作者: gustlee 時間: 2013-1-28 20:07 標題: [更新4GHz] 天氣開始回溫...但係我粒960T無因為咁而溫度上升
本帖最後由 gustlee 於 2013-1-29 20:50 編輯

擇日上4GHz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




作者: wingyam 時間: 2013-1-29 19:00
上到3.9吾代表上到4

作者: gustlee 時間: 2013-1-29 19:11
回復 2# wingyam
之前試過2組4GHz組合
1. 240*17.5, CPU Volt: 1.475V, HT 1920, NB 2160, NB Volt: 1.25V
2. 281*14.5, CPU Volt: 1.475V, HT 1967, NB 1967, NB Volt: 1.25V
上面全部都成功開機...只係行Prime 95...因為overheating...自動熄左機..
作者: wingyam 時間: 2013-1-29 23:27
回復 wingyam
之前試過2組4GHz組合
1. 240*17.5, CPU Volt: 1.475V, HT 1920, NB 2160, NB Volt: 1.25V
...
gustlee 發表於 2013-1-29 19:11
作者: gustlee 時間: 2013-1-29 23:37
回復 4# wingyam
Asrock 990FX Extreme 4
作者: wingyam 時間: 2013-1-30 00:36
本帖最後由 wingyam 於 2013-1-30 00:37 編輯
你呢塊之前好似燒燶過...仲行甘高電壓吾怕
作者: gustlee 時間: 2013-1-30 00:53
回復 6# wingyam
之前燒RAM個邊D component..電壓已經係岩岩好...低DD都死機...而家都係行3.9GHz...1.375V..無事嘅...
上面行4GHz CPU-Z讀錯...應該係1.45V..
作者: aeolian2009 時間: 2013-1-31 14:16
你Ram用幾多電?
作者: gustlee 時間: 2013-1-31 17:10
回復 8# aeolian2009
行XMP, 1.65V

