最近試用PETG用後分享

最近我試用PETG 初時用好難䅻底同翹邊。
後來每次都開raft 底層打印速度調到去10mm/s就有呢個問題
坊間聲稱佢唔翹邊其實一半啱。因為佢都會翹邊。但喺熱床夠70度情況真係未試過有翹邊。仲穩定過pla

PETG 特性和硬度介乎於ABS同PLA之間。因為物料效PLA軟所以要印慢啲(最快45mm/s) 印出黎嘅效果有pla 咁靚,又可以打磨,散熱速度極快。

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(31B1A).jpg
2019-3-6 06:48



上面係我用 Ender3 print 嘅Tracer
HL 0.08mm
速度 45mm/s
溫度  235/70
Support cura預設
底部 raft預設

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)

最近我試用PETG 初時用好難䅻底同翹邊。
後來每次都開raft 底層打印速度調到去10mm/s就有呢個問題
坊間聲稱 ...
Gulliver501 發表於 2019-3-6 07:04

效果不錯

TOP

你有無用平台貼?
我都印過 petg
但無熱床都印到
太耐無印,唔記得有翹邊問題喇

TOP

最近我試用PETG 初時用好難䅻底同翹邊。
後來每次都開raft 底層打印速度調到去10mm/s就有呢個問題
坊間聲稱 ...
Gulliver501 發表於 2019-3-6 07:04


謝師兄分享!
我也用過PETG, 但效果和PLA有距離, 近來少用了!
看帖後又想再試試!  有些時是需要PETG的韌度的!
這些分享真好!

TOP

各印絲在太陽伯伯下的比較 ...

TOP

PETG 要保持乾燥, 吸左少少水表現差很多。

TOP

PETG 要保持乾燥, 吸左少少水表現差很多。
ustkl 發表於 2019-3-6 12:51


我都只係用密實袋加放潮珠......  香港潮濕, 尤其春季!

TOP

最近我試用PETG 初時用好難䅻底同翹邊。
後來每次都開raft 底層打印速度調到去10mm/s就有呢個問題
坊間聲稱 ...
Gulliver501 發表於 2019-3-6 07:04


打印速度確是關鍵,
我用我的PETG再試, 效果不錯, 但拿起後, 層與層之間不牢固, 會分裂!
我再用同樣的setting, 但溫度轉了245, 便很好了!  是耗材的問題!
請問師兄的PETG是那家買的. 245度用PTFE based hotend 可能有點高了, 如果有235度的更好!

TOP

我印PETG一般都用230度,主要印得好唔好關鍵用送膠夠唔夠力,高溫係煩,遠程唔夠力

TOP

你有無用平台貼?
我都印過 petg
但無熱床都印到
太耐無印,唔記得有翹邊問題喇  ...
dtom 發表於 2019-3-6 11:17

我用藍色膠紙唔用熱床都印倒。但要先
1.將膠紙用易潔布磨一磨。
2.再面頭渣酒精
3.要再教低少少個第一層噴頭高度
4.再教慢多少少速度

我試過印手指頭咁上下大嘅嘢唔用熱床,印三個鐘頭(30mm/s)以上嘅就唔好啦,都會突然移位。

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)

TOP