新手加風扇問題+搭橋拉斷絲問題

本帖最後由 zetaho2003 於 2013-5-17 23:58 編輯

如果加風扇印緊時吹件

風扇電源應該插邊到??

同埋可唔可以SET 佢頭3層, 尾3層唔會吹

IMG_9117.JPG
2013-5-17 22:25


搭橋時拉斷絲問題可以點解決??

但個底無問題, 仲好令

IMG_9118.JPG
2013-5-17 23:55

本帖最後由 dtom 於 2013-5-18 02:21 編輯
如果加風扇印緊時吹件

風扇電源應該插邊到??

同埋可唔可以SET 佢頭3層, 尾3層唔會吹



搭橋時拉斷絲問題 ...
zetaho2003 發表於 2013-5-17 22:25


風扇問題答唔到你
我部機用唔到 software 控制風扇, 直接駁12V+開關人手控制   
加上你張相睇唔清楚...

ReplicatorG 40 + Skeinforge 50 既 profile 有一直 Cool, 唔知啱唔啱你用

你用咩程式印野?
咩膠?
咩溫度?
咩速度?
噴咀用幾粗 (Nozzle Diameter) ?
做好 Calibrate thin wall 未? http://www.thingiverse.com/thing:52946

TOP

本帖最後由 zetaho2003 於 2013-5-18 02:37 編輯

做好咩三步, 本來用0.2印無咩問題, 雖然最後一屠都係凹凸不平, 但未至於會穿

改用0.1 重新TURE過就咁, 但個底好好, 一條條絲溶得好好, 仲要鏡面

用ReplicatorG 40 + Skeinforge 50

ABS, 咀230度/台90度, 80MM/S, 咀0.4MM

IMG_9120.JPG
2013-5-18 02:35
IMG_9121.JPG
2013-5-18 02:35

TOP

本帖最後由 ma_hty 於 2013-5-18 03:03 編輯

回復 3# zetaho2003

tune 機文章裡, 第三步是 tune infill.  正正就是處理這情況的.
infill width 減低 d, 就不會穿; 不過, 如果太低, 最後一層就會凹凸不平.

找到個平衡點, 就會靚.  比 d 信心, 是有這麼一個平衡點的.

TOP

做好咩三步, 本來用0.2印無咩問題, 雖然最後一屠都係凹凸不平, 但未至於會穿

改用0.1 重新TURE過就咁, 但 ...
zetaho2003 發表於 2013-5-18 02:31


封頂用幾多層?最多可以SET到3層,試下加大佢睇下好唔好D。

TOP

封頂用幾多層?最多可以SET到3層,試下加大佢睇下好唔好D。
brianyzf 發表於 2013-5-18 09:16


無改左頂層, 底3層, 頂3層

因為我都唔識加多D

TOP

IMG_9122.JPG
2013-5-18 18:54
未命名.jpg
2013-5-18 18:54


再調高密度都無用, 個底反面仲差左

但用風扇吹住就無事, 姐係唔關SETTING 事????

SPEED 個頁

BRIDGE 姐係搭橋時速度? PERIMETER 姐係圍牆速度?

諗住較BRIDGE 時慢速 + 出多D 膠, 但較左速度都無變

有無高手解釋BRIDGE , PERIMETER 有咩用

TOP

回復 7# zetaho2003

調高密度的意思,是減少 infill width 嗎?

TOP

回復  zetaho2003

調高密度的意思,是減少 infill width 嗎?
ma_hty 發表於 2013-5-18 20:23


TOP

回復 9# zetaho2003

上圖的 五小盒 是對應什麼情況的呢?

TOP