作者: bdmoon 時間: 2012-4-28 12:41 標題: 請教 SET倍頻選項不見了?
最近我塊p8z68-v bios 死了, 代理幫忙 reflesh 了 bios, 但係點解唔見咗set 倍頻選項嘅? 我印象中ai overclock tuner set manual 就有, 但係而家唔見咗嘅? thanks.. cpu 2500k
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1357426&k=88aeb1ffe3e9fa3acfd3177e19d7dd12&t=1782176594&sid=8yElCNUvK

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1357427&k=0e6ddc96f5ef4f95bcd2539ad1f60552&t=1782176594&sid=8yElCNUvK

作者: stupid9205 時間: 2012-4-28 18:54
試下更新bios
作者: bdmoon 時間: 2012-4-28 19:01
回復 2# stupid9205
已經係最新BIOS (3203)...
作者: ip4368 時間: 2012-4-28 20:32
回復 3# bdmoon
你看看oc tuner
作者: bdmoon 時間: 2012-4-28 22:46 標題: RE: 請教 SET倍頻選項不見了?
塊板似乎出咗問題
剛試過oc tuner, 入唔到BIOS, 要CLEAR cmos 先 boot 得番起部機
而且再睇過bios, 個cpu ratio range lock咗做16-33?
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1357697&k=1f22dc3b8000bb9ae3b748531694a078&t=1782176594&sid=8yElCNUvK

作者: ip4368 時間: 2012-4-28 22:58
回復 5# bdmoon
姐系一入oc tuner就死機?
作者: bdmoon 時間: 2012-4-28 23:08
回復 6# ip4368
係..
作者: ip4368 時間: 2012-4-29 13:56
回復 7# bdmoon
再flash過bios
作者: Yin92 時間: 2012-4-29 14:03
試下係cpu power management 入面改倍頻
作者: bdmoon 時間: 2012-4-29 14:16
回復 9# Yin92
cpu power management==>cpu ratio 果度, default 係 auto, 當我打> 33, 就會自動跳回33.. 試過個range係只可以16-33.
作者: bdmoon 時間: 2012-4-29 14:17
回復 8# ip4368
遲d再試下, 唔知會唔會又整死bios
作者: Yin92 時間: 2012-4-29 14:28
回復 Yin92
cpu power management==>cpu ratio 果度, default 係 auto, 當我打> 33, 就會自動跳回33.. ...
bdmoon 發表於 2012-4-29 14:16
似乎真係bios有問題
作者: mk1991425 時間: 2012-5-1 12:55
一樣的板 我依家都超唔到.. 只系會自動記住43倍.永遠都系..其他的一重啟就還原翻43倍 即系超到3.7Ghz 重啟後就會變成4.3Ghz 唔知系咩事. CPU:2600K
作者: bdmoon 時間: 2012-5-1 14:03
咁正.. 你都有4.3G, 而家粒2500K變咗2500
仲搵緊點解決
作者: mk1991425 時間: 2012-5-1 18:13
我依家都唔知系咩事..唉
作者: evolution-9 時間: 2012-5-1 18:23
師兄,我用 Asus P8Z77-M + E3 1230 v2 同你情況一樣,都唔知點解咁!!
已經試過 Load Default Setting 同 Upgrade BIOS都唔得!
作者: mk1991425 時間: 2012-5-1 18:33
回復 16# evolution-9
我以前系得架..都唔知系唔系新BIOS 問題 我系3202
作者: evolution-9 時間: 2012-5-1 18:54
咁我就唔知啦,因我係新板..
明天試下打去漢科問下先~
作者: mk1991425 時間: 2012-5-1 19:12
回復 18# evolution-9
期待..
作者: bdmoon 時間: 2012-5-1 19:58
回復 16# evolution-9
你係無得較BLCK Frequency 定 CPU Ratio? E3 1230 好似無得較倍頻?
作者: mk1991425 時間: 2012-5-1 20:15
而我呢..我系2600K 只系可以"暫時"記錄到. 一重啟就會變翻4.3Ghz
試過系WINDOWS 用ASUS 個軟件超..我試到3.7Ghz OK.重啟後又系咁
有無人可以幫下手
作者: evolution-9 時間: 2012-5-1 21:26
係直頭無左 "Turbo Ratio" 同 "Internal PLL Overvoltage" 依兩個 option
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1359558&k=2ac40806f3925eed7970195361a3d406&t=1782176594&sid=8yElCNUvK

作者: bdmoon 時間: 2012-5-1 22:47
回復 22# evolution-9
E3 1230 v2 唔係K版, 係咪有無得較TURBO RATIO?
Internal PLL Overvoltage 就唔清楚, 我好似仲有呢項可以揀
作者: burjai 時間: 2012-5-2 12:19
Ching們, 我同你地情況都一樣係無左turbo ratio. update過bios都係無...我係用 Asus Maximus V Gene + 2700k. 條HyperX開XMP mode又話overclock fail...好煩
作者: evolution-9 時間: 2012-5-2 13:42
回復 evolution-9
E3 1230 v2 唔係K版, 係咪有無得較TURBO RATIO?
Internal PLL Overvoltage 就唔清 ...
bdmoon 發表於 2012-5-1 22:47
應該唔關事,因有其他師兄用依粒 U 都超到
作者: evolution-9 時間: 2012-5-2 13:43
Ching們, 我同你地情況都一樣係無左turbo ratio. update過bios都係無...我係用 Asus Maximus V Gene + 2700 ...
burjai 發表於 2012-5-2 12:19
你用 2700k 都係咁??
唔通佢依家個 BIOS version 有 bug?!
作者: burjai 時間: 2012-5-2 13:54
我有上網做過下research, 有個youtube片同我一樣asus m5g+2700k, first boot入bios都有turbo ratio.....我都唔明出左咩問題...好頭痕, 會唔會係塊MB有問題?
作者: evolution-9 時間: 2012-5-2 14:17
我有上網做過下research, 有個youtube片同我一樣asus m5g+2700k, first boot入bios都有turbo ratio..... ...
burjai 發表於 2012-5-2 13:54
但板有問題無理由只係無左依個 option,仲要有其他人都一樣!
你有無打去漢科問?我打左去佢只係覆我D大路野,話依板唔 support Xeon CPU!
你不如打去問下啦,你用 2700k 佢無借口話唔 support 啦瓜!!
作者: StrikeFreedomKY 時間: 2012-5-2 15:48
唔好同佢講你用XEON, 話你用SB or IB
作者: burjai 時間: 2012-5-3 10:54
打去漢科問都o徙氣...成日覺得佢地D CS唔知想點...話我粒CPU sit得唔好, 叫我再裝過...
點都好, 我去左 Asus ROG個邊問, 有位應該係Asus既engineer既板主話應該係corrupted ME (management engine). 要換ROM BIOS粒chip先得...
如果真係hardware既問題, 漢科又要耍詠春...點搞 =.=
作者: evolution-9 時間: 2012-5-3 11:47
本帖最後由 evolution-9 於 2012-5-3 11:58 編輯
hardware 問題咁大鑊?新買就有問題?!
問過另一位用 P8Z77-M 既師兄都係咁,想知係全部定個別問題!
作者: 恒生 時間: 2012-5-3 13:15
我Asus Maximus V Gene + 2700K無問題
Bios ver 701
作者: burjai 時間: 2012-5-3 13:43
我諗新依批z77 mb可能真係有問題. 但唔係個個都係, 只係某部份. 之前講個位asus人員話寄返粒rom bios chips比我. 應該聽日/monday會收到, 換左work唔work都會返黎話返比大家知.
作者: burjai 時間: 2012-5-3 13:45
Ching你都無問題就更肯定係我mb有問題...講真我又唔係好信會係粒U有事
作者: evolution-9 時間: 2012-5-3 13:50
請問點樣 contact 個位 Asus 人員? 點解咁好會寄返粒 ROM chip 比你既?
作者: burjai 時間: 2012-5-3 13:58
依家都好多未知, 同換左係咪一定fix到都係未知所以都唔想100%話一定係粒bios chip有問題. 詳細我PM你
作者: burjai 時間: 2012-5-4 23:14
今日收到Asus專人寄黎粒rom bios. 剛剛replace左, 依家見得返Turbo Ratio了. Ram都overclock到. 一野解決晒.
作者: evolution-9 時間: 2012-5-4 23:54
今日收到Asus專人寄黎粒rom bios. 剛剛replace左, 依家見得返Turbo Ratio了. Ram都overclock到. 一野解決晒 ...
burjai 發表於 2012-5-4 23:14
你就好啦...一天都光哂
我都唔知點好...

作者: bdmoon 時間: 2012-5-5 00:01
回復 38# evolution-9
+ 1
ram bios 可以自己換?
作者: burjai 時間: 2012-5-5 02:09
不如直接搵漢科話佢知你粒ram bios有事, 叫佢replace過粒比你.
可以, 拿個微鉗小心拉出黎就得.
作者: evolution-9 時間: 2012-5-5 10:44
本帖最後由 evolution-9 於 2012-5-5 10:46 編輯
不如直接搵漢科話佢知你粒ram bios有事, 叫佢replace過粒比你.
就咁同佢講就 100%肯定唔會理我啦,佢地D人最好唔使做,推得就推...
我林過拿板去漢科比佢試,佢用佢粒 U 都係無就一定要幫我整啦!! 不過要我拆番板出黎就好大工程姐
同我想睇下同樣用緊依個model板既師兄有無同樣問題先..
P.S. 發小小 lo so....發覺依道有D人都幾自私,係 post 或 pm 問我買 CPU 同 RAM 條 link 既人就大把,我都覆唔哂,但返轉頭我出 post 或 pm 問野就無乜人覆。所以都....
作者: hei22 時間: 2012-5-5 11:50
我諗唔係個別事件,我睇呢批Z77鑊氣幾重下
我塊Z77-V Pro 早幾日先攞左上漢科
死之前同樣有你地講既問題
我o個塊仲唔止咁簡單,插4條4gb ram,bios先認得8gb ram
自己試過晒,唔似係ram槽死,因為我兩條(DIMM1,3),兩條咁插(DIMM2,4),同樣可以認到8gb ram
攞到上去,佢幫我試,插晒4條4gb,真係認得8gb,起初佢都以為係死左兩條ram槽
之後我同佢講,我話我試過兩條,兩條咁插,係認到8gb,應該唔係死ram槽
後來佢答我可能係粒chip有事
咁我試緊塊板o個時,隔離有個人又係攞塊z77上去check,但佢o個塊係Z77-V Deluxe
但佢壞咩就唔太清楚
作者: evolution-9 時間: 2012-5-5 11:52
咁佢換一塊比你定要放底整?
Asus 依批 Z77 睇黎.....
作者: hei22 時間: 2012-5-5 11:56
佢見我買左唔夠一個月,話可以換過塊新俾我
但就唔係即時換到
要我等左3日,先有貨換俾我
作者: evolution-9 時間: 2012-5-5 12:05
拿到板回來記得 update 一下大家
睇黎星期一都要去走一轉...
作者: bdmoon 時間: 2012-5-5 13:00
回復 41# evolution-9
其實我覺得唔係唔想覆, 應該係唔識搭多..
作者: burjai 時間: 2012-5-7 09:34
確實又真係幾怪既, 無啦啦bios又點會無左幾個function. 唔係做板既都未別識答.
咁多人都出問題, 華碩依批Z77真係唔多掂...
有問題就快D換好, 否則過左一個月要整你仲慘.
作者: 劍客一名 時間: 2012-5-13 22:58
各位師兄, 我琴日買左塊Z77 sabertooth, 都發現BIOS冇左turbo ratio同PLL, 我仲少左個CPU bus speed : DRAM speed mode, 依家試緊更新BIOS會唔會有返
作者: 劍客一名 時間: 2012-5-13 23:12
今日收到Asus專人寄黎粒rom bios. 剛剛replace左, 依家見得返Turbo Ratio了. Ram都overclock到. 一野解決晒 ...
burjai 發表於 2012-5-4 23:14
師兄係唔係就算用XMP都係overclock唔到RAM?
我一overclock就fail,咩setting都係
作者: whitehouse 時間: 2012-5-14 10:29
ASUS 板依期咁多問題,
我塊R4E都唔知咩問題,
係BIOS set好晒, 入到WINDOWS,
用CPU-Z睇, core speed 永遠都係1200MHz(100X12),
試過100X45, 110X40 都係咁(C1E, EIST 緊係己關),
用software full load 都係咁,
用ASUS 嘅Turbo EVO 超, 佢話成功超頻,
但個 core speed 都一樣無變!!
作者: onlap 時間: 2012-5-14 12:11
已經係最新BIOS同reset設定
作者: evolution-9 時間: 2012-5-14 13:29
各位師兄, 我琴日買左塊Z77 sabertooth, 都發現BIOS冇左turbo ratio同PLL, 我仲少左個CPU bus speed : DRAM ...
劍客一名 發表於 2012-5-13 22:58
問過漢4,回覆話只有用 xxxxK CPU 先會有 Turbo Ratio 依個 option!!
作者: burjai 時間: 2012-5-14 14:31
回復 52# evolution-9
自己都唔知自己代理D低板, 之前有ching都show過係有turbo boost (唔係咩?)...一係直接上去, 一係問咩名,嚇一嚇佢睇佢仲會唔會唔幫你
作者: burjai 時間: 2012-5-14 14:33
回復 49# 劍客一名
我都係, 咩overclock都只會fail, XMP唔得, 就算你manual較都未必得.
睇黎越來越多人有同樣/類似問題...
作者: 劍客一名 時間: 2012-5-14 16:10
本帖最後由 劍客一名 於 2012-5-14 16:12 編輯
我果粒係i5 2500K, 都係冇左果個turbo ratio, 仲冇埋internal PLL overvoltage同埋CPU bus speed:DRAM speed mode呢兩個, 一共冇左三個options
我頭先打比漢科又打比ASUS, 之後漢科維修果邊話之前有個客都係咁, 佢要埋我其他零件o既資料去問ASUS
我呢塊Z77 sabertooth星期六係漢科門市到買的, 未過七日, 於是拆晒出黎拎返去換左一塊新o既返黎, 依家換左返黎, 等今晚砌好佢
作者: DAVY 時間: 2012-5-14 22:04
我都有呢個問題,不過未up佢最新既bios,希望up bios可以解決啦,第一次用華石就攪d咁既野,早知出返技嘉,以前一直用開技嘉,一轉會就咁黑仔。
作者: 劍客一名 時間: 2012-5-14 22:29
我果粒係i5 2500K, 都係冇左果個turbo ratio, 仲冇埋internal PLL overvoltage同埋CPU bus speed:DRAM spe ...
劍客一名 發表於 2012-5-14 16:10
換左塊版返黎之後, 上左機, 依家係BIOS到搵返turbo ratio同埋internal PLL overvoltage
至於CPU bus speed:DRAM speed mode, 呢個係Ivy Bridge先有o既功能所以我用i5 2500k唔見佢係正常的
未試超頻, 依家用緊部機做野
作者: evolution-9 時間: 2012-5-14 22:30
我果粒係i5 2500K, 都係冇左果個turbo ratio, 仲冇埋internal PLL overvoltage同埋CPU bus speed:DRAM spe ...
劍客一名 發表於 2012-5-14 16:10
E師兄你用 2500K 都無?? 唔通佢老點我?!
咁你新換果塊得唔得?
作者: 劍客一名 時間: 2012-5-14 22:40
換左一塊返黎有返了, 但係未試過超頻, 依家部機比屋企人用緊@@"
作者: evolution-9 時間: 2012-5-14 22:52
咁其實正常會唔會用 non K 既 CPU 都有依幾個 option 既呢??


