Board logo

標題: [測試] 測試ZEN 2 CPU體質方法 [打印本頁]

作者: kcthomlau    時間: 2020-6-21 14:57     標題: 測試ZEN 2 CPU體質方法

本帖最後由 kcthomlau 於 2020-6-21 15:03 編輯

CPU voltage: auto
CPU clock: auto

***以下為PBO bug不正常操作,負帶一定風險***
入Bios開PBO Advance
EDC=10
scalar=10x
max boost clock overdrive=200mhz
***以上為PBO bug不正常操作,負帶一定風險***

入windows
開HWinfo, 等1-2分鐘一堆開機程序完成
開BoostTester source: https://www.reddit.com/r/Amd/com ... oost_clock_results/
BoostTester下載: https://jedi95.com/files/BoostTester.exe
BoostTester會逐個core boost
大慨全部core輪住boost 5次左右
每個core既max boost clock就會出現如圖:
2006122338bc37f09c80b16c8e拷貝.jpg

由右數起第2 column就係max boost clock

圖片附件: 2006122338bc37f09c80b16c8e拷貝.jpg (2020-6-21 15:03, 118.79 KB) / 下載次數 340
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2200659&k=d6ce64df12b5e93eb2dfdc0617a87ece&t=1782087401&sid=1bkoy2jAqQm


作者: CometCrasher    時間: 2020-6-21 15:22

EDC = 10A ?
作者: kcthomlau    時間: 2020-6-21 16:28

回覆 2# CometCrasher

YES

set 10A會bug左
Ryzen Master顯示EDC果度會無左
即係off左EDC
作者: CometCrasher    時間: 2020-6-21 17:36

咁同set 1000/395有乜分別
3950X都行唔滿395A EDC

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: kcthomlau    時間: 2020-6-21 20:11

咁同set 1000/395有乜分別
3950X都行唔滿395A EDC

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
CometCrasher 發表於 2020-6-21 17:36


就係有分別
自己試
作者: Athlon神64    時間: 2020-6-21 21:35

3900X

core 0-5 4650
core 6-7 4475
core 8 4450
core 9-10 4425
core11 4450
作者: crackong    時間: 2020-6-22 16:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kcthomlau    時間: 2020-6-22 16:33

EDC 有個隱形上限.
之前咪流行過 開222 / 333 反而上得高過 999
crackong 發表於 2020-6-22 16:13


crackong兄會唔會試下玩? 我依家長行EDC 11A
cpuz單核 553.5
作者: crackong    時間: 2020-6-22 16:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Athlon神64    時間: 2020-6-22 16:40

crackong兄會唔會試下玩? 我依家長行EDC 11A
cpuz單核 553.5
kcthomlau 發表於 2020-6-22 16:33

好睇溫度影響

我單核cpuz上到56x

via HKEPC Reader for Android
作者: kcthomlau    時間: 2020-6-22 16:53

好睇溫度影響

我單核cpuz上到56x

via HKEPC Reader for Android
Athlon神64 發表於 2020-6-22 16:40


呢個分應該勁過3900xt

我懷疑5代板供電勁電磁波干擾都多左,大板性能好過細板
作者: crackong    時間: 2020-6-23 00:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kcthomlau    時間: 2020-6-23 00:32

回覆 12# crackong

頭2個靚CCX, 尾2個弱
呢個排法好過我之前果粒亂排
作者: nirokzhk    時間: 2020-6-23 14:25

2600x 有無用?
作者: kcthomlau    時間: 2020-6-23 14:31

2600x 有無用?
nirokzhk 發表於 2020-6-23 14:25



PBO bug只係解開EDC限制,應該係通用,但zen+未見人試過,BoosterTester只係谷單核既小程序,比cpuz single core更易逼出最高boost clock

我自己3950x長用,解開EDC後會熱些少,同埋開軟件果一下會再熱多幾度,其餘無乜問題
作者: crackong    時間: 2020-6-23 15:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kcthomlau    時間: 2020-6-23 17:21

本帖最後由 kcthomlau 於 2020-6-23 17:26 編輯
我見用edc bug 個溫度會跳下跳下上70, 帶動我D 風扇突然快兩野.

我都係用番長著 4.3 算 ...
crackong 發表於 2020-6-23 15:02


打開cinebench果下好明顯
PPT 159W試機開cinebench一秒上80度
反而跑分無咁熱
boost功能完全解放
之後我降少少PPT就返
依家PPT 150W算數
少幾W由159W落返150W已經涼好多
TDC 103A,EDC 11A
就算全核boost都強左
開住afterburner會見到全核4.4g
而溫度唔過60
3950x唔跑分唔燒機係好涼
打機都係hea住load

結論就係D15s未夠殺
目標都係要360 aio
O11 mini唔知可唔可以接2路280組560
3950x all core OC始終太熱
反而玩boost控電唔錯
可能3950x本身ccx係嚴格挑選粒粒差唔多
所以控電可以做準啲
作者: crackong    時間: 2020-6-23 17:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kcthomlau    時間: 2020-6-23 20:56

o11 mini 配itx 板,
因為底板位置下移
應可以280+280

我部機擺近床
又成日行住 F@H
長行4.3算 :redface ...
crackong 發表於 2020-6-23 17:30


係時候學下自組水了
作者: crackong    時間: 2020-6-23 20:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kcthomlau    時間: 2020-6-23 21:00

有一皮經費搞自組水
crackong 發表於 2020-6-23 20:57


咁貴
淨係覺得280未夠做
坐底360
作者: kcthomlau    時間: 2020-7-14 02:47

試一下PBO Bug Gear 5 Benchmark
https://www.youtube.com/watch?v=rl7b3HiYc_I
作者: littleap    時間: 2020-7-21 14:52

kcthomlau 師兄, 想問問你用緊乜野motherboard同RAM? 你個config, 我想參考下, 麻煩晒?
作者: kcthomlau    時間: 2020-7-21 16:18

kcthomlau 師兄, 想問問你用緊乜野motherboard同RAM? 你個config, 我想參考下, 麻煩晒? ...
littleap 發表於 2020-7-21 14:52


ASUS ROG STRIX X570-I GAMING
G.SKILL TRIDENT Z NEO 3800C14 8G x2
作者: littleap    時間: 2020-7-22 00:11

ASUS ROG STRIX X570-I GAMING
G.SKILL TRIDENT Z NEO 3800C14 8G x2
kcthomlau 發表於 2020-7-21 16:18


唔通我真要選ASUS, 我壞左幾塊, 我見gigabyte aorus有背板, 幫散熱....?

另外係咪插滿4條RAM係難超D, even行base clock?....因為我要行virutal machine, 本來諗住買16GB x2, 但又好似冇3600C?
作者: kcthomlau    時間: 2020-7-22 00:26

本帖最後由 kcthomlau 於 2020-7-22 00:31 編輯
唔通我真要選ASUS, 我壞左幾塊, 我見gigabyte aorus有背板, 幫散熱....?

另外係咪插滿4條RAM係難超D, ev ...
littleap 發表於 2020-7-22 00:11


之前係用3900X+MSI B450I, 超到4.25G all core
換左呢塊板即刻上到4.325G all core, 熱左, 但電壓仲低左
依家用3950X一心諗住由得佢boost
估唔到又有一招EDC bug
打機可以16 core all core boost到4.4G
而溫度低過65度
底板散熱係靠風扇吹
機箱前一把GT1850可以吹到底板幾好風壓
https://youtu.be/pfB9N9JWJCE?t=308 (片係GT2150, GT1850靜D無咁勁)
機尾一把貓S12x15長期100%都唔算嘈, 而且風量大抽走熱風
http://www.mrpower.com.tw/index.php/noctua/12/140-nf-s12a-pwm
作者: littleap    時間: 2020-7-23 02:58

回覆 26# kcthomlau

好, 我研究下先, 先麻煩CHING不厭其煩答我問題先!
作者: dan_dan    時間: 2020-7-23 08:22

就咁行BoostTester就試到體質?
作者: dunlo    時間: 2020-7-23 16:05

我測試完粒3600
有D cores最多行42xx mhz
又可以穩超4300 mhz
作者: kcthomlau    時間: 2020-7-23 20:01

我測試完粒3600
有D cores最多行42xx mhz
又可以穩超4300 mhz
dunlo 發表於 2020-7-23 16:05


3600 EDC按比例減返一半差唔多
set 5-6





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2