印平面直位有波紋 , 會係邊度出問題多 ?

每層都唔太大問題 , 但係總會有打直的波紋出現....
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(7c3e0).jpg
2021-7-18 19:50


via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

回覆 1# netmen

唔係x就係y, 又或者infill, 用cura 的話可以望下中間幾層,留意下infill 撞牆位置。

TOP

每層都唔太大問題 , 但係總會有打直的波紋出現....


via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1) ...
netmen 發表於 2021-7-18 19:56


我唔知樓主係想表面平唔要波紋定唔要打印時每層向上打印果時係同一個位有個印

如果係想要平面
可以試

如果係因為同一個位各上升留一條印
可以用CURA 打印時, 打印每層時選用每層用不同點開始打印
咁樣就會無左條線

TOP

回覆 3# Yucie

應該唔係你講咁,佢覺得有問題,理論上應該係咁的:

20210719_001210_copy_695x927.jpg
2021-7-19 00:17

TOP

每層都唔太大問題 , 但係總會有打直的波紋出現....


via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1) ...
netmen 發表於 2021-7-18 19:56

排除機器上的問題,這個通常係線材收縮,Slicer 設定Wall thickness 6, 可以減少這個問題, 因為infill pattern 收縮會反映在外壁上。

TOP

回覆 5# palpatrick

Preview下Infill 實際位置就應該知係唔係。

TOP

回覆  Yucie

應該唔係你講咁,佢覺得有問題,理論上應該係咁的:
t9097 發表於 2021-7-19 00:17


係 , 正常應該只見到好平一層層橫線 , 想請問一下 , 這個是印幾層厚 ?

TOP

排除機器上的問題,這個通常係線材收縮,Slicer 設定Wall thickness 6, 可以減少這個問題, 因為infill pa ...
palpatrick 發表於 2021-7-19 13:44


好的 ,我試下 , 預設係3 , 但如果印直平面都要設6 , 感覺浪費時間又浪費料..... , 大家打印XYZ 方塊 , 通常都係SET 幾厚架 ?

TOP

回覆 7# netmen

唔太記得,多數係0.2

TOP

回覆 8# netmen

應該望清楚同infill 有冇關先,唔知點check 就印到一半停左佢。如果有關的話,係有唔只一種方法解决的。

TOP