作者: ken1971 時間: 2013-6-27 08:56 標題: i5 3570K 行 4G 閒置及 full load (cinebench 11.5)
本帖最後由 ken1971 於 2013-6-27 08:58 編輯
用緊一體水泠, 手痕 行 4G 閒置及 full load :
室溫@28C
desktop:

idle@4G:

Full load@4G:

Cinebench@4G:

作者: boaykf 時間: 2013-6-27 10:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jamesbond007 時間: 2013-6-27 10:43
回復 1# ken1971
4G 似乎低了一些,試高一些來看看吧,我用平價風冷都 4.2 或 4.3G 了。
作者: ken1971 時間: 2013-6-27 21:17
你都算成功架啦!...ivy行到咁低....不過與我有一定距離...我風泠i7 2700K 長行 4.6G 閒置先38-44度(silvers ...
boaykf 發表於 2013-6-27 10:36
小型一體水冷唔會比同價的風冷效能高, 不過係比較靜, 而且我將冷排及風扇裝出機外就更適合細機箱.
同價的風冷會用更高 熱傳導率的鍍層, 更適合玩超頻.
作者: ken1971 時間: 2013-6-27 21:19
其實我係降左壓來玩的, core voltage ~ 0.88V
作者: 林洋2 時間: 2013-6-27 22:20
你將個冷排擺左係出面涼好多
作者: ken1971 時間: 2013-6-27 23:17
唔係我原創的, 我都只係抄 hkepc 會員的設計.
D 長鏍絲真係幾貴, 我用既係 12.5cm 長, 新填地街都只係有 2 間 地鋪有賣, 要 $15 支, 4支 已超過 水冷 10%價錢.
作者: q00oman 時間: 2013-6-28 02:53
回復 7# ken1971
淘寶平好多SCREW
作者: Chick 時間: 2013-6-28 19:38
有D浪費,3470+Z77都可以上4G,電壓仲低D,好普通嘅散熱就夠

作者: AL131 時間: 2013-6-28 20:50
我同ching都係用同一隻薄排
why ching你粒u idel溫度可以咁低

作者: ken1971 時間: 2013-6-28 21:03
本帖最後由 ken1971 於 2013-6-28 21:05 編輯
你都玩降壓的嗎? 我用Asrock Fatal1ty Z77 Professional-M , 入左 Windows 後降壓 0.1V. 上面 post 測試時冇冷氣, 不過係清晨開機, 所以室溫係 28度左右.
C hing 你粒u idle溫度幾多?
作者: AL131 時間: 2013-6-28 22:12
本帖最後由 AL131 於 2013-6-28 22:14 編輯
你都玩降壓的嗎? 我用Asrock Fatal1ty Z77 Professional-M , 入左 Windows 後降壓 0.1V. 上面 post 測試 ...
ken1971 發表於 2013-6-28 21:03


我冇玩降壓,我都唔識SET
我都係用Asrock板
不過就H77M-PRO4
作者: ken1971 時間: 2013-6-29 07:35
本帖最後由 ken1971 於 2013-6-29 09:44 編輯
我冇玩降壓,我都唔識SET
我都係用Asrock板
不過就H77M-PRO4
AL131 發表於 2013-6-28 22:12 [url=http://www.hkepc.com/forum/redirect.php?goto=findpost&pid=30177462&ptid=1974238][/url]
C hing 可否用 CPU-Z cap 圖睇下 CPU core voltage.
用左一段時間 CM seidon 120m , 發覺用 "省銅膏" 擦走銅底氧化物後, 效能更好.
一手買CM seidon 120m, 發現銅底暗啞, 廠方冇用 myler tape 保護佢, 只用膠蓋套住, 銅底一早就氧化.
作者: badpkhk 時間: 2013-6-29 12:25
回復 13# ken1971
係咁既話用擦銅水都得~!
作者: ken1971 時間: 2013-6-29 13:15
係呀, 有 ammonia 溶左D 氧化左既銅.
作者: badpkhk 時間: 2013-6-29 13:29
回復 5# ken1971
原來0.88V都可以穩行4GHz
我又試下我粒3570K先~
我E家用緊3.8GHz都SET左1.0V
唔知如果上4.5GHz要用幾V呢?
作者: ken1971 時間: 2013-6-29 14:37
我用呢D cheap cheap 一體水冷相信唔得.
作者: AL131 時間: 2013-6-29 14:43
C hing 可否用 CPU-Z cap 圖睇下 CPU core voltage.
用左一段時間 CM seidon 120m , 發覺用 "省銅膏" 擦 ...
ken1971 發表於 2013-6-29 07:35

作者: badpkhk 時間: 2013-6-29 15:44
回復 18# AL131
你地係咪張CPU 入面果D電壓全部教低左~
我剛剛試左ONLY教最上面個電壓~
我發現低過下面會著唔到機~!
我下面有個數係1.05V年組AUTO)
我最少要教CORE有1.05V先著
作者: ken1971 時間: 2013-6-29 15:58
幾好喎
作者: ken1971 時間: 2013-6-29 16:55
慢慢試 lor, 又唔係比賽, 都係個D setting, fixed voltage, offset.....
數值是否真係有用就以 CPU 100% loading 溫度最有參考價值. (有 功耗錶就當然更好 )
作者: badpkhk 時間: 2013-6-29 21:28
回復 21# ken1971
師兄可唔可以影你BIOS CPU 電壓個SETTING比我參考下?
作者: ken1971 時間: 2013-6-30 14:45
本帖最後由 ken1971 於 2013-6-30 14:46 編輯
我用 Asrock 跟機軟件 tune 的, 軟件D 參數會 map 番入去 bios.
我部 DC 仔影得唔清楚:

作者: badpkhk 時間: 2013-6-30 17:26
回復 23# ken1971
GIGA都有個類似軟件~
等我都試下先~下下入BIOS改有D煩~
作者: ken1971 時間: 2013-6-30 20:56
"下下入BIOS改有D煩" 係呀.
未賣張 7870 之前, 睇高清用 1.6G, 玩 GTA 4 就 3.8G, 有得一路玩一路改至爽.
作者: badpkhk 時間: 2013-6-30 22:05
回復 25# ken1971
師兄~點解睇你影果張圖唔見CPU SET0.88C既?
其實你教低左邊幾個既V?
咁你E家用咩DISPLAY?
作者: ken1971 時間: 2013-7-1 09:42
本帖最後由 ken1971 於 2013-7-1 10:15 編輯
Bios 可以 set fixed voltage , 但個軟件只可用 offset voltage , -0.1V 開始, 至 -0.15V (我呢啦既 range) . 個 CPU-Z 顯示 0.872 V.
另外, 我發覺擦完銅底後, 一把 fan 都夠.
等AMD出新 card . 依家用住notebook玩(都係AMD).
之前試過 用番 HD4000 睇高清, D色水差 AMD 點止一條街, 上個星期借左個 friend GTX650, 只係比 HD4000 好少少, 但同 AMD 都係冇得比.
我用 Splash Pro 將高清 (包括 blu ray) up 去 60fps 就睇得更凊楚.
作者: badpkhk 時間: 2013-7-4 03:32
回復 27# ken1971
哦~offset voltage
姐係本身粒U行緊0.997V之後減去0.125V,所以現在CPU-Z 顯示 0.872 V.(0.997-0.125=0.872V)
擦完銅底<---無左保養~
你係擦到佢鏡面?
不過就算鏡面要有番保養都唔係無方法既XD
HD4000 睇高清<----係咻CPU內既顯示核心?
佶唔到G記D色咁差=_=
我都用緊AMD~
作者: Gp01tkm 時間: 2013-7-4 22:13
IDLE 行 0.88
FULL LOAD 行幾多?
作者: ken1971 時間: 2013-7-5 06:59
Full load 一樣咁多, 所以最多 4G , 試過 4.1G 入到 windows 但行唔完 cinebench 就 hang 機.
作者: Gp01tkm 時間: 2013-7-5 07:07
Full load 一樣咁多, 所以最多 4G , 試過 4.1G 入到 windows 但行唔完 cinebench 就 hang 機. ...
ken1971 發表於 2013-7-5 06:59
但你唔係話你行緊 OFFSET?
係咪即係話佢 IDLE 原本就係 0.88V 所以行 OFFSET 都唔會郁?
作者: ken1971 時間: 2013-7-5 07:08
本帖最後由 ken1971 於 2013-7-5 07:12 編輯
佢行緊 cinebench full load 100% 時 我再開 cpu-z , 佢顯示 cpu voltage 就係咁多.
作者: Gp01tkm 時間: 2013-7-5 07:09
CORE VOLTAGE
CPU-Z 果個
作者: ken1971 時間: 2013-7-5 07:14
佢行緊 cinebench full load 100% 時 我再開 cpu-z , 佢顯示 cpu voltage 就係咁多.
我都知 idle 及 有 loading 時 cpu-z 個數值係唔同.
作者: ken1971 時間: 2013-7-5 07:16
唔知個一體水冷用在 i5-4670k 會乜效果.
作者: ringotsim 時間: 2013-7-11 15:11
上4.2G冇問題
作者: lkcone08 時間: 2013-7-16 11:46
RUN 左幾耐?? 之前2500K 長行4.5 行左一排 依家粒U入左廠

