[操作疑難] G1/4應該用咩尺寸既鑽咀&絲攻?有冇工具可以輔助垂直鑽&攻牙

本帖最後由 inori 於 2019-9-6 11:42 編輯

想訂造兩隻亞加力水箱(電腦水冷用)
類似呢隻咁:

尺寸係140mm(L)x60mm(D)x80mm(H) & 開幾個G1/4"既孔
問過淘寶最少要300隻先做
有冇ching知邊度可以做2隻?

-----------------Updated @6-Sep-----------------

諗左一日,
睇黎訂造的確係好困難又多隱患(膠水痴得唔好漏水之類),
所以諗諗下買個現成差唔多size既水箱黎改裝,因為可以拆開黎清潔依點我之前忽略左
暫時有兩個睇岩左兩個


咁改裝變左好簡單,淨係鑽幾個G1/4"既孔同攻牙係底部,頂部同左面
但正如#5樓Ching所講要攻得絕對垂直,我自問diy手工都ok但我都怕失手,
有冇咩工具可以輔助垂直鑽孔&攻牙? 同埋G1/4應該用咩尺寸既鑽咀&絲攻?
鑽我有支Makita HP332DZ
或者香港有冇工場/ching可以代工?至少用工場既台鑽比手鑽準好多

本帖最後由 peter_chan 於 2019-9-4 11:23 編輯
想訂造兩隻亞加力水箱(電腦水冷用)
類似呢隻咁:


尺寸係140mm(L)x60mm(D)x80mm(H) & 開幾個G1/4"既孔
問過 ...
inori 發表於 2019-9-4 11:03



    嘗試去一些有賣亞加力膠的鋪頭﹐直接問他們有無得代為做幾個。(因為好多時都會有製作廣告燈箱工作)

應該只係$$$ 的問題﹐他們有能力製作幾隻比你的。

但係﹐你必須留意一個問題﹐就係幾塊膠的接駁位﹐如果落膠水唔夠﹐有機會滲漏的﹐留意風險。



再唔係﹐自己買幾塊膠回來自製﹐叫佢同你 "界" 埋適當size及開埋窿。
(基本上﹐這樣已經同你製作埋無乜分別)

**  N年前讀書﹐好似係用哥羅方塗在邊位﹐就可以溶膠貼實。先放好位置﹐在2塊膠之間的位置﹐用毛筆掃﹐滲哥羅方入去﹐一陣就OK。 ** 自行再google查證用什麼化學品去痴實2塊膠。

TOP

想平 盡量搵適合細少少改裝得唔得
有五面自己改裝一面

亞克力帶網蓋餵食盒拓展盒昆爬蟲盒鳴蟲盒11*9
https://item.taobao.com/item.htm ... 22%3A21235864518%7D
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

嘗試去一些有賣亞加力膠的鋪頭﹐直接問他們有無得代為做幾個。(因為好多時都會有製作廣告燈箱工作)
...
peter_chan 發表於 2019-9-4 11:16



    問題係啲舖頭老闆要賺幾舊水人工
等於維修收音機師傅唔會同你做咁解

TOP

本帖最後由 Joe_Black 於 2019-9-5 02:39 編輯

用過『 江山有机玻璃亚克力』,幾少到肯做,但有條件:
-自己畫圖俾佢,可以手畫
-可以開垂直窿,好便宜,因為用 laser cut。但開個countersink,要人手做,會貴
-攻牙,無乜人會肯。但你可以問下。最差情況,自己淘 G1/4 絲攻,但要攻得絕對垂直,令個咀邊完全貼膠面係幾難!
-痴埋應該都得,我估,不竟唔難

現成展示箱,唔得,一定薄!攻牙要有樓主圖5-6mm左右,先可以攻到幾圈

(G1/4絲攻淘過,也在HK買過,前中後3支都有;
亞加力膠水都淘過

TOP

買現成應該會平過去訂造, 如只造1,2個.
OR 只訂散料回來自己DIY, 否則搵人訂造手工唔平

TOP

本帖最後由 inori 於 2019-9-6 11:42 編輯

回覆 3# HK2046
回覆 2# peter_chan
回覆 5# Joe_Black
回覆 6# jerrychan0610

thx咁多位既意見
諗左一日,
睇黎訂造的確係好困難又多隱患(膠水痴得唔好漏水之類),
所以諗諗下買個現成差唔多size既水箱黎改裝,因為可以拆開黎清潔依點我之前忽略左
暫時有兩個睇岩左兩個


咁改裝變左好簡單,淨係鑽幾個G1/4"既孔同攻牙係底部,頂部同左面
但正如#5樓Ching所講要攻得絕對垂直,我自問diy手工都ok但我都怕失手,
有冇咩工具可以輔助垂直鑽孔&攻牙? 同埋G1/4應該用咩尺寸既鑽咀&絲攻?
鑽我有支Makita HP332DZ
或者香港有冇工場/ching可以代工?至少用工場既台鑽比手鑽準好多

TOP

本帖最後由 pooh24680 於 2019-9-6 12:03 編輯

回覆 7# inori

夠厚就可以攻牙
牙幾粗牙距幾多就用返同size

我兩塊5mm夾一塊3mm , 攻4mm螺絲




個窿鑽得垂直就自然攻得垂直
一般diy好少咁高要求

膠片攻牙最好用手算,用 鑽攻 我諗會攻過龍(爆or 掃牙)
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

我買齊11mm, 11.5mm, 12mm .... 鑽嘴
印象中用11.5mm
鑽要用鑽台先會垂直。俾淘寶店 laser cut 一定垂直,邊唔會披口

膠攻牙未試過用鑽台,唔知得唔得,而且要小心要慢,驚件膠爆;
金屬板攻牙現在我只用手提電批。

TOP

我玩水冷果陣,只在水泵入口加 T spur,無需水箱

TOP