010-10-24 19:37

D電高左D...
ktt160 發表於 2010-10-24 17:39


唔高啦超呢粒上4.0要1.5以上
作者: Phenomiilung    時間: 2010-10-24 21:00

回復 50# 馬沙


    事實明智=)
作者: dom    時間: 2010-10-24 22:32

回復  馬沙

"六十幾" 可能熱左d
storm82 發表於 23-10-2010 01:34 AM


你用粒 i7-920 Full Load 睇下又幾多度
作者: 馬沙    時間: 2010-10-24 22:47

你用粒 i7-920 Full Load 睇下又幾多度
dom 發表於 2010-10-24 22:32


I記待機一定涼過AMD(表面温度不是內核)
作者: 馬沙    時間: 2010-10-24 22:54

1.480得佐
4448 發表於 2010-10-24 22:03

話時話CHING點解你唔超外頻?
同時CPU-NB設定是多小呢?
因為上述兩項對超AMD肥二CPU效能增長非常重要呢,!!
作者: storm82    時間: 2010-10-24 22:59

回復 58# dom
兩種U好難比喎...
作者: ktt160    時間: 2010-10-25 18:42

唔高啦超呢粒上4.0要1.5以上
馬沙 發表於 2010-10-24 19:37



    體質唔店
作者: wilsonkf    時間: 2010-10-26 09:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 馬沙    時間: 2010-10-26 12:58

Phenom 2 955/965 C3 一般都係 3.9 到頂
要上 4.0 唔係唔得,個電壓會令到你唔係好安心... ...
wilsonkf 發表於 2010-10-26 09:05


我呢粒其實可以上4.0但過1.5v呢個H50水冷其實同比較好D風冷一樣效能除非玩裸跑
我用來長行差不多啦,(唔好忘記我有張GTX470响個箱度)
作者: Trimformguy    時間: 2010-10-26 13:56

我呢粒其實可以上4.0但過1.5v呢個H50水冷其實同比較好D風冷一樣效能除非玩裸跑
我用來長行差不多啦,( ...
馬沙 發表於 2010-10-26 12:58

try try this better than c&q, me 3.80 if you want 3.90
add volt la.

snap008.jpg

圖片附件: snap008.jpg (2010-10-26 13:56, 54.83 KB) / 下載次數 62
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1096647&k=586764cadb67e3fa7310b3b41c2bbd8a&t=1782396909&sid=18rfBFPZEt


作者: 馬沙    時間: 2010-10-26 14:58

try try this better than c&q, me 3.80 if you want 3.90
add volt la.
Trimformguy 發表於 2010-10-26 13:56


多謝師兄,呢個我會試吓!!
作者: dom    時間: 2010-10-27 22:41

I記待機一定涼過AMD(表面温度不是內核)
馬沙 發表於 24-10-2010 10:47 PM


我都係講笑者
作者: dom    時間: 2010-10-27 22:41

回復  dom
兩種U好難比喎...
storm82 發表於 24-10-2010 10:59 PM


1090T 同 920/930 價位差唔多  
作者: 馬沙    時間: 2010-10-27 23:56

1090T 同 920/930 價位差唔多
dom 發表於 2010-10-27 22:41


話時話我都喺第一次玩AMD U唔知我改用1090T會唔會快好多呢,因為我發覺呢粒野超左都好似慢過
我部超上3.6G的Q9650,快過我另外一部Q6600@3.6小小
作者: 陳豪007    時間: 2010-10-28 01:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 馬沙    時間: 2010-10-28 11:54

I7 會勁1090 多多聲.. 不過價錢都貴到死
相比Q9650 VS Q6600 2個世界
陳豪007 發表於 2010-10-28 01:53


冇兩個世界兩粒我都超左使用中最盡都是差半個世界
作者: lyh1993    時間: 2010-10-29 10:02

話時話我都喺第一次玩AMD U唔知我改用1090T會唔會快好多呢,因為我發覺呢粒野超左都好似慢過
我部超上3.6G ...
馬沙 發表於 2010-10-27 11:56 PM

應該得南橋問題...
作者: lyh1993    時間: 2010-10-29 10:04

Phenom 2 955/965 C3 一般都係 3.9 到頂
要上 4.0 唔係唔得,個電壓會令到你唔係好安心... ...
wilsonkf 發表於 2010-10-26 09:05 AM

你個到頂係指咩先??
我個粒默電都行到3.7X
4ghz都係1.425....
唔跑火山4ghz默電都入到window
作者: wilsonkf    時間: 2010-10-29 10:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lyh1993    時間: 2010-10-29 10:53

I means, prime95 (64bit) stable for 24 hours, in all 3 tests.

長行呢個詞語,我諗你明點解。 ...
wilsonkf 發表於 2010-10-29 10:08 AM

哦 如果長行唔過1.4v  再摩頂 可以都行到4ghz
作者: jacky9709    時間: 2010-10-31 22:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 馬沙    時間: 2010-11-1 13:04

樓住上到4GHZ嗎? C3應該可以上4GHZ
jacky9709 發表於 2010-10-31 22:17

我可以話你知我現在這個電壓已可上4G,入到win,但跑不到火山要加電到1.5以上,但長行好鬼死熱
作者: pnedved    時間: 2010-11-1 13:17

本帖最後由 pnedved 於 2010-11-1 13:19 編輯

回復 67# 馬沙

唔系一定4G好可以從其他地方入手
作者: jacky9709    時間: 2010-11-2 00:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 馬沙    時間: 2010-11-2 01:05

回復  馬沙


   樓主系用倍頻上?
jacky9709 發表於 2010-11-2 00:59


外頻260
倍頻15
其實我弟一頁POST啲相咪有LAW!!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2